Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Kik praca ??żal a szczególnie w Olsztynku!! Kadra cała do wymiany robią co chcą a w szczególności pani kierownik P.Monika i jej przydupasy P.Ania i P.Danuta trójca która nie zna się na niczym a udają że się znają Rozmawiać z pracownikami pani kierownik nie umie lub nie chce zero inteligencji grafik zmienia dwa razy w ciągu tygodnia nic nie można zaplanować Masz pracować za dwóch i zamknąć się i nic nie gadać Przerwa ci się zależy od humoru przydupasów. Po prostu masakra Nowo otwarty sklep a takie są numery Zielonego pojęcie nie mają o kierownikowaniu i pracy z ludźmi normalnymi ludźmi.
Każdy nowootwarte sklepy a bardziej pracownicy muszą się dotrzeć. Każdy już gdzieś kiedyś pracował, czegoś się wyuczył czy ma swoje przyzwyczajenia. Może musicie po prostu rozmawiać więcej ze sobą/ poznać sie lepiej Widocznie znały sie wcześniej gdzieś i lepiej sie dogadują
Zgłaszacie (usunięte przez administratora)w pracy do BZL ? Miałyście taką sytuację? U nas w sklepie obrabianie tyłka na porządku dziennym, wyciąganie prywatnych informacji i przekazywanie ich dalej. Z pozytywnym wynikiem na Covid musiałam przyjść do pracy i jedyne co usłyszałam to że mam nie utrudniać innym życia. Przy aneksie usłyszałam że nie da mi go do podpisu bo inni nie dostali :) doskonale wiem że przekraczana jest granica ale jestem ciekawa czy na innych sklepach jest podobnie . Pozdrawiam i życzę wytwałosci
Biedne panie biegają jak w ukropie a przychodzi pani ( chyba) regionalna i wyzywa dziewczyny na sklepie .Droga pani kultura zaczyna się od siebie.Stala klientka
Dziewczyny jakie macie godziny pracy na cały etat? Praca na zmiany czy jak?
Interesuje mnie otwarcie sklepu
Pomocy jak można otworzyć sklap kik .jestem zainteresowana
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Hej, czy w kiku jest fundusz pożyczkowy dla pracowników?
Hahaha fundusz pożyczkowy…przeciez to pracownicy pożyczają firmie wyjeżdżając na delegacje i czekają za zwrotem dwa miesiace.
Jest fundusz pożyczkowy. Kwota 300zl Wypłacana z sejfu do ręki Termin spłaty zdarzyć przed rewizorem W razie pytań proszę dzwonić 666 666 666 Pozdrawiam całuję
Od razu podkreślę, że jestem byłym pracownikiem i odejście z tej pracy było moim wyzwoleniem. Nie wiem czemu tutaj zajrzałam po tylu latach braku kontaktu z kik, ale jak przeczytałam, że firma wprowadziła tajemniczego klienta to nie pożałowałam odwiedzin na tej stronie. Chciałabym przeczytać raport takiego klienta. ..„Sprzedawca był uprzejmy, ale .. taki trochę brudny, zdyszany i nieświeży ( żeby nie powiedzieć śmierdzący). Na sklepie był bałagan bo jakiś idiotą na środku postawił palety, a do kasy była spora kolejka bo pani nie potrafiła się sklonować i kasować dwóch klientów jednocześnie ..." ????????????
Pracuje w kik i nie uważam abym przy dostawie była brudna i śmierdząca. Kartony trzeba rozłożyć to fakt ale nie z wywieszonym jezykiem latać. Poza tym palety są tak położone aby klient miał dostęp do towaru. Nie wiem z kim i gdzie pracowałaś ale w wielu sklepach wygląda to inaczej niż odpisujesz. Pozdrawiam!
