Kochani jak Wam się współpracuje z Panią od Inwentur, jak oceniacie jej pracę?
Fajna, miła, do pogadania na luzie, tylko fakt.. nie pomaga w skanowaniu a jak juz pomoże to dość późno jak juz prawie cały salon przeskanowany
O dziwne u nas zawsze pomaga biega z kolektorem jak błyskawica szybciej kończymy. Wyrozumiała i sympatyczna lepsza niż Panowie. Jeden tracący czas na podryw zapraszający na drinki, a drugi wiecznie siedzący z telefonem w ręku pogrywający w gierki.
No nie wiem jak tam u was ale na naszym salonie zawsze pomaga chętnie sama od siebie,zresztą z tego co ja wiem to jest dobra wola aby pomóc, trzeba sobie zadać pytanie jak z waszym podejściem do pracy czy wszystkie obowiązki są wykonane sumiennie (usunięte przez administratora)
ten pan nie od dziś bajeruje na salonach dziewczyny mógłby poważnie traktować swoją pracę i pozycję w firmie.
Co dłużej i jeszcze narzeka strasznie że mało ludzi i pogania. Takie kwestie powinnien z centralą omawiać nic nie poradzimy że mało etatów.
Amant to Pan R.G czy pan T.W?
u nas także kobitka nie ma problemu z okazaniem pomocy.Jest nas mniej bo kiedyś było więcej więc tam gdzie jest więcej osób to nie ma pewnie konieczności pomagać.Zresztą oni nie są do skanowania tylko do skontrolowania salonu.
ten co której to mam wrażenie że niemowa nieśmiały bardzo, ten co dłużej zrzędliwy jakby za karę pracował lubi też poganiać żeby szybciej skończyć po czym meble omija.
podzielam twoje spostrzeżenia z tą Panią kończę inweture po północy z jednym z Panów po 2:00.Nic dodać nic ująć. Dziękuję za uwagę.
Kierownikiem mikroregionu. Jakiś nowy twór w firmie, ponoć na próbę. Stoi wyżej niż RKS, ale niżej niż Kierownik Sieci.
Bzdury człowiek pracuje już wiele lat i jest jeszcze dodatkowo RKS nie wiesz nie komentuj
W przeciwieństwie do Ciebie wiem, dlatego się wypowiadam. Faktycznie p. T. W. pracuje kilka lat i mój salon pod niego podlegał, w tym momencie przeszedł z RKS na wyższe stanowisko.
Nigdzie , nie rozumiem Twojego przytyku. Nie mam za złe Pani że pomaga dużo czy mało bo nie od tego ona jest ale ja mam prawo wyrazić swoje zdanie . U innych pomaga , u innych nie , u innych więcej u innych mniej
może być odwołany a powołany nowy to jest spółka a zarząd ją tylko reprezentuje.Takie są przepisy w Polsce
Dajcie już spokój kto z kim dlaczego i po co i w jaki sposób.Za mało macie roboty czy za dużo etatów. Chętnie przyjmę etaty do siebie.Pan jak sobie lubi to niech zaprasza na drinki,Pani jak lubi pomagać komuś więcej niech pomaga,a jak kogoś nie lubi niech nie pomaga.Za mało pracy macie na tych salonach czy co?? Kiedy koniec tej telenoweli.
Pan jest przedstawicielem firmy i nie wypada zapraszać na drinki, nawet nie można, no ładne kwiatki tutaj wychodzą na forum.
Cześć. Aplikuje na stanowisko sprzedawca-dekorator, w związku z tym mam kilka pytań. Na jakie zarobki mogę liczyć? Słyszałam, że jest premia kwartalna, jak to wygląda w rzeczywistości? Z góry dziękuje za pomoc :)
Na rozmowie, kierownik mówił że jest ta premia, to jak mogą jej nie wypłacać? To trochę absurd..
To poczytaj sobie co znaczy premia uznaniowa. Jak pewbie sie domyslasz taka premia jest wyplacana lub nie, wedle uznania
Wystarczy że rękawki będą źle ułożone na wiekszaku i po premii... obcinają ja za wszystko co tylko można.
Potwierdzam , nasz dekorator również nie dostał premii kwartalnej a salon odpicowuje na tip top. Na próżno wysłane meile, wszyscy umywaja ręce , tłumacząc sie ze czakaja na zarząd
Dokładnie tak jak piszesz uznaniowa zgodnie z przepisami pracodawca może nie musi jej przyznać. Wiadomo że zawsze coś wymyślą żeby ją nie dać.
