Opinie o Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie obecnych oraz byłych pracowników o pracodawcy Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. w Warszawa

Anonim Nowy wpis
Były pracownik

(usunięte przez administratora) Brak szacunku do pracownika, ośmieszanie przy klientach, stawka na umowie o pracę poniżej najniższej krajowej. Kierowniczka bez kompetencji wyżywa się na pracownikach, zrzuca na nich wszystkie zadania włącznie ze swoimi obowiązkami.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

prac-ownik Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Zależy na jakie stanowisko ale rekrutacja w szerszym gronie i jedno etapowa, odpowiedź dość szybko.

Pytanie
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?

Anonim
Były pracownik
@Pytanie

W dziale BOK jakiś czas temu było standardem. Nadgodziny obowiązkowe „bo prace trzeba wykonać” ale nie płacone i bez możliwości odbioru. Mobbing i zastraszanie. Najgorsze miejsce gdzie można trafić.

Kierownik
Pracownik
 Rekomendacja
@Anonim

Po pierwsze, nie ma w Cyfrowym Centrum Serwisowym działu BOK. Odnoszę wrażenie że Anonim pomylił firmy, w których pracował(a). Po drugie, wszystkie nadgodziny są zawsze rozliczane w postaci finansowej (zgodne z Kodeksem Pracy) lub odbiorem wolnego. Jeżeli ktoś ma pytania odnośnie szczegółów zapraszamy do korespondencji bezpośredniej pod adresem rekrutacja@ccsonline.pl

Xxxx Nowy wpis
Były pracownik
@Pytanie

Nadgodziny najczęściej w okresie wakacyjnym, oczywiście są one płatne.

Emilia
Inne

Widzę że kiedyś był multisport ale podczas pandemii zrezygnowali... Wrócił już ten benefit czy dalej go nie ma? Jak z innymi benefitami wygląda obecnie sytuacja?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A., to podziel się z nami swoimi wrażeniami. W jakiej atmosferze odbyło się spotkanie? Jak oceniasz merytoryczne oraz techniczne aspekty rekrutacji?
Pytanie
 Pytanie

Czym w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. zachęcają przyszłych pracowników? Jakie mają dodatki?

Start
Pracownik
@Pytanie

Nie zachęcają niczym. Zabokowali multisport bo niby Wirusek im straszny. Prędzej zabiorą Ci z premii 500 niż dadzą dodatek 100zl. Pensja też nie zachęca, niewiele więcej od najniższej krajowej. Premia uznaniowa, więc w każdej chwili mogą zabrać Ci całość /połowę /ćwierć itp... Człowiek to dla nich tylko słupek i wydajność, więc dehumanizacja w tej firmie to już standard

Janek
Inne

Szybko i sprawnie, Naprawdę polecam,

Pytanie
 Pytanie

Wiecie może czy w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. szukają chętnych na staż?

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Pracownik
@Pytanie

Szanowny Panie / Szanowna Pani, Uprzejmie prosimy o kontakt z naszym serwisem drogą mailową pod adresem rekrutacja@ccsonline.pl. Pozdrawiamy, Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

Patryk
Inne

Zastanawia mnie czy jest możliwość pracy zdalnej u was ?

maximush

(usunięte przez administratora) i naciągacze reklamuję baterie i nagrzewanie telefonu i krótki czas pracy a oni ( CCS w Piasecznie ) wystawiają mi kosztorys i twierdzą że jest uszkodzenie mechaniczne telefonu bo na ramce wokół urządzenia jest małe wgniecenie , koszt 432zł za naprawę a telefon nawet już po ponad 1,5 roku nie jest tyle warty. Przy pierwszych dwóch poprzednich zgłoszeniach nic nie zrobiono wpisując tylko że zaktualizowano oprogramowanie (tak naprawdę od wejścia telefonu ALCATEL IDOL 4 na rynek sprzęt nie dostał żadnej nowej aktualizacji) a przy drugiej wymieniono kabelek USB i ładowarkę które tak naprawdę były sprawne i działały dobrze.

leszek
@maximush

ja mam z tą firma to samo i nie jest to odosobniony przypadek,naciągacze,wysylasz telefon z dobrym wyświetlaczem a po 6-ci dniach masz info,że mechanicznie uszkodzony.

Anonim
Były pracownik
@maximush

Zrobią wszystko, aby wyłudzić pieniądze. Albo obronić technika, który przypadkiem coś uszkodził...

Nolti

Serwis telefonów? Kpina!!! jak to może być serwis jak na czas naprawy nie oferują aparatu zastępczego?? to brzmi jak rosół bez klusek , delikatnie sprawę nazywając. .Nie polecam , pierwszy lepszy bazarowy handlarz telefonami oferuje telefon zastępczy na czas naprawy gwarancyjnej.

Han
@Nolti

W dzisiejszych czasach ludzie mają minimum po dwa fony w domu, jeden jakiś stary ale działający na zapas i ten aktualnie używany. Jak nie masz zapasowego, to miej pretensje do siebie, albo kup sobie jakiś na bazarze na wypadek kolejnej naprawy :).

romex
@Han

Wysłałem telefon odebrali od kuriera następnego dnia po 9 dniach stwierdzili że brakuje faktury dopiero informacja pojawiła się na ich stronie nie odpowiadają na mail nie można się dodzwonić chociaż raz jak się dodzwoniłem to jestem zszokowany nadal tą rozmową ??? Telefon wraca po 30 dniach cud zagubiona faktura zakupu się nawet odnalazła serwis to nie to określenie tej Firmy

Anonim
Były pracownik
@romex

BOK robi wszystko, aby nie odebrać telefonu i nie musieć rozmawiać z Klientami.

anon
 Pytanie

Czy mógłby się wypowiedzieć ktoś, kto pracował w CCS bądź pracuje? Pełno tu wpisów poszkodowanych klientów (co też daje jakiś obraz o tej firmie), ale brakuje mi wypowiedzi pracowników. Teraz na OLX jest ich ogłoszenie do serwisu. Warto aplikować?

opinia
@anon

Zazwyczaj jest tak, że więcej osób woli napisać negatywa za to że odmówili naprawy za zalany lub uszkodzony mechanicznie telefon niż za to że naprawili i są zadowoleni z usunięcia usterki. Ja generalnie ze swojej strony jak najbardziej polecam ten serwis.

Pytanie
 Pytanie

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?

Pracownik
@Pytanie

na spotkaniu rekrutacyjnym, można dużo dowiedzieć się o pracy w serwisie, osoby przeprowadzające rozmowę są otwarte na pytania kandydata i rzeczowo przekazują czego oczekują od przyszłego pracownika. Rozmowa przebiega w miłej atmosferze, pytają o doświadczenie, sukcesy zawodowe, w sumie jakoś tak rozmowa sama się toczy :)

Rafał
Inne
@Pracownik

A czy w trakcie tej rozmowy kwalifikacyjnej pracodawca weryfikuje w jakikolwiek sposób wiedzę i umiejętności potencjalnych kandydatów? Być może przeprowadzane są jakieś testy bądź innego rodzaju rozmowy, aby ustalić, czy dany kandydat podoła zadaniom na danym stanowisku.

Daria
Inne

@pracownik całkiem zachęcający komentarz! A wiesz może czy nie ma nowego naboru?

Pracownik
@Daria

Firma generalnie w sposób ciągły prowadzi procesy rekrutacyjne, wiem, że aktualnie jest zapotrzebowanie na zwiększenie liczby techników.

pracownik

Polecam pracę w CCS, to firma ceniąca zaangażowanych pracowników, daje duże możliwości rozwoju zawodowego, jeśli masz zamiłowanie do elektroniki to z pewnością się tam odnajdziesz i zostaniesz doceniony. Miła atmosfera pracy i pomocni współpracownicy, znam przypadki chłopaków, którzy zaczynali jako asystenci technika a dziś są w kadrze zarządzającej. Polecam.

Wojciech

Większego dziadostwa niz serwis CCS Piaseczno to nie widziałem od lat!!!! Oddałem im telefon do naprawy w ramach GWARANCJI / Redmi 5A/.Powodem zgłoszenia naprawy gwarancyjnej było powolne ładowanie baterii, w ciągu dziesięciu godzin ładował sie do 15%. Awaria nastąpiła zaraz po zainstalowaniu nowej aktualizacji oprogramowania!!!! Po ponad trzech tygodniach dostałem informacje że .....telefon nie zostanie naprawiony w ramach gwarancji ponieważ został ZALANY!!!! Moga go naprawic lecz za OPŁATĄ 180 zł !!!. W tym miejscu chce zaznaczyc że telefon nigdy nie miał styczności z wilgotnym miejscem nie mówiąc juz o wodzie. Od nowości miał przyklejoną szybke na wyświetlacz i założone etui. Mówiąc szczerze , obchodziłem sie z nim jak z ....jajkiem. Dodam że pół roku temu tez był w serwisie gdzie wymieniono .....baterie/ bateria była sprawna a uszkodzone było prawdopodobnie gniazdo ładowania/ i kabel do ładowarki. Zrezygnowałem z naprawy płatnej poniewaz wynosi ona prawie połowe ceny nowego telefonu nie mówiąc juz o gwarancji na wymienione części, brak. Zdjęcia wykonane przez serwis przedstawiała telefon jak by przeszło przez niego tussami.Mam nadzieje że odeśla go przynajmniej w takim samym stanie jaki go otrzymali. W serwisie w którym byłem dowiedziałem się że takie postępowanie/ odmowa naprawy gwarancyjnej/ serwisu w Piasecznie jest ....NA PORZĄDKU DZIENNYM !!!! OSTRZEGAM WSZYSTKICH PRZED TYM SERWISEM!!! Dzisiaj odebrałem telefon po prawie 4 tygodniach , gdzie tylko go OTWORZYLI i stwierdzili że ... PASEK WILGOTNOŚCI JEST ZABARWIONY I GWARANCJA NIE OBOWIĄZUJE!!! To zajęło im prawie miesiąc. Kontakt mailowy tragedia, infolinia same slogany!!! Moja winą jest to że nie sprawdziłem wcześniej w "Wujku GOOGLE " opinii na temat tego "serwisu" ponieważ nie zawracał bym sobie nimi głowy tylko oddał telefon do naprawy prywatnie. Mniej stresu i ....taniej. Najciekawsze że podczas odbioru telefonu w sklepie sprzedawca /salon MI/ stwierdził:prawie 90 %napraw gwarancyjnych jest odrzucanych przez ten "SERWIS" ZE WZGLĘDU NA ZALANIE TELEFONU!!!!

Bartosz
Inne
@Wojciech

Hej! Wydaje mi się że opinię pozostawiłeś w złym miejscu. Tutaj piszemy o relacjach między pracownikiem a pracodawcą, ale dzięki za info, też daje pewnego rodzaju obraz o firmie. Powie ktoś jaka atmosfera pracy tam panuje?

Dramat !!!

najgorszy serwis z jakim się spotkałam .. oddałam telefon do naprawy w play w dniu 3.09.2019r. odebrali go 4.09.2019r. czas naprawy minął już dawno ... telefonu dalej nie dostałam ... poszłam do play i pani powiedziała że jedyne co może zrobić to napisać do nich wiadomość że minął termin naprawy już .. pisane do nich było 19.09.2019 i dzień później zostaje przyjęty do naprawy ... gdzie czas naprawy już dawno minął ... jedna wielka kpina ...

Grzesiek

Ja również nie jestem zadowolony z tej firmy odebrali telefon żadnej wiadomości co z telefonem brak kontaktu nie można do nich się do dzwonić nie odpisują na maile nie polecam tej firmy!!!

Mirek
@Grzesiek

Ja wysłałem do nich telefon na naprawę gwarancyjną DHL-em 4 września 5 odebrali przesyłkę od kuriera do dzisiaj nie działa infolinia (bo awaria 3 dzień) na maile też nikt nie odpowiada (może też awaria ale zwrotki nie dostałem). Mam mieszane odczucia

Karol
@Mirek

To samo! Przesyłka odebrana 3 września przez "WOZNA", na e-maile nie odpowiadają, a na infolinii "wszyscy konsultanci są zajęci". Żadnego kontaktu, na stronie niby widnieje, że nadal nie odebrano urządzenia...

Patryk o

Witam powiem tylko że po 3 tygodniach odzyskałem tel który był zablokowany. Serwis z Piaseczna tak go naprawił że wymyślili przeciążenie telefonu. Jak dla mnie kupa (usunięte przez administratora) i kretynów za naprawę zarządzali 306 zł debile a wystarczyło zresetować telefon!!! Nie polecam w żadnym wypadku tej firmy bo to co zrobili jest śmieszne P.s telefon działa bez żadnego zarzutu sam zresetowalem a firma nadaje się do pchania zepsutej karuzeli banda kretynów nic dodać nic ująć

Han
@Patryk o

Jeśli to było tak proste jak piszesz, to po co oddawałeś telefon do naprawy, trzeba było samemu zresetować i nie zawracać głowy serwisowi.

Emeryt

Dałem telefon do naprawy 2.08 2019 i do dnia dzisiejszego czyli 22.08 nie ma żadnej wiadomości.

firma nieżetelna

Moje sugestie dla Cyfrowe Centrum Serwisowe Sp. z o.o.: Firma jest naciągaczem. Do napraw wykorzystuje złej jakości materiałów .Naprawiałem telefon 2 razy za każdym razem była ta sama usterka (wymiana taśmy między płytowej) za trzecim razem kazali zapłacić za ekspertyzę techniczną choć wiedzieli że usterka jest taka sama.Nie polecam tej firmy .

leszek
@firma nieżetelna

Uszkodzili wyświetlacz, chcieli naciągnąć na kasę za jego wymianę,na czas wysyłki był dobrze zabezpieczony i po 6-ci dniach dowiedziałem sie,że wyświetlacz jest uszkodzony,odmówili w ramach gwarancji a wysłałem telefon z całym wyświetlaczem i posiadam zdjęcie zrobione tuż przed zabraniem go do CCS Piaseczno.

Zostaw merytoryczną opinię o Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.
Przejdź do nowych opinii