Hej jakie sa zarobki na stanowisku sprzedawcy? Miasto Warszawa
Moi drodzy w warmińsko mazurskim pracujesz 12 godz za najniższą krajową. Musisz dojeżdżać do innych miast dokładając do biednej firmy KiK. Omijacie dużym łukiem, Biedronka przy nich to lukus( szacun) (usunięte przez administratora)
Sugeruję wyszkolić Personel sklepów. Byłam ostatnio klientką nowego sklepu w Golubiu- Dobrzyniu (to małe miasto i niestety wszyscy sie znają) gdy podeszłam do kasy kasjerka Karolina Guzowska w najlepsze opowiadala sobie jakieś prywatne historie do drugiej koleżanki ze zmiany. Żadnego dzień dobry, żadnego proszę czy dziękuję ani żadnego do widzenia, obsłużyła będąc w trakcie opowiadania głupot. Poniżej poziomu krytyki. Jeśli na sklepie przebywają klienci, a było ich sporo to takie dyskusje na prywatne tematy nie powinny mieć miejsca. Kasjerki sa dla klientów a nie odwrotnie.
Kik nie szanuje swoich pracowników, zwłaszcza sprzedawców, wymagania mają coraz większe, ale wypłaty nie rosną wprost proporcjonalnie. Kłanianie się klientom po kolana i jeszcze wciskanie wszystkiego, bo jak nie to będzie rozmowa wyjaśniająca. Kierownik sklepu ciągle tylko gada przez telefon, przesiaduje na zapleczu albo papierosie, przeważnie nie zadowolona i czepia się pierdół, sama czegoś nie zrobi ale dowala za to innym. Rozmowy roczne to też jakiś śmiech na sali. Mnie jako sprzedawcy zostały na rozmowie wyciągnięte same negatywy o których KS nie wspomniał wcześniej sam, tylko dopiero przy regionalnej. Może by tak porozmawiać jak oceniamy pracę KS. Szukam już innej pracy i uciekam stąd.
Ostatnio dostałam wypowiedzenie z pracy, nic nie powiedzieli dlaczego itp. Podpisałam bo szczerze mówiąc już miałam dość traktowania mnie jak (usunięte przez administratora) Raz nie mogłam przyjść do pracy to zostałam zwyzywana od dziecinnych nieodpowiedzialnych i dopiero jak przyszłam następnego dnia do pracy z wirusem (wymiotowałam co 5 minut) to zrobiła się dla mnie miła.... Oczywiście 3 miesiące mi wmawiała że zawiodła się na mnie hehe... My chyba nie możemy być chore bo to karalne. Pracowałam na 0.5 etatu i jako jedyna mogłam robic nadgodziny, wyzysk na nas i tyle. Co chwilę zmiana grafiku to też masakra.
Dziewczyny co sądzicie o godzinach pep i przymuszonych wyjazdach na inne sklepy?
Myślę, że czas się zwolnić, ja już to zrobiłam, ile można to wszystko znosić i to za takie grosze
Dzień dobry, piszę pracę licencjacką na temat Mobbingu w miejscu pracy i będę wdzięczna za wypełnienie ankiety. Ankieta jest anonimowa, a jej wyniki będą wykorzystane tylko jako materiał badawczy w mojej pracy. Z góry dziękuję! https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd4XZkUqj6cHY-wrURjE4Q3ZBDGi4igZ-NKqQ-RLu3IqMLZLA/viewform?usp=sf_link
Zawsze było zle, a jest coraz gorzej. O ile praca sama w sobie jest fajna, bez zastrzeżeń - to warunki jej i sposob traktowania pracowników woła na głos S.O.S.
Witam. Mam pytanie do wszystkich regionów. Czy u Was również zostaly wprowadzone kontrole tajemniczego klienta?? Czy to sciema żeby znowu wymagać więcej
Moim zdaniem to jest ściema. Teraz duży nacisk kładą na obsługę klienta , dzień dobry, do widzenia, latanie za klientem i wciskanie czego popadnie. Kiedyś tego nie było ponieważ nie bylo covida i na sklepach było masę towaru ludzie mieli z czego wybierać. A teraz towaru jak na lekarstwo a utarg musi być prawda ? Wiec wymyślają tych cichych klientów żeby nas straszyć , i mimo wszystko sprzedawać ile się da . Takie jest moje zdanie.