Region Poznań! Podobno mamy nowego RKSa płci męskiej, juz część salonów go poznała a część jeszcze nie, moj salon jest w tej drugiej części. Jaki on jest?
Czy szczepiliście się? Co myślicie o tym aby pracodawca miał możliwość sprawdzenia czy dany pracownik się szczepił ?
Ja akurat się szczepiłam, jednak uważam, że powinno być dobrowolne, nic na siłę, i zrzucanie tej odpowiedzialności na pracodawcę też nie jest w porządku.
W trakcie lockdownu mieliśmy utrzymane zatrudnienie, pensja była wypłacana. Może warto odwdzięczyć się pracodawcy i być społecznie odpowiedzialnym w tej kwestii. Pozdrawiam.
A ja myślałem że (usunięte przez administratora) bo boimy się choroby a nie żeby odwdzięczyć się pracodawcy za to że otrzymywaliśmy wynagrodzenie za bycie na umowie. Coś tu się chyba komuś w główce poprzestawiało. Weźcie się ludzie ogarnijcie w końcu.
Niedawno byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w jednym ze sklepów w Wielkopolsce. Rozmowa kwalifikacyjna (o ile tym można ją nazwać) była conajwyżej przeciętna. Pani kierownik sklepu mówiąc krótko nie ma obycia. Nie przedstawiła się, nie podała ręki, ogólnie nie była przygotowana na tę rozmowę (nie miała wydrukowanego CV, nie zapytała jak się nazywam, nie znała mojej dotychczasowej ścieżki zawodowej), co moim zdaniem jest niedopuszczalne. Od razu zaznaczyła, że praca za najniższą krajową + premia, ktorą można dostać, ale nie trzeba, praca ciężka, cały dzień na nogach. Zmiany od 9:30-21, to jej zdaniem 11h pracy, najwidoczniej matematyka jest jej obca. Podkreśliła, że może w styczniu będą podwyżki, ale to nie wiadomo jak dostosuje się firma do ustaleń rządu , może jeden weekend wolny w miesiącu, ale też nie gwarantuje - zero znajomości prawa pracy.. Uważam taka osoba nie powinna zajmować takiego stanowiska. Czy dostałabym tam pracę - nie wiem, bo kierowniczka ma zadzwonić tydzień po rozmowie. Czy przyjęłabym pracę w tej firmie - stanowcze NIE. Niby nie powinnam się sugerować przebiegiem rozmowy o pracę, jednak na pewno nie zakupie w tym sklepie już ani jednego ubrania.
W sumie jedyne pytania to czy jestem dyspozycyjna oraz czy najniższą krajowa jest satysfakcjonująca pensją.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Czy w carry dostaje się w obecnych czasach umowę na czas nieokreślony?
A która to umowa z rzędu?
Hej , mam pytanie jak u was na salonach jest z sobotami ? Ostatnio byłam na utopie 6 dni i kierownik wpisał mi sobotę pracująca w urlopie i twierdzi , ze nie mam prawa do wolnego już weekendu. Oznajmiając , ze możemy mieć tylko jeden wolny weekend , a ha już taki miałam i mi się nie należy . Wyjaśnijcie mi jak to wyglada , bo przecież to były moje wypracowane godziny urlopowe . Zaczynam w carry i nie bardzo bardzo to ogarniam , a do tego nie płatna przerwa 30 min na 12 godzin ?
Takie rzeczy tylko w carry..jeden weekend wolny w msc, praca po 12,5h w tym 30 min za darmo..brak 2 tyg urlopu w okresie wakacyjnym a o 3 dniach wolnych pod rząd też można zapomnieć..cieszę się, że uwolniłam się z tego cyrku..zasady, które ktoś tam wymyśla w 21 wieku to jakaś pomyłka. Nigdzie się z czymś takim nie spotkałam..
5 dniowy urlop może być rozpisany wolny weekend,potem rozpisane 40 h i znowu wolny weekend, zależy to od dobrej woli kierownika,no chyba że są wakaty albo L4 ,to wtedy trudnej rozpisać tak urlop
Podczas rozmowy rekrutacyjnej kierownik bądź regionalny informuje o wolnych weekendach,przerwie 30 minutowej,polityce urlopowej i wielu innych tematach.Nawet jak nie wspomni to przecież nikt nie zabrania pytać.Po czym każdy przyjmuję warunki do wiadomości i na forum sobie ulewa.
