brak logo

Polo Market

Płock

Opinie o Polo Market

pracownica 2016-04-29 21:06
witam pracowałam w Barczewie w polo markecie wszystko było ok póki nie zmienił się kierownik na kierowniczkę to po prostu totalna porażka ,brat kierowniczki niby magazynier nic nie robił tylko siedział w biurze i się mądrzył kierowniczka ordynarna ,wiecznie krzycząca na pracowników nie szanująca ich ,pozatrudniała znajomych ,nie umiejąca rozmawiać z pracownikami,tylko wiecznie krzyki ,totalny mobbing ,szkoda mi tych osób co zostały tam ,bo chcą pracować ale to gehenna .
5
pracownica 2016-05-09 20:56
widać prawda w oczy kole
3
Jozek 2016-05-10 23:17
Praca w polo to jest męka, szczególnie w LESZNIE [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Zastępca kierownika to typowy dupowlaz a kierownik sklepu bez komentarza, za żadne nadgodziny nie płaci a codziennie muszą zostawać po 40 minut dłużej, ludzie w centrali obudź cie się tak nie mogą być traktowani odzie! !!
3
xxxx 2016-05-20 23:23
Przestań się ośmieszać lepiej Ty weż się do pracy bo my musimy pracować za ciebie i siedzieć do nocy bo Ci nie chce się pracować ,bo przecież ty nie możesz pracować popołudniami ,ani w niedzielę.
1
ewka 2016-05-29 17:18
na ręke dostajesz 1380zł w tej chwili i zero premii a zapieprzasz jak w akordzie
7
Ela 2016-05-30 13:06
Nie wiecie do kogo zgłosić się w sprawie złego traktowania pracowników ktory dyrektor się tym zajmuje bo regionalna nic nie robi.
8
była kasjerka..... 2016-05-31 10:37
Zgadzam się z tym że jest w Polo syf ,wyzysk,poniżanie,na dziale mięsnym jak w kamieniołomach a zarobki zależą od układu z kierowniczką i nie sa takie same ,jeśli lubisz wchodzić w tyłek masz premię ,stawiasz się nie masz premii ,to wszystko tak ładnie wygląda od strony klienta kasjerki "uśmiechnięte" bo muszą .Uciekać jak najdalej od pracy w Polo .Moje koleżanki (kasjerki z Polo) jak dostają wypłatę to niewiedzą czy śmiać się czy płakać ,to są kpiny .chyba musiałabym głodem przymierać żeby tam wrócić.Pozdrawiam kasjerki z Polomarket .
16
emu 2016-06-10 08:13
Kajsjer w polo zarabia 1330zł !!! Ja tam pracuje już trzy lata i nigdy nie dostałam ani złotówki premii a robię za trzy osoby, bo nie ma ludzi.
3
nidzica 2016-06-13 11:11
nie chce się tam chodzić kierowniczki wiecznie nie zadowolone tylko w biurze siedzą. Nie mają szacunku dla pracowników. kasjerek mało dwie na cały sklep. WYZYSK poniżanie nic dodać nic ująć wspólczuje osobom tam pracującym.Widać że niektórzy mają dobrze inni źle. pracownicy podzieleni masakra jakaś
1
mojwa88 2016-06-26 15:01
@Smieszne jestescie sama jesteś śmieszna. Myślisz, że w marketach sami po podstawówce pracują...są też po studiach. Nie każdy ma predyspozycje to bycia lekarzem czy inżynierem i sprzedawcy też są potrzebni.

Swoją drogą u mnie otrwarli polo niedawno. A ogłoszenia są tam non stop na kasjera?Co jest mają takie wyskie wymagania czy co?
1
lola 2016-08-15 21:29
polo market to porażka a kasa że kot by napłakał żadnych świadczeń socjalnych
3
ona 2016-10-10 18:26
kierowniczka o której tak tu piszesz jest spoko babka 4 lata temu przyjeła mnie do polo w helu .... kierowniczka jak sie patrzy oby więcej takich :)
Zainteresowany 2016-10-11 16:51
byłem na rozmowie na zastepce kierownika w Czestochowie- oferta pracodawcy- 2400brutto + jakas mglista obietnica premii jeśli sklep wyrobi budżet- rzecz jasna budżety sa podnoszone za każdym razem jak się wyrobi wiec wyrobienie ich możliwe tylko na początku po otwarciu sklepu przy założeniu ze będą klienci. Początkowo jako załogę masz 3 zastępców (w tym Ty:) ) kierownik i ok 22-25 ludzi. Liczba zmniejszy się po krótkim czasie z oczywistych powodów- tylko przy zatowarowaniu jest tyle personelu później ciecia powodują ze zostaje ci jakies 10-15 osoób max. Plusy w Polo? chyba tylko takie ze jest umowa o prace. Innych nie widze. Radze poszukać gdzie indziej- skoro zastepca ma ok1600-1700 netto to ile ma kasjer??? Porazka i żal. Polska firma ale dba o ludzi nie lepiej niż o zwierzęta. Szkoda.
