Opinie o carry.pl - CARRY sp. z o.o. w Poznań

Poniżej zobaczysz opinie obecnych i byłych pracowników o firmie Carry Sp. z o.o.. Znajdziesz poniżej też opinie kandydatów do pracy w Carry Sp. z o.o. o rozmowie kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Carry Sp. z o.o. w Poznań

Hello
Pracownik
 Pytanie

Czy ta firma jest normalna? Zatrudniają za mało osób, żeby obstawić wszystkie strefy, żeby upilnowac przed złodziejami, po czym mają o to pretensje do kierowników,tym samym robią z nas (usunięte przez administratora) Jestem ciekawa jak na takie chore naciski zareagowałby PIP? Bo to już podchodzi pod nękanie ppracowników.

Ola
Pracownik
 Pytanie
@Hello

Na dużych powierzchniach, jest po 2 czy 3 pracowników, którzy mają obsłużyć kasę fiskalna, wyjąć dostawę, zrobić zwroty odzieży sezonowe, aranżacje vm, pilnować przymierzalni, stać na strefie wejścia i witać klientów, mówić dzień dobry nawet jak instalujesz półki albo stoisz na drabinie (zasady bhp!?) bo inaczej ignorujesz klienta, noi oczywiście obsługiwać aktywnie :) czy to nie za dużo zadań dla takiej garstki ludzi? A i jeszcze w ciągu dnia utrzymaj estetykę na poziomie, przyjmuj zwroty towaru od klienta, wypisz reklamację, odpisuj na, maile, wysyłaj formularze. Ktoś tu chyba grubo przesadził i wymaga ponad normę. Żeby tyle wymagać to należy zatrudniać odpowiednią ilość pracowników, w innym wypadku to już jest nękanie i psychiczne obciążanie pracowników!

Kim
Pracownik

Zarządzanie w tej firmie leży. Każdy wie że nie wystawiony towar to strata dla firmy bo na magazynie towar się nie sprzeda. Tymczasem zmienia się profil obsługi klienta, każe nam się podchodzić do każdego jednego klienta i pytać czy nie potrzebują pomocy, przy tym za każdym razem trzeba odrywać się od pracy... Towar z takim podejściem firmy będzie zalegał, instrukcje będą nie zrobione co znacznie wpłynie na estetykę salonu oraz zatowarowanie sklepu. Nie mówiąc już o klientach którzy nie są przyzwyczajeni do takiej nachalnej obsługi. Dla nas też taki rodzaj obsługi jest męczący... Naprawdę moje rozczarowanie zarządzaniem tej firmy i podejściem do pracownika sięga już powoli zenitu

Rozczarowana
Pracownik
@Kim

U nas to wyglada podobnie. Wyglada to nachalnie i jest bardzo męczące …

inga
Pracownik
@Kim

Aktywna obsługa na mniejszych sklepach to jeszcze rozumiem, ale te większe, to jest nie możliwe, musielibyśmy nie robić nic innego :) jeżeli firma chce mieć aktywną obsługę, małe braki na inwenturach, to musi zatrudniać odpowiednią ilość osób. A tutaj na wszystkim się oszczędza, i oczekuje , że garstka osób na zmianie zrobi wszystko od dostawy, po vm, aktywnej obsługi klienta, pilnowania przymierzalni, posprzątania salonu, przygotowaniu i przeprowadzeniu inwentury :) Ludzie już są mocno zmęczeni, do tego taka wielozadaniowość nie każdy się do tego nadaje, i niektórzy nie wytrzymują tej pracy psychicznie, stąd taka rotacja duża. Centrala jest mocno odrealniona i nie wie jak wygląda praca tak na prawdę :) Zarzucają nam złą org pracy a tym czasem sami w tej pracy nie uczestniczą więc skąd mogą wiedzieć jak ona wygląda, mądrowanie się zza biurka jest proste, realna praca na sklepie już taka prosta nie jest!

Niki
Pracownik
@inga

U nas rotacja akurat jest z powodu kierownika. Wszyscy funkcyjni odchodzą. Jednak tam na gorze nikogo to nie dziwi

Mimi
Pracownik
@Kim

Ta firma pracownika ma za śmiecia. Tak było 10 lat temu i nadal tak jest. Pracownicy po 10 lat stażu nawet są nie doceniani. Ale firma się obudzi jak będzie już za późno...

