brak logo

Brenntag Polska

Kędzierzyn-Koźle

Opinie o Brenntag Polska

zwolniony, ale zadowolony 2010-11-20 00:11:58
Po kilku latach pracy w tej firmie zostałem zwolniony,(przyczyna tak jak u innych zwolnionych-redukcja działu, stanowiska, takie tam bzdety) praca na różnych stanowiskach, dużo by trzeba pisać o zwyczajach i obyczajach tam panujących, powiem tak: DOBRZE NIE JEST, to co zostało ocenione negatywnie przez innych (patrz opinie wyżej) jest prawdziwe, ludzie przecież sobie nie wymyślają, bo i po co? Pracuję w innej firmie, mniejszej, ale inne zwyczaje i obyczaje, organizacyjnie dużo lepsze, w Brenntagu wyścig szczurów, ale przyczyny należy szukać w złym zarządzaniu,organizacji, zarządzie i kierownictwie, w pracownikach też, bo poddają się presji i po trupach do celu idą i co tu dużo mówić-zwyczajnie boją się.
1
Gosia 2010-12-01 10:06:39
Mój znajomy sam odszedł z tej firmy, do innej, więc Zdziwiony jednak nie wie wszystkiego, a wypowiada się.
bronek 2010-12-01 23:11:46
Jeśli tak wyglada nowoczesne (czytaj:agresywne) zarządzanie zasobami pracy, jak w firmie Brenntag, to ja wchodzę do budy, hau, hau.
Max 2010-12-08 12:48:49
Zmarnowane 5 lat, jeżeli ktoś chce robić karierę to nie w tej firmie, chyba że jesteś z K-K. Niby duży międzynarodowy koncern, ale dla mnie to firma z K-K, która rządzi się swoimi zasadami. Nie ma czegoś takiego jak ścieżka rozwoju zawodowego.
Teraz pracuje w firmie z US, też nacisk na wyniki, ale inna kultura i zupełnie inne pieniądze. Wiem jakie mam cele na następne dwa lata i co mogę osięgnąć po pięciu. Warto szukać, szczególnie jak ktoś ma ambicje, dobre wykształcenie i zna kilka języków.
Max 2010-12-08 13:14:49
do swojej wypowiedzi dodam, że sam odszedłem a wyniki zawsze miałem z górką, jednak nie żałuję swojej decyzji, bo dla tej frmy nie warto poświęcać swojej kariery.
1
mila 2010-12-13 17:02:48
Dołączam się do wypowiedzi Maxa, jest dokładnie tak jak napisał, nie ma mnie w tej firmie już ponad rok, (sama odeszłam), bardzo niska kultura organizacyjna, ludzie nie mają możliwości awansu, siedzą i latami robia to samo, albo czasami robią jeszcze wiecej, bo w międzyczasie kogoś zwolnią, a pracę trzeba wykonać, zarobki niskie, szukajcie pracy gdzie indziej, a ci którzy nadal w tej firmie,to niech się nie boją i szukają pracy w innych firmach, może to czasem długo trwa, ale zapewniam WARTO!
puchatek 2011-01-05 16:41:59
Przepraszam kolego ale większych bzdur nie słyszałem jak żyję. rozumiem, że Twoja wypowiedź jest wynikiem faktu że jeszcze pracujesz i boisz sie że dotrą do ciebie po numerze IP???? Czy może piszesz tak specjalnie a'propos wchodzenia prezesowi w cztery litery??? Niestety twoja opinia jest nieprawdziwa. Co do rotacji to osobiście się zwolniłem z działu handlowego własnie kiedy już pracowałeś!!. Ocenę co do kultury pracy w organizacji, atmosfery, motywowania kadry działu handlowego wynosisz zapewne na podstawie swojego króciutkiego doświadczenia zawodowego (tylko 3 firmy). Brak Ci punktu odniesienia jak sądzę. Tu liczy się wzajemna adroracja, donoszenie, poddaństwo. Nowa osoba z zewnątrz ma marne szanse zaistnieć. Kadra kierownicza bez choćby minimalnej wiedzy merytorycznej i umiejętności z zakresu zarządzania. Do tego wszystkim się wydaje że są najmądrzejsi na świecie i nie daj Bóg zaprezentujesz swoją kreatywną stronę.... Zarobki hahahahahaha no toś mnie ubawił po prostu do łez. Ph wyjazdowy zarabiał 3000 brutto??? w dodatku Jetta, telefon i laptop który był tak stary że na włączenie trzeba było czekać 15 minut. Premie???? Obrona budżetu w wyniku nieudolności działu transportu, logistyki i brand managerów niewykonalna. strategiczny klient mówi że potrzebuje na jutro a dostaje towar za 4 dni bo przecież nie ma możliwości aby to zgrać??? ignorancja na każdym kroku i tak naprawdę lekceważenie pracy handlowca choć przecież taka wielka nadbudowa z niego żyje. Wygląd biura przynajmniej w który pracowałem był tragiczny aż wstyd było jak jakiś klient przyjechał (nawet mały). Teraz pracuje w zachodnim koncernie zreszta po raz którys z kolei i mam święty spokój. Wiadomo że człowiek ciężko pracuje ale przynajmniej ktoś doceni i wynagrodzi finansowo za trud. A w tej firmie niestety wszystko na Twojej głowie za nic. Pozdrawiam
2
puchatek 2011-01-05 16:45:12
anonim - 2010-05-22 15:38:57