5
zainteresowany 2016-10-13 13:28
@dertu
jako kierownik zastepca kierownika sklepu odpowiadasz za sklep. Czyli:
- w razie kontroli Sanepidu, Inspekcji Handlowej etc to ty osobiście jesteś odpowiedzialny za stan sklepu- i to najczęściej obecna osoba funkcyjna na stanowisku odpowiada także finansowo- chyba ze sklep zapłaci mandat ale i tak to TY jako zastepca dostajesz co najmniej nagane.
Jako osoba funckyjna to Ty ponosisz odpowiedzialność za to co się dzieje na sklepie- jakikolwiek wypadek na hali sprzedaży, przed sklepem- to ty jako osoba pełniaca funkcje kierownika dnia/zmiany będziesz wzywany do sądu, i to Ty będziesz skarzony osobiście jako przedstawiciel firmy. Usmiecha się za 2400 brutto? to powodzenia.
Każdy wjazd "góry na Twojej zmianie i niedociagniecia sklepowe- odpowiadasz Ty jako pełniący obowiązki, nieważne z e to kierownik kazał postawić cos tu a nie gdzie indziej wystawić to a nie co innego- to po Tobie jada szefowie.
czestochowa to specyficzne miasto- tutaj hm klienci raczej maja spore wymagania, najczęściej kończy się tylko na wyzywaniu ze ich okradacie, później sa grozby ze zgłoszą Cie na infolinie czy podobnie, normalka sa tez wezwania Sanepidu (byłem świadkiem dwóch kontroli na wezwanie klienta- obydwie oczywiście wypadły pozytywnie ale i tak wizyta Sanepidu to 95% pewności mandatu), okrzyki typu debile i "od tego jesteście" czy marudzenie ze jest brudno albo że "czemu się jeździ maszyna myjaca gdy jest tylu klientów" to normalka już i można przywyknąć (przy opadach i wejscieu kilkuset ludzi nie utrzymasz czystości bez wyjazdu maszyny, a jadac nia narazasz się na okrzyki ze się pchasz itd.), nie daj Boże będzie błędna cena to już wtedy jeste [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i zdarza się wezwanie Inspekcji Handlowej. Tak wiec klienci maja racje to praca dla idiotów za taka pensję. Powodzenia. I wytrwałości.
5
zainteresowany 2016-10-13 13:39
wymagania? tylko kilkuletnie doświadczenie w branzy. Lub zapał. Zapał szybko przejdzie jak pojedziesz na wdrożenie (przy nowo otwieranym sklepie) do innego sklepu i będziesz tam siedział na kasie zamiast uczyc się tego co powinieneś wiedzieć jako zastepca. Ach zapomniałem- w przerwach na kasie na wdrożeniu jeszcze sobie posciagasz dostawy które przyjadą i je sobie rozłożysz- wdrożenie to fajny czas dla sklepu gdzie się odbywa bo mogą sobie poodbierać urlopy- wiec baw się dobrze- a później wejdź na swój nowy sklep i powiedz sobie "nadaje się jak ch...ra" bo wiem jak wyłozyc towar na półke i skasować kajzerke z odpieku.
Otwarcie nowego sklepu- związane zwykle zatowarowaniem sklepu- robota o tyle spokojna ze nie ma klientów, aczkolwiek sporo tego, planogramy/shelfplany pokazuja gdzie ma być dany towar ale jeszcze trzeba go znaleźć... :)
Normalny dzień zastępcy to przyjście przed pracownikami, posciaganie dostaw, obsługa linii kas, przyjecie dostaw do systemu, wykładanie W/O, pilnowanie piekarni (odpiek), pilnowanie czystości na sklepie, rozlozenie cen nowych, sciąganie dostaw, siedzienie na kasie.