Lolo
Pracownik
@Niki

Przecież ta firma ma ludzi za nic. Ważne są tylko ich wymagania ,salon na standard plus a teraz jeszcze "Focus " na klienta. A to czy na salonie jest osoba,która ma pojęcie o pracy czy nie to nie ma znaczenia,najwyżej zabiorą premie aż sie nauczy -tak wygląda motywacja.

Ola
Pracownik
@Kim

I jeszcze warto dodać brak wieszaków składasz zamówienie non stop a firma i tak nic sobie z tego nie robi.Towar leżakuje na magazynie a z utragów trzeba się tłumaczyć.

Ola
Pracownik
@Kim

Mała poprawka. Ta firma oczekuje, że ty zrobisz to wszystko na raz, tutaj nie ma albo, albo:) ich to nie interesuje, że jest zatrudnionych za mało ludzi, oraz, że sami te małe składy ustalają. A teraz to nawet jeszcze zmniejszają, tyle że ilość pracy się nie zmniejsza, a pracowników trzeba jeszcze na urlop wysłać, do tego dochodzą l4, bo przeciążeni ludzie częściej chorują. Więc robią nam bardzo nie ciekawa sytuację, i to się odbije na nas.

Hello
Pracownik
@Lolo

No to im gratuluję podejścia, bez pracowników, szczególnie tych długoletnich, wytrwałych, pracowitych, doświadczonych, uczciwych, tej firmy nie ma!

Plebs
Pracownik

Dokładnie. Nawet kierownik docenia nowego pracownika niż starego. Wystarczy spojrzeć na grafiki. Szkoda że rejonowy nie zwraca w ogóle na to uwagi. No ale ręka rękę myje

Kika
Pracownik

Dawniej były większe składy osobowe więc pracownicy się zmieniali po kolei żeby cały czas ta sama osoba nie chodziła bo to nie der w stosunku do innych. A teraz są cięcia etatów więc powinni pomyśleć o tym żeby zmienić porę tych inwentur np rano. I nikt by problemu nie miał z dojazdem.

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Niedawno byłam na rozmowie kwalifikacyjnej w jednym ze sklepów w Wielkopolsce. Rozmowa kwalifikacyjna (o ile tym można ją nazwać) była conajwyżej przeciętna. Pani kierownik sklepu mówiąc krótko nie ma obycia. Nie przedstawiła się, nie podała ręki, ogólnie nie była przygotowana na tę rozmowę (nie miała wydrukowanego CV, nie zapytała jak się nazywam, nie znała mojej dotychczasowej ścieżki zawodowej), co moim zdaniem jest niedopuszczalne. Od razu zaznaczyła, że praca za najniższą krajową + premia, ktorą można dostać, ale nie trzeba, praca ciężka, cały dzień na nogach. Zmiany od 9:30-21, to jej zdaniem 11h pracy, najwidoczniej matematyka jest jej obca. Podkreśliła, że może w styczniu będą podwyżki, ale to nie wiadomo jak dostosuje się firma do ustaleń rządu , może jeden weekend wolny w miesiącu, ale też nie gwarantuje - zero znajomości prawa pracy.. Uważam taka osoba nie powinna zajmować takiego stanowiska. Czy dostałabym tam pracę - nie wiem, bo kierowniczka ma zadzwonić tydzień po rozmowie. Czy przyjęłabym pracę w tej firmie - stanowcze NIE. Niby nie powinnam się sugerować przebiegiem rozmowy o pracę, jednak na pewno nie zakupie w tym sklepie już ani jednego ubrania.

Pytania

W sumie jedyne pytania to czy jestem dyspozycyjna oraz czy najniższą krajowa jest satysfakcjonująca pensją.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Ja
Pracownik
 Pytanie

Są zwolnienia i ślady osobowe mniejsze więc automatycznie powinno być na inwentaryzacji też mniej osób alb robić inwen. Od 5 rano czy tam 6. Bo u nas też jest problem bo dziewczyny nie mają jak wracać i co mam zrobić jako kierownik? Nie wiem jak co rozwiazac

Ola
Pracownik
@Ja

Przy rekrutacji trzeba już informować o nocnych inwenturach, pytać o dojazdy itp żeby potem nie było takich sytuacji. I w miarę możliwości zatrudniać ludzi, którzy mieszkają blisko miejsca pracy.

Rrrrr
Pracownik
 Pytanie

Pytanko jakie macie braki na inwenturach mniej więcej ? No i przy jak dużym salonie ?

Koko
Pracownik
 Pytanie
@Rrrrr

A jakie mają być przy małych składach?? Nie da się upilnować w kilka osób wszystkiego.U nas etaty zostały zmniejszone już jakiś czas temu.