Uważam dokładnie tak samo. Oni widzieli tajemniczego klienta... Chyba w snach. Niech wyślą spoko towar to będzie obrót a nie takie (usunięte przez administratora)
Tez rozmyślałam nad tajemniczym klientem. Droga firmo - logiczne, że takiemu tajemniczemu klientowi trzeba zapłacić. Moje pytanie więc - na pomoc dla Ukrainy pieniądze są, na,, wynajmowanie'' tajemniczego klienta są, na otwieranie nowych sklepów pieniądze są... A jak czlowiek pyta o podwyzke lub możliwość przekroczenia PEPu to firmy nie stać i trzeba ucinać koszty?!!! No do jasnej cholerny, gdzie tu logika?! Pomyslcie nad tym, żeby utrzymać stałych pracowników przy tej pracy bo jak się doświadczeni ludzie posypią a się posypią - uwierzcie mi, to będziecie musieli dostosować swój rynek pracy do młodziutkich ludzi świeżo po szkole a oni się szanują i nie są przyzywczajeni do ciezkiej pracy i zgotują Wam taki los firmy i klientów ze rotacja etatowa będzie waszym największym problemem.
Malo tego te nowe "standardy " są wymysłem zewnętrznej firmy która kik wynajął i jej płaci. Podejrzewam że ci w centrali i biurach mają podwyżki malo tego pewnie mają stażowe tylko dziewczyny na sklepach są najgorzej traktowane:/
U nas był tajemniczy klient.Regionalna dostała raport . Na raporcie nie było podane kiedy był dokładnie,którego dnia.Opisał on sytuację czy pracownik zaproponował produkt dodatkowy,zaproponował reklamówkę,przywitał i pożegnał klienta.Sprawdza również czystość na sklepie w koło kasy i przymierzalnię. Nie opisuje osoby,która go obsługiwała.
Te wymysły doprowadza do tego, że ludzie zaczną się zwalniać... Zawsze było dużo pracy ale szło to pogodzić ze sobą. A teraz? Godziny poucinane do minimum, dwie osoby na zmianie przy sporym ruchu gdzie drukuje się info - Przestawić sklep, zrobić dopasowanie cen, zawiesić plakaty, każdemu powiedzieć dzien dobry i fachowo obsłużyć, palety stoja na sklepie a jedną nie odchodzi od kasy bo napływ uchodźców...nie wiadomo od czego zacząć ale jeszcze wjedzie regionalny i zanim rozłożysz palety to zrobi liste zmian na 3/4 kartki... Tkwisz w bagnie po uszy ale jeszcze masz się szeroko uśmiechać.
Ściema, o takim czymś muszą być wcześniej poinformowane wszystkie sklepy, trzeba wiedzieć na co ten tajemniczy klient zwraca uwagę. Po takiej kontroli sklep musi być poinformowany, że taka kontrola się odbyła i za co dostał plusy bądź minusy
U mnie odbyła się taka wizyta i jest lista do odfajkowania. Jak przyjdzie tajemniczy wtedy przedstawi wynik i poinformowani będziecie ze wizyta miala miejsce.
Czy słyszeliście , ze podwyżki dla kiero i zastępcy są wstrzymane?
Tak dostaliśmy we wtorek info, ze nie będzie narazie a u Was w rejonach jak? Każdy dostawał info kwiecień/maj a teraz co wielki klops jak wszystko….
No i gdzie sprawiedliwość w tym wszystkim. Skoro sprzedawcy dostali to dlaczego nie ma dla reszty podwyzek..
Nie wszyscy sprzedawcy ja pracuje ponad 4 lata i nic nie dostałam a inne dziewczyny od pół.roki i zgarnęli mamonę
O! to chyba zależy od regionu. Bo jeżeli 3600 to ile sprzedawca u was zarabia ? 3100 3200 jak u nas ?
Jeśli KS robię to co u nas czyli gada ciągle przez telefon i tylko się czepia to bardzo dobrze
Dziewczyny na jakiej zasadzie wybierani są zastępcy kierowników w kiku?
Z przypadku ;) a poza tym stanowisko zastępcy w kiku to śmiech na sali i żenada. Zastępca kierownika w kiku ma obowiązki kierownika a wypłatę kasjera. Szczerze nie polecam daj sobie spokój.