Pracuje w Brenntagu od 5 lat, aplikowalem tutaj o prace 3 razy i wreszcie sie udalo. To co napisano wyzej to zlosliwosci i bzdury. Od czasu kiedy sie zatrudnilem, to nie znam przypadku zeby ktos sie sam zwolnil z komorek handlowych, ci ktorzy nie potrafia pracowac lub im sie nie chce sa zwalniani (3-6 osob rocznie na ok 250 zatrudnionych) Co roku jest ocena pracownikow i rozstania z firma sa najczesciej po zakonczeniu ocen. Daje sie ludziom szanse, ja bym zwalnial zdecydowanie wiecej i nie czekal az tak dlugo. Zatrudnienie w czasie mojej pracy tutaj zwieksza sie ok 5% rocznie, obecnie dobijamy do 500 wszystkich zatrudnionych tj. z logistyka i administracja. To jest moja trzecia firma w zyciu i pod wzgledem warunkow pracy i atmosfery to przepasc cywilizacyjna, to jest nowoczesna firma, a na kazde ogloszenie o przyjeciach do pracy wplywaja setki podan. Odnosnie wysokosci wynagrodzenia i innych swiadczen to zainteresowanych odsylam do lektury powaznych opinni lub oficjalnych rankingow np. Lista 500 Rzeczpospolitej, gdzie mozna wyczytac ile w Brenntagu sie zarabia a ile u innych. Ja jestem zadowolony, po pieciu latach mam troche powyzej sredniej w Brenntagu tj. 108 tys brutto/rok + samochod VW, ktory calkowicie bezplatnie moge wykorzystywac do celow prywatnych. Krewnych tutaj nie mam i do picia mnie nikt nie zmusza. Rozumiem rozgoryczenie tych, ktorym sie nie udalo i im podziekowano, to musi byc przykre. Szukajcie szczescia gdzie indziej, moze wam sie uda, ale nie wypisujcie bzdur, bo to przeciez mozna sprawdzc.

Sorrki moja wypowiedź dotyczyła nie życzeń :) ale powyższej opinii. Jeszcze raz pozdrawiam wszystkich
anonim 2011-02-16 12:24:16
Witam,
Ja jestem tą "córką kolesia" która obejmując branżę farmaceutyczną pracowała już w Brenntagu 4 lata ( wcześniej 3 branże , w tym farma w 2 wojew.), Wtedy miałam już ukończone studia magisterskie DZIENNE ( zaczęłam pracę zaraz po licencjacie w Brenntagu i dalej studiowałam dziennie w trybie IOS. Na końcu 5 na dyplomie )
W chwili objęcia pracy wyłącznie w br 41 miałam ukończone dodatkowe studia podyplomowe i rozpoczęte studia FARMACJA PRZEMYSŁOWA, które ukończyłam na 5. Nie cierpię w Brenntagu tego jadu którym wszyscy zieją i plotek , zamiast zajmować się pracą tworzy się takie historie właśnie - szkoda bo zamiast sobie pomagać to tylko patrzycie jak komuś dokopać.
I jeszcze jedno, nigdy mi się nie zdarzyło nie wyrobić budżetu, odchodząc na wychowawczy w br 41 miałam kilkudziesięcio % wzrost. Pozdrawiam wszystkie żmijki
anonim 2011-02-16 19:31:39
Witam, Ala ma rację plotki i kłamstwa rozsiewaja sami pracownicy a szefowie są żadni tych rewelacji i sami też wrzucają kamyczki do ogródka, myślę że wynika to z kultury organizacyjnej i niskiej kultury przełozonych..(usunięte przez moderatora)
1
ciekawy 2011-02-17 19:56:37
Witam