Xxx
Pracownik
@Koko

Rrrrr tylko zapytał a ty z jakimiś żalami wyskakujesz do człowieka.

Xxx
Pracownik

W dalszym ciągu brak odpowiedzi na pytanie. A ubliżaniem pokazujesz jaki poziom reperezentujesz

Koko
Pracownik
 Pytanie
@Xxx

Nie wolno o wynikach rozmawiać a tym bardziej na forum jesteś pracownikiem i nie wiesz?

Pracownik
Pracownik
@Koko

Można napisać czy jesteście w normie czy powyżej normy. Każdy salon powinien wiedzieć jakie sa normy. I wtedy można porównać. Niestety idą jeszcze ciężkie czasy...

Celina
Pracownik
@Pracownik

My akurat mieścimy się w normie, salon ok 800 m.

Kandydat
Kandydat

Klamstwo zamiast rekrutacji! Byłam na rozmowie, zaproponowano stanowisko i wynagrodzenie. Dalej mówią, ze czekaja na decyzje od działu księgowego. (to trwa kilka miesiący) Głupoty jakieś, i to tyle. Nic więcej.

Kasia
Pracownik
@Kandydat

Dział księgowości nie zajmuje się rekrutacją.

Xxx
Pracownik
@Kandydat

Ktoś cie ewidentnie okłamuje...a to akurat częste w tej firmie. Kłamią na każdym kroku. Od kierowników po centrale

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@Kandydat

Ta wypowiedź jest jakaś dziwna, czekasz kilka, mcy nie daje Ci to do myślenia?

Lolo
Pracownik
@Kandydat

Jeśli zrobilas/Leś badania i dostarczyłeś do salonu to wszystkie dokumenty zostały wysłane do centrali w nast dniu roboczym po kolejnych 2-3 dniach do kierownika oddzwania Pani z kadr( księgowość nie ma tu nic do gadania) z zapytaniem od kiedy wypisać umowę- w pierwszy dzień twojej pracy kierownik musi być 12h z tobą na zmianie. W tym samym dniu ty otrzymasz tel od kierownika z info od kiedy zaczynasz pracę jeśli piszesz ze czekasz kilka mc to są dwie opcje albo kierownik znalazł kogos innego lepszego na Twoje miejsce i nie wie jak ci to powiedzieć i cie zbywa albo w związku z niskimi obrotami sklepy dostały zakaz zatrudniania nowych osób ale to jest wprowadzone od dzisiaj z tego co mi wiadomo.

Emma
Pracownik
 Pytanie

Ta firma nie przestaje mnie zadziwiać chcą zmniejszyć składy osobowe na salonach, ciekawe z czego ? Już teraz jest trudno się wyrobić już nie mówiąc o tym, że grafiku się nie dopnie według ich wytycznych....

Ola
Pracownik
@Emma

Grafik to może jeszcze jakoś się dopnie, gorzej jak podczas urlopu ktoś wyjedzie z l4, wtedy będzie ciężko, a niestety takie sytuacje się zdarzają :/

Ola
Pracownik
 Pytanie
@Emma

I jeszcze te bezsensowne częste inwentury, które tylko uprzykrzają życie pracownikom, kto na nie przyjdzie, kto przeprowadzi?

Emma
Pracownik
@Ola

No właśnie skoro chcą oszczędzać to niech zrobią inwentury co pół roku i oszczędności będą wtedy większe... U nas akurat jeżeli zmniejszą skład o 1 osobę to niestety będziemy musiały niektóre połówki być same na salonie tak mały mamy skład...

Ola
Pracownik
@Emma

Koszt utrzymania pracownika nie jest aż tak wysoki w porównaniu z kradzieżami na nieupiknowanym salonie oraz nie wystawionym towarze bo nie będzie miał kto, pozorna oszczędność na dłuższą, metę bez sensu i więcej stracą na tym.

Ola
Pracownik
@Ola

A jakie męczące też mamy dość każdy z nas już się wymiguje żeby nie być

Lolo
Pracownik
 Pytanie

Pytanie do SZ-czy komuś z Was udało się w tym roku wywalczyć podwyżkę?

.
Pracownik
@Lolo

Tak, ale daj spokój z taką podwyżką.

Lolo
Pracownik
 Pytanie
@.

A moge wiedzieć ile więcej masz ? Ja nie dostałam ponieważ uwaga jest wojna na Ukrainie.