U mnie obecnie są 4 osoby i da rade rozpisać grafik tak aby był 1 wolny weekend,nawet przy urlopach 5 dniowych
Po to jest ta grupa , żeby się pytać , a co do rozmowy rekrutacyjnej wyglada to trochę inaczej w rzeczywistości nie ,każdy kierownik jest w stanie odpowiedzieć na pytania jak mój.
Bo najwyraźniej masz bardzo mały salonik kochana') i to pewnie bez dekoratora, który wg wytycznych pracuje od pn do pt, i nie kasuje bo robi tylko vm na salonie.
Najwyraźniej mały Salon i mały ruch klientów przy okazji, salony są różne i nie wszędzie da się tak jak u ciebie.
To zależy od sytuacji na salonie. Trzeba układać sprawiedliwie. Z reguły łączy się weekend z urlopem chyba ze jest to mniej dni.
To już zależy od kierownika, mogła dac Ci wolny weekend ale już nie dawać wolnej soboty dodatkowo. Nie miej pretensji do kierownika, bo wytyczne do grafików są tak sztywne.składy osobowe tak małe, że ciężko o wolne weekendy, i nie jest to nasza zła wola. Też mi się zdarzało wracać z urlopu w sb lub ndz bo po prostu nie miałam kogo wpisać już.
Faktycznie te wytyczne narzucone z góry przyprawiają mnie o mdłości. Czy nie można tego zmienić?
To już firma musiałaby zmienić, bo to ich wytyczne. Ewentualnie przydałaby się większa elastyczność.
KS pytanie do was- czy otrzymaliście premie ? Jak to jest teraz po tych zmianach. Info było że co miesiąc w aneksie że bez zmian ?
Ja tez się gubię bo w aneksie jest napisane ze premia wypłacana po kwartale a RKS pisze ze co miesiąc. Ja dostałam 100zl
A jesteś kierownikiem ? 100 zł to baaaardzo mało … chyba że byłaś na l4 albo wzięłaś uż
Premię dla Ks są miesięczne ,w aneksie był błąd,był meil z kadr ze sprostowaniem.U nas w "mieście" wszyscy KS dostali premie teraz na 20:)
Premia jest uznaniowa. Czyli nie jest czymś co musisz dostać, jeżeli z jakiś względów nie przyznali to nie ma.
Słyszeliście coś o zamykaniu sklepu w Głogowie ? Umowa najmu lokalu przez Carry kończy się niedługo, a po głogowskiej galerii chodzi już informacja, że firma likwiduje tutejszy salon.
Raczej na forum nikt Ci takiej informacji nie udzieli, jeżeli taka decyzja zapadła to Centrala Wie, przyjdzie, czas to poinformują załogę. Skoro po centrum chodzą takie plotki to wierz mi, że coś jest na rzeczy...
to że się kończy to jeszcze nie jest przesądzone wszystko zależy od tego jakie warunki umowy dalszej właściciel otrzyma od galerii. Jeżeli będą korzystne to zostanie salon.Firma dziś stawia na otwieranie nie zamykanie salonów .Powstają nowe salony w sieci.
Wątpię ze firma stawia na otwieranie nowych salonów… słyszałam ze w tym roku zamknęło się ponad 10 i to nie koniec
U nas w regionie się otworzył w Auchan także otwierają. Pewnie zamykają jedne a drugie otwierają w innych miejscach
10?? aż trudno uwierzyć znowu jakaś bujda. Carry jedne zamyka drugie w zamian otwiera tak było zawsze .Może były zmiany lokalizacji na mniejsze metraże.
Może i bujda ale naszą galerię mają zburzyć powstaną bloki taki jest plan miasta w przyszłym roku. Pewnie gdzieś indziej otworzą w zamian. Ale to już nie wina pracodawcy.
Tak w większych miastach zaczynają burzyć galerie, są już nieopłacalne, i nie ma ludzi do pracy, w jednym z większych miast ma być zburzone aż 3 galerie a na ich miejsce staną apartamentowce.
Czy ktoś z byłych kierowników mógłby mi powiedzieć, czy składając wypowiedzenie z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia, firma każe mi pracować na wypowiedzeniu czy zwolni mnie z przychodzenia do pracy, aby uniknąć zaniedbań z mojej strony. Dziękuję za odpowiedź.
Jak zrobisz zaniedbania to mogą dać Ci dyscyplinarkę. Możesz starać się o szybsze odejście, ale nie każdemu się zgadzają
Wydaje mi się, że to zależy co o Tobie myślą, jak pracowałaś, jaką jesteś osobą, jaką sytuacja na salonie. Moim zdaniem porządny człowiek będzie pracował porządnie do końca, a jeżeli potrzebujesz szybciej odejść to się po prostu dogadaj, odejść też można z klasą.