Praca w KIK ? .... Żal.pl Nie tyle co praca ( bo lubię to co robię) ale sposób traktowania pracowników a w szczególności tych wieloletnich pracowników. Jestem wieloletnim KS początki były naprawdę spoko wiadomo jak to nowa praca nowa firma itp. Ale co nowy kierownik regionalny to nowy obyczaj. Aż praca już nie była taka spoko jak na początku. Zaczęli ucinać wszystko po kolei, coraz więcej obowiązków a kasa taka sama... Ale od pewnego czasu dzieje się całkiem nie dobrze. Dziś przyszła niejaka informacja kasowa o pomocy dla Ukrainy przez naszą firmę! Ja wszystko rozumiem że trzeba pomóc bo sytuacja jest tragiczna Ale moje pytanie jest takie " gdzie my pracownicy jesteśmy w tym wszystkim ?" Firmę stać na tak ogromna pomoc a nam od 2 lat mydla oczy że firma będzie płacić stażowe, że podwyżki dla KS I ZKS będą Ale kiedy bo na chwilę obecną zostaly wyplacone pracownikom a różnica między kierownictwem a pracownikami jest śmieszna. Natomiast kiedy zadaje się takie pytanie odpowiedź brzmi" że i tak dobrze zarabiamy, albo tam są drzwi jak się nie podoba, bądź że jesteśmy pazerne" ręce opadają. Chyba wszyscy widzimy co się dzieje. Na dzień dzisiejszy zarabiamy na rachunki a po oplatach zęby w tynk ? Czy szukać na czarno w dni wolne drugiej pracy żeby mieć co jeść. O to tu chodzi ? Biali (usunięte przez administratora) tak powinni nas nazywać!! Wiadomo każdy KS I ZKS tak jak każdy pracownik jest inny jedni przychodzą żeby zarobić kasę i odbębnić swoje a drudzy przychodzą bo lubią swoją pracę i zarobić uczciwie kasę. Wiem że kierownicy bywają różni Ale nie wrzucajmy wszystkich do jednego wora. Prawda jest taka że na chwilę obecną pracujemy jako menadżer, kadrowa,sprzedawca,sprzątaczka itp. Do tego nie daj Chryste Panie aby powiedzieć co leży Ci na wątrobie bo źle dla ciebie to się skonczy. Poniżanie wydzieranie się robienie z ciebie imbecyla czy regionalni są tak traktowani przez swoich przełożonych? Ludzie doceńcie że większość z nas pracuje dla Was (usunięte przez administratora) lat !! Nie ma dla Was to znaczenia ? Następny żart to bony na święta yyy przepraszam karty podarunkowe na 50-% to dopiero poniżenie co napewno się zastanawiacie co sobie za to kupić? Kolejny koc? Bo jest najdroższy czy może z ostatków przed świętami wybierzecie coś innego. Wielu z was może myśleć że jeśli mi nie pasuje to mogę zmienić pracę owszem ! Ale o to w tym chodzi że mam zmieniać pracę która lubię bo firma znalazła sobie (usunięte przez administratora) i nie dba o stałych pracowników tylko kombinuje jak może No chyba nie. To nie jest mała firma która ma 2 sklepy tylko 4000 tys. Ile takich jak ja i wielu kierowników zastępców i pracowników mają takie same zdanie otóż wielu tylko każdy woli siedzieć cicho bo albo nie ma wyboru albo poprostu się boi. Dawno temu jeden regionalny powiedział nam że jest dla Nas pracowników aby nam było lepiej teraz wiem jak bardzo ta osoba się myliła. A szkoda może czas przejechać się po sklepach i wysłuchać ludzi co mają do powiedzenia? A nie stawiać na fałsz który wychodzi od regionalnych. I może to my zaczniemy ocenę roczna naszych przełożonych to może co niektórzy by się obudzili jak by usłyszeli prawdę i poniżenie tak jak było w większości przypadków. Pozdrawiam serdecznie wszystkich którzy mają jeszcze nadzieję na zmiany.