.
Pracownik
@Lolo

Po podwyżce mam mniej niż Ty a też jestem SZ

Ola
Pracownik
@Lolo

Nie udało się ..

Gh
Kandydat
 Pytanie

Hej, mam pytanie, ile wynosi miesięczne wynagrodzenie na stanowisku sprzedawcy?

Nooo
Pracownik
@Gh

Niewiele ????

Ola
Pracownik
@Gh

To zależy od regionu od miasta, w większości to jednak najniższa krajowa plus premia uznaniowa.

Ja
Pracownik
@Gh

Najniższa krajowa

Kiwi
Pracownik
@Gh

W jednym ze sklepów w Poznaniu najniższa krajowa i 300 zł premii.

Ola
Pracownik
@Kiwi

Są regiony, że nawet ks tyle premii nie ma')

Kiwi
Pracownik
 Pytanie
@Ola

A ile mają na umowie? Bo chyba nie najniższą krajową. Prawda? :) Premia zależy od regionu i salonu.

Kasia
Pracownik
@Kiwi

Premia powinna być zależna od zaangażowania wkladu jaki ks z siebie daje.

Co
Pracownik
@Ola

W to nie uwierzę bo u nas kiero ma premie prawie 4ro cyfrową

Pracownik
Pracownik
@Kasia

U mnie tak samo kierownik nie robi nic. Według mnie nie należą im się podwyżki. Bo to pracownik robi na nie a one siedzą i wychodzą dużo wcześniej mimo że mają w grafiku inaczej

Kr
Pracownik
@Kiwi

W Krakowie najniższa i 200 zł premii. Os funk. Mają 300 i co stanowisko to mają wiecej

Ola
Pracownik
@Pracownik

Nie mierz wszystkich jedna miarą, nie na wszystkich salonach tak jest ze ks nic nie robi, a wychodzić wcześniej niż w grafiku nie można.

Ola
Pracownik
@Co

To uwierz bo tak jest :)

No nie
Pracownik
@Ola

U nas kierownikowi się tylko wydaje jego własnym zdaniem, ze coś robi ale wszyscy pracownicy widzą jak jest naprawdę i tak- też wychodzi sobie wcześniej z pracy.

koko
Pracownik
@No nie

Nie można wychodzić sobie wcześniej, pracujemy według grafiku, nawet ks.

Lili
Pracownik
@koko

To ze nie można to jedno, a to co ksi robią to drugie….

koko
Pracownik
@Lili

Ale co to znaczy ksi, nie wszyscy tak robią, nie pisz tak bo wprowadzasz w błąd i kłamiesz.

Lili
Pracownik
@koko

A wiec poprawka, ks u mnie w salonie i z tego co widze po wpisach na forum, to w innych salonach również :))

Koko
Pracownik
@Lili

Wątpię żeby wpisy na forum pochodziły ze wszystkich salonów, i wypowiadaj się za siebie, jeżeli tego doświadczyłaś to nie znaczy, że w całej Polsce tak jest. Bo w innych nie znaczy, że we wszystkich.

Aga
Pracownik
 Pytanie
@Lili

Czyli skoro ty masz takiego kierownika to na tej podstawie twierdzisz, że wszędzie jest tak samo :) to trochę dziecinne myślenie nie sądzisz?

Q
Pracownik
@Gh

W Warszawie sprzedawca ma 3800 brutto

1
Fefek
Pracownik
 Pytanie
@Q

Serio? Na taką kwotę raczej nie mogę liczyć, a jestem SZ w dużym mieście.

Lolo
Pracownik
@Fefek

Potwierdzam ,jestem SZ w dużym mieście i mam 3180 brutto ale dobrze wiedzieć żeby walczyć o swoje .

X
Pracownik
@Q

Buhahahahahahahah najniższa krajowa plus premia (zależna od wielkości salonu i tego jakie są na nim obroty)

X
Pracownik
@Lolo

Pewnie chodziło o 3080…????????????

Rzeczywistość
Pracownik
@Ola

KS niech nie narzeka ma podstawę sporą

Ola
Pracownik
@Lolo

Walcz bo nie długo fala Ukraińców nas zaleje i pracy może braknąć

1
Pracownik
Pracownik
@Rzeczywistość

Moja podstawa jako KS to ledwo 4 brutto.... O czym Wy tu piszecie, że Ks kokosy zarabia.. Z tego co czytam to w innych miastach sprzedawca ma lepszą premie niż ja.