4
rick 2016-10-13 18:03
Witaj no podobno właśnie budują polo w Czewie no to jak to prawda że na początek dają 2400 brutto a później po okresie próbnym może coś więcej będzie ,a jak nie to naprawde lipa. A pracowałeś gdzieś już na takim stanowisku w Czewie
Pozdrawiam
Zuza 2016-10-15 17:05
Do rozkładania cen i siedzenia na kasie to zastępca nie siedzi i nie wyklada tylko robi to kasjer-sprzedawca jak juz . Wszystkie podobne typu zeczy. Co do Polo to jedne wielkie bagno poniżenia na każdym kroku . Żadnego szacunku kierownictwo nie ma . Fochy i nic więcej nawet nadgodziny wpisują sami i godziny takie w tygodniu ze hoho nie dość ze 7 dni w tygodniu to można nawet 10 h dziennie a co . Coraz gorzej w Polo. ...
1
Zainteresowany 2016-10-15 18:05
@Zuza
napisałem jak się pracuje w supermarketach. Biedronka, Tesco, Lidl- w razie kolejek siadasz na kase i tyle. Wykładasz towar bo jak nie to lody Ci się rozpłyną albo mieso wyjdzie na nogach. jasne jak masz kogos kto to zrobi to super. Na początku jak pisałem na pewno będzie spoko, liczba pracowników jednak spadnie i ktoś będzie musiał to robić- może w innych miastach jest inaczej ale ja mowie z własnego doświadczenia.
Nie tylko w Polo coraz gorzej - wszystkie supery ograniczają zatrudnienie- tj koszty., a co za tym idzioe wiecej pracy.
Zastepca to najdurniejsze stanowisko jakie może być- robi to co kier a pensje ma prawie jak kasjer, jasne ciut wyzsza ale bezsensowny stres i nerwy.
:) spróbować zawsze można, nie odradzam pracować- tylko pisze jak to wygląda, ktoś może znajdzie w tym cos dla siebie. Pozdro
4
POLak 2016-10-18 23:54
@global loveto
więc sobie tam idż do pracy i wspieraj co Polskie.
dobrze że ktoś pisze jak się sprawy mają, można się przygotować- tylko więcej może piszcie o pensjach i wymaganiach na niższych stanowiskach...
1
gość 2016-10-28 19:43
W Kosakowie byłem kierownikiem i doskonale widziałem co się tam działo.
Od tamtego czasu nie kupuje tam nic z lady ;)
Smakosz 2016-11-02 00:46
w zadnym markecie nie kupuje się z lady nic... :) chyba ze masz silny żołądek
1
Gosc1232 2016-11-15 23:29
Witam, zostałam zatrudniona w tym nowym polo w Częstochowie. Zrobiłam badania ale pani która jest regionalnym kierownikiem jest tak zakręcona jak swinski ogonek. Jestem ciekawa jak będzie. PowiedZcie coś więcej
Lechu1 2016-11-17 01:44
a jako co jesteś zatrudniona? mówili ci o potencjalnej premii? jak ci idzie wdrożenie w Zawierciu ?
1
aga 2016-11-17 14:23
popieram cie
aga 2016-11-17 14:27
ja na szczescie odeszlam od tej bandy oszustow
Paweł 2016-11-19 02:10
no cóż, kapitalizm opiera się na tym że aby zarobić kogoś trzeba można powiedzieć okraść- czy oszukać- a konkretnie dać mu psie pieniądze za zapieprzanie. Pracownicy mało zarabiają żeby właściciele mogli wyjść na swoje normalka ale bolesna dla pracownika.
Szkoda tylko że oszukują przy zatrudnianiu. Nie polecam.
1
Becia 2016-11-24 23:37
Wykiwamy Cię! To nowa polityka firmy w stosunku do pracowników sklepów, dali nam 200 zł premii za nie chorowanie i podnieśli minimalne wynagrodzenie a dostaliśmy średnio po 200 zl mniejsze wypłaty jak na starych umowach... brawo polo market...
12
Mariola 2016-11-24 23:42
Okradają nas pracowników sklepów ze wszystkiego, dają premię i podwyżki a na konto wpływa 100/200 zł mniej, to jest dopiero kreatywna księgowość. kiedyś informowano o wprowadzeniu trzynastek, w najlepiej zarabiającym polo w Bydgoszczy nikt nie widział tej trzynastki na oczy...
9
aaa1 2016-11-29 21:59
super wpisy dzięki wielkie ...
Pracownica 2016-12-04 22:40
To że okradają to jedno , drugie nie przestrzegają kodeksu pracy zaległe urlopy z 2015 powinny b yć wykorzystane do końca września a już grudzień mamy i co i nic ,kierowniczka wiecznie naburmuszona zła ,potrafi popchnąć bo przecież ona idzie i ma prawo nas staranować,zastępczynie ciągle na papierosku a póżniej pretensje,że się nie mogą wyrobić .Pracuję w Polo w Barczewie ale juz niedługo uciekam ,mam nadzieję jeszcze przed świętami odradzam tam pracować
1
Zainteresowany 2016-12-09 22:02
aaa1 2016-11-29 21:59:19
hm dzięki, kiedyś miałem inne spojrzenie na tą pracę, a szkoda- wiele zmieniają ludzie z którymi się pracuje, tak naprawdę do podtrzymania morale i motywacji jeśli pensja słaba ( a czasem i mimo tego :) ) najważniesze jest aby pracować z LUDŹMI a nie z bezosobowymi osobami pełniącymi funkcje kierownicze, i nie chodzi o głaskanie po [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ale po prostu o normalne podejście do człowieka. Kiedy zrobisz coś żle upomnienie to zrozumiała rzecz, ale trzeba tez przekazać jak można pracować lepiej i bez błedów, a gdy się osiągnie jakiś sukces trzeba tak go przekazac aby reszta zespołu nie ociekała zawiścią do biedaka któremu się udało haha :)
W NADCHODZĄCYM NOWYM ROKU DUŻO ZDROWIA I POPRAWY WARUNKÓW PRACY
Krolewna21) 2016-12-10 10:22
Hej ostatnio robilam zakupy w polo markecie i przy kasie okazalo sie ze jednej rzeczy brakuje ktora sie znalazla pod kasa bo przeciez mogla wypasc z koszyka a ja zostalam nie slusznie oskarzona o kradziez tym bardziej ze tam robilam czesto zakupy i zostawiam duze pieniadze i nawet nie uslyszalam przepraszamy co moge zrobic w tej sytuacji???
joanna 2016-12-10 10:48
Po pierwsze jest infolinia, w każdym sklepie przy kasach jest numer. A po drugie to dziwie się że jeżeli została Pani źle potraktowana nie zgłosiła tego Pani kierowniczce lub zmianowej? Są kamery w każdym sklepie. Słowo przepraszam? Myśle że nie każdy je zna lub udaje że jest mu obce . Działa to w dwie strony: klient-kasjer, kasjer-klient.
1
.... 2016-12-25 14:22
pracuję w Polo od przeszlo 4 lat i zgodze sie z tym mobing itd..... a kierownictwo nic nie robi w tej sprawie ... pracownicy zglaszaja skargi o zachowaniu zmianowego ale jest w niego wpatrzona jak w obrazek.
Nowa 2017-01-06 17:21
Witam dostałam ofertę z urzędu pracy do Polo-Marketu Sosnowiec. Czy coś wiadomo o tym markecie i kierowników tam pracujących?Wiem że ten sklep jest od niedawna,ale może ktoś coś.
Pracownik 2017-01-07 18:28
Kierowniczka fajna, przychodź, jeszcze 3 wolne etaty są.
Paulina M. 2017-01-11 14:19
Masakra, jak dostaniesz jedną premię to uznaniową ci obetną, na święta dostaniesz 1400 zł i bez premii bo jeszcze jakieś 200 zł w bonach to po co ci normalna wypłata z premią uznaniową. tak czy inaczej nigdy nie zarobisz więcej. po ostatnich podwyżkach i dodaniu nowej premii dostajemy na konto jeszcze mniej jak przed tymi zmianami. generalnie ta firma zrobi wszystko żeby wycisnąć z ciebie wszystko jak najmniejszym kosztem balansując na granicy prawa, tylko dlaczego kierownictwo potem się dziwi, że "Jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie" i my też mamy totalnie wyje***e na swoją pracę i wszystkie silne ideologie w formie szkoleń i reszty dziwnych bzdur marnujących nasz czas, a niepotrzebnie komplikujących banalnie prostą obsługę klienta. Przecież jakiś czas temu jakiś wielce oświecony człowiek w Giebni wpadł na pomysł że pracownikowi nie wolno wyjechać na sklep z tylko jednym produktem w wózku i zrobił z tego procedurę silnie wdrażaną w sieci polo. Przez lata uzbierało się mnóstwo takich absurdów podniesionych do rangi poważnych procedur za nasze ciężko zarobione pieniądze. Ludzi którzy propagują tak światłe idee powinno się zwalniać dyscyplinarnie zaraz po wstępnym jej zaprezentowaniu.
6
kasjerka 2017-01-16 20:59
o matko to w którym polo ty pracujesz,że tak ubogo Wam płacą???