Mam pytanie jak tam w brenntagu wygląda praca na stanowisku technologa/ product managera. Bo z powyższych opinii to wnioskuje że sami przedstawiciele się wypowiadali.A zależy mi na opinii odnośnie takiego stanowiska. Z góry dzięki za pomoc.
1
ciekawa 2011-04-08 22:00:38
Witam - proszę o informację jak w Brenntagu wygląda praca asystentki ds sprzedaży/zakupów? na jakie zarobki można liczyć na początek i czy jest jakaś szansa rozwoju w takiej pracy? Z góry dziękuję za odpowiedź!
anonim 2011-07-02 02:38:41
anonim - 2010-05-22 15:38:57

Pracuje w Brenntagu od 5 lat, aplikowalem tutaj o prace 3 razy i wreszcie sie udalo. To co napisano wyzej to zlosliwosci i bzdury. Od czasu kiedy sie zatrudnilem, to nie znam przypadku zeby ktos sie sam zwolnil z komorek handlowych, ci ktorzy nie potrafia pracowac lub im sie nie chce sa zwalniani (3-6 osob rocznie na ok 250 zatrudnionych) Co roku jest ocena pracownikow i rozstania z firma sa najczesciej po zakonczeniu ocen. Daje sie ludziom szanse, ja bym zwalnial zdecydowanie wiecej i nie czekal az tak dlugo. Zatrudnienie w czasie mojej pracy tutaj zwieksza sie ok 5% rocznie, obecnie dobijamy do 500 wszystkich zatrudnionych tj. z logistyka i administracja. To jest moja trzecia firma w zyciu i pod wzgledem warunkow pracy i atmosfery to przepasc cywilizacyjna, to jest nowoczesna firma, a na kazde ogloszenie o przyjeciach do pracy wplywaja setki podan. Odnosnie wysokosci wynagrodzenia i innych swiadczen to zainteresowanych odsylam do lektury powaznych opinni lub oficjalnych rankingow np. Lista 500 Rzeczpospolitej, gdzie mozna wyczytac ile w Brenntagu sie zarabia a ile u innych. Ja jestem zadowolony, po pieciu latach mam troche powyzej sredniej w Brenntagu tj. 108 tys brutto/rok + samochod VW, ktory calkowicie bezplatnie moge wykorzystywac do celow prywatnych. Krewnych tutaj nie mam i do picia mnie nikt nie zmusza. Rozumiem rozgoryczenie tych, ktorym sie nie udalo i im podziekowano, to musi byc przykre. Szukajcie szczescia gdzie indziej, moze wam sie uda, ale nie wypisujcie bzdur, bo to przeciez mozna sprawdzc.

idź i dobrze sie wyśpij handlowcu za 5 dwunasta
Cloude 2011-07-03 10:36:02
Ten handlowiec - anonim (zarobki 108 tys. brutto/r) już po raz drugi "zachwala"- chyba rzeczywiście niewyspany lub otumaniony, "ale to już było", hehe.
niunio 2011-12-14 20:39:31
Coś cisza odnośnie tejże "zacnej" firmy na forum... Napiszcie co nowego ; ja już dawno w tym bagienku nie siedzę i ciekaw jestem ?
janek 2011-12-16 21:21:41
Dobre określenie Kolego "bagienko", haha, bardzo trafne. Pewnie dwoją się i troją, aby wyrobić plany na 300%.
bart 2012-05-04 16:44:37
Witam
Jestem umówiony na rozmowę w sprawie pracy na magazyniera.
Jak jest obecnie i jakie zarobki ma magazynier??
Czytając wyzej wątki zastanawiam sie czy iść na rozmowę.
Czy ktoś moze opisać sytuację na obecną chwilę no i jakie pieniądze płaca