1
Hania
Pracownik
 Pytanie
@Ola

Czy ty myślisz, że pierwszy lepszym człowiekiem z ulicy zastąpisz długoletniego pracownika z doświadczeniem!? Żeby zatrudnić osobę z Ukrainy to trzeba spełnić szereg wytycznych, w tym musi znać biegle nasz język, to nie takie proste.

hm..
Pracownik
@Hania

Jasne...w obliczu wojny każdy ich zatrudni

1
Śmiech
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Czyżby???

Nie śmieszne
Pracownik
 Pytanie
@hm..

Czy ty człowieku wiesz w ogóle czym jest wojna? Jeżeli dojdzie do niej to raczej nikt pracować nie będzie. Na ten moment takie wypowiedzi są nie na miejscu, tam zginęli ludzie, dzieci, trochę szacunku i powagi!!!!!

Nie śmieszne
Pracownik
@Śmiech

Zamiast zaglądać komuś do portfela, skup się na swoim.

Www
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

To jeszcze Ci mało? Jak doliczysz premie to będzie na rękę ok 3300-3500! Zarabiasz o ponad tysiąc więcej, niż sprzedawca.

ha,ha,
Pracownik
@Www

No to chyba byłoby dziwne żeby kierownik zarabiał tyle co sprzedawca :) zresztą proponuje pilnować swojego portfela, i zawsze można szukać innej pracy zarobkowej jak czujesz że Ci mało!

Www
Pracownik
@ha,ha,

No ale tu właśnie kierownik narzeka, że ma za mało. Boże jacy ciemni i chamowaci ludzie się tu wypowiadają i tacy zajmują stanowiska kierownicze.. Większość nawet studiów nie skończyła. Dramat.

Ola
Pracownik
@Www

I pisze to osoba nie chamowata i nie ciemna:) do tego pewnie jeszcze masz ukończone studia MBA :) ten kierownik nie narzeka ale stwierdza fakt a to jest jednak różnica. Na salonach są różni ludzie więc nie oceniaj wszystkich jedną miarą, nic nie jest czarno białe, a kulturę wypowiedzi warto zacząć od swojej osoby.

Uje
Pracownik
@Ola

Następna co nie doczytała wszystkich komentarzy tylko ostatni a się madruje.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Www

Nie narzekam, a stwierdzam fakty. Premia tu 200 zł. Więc o czym Ty tu piszesz, że 3500? Nie oceniaj również kto jakie ma wykształcenie, często to właśnie kompetentne, ogarnięte i doświadczone osoby. Może zorientuj się ile zarabia średnio kierownik sklepu, wtedy się wypowiadaj. Po to jest hierarchia w stanowiskach, żeby też była różnica w pensji. Mało się nie robi.

Dobre
Pracownik
@Pracownik

No właśnie się orientuje bardzo dobrze, bo jestem kierownikiem. Współczuję ludziom, którzy muszą z tobą pracować.

1
Piter
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

W tej firmie sprzedawca i sprzedawca zastępca jest na jednym poziomie płacowym. SZ ma niewiele więcej. O jakiej hierarchii więc mówisz?

Kasia
Pracownik
@Pracownik

Tutaj cały czas jedna i ta sama osoba, wrogo się wypowiada w stosunku do kierowników. Według niej powinniśmy pracować charytatywnie i bez premii :) nie rozumie zakresu obowiązków i odpowiedzialności kierowników. I zdziwiłaby się jak wielu z nich jednak ma wykształcenie wyższe. Nie ma sensu dyskusja z takim internetowym trolem.

Kasia
Pracownik
 Pytanie
@Dobre

Współczuję to Tobie za te marne wypowiedzi. Skąd wiesz jak z tą osobą się pracuje? Na jakiej podstawie to oceniasz? Na takiej, że swoją wypowiedzią Cie zgasiła :)

Kasia
Pracownik
@Piter

A to akurat jest mocno niesprawiedliwe, tym bardziej że sp z-cy bardzo dużo robią i do ich pracy mam wielki szacunek, wystąpiłam o podwyżki dla nich, czekam na odzew z góry!

Zofia
Pracownik
@Piter

Wiesz, ona pisząc hierarchia ma na myśli siebie czyli kierownika i reszty. Bo przecież wszyscy wiemy, że zarobki ks są duuuzo, duuużo większe niż innych pracowników.

Nick
Pracownik
@Zofia

Z tego typu wypowiedziami to proponuję wrócić do przedszkola bo taki poziom prezentują :) zawsze też możesz zostać kierownikiem i zarabiać te kokosy, powodzenia!