Jeżeli to pracownik złożył wypowiedzenie to normalnie chodzi do pracy i wykonuje swoje obowiązki,jeżeli firma wręcza to jest się odsuniętym od pracy.Zawsze można złożyć wypowiedzenie za porozumieniem stron,rozpatrują je do około 5 dni.Jak wyraża zgodę to wtedy można poprosić o urlop jeżeli limit na to pozwala oraz sytuacja kadrowa na salonie
Co sądzicie o rekruterce? Trzeba się bac?
ja kocham pracować w carry i każdemu serdecznie polecam. Jednak nie chciałabym byc kierownikiem za żadne pieniądze świata, bo oni mają faktycznie przewalone i nie zazdroszczę... Sprzedawca, zastepcy mają naprawdę fajnie
Witam, pracowałam w Carry parę dobrych lat i uważam, że moja opinia będzie bardzo wiarygodna i prawdziwa, dlatego się z nią podzielę... Praca w tej firmie pozwoliła mi na rozwijanie się ale tylko na szczeblach "kariery" w Carry. Pozytywy pracy w Carry: - wynagrodzenie na czas (zawsze do 10go każdego miesiąca), - po latach w końcu zgrany team - to już niezależne od centrali Carry, tylko od salonu) - wypłata nawet w czasie lockdownu - pełna bądź umniejszona do minimalnej niezależnie od stanowiska Negatywy pracy w Carry - upierdliwe działy w centrali - zaczynając od kadr, kończąc na VM - wymagania momentami z kosmosu, każda osoba, która pracuje w centrali w dziale VM ma lekko inne wymagania, przez co dostosowanie salonu i aranżacji manekinów, ścian - była po prostu kłopotliwe, - brak kamer i dobrego zabezpieczenia towaru, zwykłe klipsy to już era kamienia łupanego(kpina jakich mało...) - brak pakietu socjalnego - jedyne co jest to mikrofala i czajnik elektryczny - o kawie, herbacie zapomnij, a jesli myślisz ze dostaniesz latem wodę to nie tutaj. Jeszcze 3 lata temu dostawaliśmy wodę w baniaku, następnie butelkowaną, jednakże według firmy jest klimatyzacja i to ma wystarczyć :) - grafik - tutaj to można się rozwodzić...możesz pracować 12,12,10 (piątek, sobota, niedziela albo inne dni jednakże ten rozkład dni jest najbardziej męczący ze względu na duży ruch), ale zapomnij o 3 dniach wolnych pod rząd. Bardzo często ciężko jest zbudować dobry grafik w oparciu o ich absurdalne regulaminy Carry, kierownik pracuje poł zmian na rano, pół na popołudnie, ma obstawiać (najlepiej) wszystkie dni z konwojem, być w pracy 1 i ost dnia miesiąca by zamknąć utarg miesięczny i wszelkie inne kierownicze sprawy, KS i SZ nie mogą mieć razem urlopu w jednym miesiącu, nawet jednego dnia, chyba ze wyślesz maila z błaganiem o urlop (może się zgodzą, a może nie? :) ) Nie można mieć syt ze 2 dni wolne, praca, 2 dni wolne ale możesz mieć syt odwrotną i z tym nie ma żadnego problemu...:) - pozbywanie się pracowników jak śmieci - traktowanie niewolniczo momentami, nakładanie ogromu pracy przy niskiej obsadzie - przepraszam, ale 4-6 osób na salonach tak wielkich jak Tk-maxx czy H-M gdzie tam pracowników jest 2x więcej to kpina a nie dobre traktowanie ludzi - pensja - róznica między Młodszym Zastępcą a Sprzedawcą to jakieś 50 zł (chyba, że jest to salon z wyższymi obrotami, to tam może stawki są wyższe, ale myslę ze proporcje te same) - tajemniczy klient - tutaj to się można pośmiać...tajemniczym klientem, dla zaoszczędzenia kasy od jakiegoś czasu są osoby z działu VM, które robią z nas idiotów, bo myślą, że o tym nie wiemy, a później komentują zdjęcia w sposób ironiczny - bardzo, ale to bardzo stary system na którym pracujemy - brak łączenia karty i gotówki, brak podglądu na inne sklepy, brak możliwości rozpatrzenia reklamacji przez dany sklep - wszystko wysyłamy do centrali (za pomocą zdjęć rzecz jasna), która nie ma pojęcia o wadzie, a prosi nas o opinie nad danym produktem, czyli tak naprawdę