dzieki
1
nicky 2013-07-05 08:02:54
Zależy co masz na myśli, ale IMHO w tej materii nie ma na co narzekać, jest OK.
1
nicky 2013-07-12 15:46:47
Ciuchy na pewno dostaniesz, kask, rękawice itd, o to się nie martw. Premie są zależne od wyników firmy, a że te nie są złe to i premia się czasem trafi. Wczasy pod gruszą (wysokośc dofinansowania zależy od zarobków) i indywidualne konta socjalne (sam decydujesz na co wydasz część kasy). Co do dojazdów, to nie wiem - nie pomyślałem żeby o to pytać ;P
1
Ja 2013-07-12 17:19:21
za dojazdy nie płacimy, ale warto u nas pracować
kuka 2014-01-24 12:38:19
Atmosfera kiepska. Wyścig szczurów, rzucanie kłód pod nogi, (usunięte przez administratora)Na najwyższych stanowiskach pracują krewni i znajomi królika, którzy całe dnie spędzają przy kawce. (usunięte przez administratora)
8
nicky 2014-01-27 08:36:45
@anonim: Pytałem kumpla, który dojeżdża i okazuje się, że nie ma z tego tytułu żadnych dodatków. Jeśli idzie o atmosferę, to w porównaniu z firmami w których robiłem wcześniej jest na plus. Wiadomo, jak w każdej firmie znajdziesz ludzi i "ludzi", ale tych pierwszych jest zdecydowanie więcej :)
1
Guerero 2014-02-03 23:25:52
Czytam Państwa wypowiedzi i znowu mam wrażenie, że żyjemy w Państwie malkontentów a główną dewizą społeczeństwa jest narzekanie. Złe zarobki, za mało zarabiamy (ten kto ma dużo nigdy nie będzie miał dość), zła atmosfera pracy, a przecież sami doprowadzacie że człowiek człowiekowi staje się 'Wilkiem'. (usunięte przez administratora) Co Wy możecie wiedzieć o trwałym bezrobociu, nikt z Was nie był przez 5 lat na bezrobotnym i nie macie zielonego pojęcia jak to jest, gdy za każdym razem podczas rozmów o pracę spychają człowieka jak niepotrzebny mebel, jak trędowatego i traktują Cię jak zło konieczne. Nie macie pojęcia jak to jest, kiedy chce się pracować a inni ci to usilnie utrudniają zasłaniając się przepisami albo tym, że człowiek nie ma wymaganych uprawnień, certyfikatów, albo doświadczenia - tylko za co ma się zrobić te wymagania. Szkolenia profesjonalne kosztują od 3 do 6 tyś zł. W urzędach pracy szkolenia są w ogóle nieprzystosowane do odpowiednich stanowisk pracy, merytorycznie i praktycznie, jedynie urzędnicy teoretycznie wykazują intensywną pracę na rzecz bezrobotnych. W konsekwencji takie szkolenia nic nie wnoszą, co pracodawcy oceniają krytycznie o ile nie żenująco. (usunięte przez administratora).
1
napalony 2014-02-26 09:03:12
Witajcie - wysłałem papiery na aktualnie prowadzone rekrutacje w wawie. Napiszcie proszę co to za firma - w kategoriach kariera, klimat, zarobki, bo że lider to już poczytałem
dorADa 2014-03-04 10:13:26
Przekonaj się sam - podejrzewam, że nie będziesz żałował :)
Ana 2014-03-05 10:45:41
Powyżej bardzo kreatywna i wiele wnosząca wypowiedź, pewnie jakiegoś lizusa...
To portal wymiany informacji o pracodawcach, a nie kółko wzajemnej adoracji!
Pracuję w tej firmie od kilku lat i wiele mogłabym powiedzieć, ale ten lizusowski wpis powyżej mówi za 1000 innych! Wszystko już napisano powyżej, nawet przez kilka lat. Nic się nie poprawiło, jest wręcz coraz gorzej.
Jeśli jesteście ambitni, chcecie wzbogacać waszą wiedzę i doświadczenie, szkolić się, awansować, rozwijać - to szukajcie innej pracy. Tu promowane jest przeciętniactwo, trzymanie gęby na kłódkę, podlizywanie się szefom. Zero delegowania kompetencji. Dyrektorzy to giętkie karki - bez charyzmy, bez wiedzy o zarządzaniu, z łapanki. Zero szkoleń, szans rozwoju - posadzony przy swoim biurku będziesz klepał tę samą robotę do emerytury.
Są i dobre strony tej organizacji. Jeśli szukacie ciepłej posadki za w przeciętne pieniądze, proszę bardzo. Do tego auto, także prywatnie, bez limitu km. (nawet jacyś wybrani magazynierzy mają służbowe auto). Nikt tego nie kontroluje. A jeśli umiesz się podlizywać i donosić na kolegów, masz szansę na zawrotną karierę :)
Mnie, osobie jeszcze bez rodziny, mało ambitnej, jest tu jak u mamy.
11
dorADa 2014-03-05 12:47:38
@Ana, czytam twój post i sam nie wiem od czego zacząć. Może od pytania czy w twoim mniemaniu satysfakcja z wykonywanej pracy jest objawem "lizusowstwa"? Dlaczego zakładasz, że skoro nie korzystasz z możliwości szkolenia się to tej możliwości w ogóle nie ma? No i chyba najważniejsze: skoro podoba Ci się twoja praca, to nie rozumiem skąd tak negatywne nastawienie?
3
happy 2014-03-10 17:01:27
W jednym Anna masz rację- promuje się tu przeciętniactwo i giętki kark.
Poza tym brak zasad. Nie masz pojęcia co cię czeka za rok czy za 5 lat. Ani co możesz zrobić, żeby awansować. No poza donoszeniem :p
Ale tak serio i obiektywnie to firma fajna. Choć dużo się o tym mówi, faktycznie nie kontroluje się tu kosztów. Poza zakupami długopisów ;)
2
ja 2014-03-11 12:50:00
Właśnie wywalili naszego kolegę, który tworzył tę firmę i jej wizerunek od samego początku. Dlaczego? Wygryzły go żmije...
13
Negatyw 2014-03-31 21:30:50
Zdecydowanie nie polecam firmy Brenntag Polska jako pracodawcy. Tragedia , marazm, głupota najlepiej określają działalność firmy. Lata świetności minęły dla firmy Brenntag Polska. Osoby , które miały zaszczyt dorobić się na działalności firmy już to zrobiły...... reszcie pozostaje wegetacja za drobne i przy dobrych koneksjach nadzieja na drobne bonusy w postaci lizania [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
4
pron 2014-04-07 11:22:14
To całe "wywalanie kolegi" to bardzo ciekawy punkt widzenia, bo z tego co wiem to on zrezygnował z pracy żeby założyć własną firmę....
1
ja 2014-04-07 13:45:06
grunt to stworzenie i dobre sprzedanie odpowiedniej legendy :)
ale od czego jest dział PR ;)
4
ja 2014-05-27 12:28:11
..święte słowa...lizusostwo to podstawa, praca "rodzinna" ..czyli cała rodzina i znajomi..nie ma komu powiedzieć....dyrektorów więcej niż pracowników ( i trzeba na nich zarobić ! )...większość patrzy jakby tu podkopać kolegę...socjal ok....ale pociesząjace jest że z grona prawie 500 pracowników znajdzie się trochę normalnych ;)
1
mały 2014-06-12 10:29:34
witam serdecznie.
w najbliższym czasie spotykam się w Zgierzu, celem przeciągnięcia mnie z konkurencyjnej firmy do brenntaga właśnie.
czego mogę się spodziewać. Pracuję obecnie jako sales manager dodatków spożywczych.
Jaka pensja, socjal, pozostałe aspekty. Będę wdzięczny za wszystkie za i przeciw.
mały 2014-06-23 11:54:15
sam - do foodu; jak sami mówili z protekcji. Już po rozmowie - moje predyspozycje, doświadczenie dla nich ok, czekają na moją ofertę płacową.

Nie wiem ile można zawołać u nich ?
Vouch 2014-08-05 13:24:07
Orientuje sie ktoś jak sie tam pracuje jako PH ? zarobki , flota, atmosfera?
Realista 2014-12-05 20:35:12
Witek.... nie dostałeś się , gdyż w firmie Brenntag panuje Nepotyzm i kolesiostwo..... Na Twoim miejscu , to cieszyłbym się z tego , że tam nie trafiłeś, gdyż goniliby Ciebie jak murzyna na polu bawełny.....
W Brenntagu bez układów i znajomości możesz zapomnieć o prawidłowym traktowaniu, lecz ciągła gonitwa za paczką pomarańczy....
2
mike 2015-01-15 10:56:14
niestety realista ma rację
siedzę w środku i wiem, że te oferty są dla picu, dla zrobienia wrażenia, że sie szuka na zewnatrz
ostatnio przyjeli znowu ziecia kolegi krolika
nieudacznicy sa zawsze mile widziani
ale firma super, jak juz sie dostaniesz
socjal że głowa mała
np całe swoje życie ogarniam na służbowym autem w sluzbowym czasie ;)
byle cyfra się zgadzała
the insider 2015-01-15 11:16:47
No już nie przesadzajcie misiaczki, ja jestem tutaj z ogłoszenia i jakoś leci. I podejrzewam, że nie ja jeden w tej firmie ;)

"Haters gonna hate" ;) Miłego dnia!
1
the insider 2015-01-22 09:12:22
@kapp: Z tą argumentacją to różnie bywa. Łatwo przytoczyć przykład czegoś negatywnego. Jak u małych dzieci: "A Kasia mnie zbiła w noge!". Natomiast kiedy wszystko jest normalnie, to nie ma takich przykładów - po prostu jest OK, przychodzisz do pracy i pracujesz. Żadnych fajerwerków, konfetti kiedy wchodzisz do biura, żadnego czerwonego dywanu ani uścisków kierownictwa z gratulacjami za kolejny dzień w którym przyszedłeś do pracy. Ja to właśnie tak widzę. Nie lubię plot, pomówień, aluzji, nie wiem ile w nich prawdy i nie jestem zainteresowany badaniem tego. Stara mądrość ludowa mówi: "Nie kłóć się z głupszym do siebie, bo sprowadzi cie do swojego poziomu i pokona doświadczeniem" ;)
2
jako 2015-08-04 17:10:01
Ile można żądać na stanowisku PH ? Czy jeśli rzucę kwotą 10 000 brutto to nie przestrzelę się ? Proszę o wskazówkę
pppp 2015-11-18 14:54:08
firma krzak ciężko z umowami no i ciężko wyrwać pieniądze w miarę możliwe
Katka 2016-02-11 12:15:47
Ile zarabia w tej firmie osoba na stanowisku asystenckim?
1
rudy 2016-03-11 23:16:11
Polecam Brentag a szczegolnie Alcafood nieliczni tylko pamietaja o czym pisze pozdro
Eloo 2016-06-01 08:01:40
A mnie się "podobało" w Górze Kalwarii ,oni kapują (brygadziści) a ja robię swoje.
Ale nic nie mogło wiecznie trwać,po awanturze zrezygnowałem.
1
John Smith 2016-06-13 18:26:38
Nie wiem, kto Ci przekazał takie informacje. Z tym grafikiem może być ciężko. Wg mnie 8-16 to norma na tym stanowisku.
qwerty 2016-07-17 18:28:36
Żadnych szkoleń a duże wymagania. Wyszkolić masz się sam. Zadania i cele niejasno sprecyzowane tak samo jak to kto za co jest odpowiedzialny. Jak ktoś mówi, że nie ma czasu się zająć swoimi zadaniami (brak czasu to ulubiona wymówka), to znaczy, że masz zrobić tą robotę za niego.
Kiepska atmosfera. Na początku wydaje się luźna, ale po czasie można się bardzo zawieść. Moi przełożeni zachowali się wobec mnie bardzo źle, niekulturalnie.
Lepiej szukać pracy gdzie indziej.
3
Pawelkrakow 2016-07-20 18:11:44
Przyjechałem się rozładować punk 15 usłyszałem zapraszamy rano. Poszedłem do dyrektora kazał mi wypieprzac z bióra. Chamstwo w spedycji i zarozumialy grupas reprezentują tak wielką firmę.
qwerty 2016-07-23 22:01:07
Pakiet medyczny jest, ale kiepski. Najtańszy. Na wizytę u ginekologa koleżanki mówiły, że termin był dłuższy niż w NFZecie. Do dermatologa dostałem propozycję wizyty po 2 miesiącach w dzień powszedni o 9. rano. Jak byłem u innego specjalisty, to powiedział, że w ramach tego pakietu może dać mi opinię i i tak odesłał mnie do lekarza rodzinnego po skierowanie i ze skierowaniem do specjalisty na NFZ.
Ogólnie. Pakiet medyczny to lipa. Jest beznadziejny. Zachęcają tym ludzi, ale nie licz, że będą z tego jakieś korzyści.
Ubezpieczenie, to jest jakieś odszkodowanie jak wylądujesz w szpitalu, bo będziesz miał wypadek w pracy. Z tego nigdy nie korzystałem.
Mieszko1 2016-07-23 22:21:08
Specjalista ds. Promocji Elektronicznej to co tak naprawde oznacza, w sensie no jestem w stanie ogarnąć, że to coś dobrego, ale to wysyłanie emaili jest?
Zostaw swoją opinię o Brenntag Polska - Kędzierzyn-Koźle
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Brenntag Polska