Piter
Pracownik
@Zofia

Zgadza się xD

Piter
Pracownik
@Kasia

Myślę ,ze osob wypowiadających sie tu negatywnie o kierownikach jest jednak znacznie więcej. Chyba masz jakąś obsesję...

Kasia
Pracownik
@Piter

Czy jest jedną czy więcej, to nieistotne, ważne jest, że ich poziom wypowiedzi jest zenujacy, a wiedza na temat pracy kierowników wygląda jakby byli jeszcze w przedszkolu, i z takimi ludźmi ktoś musi współpracować, to przykre:(

Pracownik
Pracownik
@Kasia

Ja jestem dumna z moich pracowników, z każdego jednego. Bo widzę, że odwalają kawał dobrej roboty na salonie. Ja nie stoję za kasą i nie pachnę. Sprzątam, od czyszczenia podłogi po półki itp. Obsługuje klientów, kasuje, ogarniam vm, dokumenty.. Jednym słowem wszystko. Mam bardzo zgrany zespół i traktujemy się jak koleżanki, a nie jak kierownik - pracownik. Mimo to wszystko funkcjonuje bardzo dobrze. A jakaś zakompleksiona osoba napisze, że współczuję moim pracownikom. Ja to jej współczuję i szkoda mi takich ludzi. A o podwyższkę walczę nie tylko o swoją, ale i dla SZ i Z-ca, bo o dobrych pracowników poownno się dbać.

Uważaj
Pracownik
@Pracownik

Tutaj niektórzy ks uważają, że jak się kolegujesz z zespołem to nie jesteś dla nich autorytetem i nie traktują cie poważnie. ;)

inga
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

No naprawdę jesteś zaje..... gratuluję! szkoda tylko, że swoimi wypowiedziami obrażasz innych ludzi, wypowiadać się można z kulturą, a u osób na stanowisku kierownika to na prawdę wymaga się kultury osobistej oraz rzetelnej wypowiedzi. Piszesz też w taki sposób jakbyś jednak miła żal, że robisz to wszystko na salonie, i w sumie to nie wiadomo o co ci chodzi? żalisz się czy się chwalisz?

ha,ha,
Pracownik
@Pracownik

Z tonu wypowiedzi aż bije od Ciebie frustracja, może jakieś techniki oddechowe, relaksacyjne by się przydały, wyluzuj, życie jest takie krótkie, więcej uśmiechu i optymizmu życzę :)

Ciekawa1
Pracownik
 Pytanie

@ możesz rozwinąć swoją wypowiedź ? Zaczelam pracę od niedawna a nie miałam okazji poznać

Firma KRZAK
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś z Państwa miał ostatnio koniec umowy i dostał umowe stałą lub nie?

Yyy
Pracownik
@Firma KRZAK

Tak, pod koniec stycznia umowa na czas nieokreślony :)

Ciekawa
Pracownik
 Pytanie

Hej. Powie ktoś coś o RKS Pomorze ??

Nie
Pracownik
@Ciekawa

W tej kwestii lepiej nie wypowiadać się:)

Xxxyxoo
Kandydat
 Pytanie

Czy zdarza się na salonach , że klient zgłosi skargę na salon poprzez formularz na stronie ?

Hania
Pracownik
@Xxxyxoo

Niestety tak:) mieliśmy taka sytuację kiedyś.

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca Kierownika Sklepu? Ile zarabia itp? :)

Nick
Pracownik
@Kandydat

Tutaj nikt szczegółów Ci nie poda, od tego jest rozmowa kwalifikacyjna, każdy salon i region jest inny, pensja i premia też.

Xxxx
Pracownik
@Nick

To prawda stawki są różne premie też a praca dosyć wymagająca bo jesteś tak na prawdę od wszystkiego tylko osoby wytrzymałe zostają na stanowisku dłużej.

Nick
Pracownik
@Xxxx

Dokładnie, trzeba mieć duża wytrzymałość psychiczną i fizyczną, oraz cierpliwość anielską, do tego musisz robić wszystko szczególnie tam gdzie są składy okrojone od sprzątania, po kasowanie, przymka, vm, dostawa, szkolenia pracowników, obsługa klienta,umiejetnosc pisania maili do centrali też się przyda, a i asertywność :) Powodzenia!