wszystko wykonujemy MY ale ostateczną opinię opartą na zdjęciach i NASZYCH spostrzeżeniach wyraża Centrala...:) - dostawy - przychodzi to, co magazyn wyśle, nie to co jest potrzebne na salonie - rozmowa z panem G - możesz mu dawać logiczne, sensowne argumenty dlaczego salon wygląda tak, a nie tak, dlaczego są kradzieże, yf na salonie - dla Niego liczy się jedno, możesz mówić, że coś nie jest OK, że za mało pracowników - ale mamy czas pandemii i lepiej przyoszczędzić niż zagwarantować dobry byt na salonie... - brak zniżek pracowniczych, benefitów, pakietów socjalnych, koszulek firmowych, obuwia...-czegokolwiek, dostajesz raz na 3 miesiące 35 zł na odzież - jeszcze wrócę do grafiku - ciągle zmieniający się rozkład pracy w danym miesiącu i niekoniecznie ma to związek z jakimś L4 czy czymś podobnym - po prostu centrala potrafi "zaskoczyć" i dołożyć jakąś inwenturę bądź czepiają się o swoje regulaminy, które w regulaminie Kodeksu Pracy nie są łamaniem zasad... - co chwilę zmieniający się RKS - brak wsparrcia od niego bo go nie ma, ale nawet gdy jest to i tak nie jest szczególnie pomocny..:) Na sam koniec dodam, ze praca w tej firmie to poniekąd strata czasu, życia za marne pieniądze, a w czasach które nastały wyzyskiwać się dla ludzi, którzy nie zatrudniają odpowiedniej ilości osób na salonach jest bezsensowna i bezcelowa. Jedynie robimy im przysługę, której nigdy nie oddadzą. Najniższa krajowa, wieczne pretensje, masa obowiązków i zero korzyści dla pracownika. Ja dzięki tej firmie nabyłam doświadczenia, ale wiem, że dałam się wykorzystać, więc odradzam pracę w tej firmie. Poza tym wszystkim pogorszenie jakości ubrań, składów materiałów, ale to może zauważyć ktoś z dłuższym stażem w danej firmie bądź stały klient, a takowi się zdarzają. Pozdrawiam :)
Masz dokładna racje , tak właśnie to wszystko wyglada ! Dlatego też uciekłam z tej firmy
Prawdziwszych słów tu nie przeczytacie, święta prawda niestety... Wszystko lepsze niż carry.
Popieram! W punkt... My nawet mikrofali się nie doprosiliśmy... Spłuczkę zepsutą też naprawialysmy same, bo zgłoszenie, wycena, akceptacja, umowienie fachowca... To wieki, a na dość sporym salonie, jedna osoba do 12:30, trafić tak, że nie będzie klientów na sklepie żeby wyjść za potrzebą też jest ciężko... Co prawda część kosztowała 25 zł, nie majątek ale dla własnego komfortu byłyśmy w stanie tyle zainwestować w firmę... Zostały mi dwa dni i z radością w sercu odchodzę, tylko żal dobrej ekipy ????
Może i racja ale nie rozumiem po co jeszcze odwiedzasz to forum. Żal w sercu ściska?
Myślę że musisz uzbroić się w dużo cierpliwości i czasu bo firma tak szybko nie zginie.Otwierają nowe salony to chyba źle im się nie wiedzie.
Jestem jeszcze pracownikiem tej firmy i w 100% się z Tobą zgadzam. Najlepsze w tym wszystkim jest urlop. Nie wiem czy tak jest we wszystkich salonach czy tylko tu gdzie pracuje. O urlopie decyduje KS,Ty oczywiście możesz podać termin jaki by Cię interesował ale jeśli KS nie będzie się grafik układał to go przesunie. Nie mam mowy żeby w trakcie mc coś komuś wypadło i potrzebowałby wolnego w dniu pracującym- o zamianie nie ma mowy ,jeśli KS wyrazi zgodę na zrobienie Ci dnia wolnego to zmienia cały grafik.....pomimo że jest to niezgodne z kodeksem pracy to nikt się nie oddzywa.
Wiesz tutaj są takie odgórne wytyczne do grafiku, że kierownik ma często związane ręce, to nawet nie jest tak, że człowiek nie chce pomóc, dać wolnego itp po prostu się nie da i tyle, do tego dochodzi fakt, że zatrudnionych jest za mało ludzi na sklepach. Myślę, że każdy ks dobrze wie o co chodzi, jak mamy związane ręce, i to nie jest nasza zła wola.
Dziewczyny powiedzcie proszę jak w waszym salonie pracuje Kierownik jeśli chodzi o weekend (piątek, sobota )
Po 8 h przeważnie na popołudnie,jeżeli w danym miesiącu są przeniesione godziny z poprzednich miesięcy,to to są pierwsze dni gdzie Kierownik powinien mieć 12 h
Ciekawi mnie jeden fakt, oraz sposób jak i kiedy firma to rozwiąże, mianowicie, według wytycznej firmy nie można pracować więcej niż 12h, a co w momencie jak sprzedawca jest na zmianie od 8.30 do 21.00,oczywiscie z przerwą, i przed 21 wchodzi klient siedzi w przymierzalni wychodzi 15 minut po 21.00,trzeba go skasować, zamknąć system, sprzedawca wychodzi 20 do 25 minut po 21.00, czyli jest w pracy powyżej 12h,takich sytuacji w MC jest kilka. Nigdy się nie wyjdzie punkt 21.00,i to już jest powyżej 12h, w skali miesięcy ten czas się uzbiera, klientów wypraszać też nie wypada, ciekawe dlaczego nikt tego nie rozwiązał i firma nie widzi problemu? Natomiast z uporem maniaka twierdzą, że nie można pracować więcej niż 12h.To niby nie można a jednak się pracuje, nawet 5, 10,15 minut po 21 to już jest powyżej 12h.A co jak na koniec zmiany nie zgadza się rozliczenie i pracownik musi wyjaśniać, i też już jest w pracy dłużej, bo nie zamknie zmiany o 21.00, coś tu chyba nie poszło im. Kadry się upierają, że pracownik nie może pracować wiecej jak 12h a w życiu jednak bywa inaczej, gdzie punkt 21 zamyka się Salon?
Ja to czekam dnia, aż zrozumieją, że to sprzedawcy i Salony robią utargi, a Centrala jest od pomocy i wsparcia, a wszelkie nieporozumienia i bledy można z kulturą i grzecznie wyjaśniać. Gdy oni się pomylą to wkradł się błąd, ale gdy Salon się pomyli to już inaczej jest oceniane. Byłoby o wiele milej gdyby się wszyscy szanowali, a do błędów podchodzili z wyrozumiałością, i postawą najpierw wyjaśnij potem 'atakuj'.
Firma powinna budować przyjazne miejsce pracy, dbać o dobre relacje z salonami, być wsparciem, gramy do jednej bramki! Ja mam wrażenie, że tutaj to najważniejsze są kadry i wszystko się kręci według wytycznych, często na siłę nawet jak jest bez sensu to musi i tak być wg wytycznych! Czasami wychodzą tak chore sytuacje, że to glowa mała, ale najważniejsze, że wytyczne zostały zachowane, powinni postawić jakiś pomnik dla kadrowych a my będziemy składać hołdy i dzięki.
Pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją, i nie rozumiem kto do tego dopuścił, żeby kadry miały tak silną pozycję, czy w handlu nie powinien najważniejszy być klient, sprzedaż, pracownicy na sklepach, bo to od ich pracy zależą wyniki? Ciągle zwracanie uwagi, wytyczne czasami bez sensu i na siłę przestrzegane nawet jak nie są korzystne dla salonu, pisanie maili z caps lock i wieczne przypominanie kierownikom o ich odpowiedzialności i konsekwencjach jakie będą wyciągane jeżeli nie będą się stosować, czy to buduję pozytywne i przyjazne miejsce pracy? Czy to nie sprawia, że ks zamiast zarządzać i cieszyć się pracą jest zestresowany i wystraszony, że zrobi coś nie tak i poniesie konsekwencje? Czy duża rotacja na salonach nie daje do myślenia?
Najpierw człowiek musi mieć kulturę osobistą a niestety coraz więcej ludzi od stanowisk ich nie posiada.
Tak daje to jest najczęstszy powód dla którego ludzie odchodzą. Nikt nie będzie się męczył.W innych firmach kadry zna się tylko z paska od wypłaty.
Ale w handlu tak jest. Klient chce być w sklepie (jakimkolwiek) do samego zamknięcia. I tu ogólną rolą pracodawców jest by czas pracy pracownika nie kończył się wraz z zamknięciem sklepu. Ale niestety tak jest.
Liczą że będziesz za darmo i z pocałowaniem ręki siedzieć 15 minut dłużej , bo przecież ta praca jest taka cudowna. Żenada chciałam kiedyś sobie wpisać ze byłam dłużej w pracy niż powinnam to kierowniczka powiedziała ze tak nie można i miałam 40 minut w plecy
Kilka miesięcy temu byłam na zamianie całodziennej ( plus do tego szanowna Marta pół dnia), klientów ful przez cały dzień, 11 kartonów dostawy… 2 osoby na zmianie plus nowy pracownik- generalnie dzień jak codzień :) I 20.30 wchodzi Pan (usunięte przez administratora), przekłada wieszaki i inne cuda wianki. Wybija godzina 21 ostatni klient przy kasie, zaczynamy zamknięcie i wtedy Pan R. Zaczyna wywody, że to nie tak, że to, że tamto i tak od słowa do słowa wybiła godzina 22. Wpisałam w grafik wraz z koleżanka godzinę wyjścia faktyczna czyli 22, przy kolejnej wizycie Pana R. i sprawdzaniu wszystkiego w tym listy obecności Pan zadaje pytanie, ale jak to 22- proszę to skreślić nie możliwe, że ktoś był tyle i tak dalej i tak dalej… Na moje pytanie kiedy mogę odebrać sobie w takim razie godzinę- usłyszałam nie ma takiej możliwości… Mam nadzieje, że w końcu ktoś się weźmie za tą firmę i ustawi do pionu, bo to co ty się dzieje to cyrk…
Tak jest i tak powinno być ale też trzeba poprawkę brać na osoby a są takie które wychodzą albo na papierosa albo na zakupy w czasie pracy i latają po galerii. Bądźmy też uczciwi.
Na moim salonie nie ma takich sytuacji, po za tym skoro kadry tak skrupulatnie trzymają się, że pracownik nie może pracować więcej niz 12h,to niech tak faktycznie będzie.
U nas po prostu grzecznie zapraszamy do kasy zapominalskich klientów kilka minut przed 21. Jeżeli ktoś wchodzi np. 20.57, to też na wejściu grzecznie informujemy, że za 3 minuty zamykamy. Nie rozumiem w czym problem. Klient też człowiek i nie zdarzyło mi się, żeby ktoś robił problemy w tym względzie, kiedy podejdzie się do niego po ludzku, z kulturą.
Jak się zdarzy, że klient będzie roszczeniowy i zadzwoni albo napisze skargę, to zrozumiesz w czym problem....
Co myślicie o nowym KPV dolnośląski oraz Śląsk?
Ile zarabia dekorator w Carry ?
Święta prawda, w tej firmie chyba żaden dekorator tego 300 zł nie doświadczył, niesprawiedliwe traktowanie pracownika, najpierw obiecają, a później nie dają. Nawet jak pracownik zasłuży, udział w instrukcjach, dbanie o salon, wyrabianie się ze wszystkim na czas, nie proszenie się o pomoc (ponieważ ze wszystkim sobie radzimy). Zero motywacji jakiejkolwiek (w postaci premii) ze strony firmy dla pracowników, którzy naprawdę stają na głowie żeby było idealnie.
Jak to funkcjonuje w tej firmie, że przerwa jest odliczana od godzin pracy,?? Tak naprawde pracujemy ponad norme. Pierwszy raz się spotykam z czymś takim. To jest niepoważne
Dokładnie. Praca po 12,5h i fikcyjne 30 min przerwy.. każde 30min nadgodzin powinno być oddawane.
Też pierwszy raz spotykam się z tego typu rozwiązaniem, ale mi odpowiada. Nie chciałabym jeść jednago posiłku w ciągu 12h. Ta 30minutowa przerwa pozwala mi odpocząć, na spokojnie zjesc, zadzwonić do kogo trzeba. Rozumiem jednak, że komuś może się taki system nie podobać. Ciężko wszystkim dogodzić
Bym wolała dzien wolnego niż za darmo dodatkowo pracować. W żadnej firmie nikt nie stal z zegarkiem w ręku i nie liczył czy jestem na przerwie 15 czy 20 minut.
Poza tym jak już się czepiać to należy się 45min przerwy(30 min z nadgodzin plus 15min standardowej przerwy)
Zgadzam sie. A jakby pomnożyć to na ilość pracowników to firma 5 dni w każdym msc ma za darmo pracowników na dany sklep. W skali na całą Polskę to niezle oszczędności a wam płacą najniższą krajową. Śmiechu warte
mi też odpowiada tak ale to prawda ludziom się niedogodzi po co się godzą zawsze można odejść droga wolna i po zmartwieniu.
podkreśl że w postój płacili 100% nie każde firmy płaciły.Oj taki nie dobry pracodawca po co płacił
Dostali na nas kase od państwa więc czemu nie mieliby płacić?? Jak lubisz dawać się wykorzystywać to twoja sprawa..ja na szczęście już nie muszę
Wiele ludzi narzeka a i tak nie odchodzi sami się katują. I tak nic się nie zmieni więc tym bardziej nie rozumiem też.
Pracodawca może obniżyć pensję ale wynagrodzenie nie może być niższe niż minimalna krajowa..ludzie..wy serio myślicie że to dobra wola firmy że wam zapłacili 2800 brutto?? Haha
Też macie taki problem z zamówieniem zabezpieczeń na towar, produkt na magazynie leży, nie można wyciągnąć bo brak klipsów, natomiast zamówić klipsy to wyzwanie jak wejście na Mount Everest. Dlaczego to taki problem w tej firmie, przecież towar nie wystawiony to towar nie sprzedany, nie mówiąc już o zapasie jaki się tworzy, za duży i bez sensu. To samo jest z usterkami, zgłaszasz i czekasz, czekasz, czekasz.... Często bez odzewu i reakcji.
Ja dostałam odpowiedź odnośnie wyceny napraw, w momencie kiedy się o to upomniałam, tak to pewnie do tej pory nie dostałabym znać . Klipsów nie są się zamówić bo najnormalniej w świecie ich nie mają na stanie.
U nas to samo. I jeszcze czasami brak na magazynie naklejek cenówek tych bardzo popularnych. Staram się gromadzić zapas. Bo nigdy nie wiadomo kiedy będzie przecena z zaskoczenia
Wjechali już z nową kolekcją, towar z depozytów i zwrotow każą wystawiać, sezonowych zwrotow jeszcze nie ma, brak klipsów, zaczyna się robić bałagan, ktoś chyba w dziale produktu przysnął, a na salonach problem. Coś tu idzie nie tak jak powinno z rotacja produktu.
My klipsy na salonie mamy ale niestety towar leży bo wieszaków nie ma, nowych nie doślą a przy tych ciężkich kurtkach wieszaki nam się ciągle łamią więc skoro jedne się psują a nowych nie przybywa do jest coraz większy deficyt. Też macie ten problem ?
Całkiem niedawno zamawiałam wieszaki i dosłali, chyba dokupili, spróbuj jeszcze raz zamówić. Brak wieszaków lub klipsów, za dużo wysyłanego towaru, brak możliwości przechowywania ze wzg na maly magazyn, to chyba najczęstsze problemy salonów. A i jeszcze znaleźć porządnego pracownika też graniczy z cudem.
Czy macie jakieś info kiedy przychodzą umowy po okresie próbnym? Kiedy zapada decyzja o przedłużeniu lub nie?
Kierownik musi podjąć decyzję najpóźniej 2 tygodnie przed końcem umowy. Może się tak zdarzyć że pomimo chęci przedłużenia umowy przez kierownika, kadry nie wyrażą na to zgody. Nowa umowa przychodzi kilka dni przed końcem okresu próbnego. Zazwyczaj 3-4 dni wcześniej.
Hejka, ktoś może się orientuje czy firma przyjmuje kogoś kto już wcześniej pracował w carry i chciałby wrócić?
Jest taka możliwość, zależy z jakiego powodu było rozw umowy, oraz czy ks się za Tobą wstawi :)
Mam pytanie odnośnie premii dla kierowników. Czy teraz 20 będzie premia ? Czy ten miesiąc robimy za free ? Bo od 1 sierpnia będziemy dostawać co miesiąc jak sprzedawcy czyli wypadałoby we wrześniu , a co z sierpniem ?
Fajnie, że tylko część kierowników dostaje takie informacje, a reszta musi pisać i dowiadywać się po forum .
To ile premii bedziecie dostawac teraz? Mam na mysli kierwonika. A ile dostawaliscie kwartalnej?
Premia za lipiec będzie w październiku, za sierpień we wrześniu, za wrzesień w październiku itd. Lipiec był przed podwyżkami i liczy się po starych zasadach. Taka mam odpowiedz po tym jak dzwoniłam do kadr.
W aneksie jest napisane, że wypłata premii po zakończonym kwartale. Za lipiec policzą mniej i tyle.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Carry Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Carry Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 874.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Carry Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 769, z czego 36 to opinie pozytywne, 215 to opinie negatywne, a 518 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Carry Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Carry Sp. z o.o. napisali 25 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.