Zamowilem dwa rowery przyszly cale i zdrowe !! Polecam !!
Firma normalnie prowadzi działalność? Taka cisza a ja mam pytanie czy są szanse na pracę?
Większego(usunięte przez administratora)nie widziałem. Zamówiłem pralkę która miala być prezentem. Sklep anulował pierwsze zamówienie z powodu jakiegoś ponoć błędu w systemie, drugie zamówienie w ogóle nie dotarło i nie mam żadnej informacji dlaczego. Nie polecam tego sklepu (usunięte przez administratora)
firma Chata Polska jeszcze poszukuje sprzedawcy do Wronek @bartosz. Zatrudniają na podstawie umowy o pracę i oferują atrakcyjne wynagrodzenie.Wymagania nie są zbyt wygórowane.podstawa to uczciwość rzetelność
Powiem wam szczerze, że ostatnio uparłam się na jeden blender i sporo zwiedziłam sklepów rtv-agd w jego poszukiwaniu, i własnie stąd niestety wiem, że pracownicy nie zawsze bywają mili i przyjaźni i przede wszystkim chętni pomocy, ale w Avansie właśie trafiłam na ekstra obsługę i ogólnie jestem bardzo zadowolona, wiec z ciekawości ile to płacą za godzinę pracy w awansie dla sprzedawcy?
Hej, a w ogóle czesto przychodzi tu ktoś nowy do pracy, bo tak sie zastanawiam, czy aby nie ma w tym rtv-agd avans dużych rotacji. Wiadomo, że jak ludzie nie wytrzymują zbyt długo to warunki nie beda zbyt dobre. Może ktoś mi powiedzieć o co pytają na rozmowach rekrutacyjnych, o działanie sprzętów agd, czy coś takiego?
Trudno mieć szacunek do kierownika który jest dwulicowy .Pracowników ma za nic wymienia jak marionetki .Klientów serwisowych traktuje jak zło konieczne . Przy takim zarządzającym to daleko nie zajdziemy .Ale wiesci niosa że zamierza uciec ufff oby
Czytam te wszystkie opinie i zastanawiam się, ludzie jak Wy tam pracujecie? gdzie jakiś szacunek do siebie? to przykre, że w XXI wieku ludźmi tak się pomiata;/
Powiedzenie "szanuj szefa swego bo możesz mieć gorszego " w 100% się sprawdziło. Nowemu świetnie wychodzi udawanie że wszystko wie ...Ale to już koniec ....może szukać roboty
wszyscy tam opowiadają bzdury, chodzi tylko o to by wcisnąć towar i jak najwięcej kasy wycisnąć z klienta, a i jeszcze pięć rzeczy ci do tego dołożą, czyściki, wode do żelazka i koniecznie ubezpieczenie, tzw przedłuzona gwarancja!
Zakupiliśmy w sklepie telewizor na raty .Pani na ratach powiedziała że można z kredytu zrezygnować i zwrócić do czternastu dni towar!!!!! .W domu poczytaliśmy umowę i na drugi dzień chcieliśmy zrezygnować z zakupu .Niestety okazało sie że nie możemy oddac telewizora .podobno nie ma takiej możliwościi nigdy nie było !!!!!Kosztowało mnie to mnóstwo nerwów. Ostatecznie zrezygnowaliśmy z kredytu w siedzibie banku. Sprawe zgłosiłem do siedziby firmy i do rzecznika praw konsumenckich. Obsługa sprzedawców na sklepie bardzo miła ale na stanowisku ratalnych osoba kompletnie nie przeszkolona !!!! Opowiada bzdury !!!
kto ma az takie macki ze usuwa niewygodne wpisy o kiero hahaha
tyle, że tych niezadowolonych jest cała rzesza, to nie są pojedyncze opinie, a z resztą, kto chce to niech tam robi.
Boguś może bym i złożył, ale kumpel co w jastrz robił mi odradził. Powiem Ci tak jak Firma jest dobra, to nie znajdziesz o niej nic w necie. A w każdej negatywnej opinii jest chociaż odrobina prawdy. Nasłuchałem się już co nie miara o tym sklepie, szkoda czasu;/
Kto mądry to wie że premii już nie bedzię więc dobrze że uciekłem za wczasu. A wy co zostaliście..... dalej dawajcie się w ciuuula robić
Ciężki przypadek ten sklep, pracownicy tam mają kapustę jak nic;/ a już miałem papiery do pracy składać na kase, bo na dział się raczej nie nadaję, ale na kase z tego co tu czytam mógłbym spokojnie isć.
byłem w sklepie kilka dni temu w związku z oddanym sprzętem do reklamacji,który od ponad miesiąca jest w naprawie. Obsługiwała mnie Pani w okularach, zachowanie aroganckie. Miałem wrażenie, że jestem nieproszonym gościem na tym sklepie.Zero jakiejkolwiek pomocy, zaangażowania w wyjaśnienie sytuacji a przecież jestem klientem, który jest zainteresowany swoim sprzętem na który wydał ciężko zarobione pieniądze. Kierownik też nie poważny, tłumaczył mi, że nic nie może, że to wina serwisu producenta. Brak jakiejkolwiek informacji zwrotnej do klienta, co się dzieje ze sprzętem, kiedy wróci...nie polecam sklepu i na pewno już w niem nie zrobię zakupów. Może i jest taniej ale wolę miłą obsługę i pomoc nawet po sprzedaży!
Coś musi być rzeczywiście w tych kasjerkach. Za dużo pracowników, byłych i obecnych i niestety klientów ma negatywne opinie na temat ich zachowania.(usunięte przez administratora)
Zasady w firmie jeszcze jakoś zrozumiem ,sprzedaż,itp . Ciśnienie kierownika też,ale że kasjerki mają całą reszte pracowników za nic podkradają sprzedaż a jak się upomnisz o coś to drą pysk . Jak sie zmieni kadra na kasach to ludzie bedą pracować nawet pod ciśnieniem kierownika a na razie UCIEKAMY
Znów jest ogłoszenie o pracy w Avans w Żorach i Jastrzębiu, szukają handlowców. Tak średnio co dwa trzy miesiące ukazują się ogłoszenia. Rotacja musi być duża, zastanawiałem się nad złożeniem aplikacji, ale po opiniach i częstotliwości poszukiwania pracowników widzę, że nie ma to sensu. Dziwi mnie też to, że po tak mocnych niektórych wypowiedziach nikt nie zareaguje na sytuacje, które mają miejsce. Ja w każdym razie nie wesprę polityki Firmy poprzez robienie zakupów w tym miejscu. Czasy wykorzystywania ludzi dawno się skończyły i dziwię się, że ktoś jeszcze pozwala sobie na to by obdzierać go z godności. W Biedronce parę lat temu przewrót zrobili, może pora na Avans...