Nowy pracownik
Pracownik

Cześć, Niedawno zaczęłam prace, dajcie znać jak się współpracuje z RKS Wschód.

klara
Pracownik
@Nowy pracownik

No wiesz jak każdy RKS liczy się dla niego tylko wzrost sprzedaży w stosunku do zeszłego roku, Za to RKS-ów rozliczają, pracownicy sklepów się nie liczą i nic innego się nie liczy, byle słupki sprzedażowe były wyższe a pomocy z żadnej strony niema.

Ola
Pracownik
@klara

U nas rks, tylko tworzy nowe tabelki, jak przyjedzie to mówi w kolko o tajemniczym, ewidentnie się boi tych wizyt i ankiet. A tak to się w ogóle nie odzywa.

Magdalena
Pracownik
@Ola

U nas ostatnio jak był, to połowę wizyty odbierał telefony w temacie covid i tworzył delegacje:) Dobrze, bo mial mniej czasu, żeby do czegoś się doczepić :)

Ola
Pracownik
@Magdalena

Współczuję, przez te izolacje i kwarantanny są absencję na salonach. A wiadomo, że trzeba utrzymać ciągłość od otwarcia do zamknięcia.

Co ty gadasz
Pracownik
@klara

Nie zgodzę się! Owszem, swoje obowiązki wykonać musi. Jednak nigdy nie odmówi pomocy, zawsze odbiera telefony (nawet po godz 20), nigdy nie pozostawi bez pomocy. Przede wszystkim przemiła osoba. Można o wszystkim porozmawiać. Jeśli jest się w porządku wobec niej to i ona jest w porządku, to działa po prostu w obie strony. Mi osobiście współpraca przebiega niezwykle przyjemnie - życzę wam wszystkim żebyście mieli takiego rks jakim jest wschód. Pozdrawiam!

Co ty gadasz
Pracownik
@Ola

A w przypadkach problemów kadrowych rks wschód pracuje na salonach. Życzę wam wszystkim takiego wsparcia

Pela
Pracownik
@Nowy pracownik

Mnie się dobrze z RKS wschód współpracuje. Osoba miła i konkretna, jak trzeba to pomoże. Jak były braki u nas kadrowe to 3 dni u nas była całe dnie i pomagała.

Looostt
Pracownik

Jeśli chodzi o nowego od inwentaryzacji my już z nim mieliśmy nie pomaga nic bo powiedział ze to nie należy do jego obowiązków mamy dużo odzieży byłyśmy w dwie i wyszłyśmy o 5:30 wynik był okej ale inwentaryzacje będą się odbywać co miesiąc teraz my dostałyśmy to info po inwentaryzacji… ogólnie nikt z inwentaryzatorow nie będzie mógł już pomagać i nowe prawo będą musieli wysyłać emaila z komputera o której skończą bo w grafiku było do 3 a wychodzili o 23,24. I zaczynać się będzie po zamknięciu sklepu nie przed … przeraża mnie to na moim sklepie jest 5 dziewczyn

Potwierdzam
Pracownik
@Looostt

Cała inwentaryzacje stał nic nie robił wyszłyśmy przed 6

Walduś
Pracownik
@Potwierdzam

U nas tak samo. Ledwo co się z za kasy ruszył.

Kasia
Pracownik
@Walduś

Tak kogoś boli, że wychodzili wcześniej, a jak pracownik wychodzi nie o 21 ale 10,15 min po, i nie jest to ewidencjonowane, w skali roku się uzbiera z tego sporo godzin, i jakoś to nie boli nikogo.

Aleksandra
Pracownik

Czy mieliście, kiedyś sytuację, że pracownik zamiast złożyć wypowiedzenie, bo nie chce pracować, uciekł na zwolnienie lekarskie.

Patka
Pracownik
@Aleksandra

Nie, nigdy nie było u nas na salonie takiej sytuacji. Może gdybyście mieli fajną atmosferę w pracy to ludzie by nie uciekali w ten sposób tylko odchodzili normalnie bo najwidoczniej coś musi być przyczyną takiego zachowania ;)

Olga
Pracownik
@Patka

To nie zawsze chodzi o atmosferę, czasami ludzi ta praca przerasta, po prostu nie trafione osoby przy rekrutacji zostały wybrane. W wielu firmach zdarzają się takie ucieczki, ludzie zamiast rozmawiać robią taki krok z tym l4,ale ucieczka nigdy nie jest rozwiązaniem.Niektórzy mają taki standard i z każdej pracy tak się zawijają :) Bywa też tak, że zespół jest ok, ale osobie nie odpowiadają standardy firmy i stąd taka decyzja. Powodów może być mnóstwo. Myślę, że firma powinna wprowadzić politykę pro pracownicza, zadbać o odpowiednie składy na salonie, tak żeby ludzi nie przeciążać, tak żeby przy absencjach nie było takich problemów z obstawieniem zmian. Natomiast kandydaci powinni bardziej rozważnie podejmować zatrudnienie, brać pod uwagę, że w handlu głównie pracujemy w weekendy oraz spojrzeć na godziny otwarć centrum.