1
Mariana 2017-01-18 19:10
na zagórzu w Sosnowcu otworzono nowy polo..super pomyślałam, robie zakupy codziennie, dobre wedliny, świeże mięso w miarę wygladajace warzywa..choć rzadziej niż bardziej..ale dzis odpuszcze sobie polo juz na dobre.na wejściu przy bankomacie jest świetna maszyna na 5 i 2 złotówki z pluszakami z bajek na czasie.do marketu chodze z dziećmi..w dniu dzisiejszym jak i wczoraj, w sobote, w piątek, w środe ub.tyg, w poniedz i jeszcze 3 razy prosiłam jedna, ``drugą kasjerkę, kasjera Michała..nikt, nigdy nie ma 10 ani 20 zł rozmienić na 5 i 2 złotówki,,zawsze narzekaja że nie mają drobnych..w zeszłym tyg.w czwartek jedna pani babcia stała z wnuczką i wnuczkiem za kasami jakies 10 min, i czekala aż któreś z kasjerów zlituje sie i rozmieni jej 10 zl...i sie nie doczekala..obserwujac to zauważyłam, że oni nikogo, ale to nikogo nie proszą o drobne....mają gadżety, zabawki, to niech tez maja drobne..litości..ja mam zaiwaniać z dziećmi w takie mrozy po calym osiedlu na rozmianke bo kasjerki z polo to sieroty..przykre, ale zrezygnuje..nie bedę kusić i rozczarowywać dzieci.pozdrawiam dyrekcje.dobrze się zapowiadało
Kasjer 2017-01-19 00:12
Bez przesady. Po pierwsze maszyna nie jest własnością polo tak jak i bankomat. Po drugie kasjer nie ma obowiązku, a wręcz przeciwnie nie powinien rozmieniac pieniędzy na kasie (nie widziałam żeby np w Auchan rozmieniali). Ciekawe podejście do życia, nie pójdę tam więcej,bo nie mogę kupić zabawki w automacie. Tyle dni pani prosiła o drobne? Może prosciej było kupić paczkę zapałek , zapłacić 100 i byłyby drobne na zabawkę. Kasjerzy maja drobne, tylko jeśli uprzejmi klienci im takimi zaplacą. Miłego dnia.
3
Pracownik 2017-01-20 16:39
Kasjer ma to czym placa ludzie. Jesli klienci placa 100 zl to kasjer nie naprodukuje drobnych aby pani miala na zabaweczke. Zdarzalo sie ze rano pierwszych 5 klientow placilo 100 lub 200 zl. Po drugie przy rozmianie pieniedzy kobiecinie ktora stoi przy kasie I zagaduje kasjerke ktora obsluguje inna osobe bardzo latwo sie pomylic na swoja niekorzysc.
2
brzęku 2017-02-06 22:07
A ja odniosę się konkretnie o Polo w Kłobucku k. Częstochowy. Są jakieś opinie?
2
SS 2017-02-09 17:40
Nie znam kierownika tego sklepu ale Regjonalną w Sosnowcu jest Aldona totalna porażka zrobi wszystko żeby obronić swoj [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Ten sklep w Sosnowcu to Mila
1
P 2017-02-10 00:54
To jest strona o POLOmarketach. Mila to już inna firma.
1
SS 2017-02-10 12:58
To znaczy ,że w Sosnowcu jest Polomarket i Mila dwa różne sklepy ?
1
P 2017-02-11 01:03
Tak, Mila na Środuli, a Polo na Zagórzu.
Sylwia 2017-02-11 19:01
A w którym POLO Ty pracujesz skoro masz tak dobre zarobki ? Pracuję w POLO 4 Lata i odpowiadam za swój dział Przed całą "podwyżka" wypłata i premia była bardzo zadowalająca , a od października Moja premia i innych dziewczyn wynosi 40 zł , 80 zł , a jak jest dobry miesiąc 100zł Wy też takie dostajecie ?? Dla mnie to jest nie docenienie pracownika i to pracownika z długim stażem Marne wypłaty i to bardzo marne Skąd mamy czerpać motywacje ? Chcecie żebyśmy zaliczali audyty to nas zmotywujcie , bo za takie pieniądze chęci do pracy maleją
5
Kasia 2017-02-11 19:18
W POLOmarket nie doceniają pracownika Pracujesz za 3 etaty , a premii nie dostajesz Dlaczego premie dostają tylko prezydupasy kierownika? Ciągłe zmienianie grafiku bez zgody pracownika Tak nie może być!! Łamane przepisy kodeksu pracy i czysty mobbing Nie możemy sobie pozwolić na takie traktowanie
7
1234 2017-02-23 20:21
No a czy ktoś zna kierowniczkę z Polo w Częstochowie /? Jakieś wypowiedzi albo zastępców? Da się z nimi pracować.?
7777 2017-02-28 19:29
a kto jest regionalna
Zostaw swoją opinię o Polo Market - Płock
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Polo Market