Regionalni są jeszcze gorzej traktowani przez swoich Vkl , nawet nie chcesz wiedzieć jak. Ale jak to mówią RYBA PSUJE SIE OD GLOWY - przemyślcie swoje zachowanie Drodzy Dyrektorzy VKL ... to juz nie czasy Kulika nie można tak robić. Czy nowy Pan B wie co się dzieje? Nas pracowników sklepow ma się za nic a to my ciągniemy te okręty, oby nie poszły pod wodę przez Wasze traktowanie sklepów
Cała prawda,w punkt! Nie pytam z jakiego rejonu jesteś, ale jeśli chodzi o kierowników regionalnych to zgadzam się w 100%. Mysle,że oni czują się bezkarnie i wszystko mogą.Natomiast nasza wina,że nie zgłaszamy zachowań tych przełożonych wyzej.Odwaga i jeszcze raz odwaga,w końcu prawda musi ujrzeć światło dzienne.Zatrudniają regionalnych z zewnątrz,którzy szkolą się u kierownika,który sam pewnie potrzebuje pomocy…a później z taką niewiedzą na sklepy i co?I pokazują że mają władze tylko to bo pojęcia o sklepie za mało.Tyle osób z wewnątrz nadawałoby się na regionalnych a tu przyjmuje firma pierwszego lepszego i tak jest później wprowadzają chaos
Spędziłam w tej firmie wiele lat traktowanie pracowników sklepów z roku na rok idzie na gorsze Zgłaszanie swoich wątpliwości co do pracy BZLi do VKLa zawsze umierały śmiercią naturalną nie sądzę żeby kiedy kolwiek było,,tak jak za dawnych czasów,, a co dopiero lepiej ktos dawno temu w tej firmie powiedzial Praca jest dla ludzi nie ludzie dla pracy No cóż... Powodzenia wszystkim którzy po tylu latach nadal trwają z nadzieją na lepsze czasy ;)
Czesc czy wogole jakieś kiki się zamykają jak tak to co może być powodem
Czy się zamykają to nie wiem, ale wiem na pewno że są nieraz takie sytuacje że są po prostu przenoszone w inne miejsce. Znam 1 sklep który był przeniesiony w inne miejsce. Powodem tego może być na przykład to że sklep ma za małą powierzchnię, albo otwiera się jakaś nowa galeria z lepszą lokalizacją. Więcej nic nie podpowiem bo nie wiem ;)
Pracuje w tej firmie kilka lat.Faktycznie stare dobre czasy już nie wrócą,a będzie jeszcze coraz gorzej.Regionalni są zatrudniani z zewnątrz i nie mają zielonego pojęcia o pracy. 10 razy przenoszę jedną i tą samą rzecz w inne miejsce. O podwyżkach można zapomnieć. Jak pójdziesz o podwyżkę to Ci mówią,że musisz bardziej się starać,doksztalcać z VM i takiej inne pierdoły. Polecanie produktu dodatkowego i kłanianie się klinetom w pas to już lekka przesada.Czy my pracownicy mamy coś z tego czy tylko kierownicy regionalni za naszą cieżką pracę dostają odpowiedną premie ?
Praca w tej firmie to jest jakieś nieporozumienie. Dodam od razu że będę składac wypowiedzenie , żeby uniknąć odp typu " to zmień pracę". Wypłata zastępcy bo nim jestem to jakaś porażka. Wymagania wzięte z kosmosu, a pieniądze bądźmy szczerzy KASJERA. Różnica u mnie wynosi bodajże około 150 zł. Jak nie mniej . To jest jakieś chore że my wogole pracujemy za takie pieniądze przy takich wymaganiach jakie ma BZL. Brak ubrań roboczych, zero kasy za pranie, zero premi za cokolwiek. ALE BONY DLA UKRAIŃCÓW TO SA. JA TO WSZYSTKO ROZUMIE I WSPOLCZUJE IM ALE oni dostają masę pomocy od Polski od krajów unii europejskiej od Brukseli i tak dalej..... Gdzie my jesteśmy w tym wszystkim. Temat rzeka w ogóle szkoda nawet gadać i pisać.
Masz rację w 100% ta firma robi wszystko pod publiczkę, bony dla Ukraińców to tylko po to żeby się pokazać publicznie ze niby co to za wspalaniala firma taka hojna i z taką "empatia" a dla pracownika nic kompletnie nic poza gola najnizsza krajowa przeważnie, masz rację powinna być odziez robocza,powinna być jakąkolwiek motywacja pracownika w formie premii ale to nie tu, tu nawet nie ma dzwonka żeby zadzwonić po drugiego pracownika na sklepie -porazka, ogólnie kreacja publiczna firmy ale co jest prawda wiemy tylko my pracownicy ZENADA to jedno słowo co określa kik
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w KiK Textil Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy KiK Textil Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 538.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w KiK Textil Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 432, z czego 18 to opinie pozytywne, 200 to opinie negatywne, a 214 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy KiK Textil Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w KiK Textil Sp. z o.o. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.