Iza
Pracownik
@Aleksandra

Wcale się nie dziwię, jeśli u was jest coś nie tak, jak i było u mnie w salonie to można dostać na głowę... Psychiatra nawet tego nie wyleczy. Szkoda słów.

Ghk
Pracownik
@Aleksandra

U nas była kiedyś sytuacja, że dziewczyna poszła na długie l4 bo miała kłopoty rodzinne, i nie było to związane z pracą, bo na sklepie było wszystko ok. Tak więc nie oskarżajcie innych bo nigdy nic nie wiadomo, a ludzie teraz bardzo szybko psychicznie siadają, i nie zawsze powodem jest praca. Mają różne problemy osobiste a na pracy się to odbija.

Anitka
Pracownik
@Aleksandra

My mieliśmy kiedyś taką sytuację, dziewczyna, która awansowała na stanowisko SZ, nie udźwignęła tej odpowiedzialności, nie radziła sobie, była ciągle zestresowana, nie spała po nocach, tak się wszystkim przejmowała, do tego miała jeszcze pecha do roszczeniowych klientów, często zapominała czegoś zrobić,dużo się myliła . I ta dziewczyna uciekła na l4. A szkoda bo mogła przyjść do kierownika i porozmawiać, poprosić o zmianę stanowiska, na pewno dałoby się dogadać.

Anitka
Pracownik
 Pytanie
@Iza

A co takiego było na wszym salonie, że aż tak źle wspominasz?

Masakra
Pracownik

Tylko ludzie bez ambicji i którym brakuje jakiejś klepki pracują w tym sklepie

Ola
Pracownik
 Pytanie
@Masakra

Dlaczego tak uważasz, możesz rozwinąć z czego wynika Twoja wypowiedź?

Masakra
Pracownik
 Pytanie
@Ola

Jak za najnizsza krajowa można robić jako sprzedawca dekorator ochroniarz sprzątaczka i co jeszcze wymyśla za 2 tys zapieprzac 12,5 h? Dlatego brakuje wam jakiejś klepki ze jeszcze tam robicie!!

Kasia
Pracownik
@Masakra

Zgadzam się, chociaż sama tu pracuje.

Współczuję
Pracownik
@Masakra

A Tobie potrzebny specjalista bo z frustracją sobie nie radzisz

Wera
Pracownik
@Masakra

Po części prawda jak ktoś nie ma ambicji to będzie tkwił w tym bagnie i tylko będzie narzekał jak mu źle i nic nie zrobi, wystarczy tylko poprzeglądać ogłoszenia o pracę i powysylac CV , akurat w handlu ofert pracy jest trochę, szczególnie w większych miastach, jak coś się trafi fajnego to zmienić pracę, ale ludzie boją się zmian przez to blokują sobie drogę do lepszego bytu, albo się przełamią albo nie ich świadomy wybór.

Ola
Pracownik
@Wera

Jeżeli ktoś chce zmienić pracę, to radzę to dobrze przemyśleć, żeby nie zamienić siekierki na kijek :) nie warto pochopnie zmieniać, zmiana na inną sieciowke to też na jedno wychodzi, jak zmieniać to na coś fajnego i lepszego, ale uwaga zdarzają się (usunięte przez administratora) więc warto dobrze sprawdzić pracodawcę przed podjęciem zatrudnienia.

Aga
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś napisał odwołanie od aneksu ?

Ola
Pracownik
 Pytanie
@Aga

Odwołanie? Nie. Można po prostu aneksu nie podpisać. A jak już coś napisać to wniosek o podwyżkę z uwzg kwoty jaką się chce otrzymać. Zawsze można spróbować.

Zostaw merytoryczną opinię o Carry Sp. z o.o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Carry Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Carry Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 872.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Carry Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 767, z czego 36 to opinie pozytywne, 214 to opinie negatywne, a 517 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Carry Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Carry Sp. z o.o. napisali 25 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Carry Sp. z o.o.
2.1/5 Na podstawie 785 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Carry Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii