logo Zakłady Mięsne Viando

Zakłady Mięsne Viando

Radojewice

Opinie o Zakłady Mięsne Viando

br 2015-09-21 18:56
Ale nie w tej firmie. Jesteś nikim i nikt Ci się nie pyta. Nie masz nic do gadania. Masz pracować i być za to wdzięczny. Dobrych warunków pracy tam nie ma.
1
plik 2015-09-24 10:12
nie tylko Pania mnie dzis tez juz drugi raz oszukala na wadze a na solankowej klada nóż na wage
www 2015-10-29 21:51
uciekać, uciekać, uciekać..........w nic co mówią nie wierzyć............uciekać!!!!!!!!!!!
2
wdzieczny 2015-11-02 19:52
pracowac nie uciekac bardzo fajna praca mila atmosfera przepieknie sniadanie darmowe palce lizac a zarobki srednia krajowa lux
4
wdzieczny 2015-11-02 19:54
co to jest te +1 zaglosowalem na cos co to jest
4
wdzieczny 2015-11-02 20:01
po co tak psiocic na temat naszego szefostwa nie podobalo sie zrezygnowales no i nara a nie wypisujesz jak to wszystko zle dookola a tylko ty najlepszy nikt nikogo na sile nie trzyma nie wiem czy ktos przywiazany lancuchem jest ludzie pracowali i beda pracowac za tak dobre wynagrodzenie jak na inowroclaw rewelacja !!ja jestem zadowolony super pozdrowionka dla szefowstwa klaniam sie
2
ona113 2015-11-09 14:51
a jak sie pracuje na produkcij w Radojewicach ?
1
ona113 2015-11-10 09:41
Dziękuje a jak wygląda sprawa z dojazdem,ponieważ nie posiadam własnego auta.
max 2015-11-10 20:45
wazelina
5
dred 2015-12-09 11:40
Nie wciskaj kitu.
2
dred 2015-12-09 11:44
Nie wciskaj kitu, kto w tej dziadowskiej firemce przepracował chociaż jeden miesiąc, to dobrze wie jak w viando jest naprawdę. Nerwowa atmosfera, praca po 10 - 16 godzin (NIE PŁACĄ ZA NADGODZINY!!!!!!!!!!!!!!!!!!) Głodowe pensje i traktowanie pracowników jak śmieci.
3
maciej 2016-02-14 00:49
nie zgadzam się z Waszymi negatywnymi opiniami. Są ludzie co pracują tutaj kilka , kilkanaście lat sam jestem tyle. Jak ktoś nie mając kwalifikacji ma za duże mniemanie o sobie to tak wypisuje. Niestety w firmie prywatnej musimy sami na siebie zarobić. Viando w perspektywie innych firm nie jest takie złe. Pracować trzeba wszędzie
maciej 2016-02-14 00:50
nie zgadzam się z Waszymi negatywnymi opiniami. Są ludzie co pracują tutaj kilka , kilkanaście lat sam jestem tyle. Jak ktoś nie mając kwalifikacji ma za duże mniemanie o sobie to tak wypisuje. Niestety w firmie prywatnej musimy sami na siebie zarobić. Viando w perspektywie innych firm nie jest takie złe. Pracować trzeba wszędzie
3
tomtom 2016-03-06 18:43
uważajcie na tą firmę, na rozmowie kwalifikacyjnej obiecują umowę o pracę i dobrą stawkę a w rzeczywistości umowa-zlecenie bez wpisanej stawki na umowie, niby najniższa krajowa, szefowa nie ma pojęcie o zarządzaniu, ale wie za to jak oszukiwać pracowników, sporo osób z tej firmy uciekło i jest na wypowiedzeniu, za badania lekarskie nie oddają, za nadgodziny nie płacą, czas powiadomić inspekcję pracy...
Kisiel 2016-05-04 19:43
Szukają informatyka. Czy ktoś jest w stanie wypowiedzieć sie jak wygląda tam praca w IT ?
2
Maciej 2016-05-05 09:18
Proszę o informację na jakie zarobki netto można liczyć ? 1350 ?
pracownik 2016-05-10 19:24
Teraz zmieniła się kadra w płacach.To się zacznie.
Gość xD 2016-05-26 20:00
Witam. Ciekawi mnie tylko jedno. Jakim cudem firma Viando omija przepisy prawa pracy - 7 dniowy tydzień pracy ( tj. 56 godz.)
1
Gość xD 2016-05-26 20:04
A jeden dzień urlopu np. raz w miesiącu
pracownik 2016-05-31 19:44
Dzisiaj odeszła fajna dziewczyna z płac.Jedyna która wiedziała co robi.Szacun za wiedze.
10
Gość xD 2016-06-17 14:43
Tak
Gość xD 2016-06-21 14:35
Bez zmian
Info 2016-06-22 22:12
Którego dnia miesiąca jest zawsze wypłata?
arek 2016-07-02 21:15
Poszukuje pracy jako wykrawacz nie orientuje sie ktos czy potrzeba ludzi do zm viando ile placa tak mniej wiecej oplaci sie
arek 2016-07-04 00:45
Wiesz aż taki zdesperowany nie jestem żeby zaraz iść z cv trzeba popytać co jak za ile fachowiec kosztuje
2
JANIIISOBIESKI 2016-10-16 19:19
produkcjajeśli lubisz pracować ze starymi grzybami w przedziale 39-70 lat narzekających na tempo pracy które sobie sami ustawili,strajki ,żale i takie tam nie wiem do kogo przecież oni chcą tyrać po tyle godz. bo zarobila jak typowa wieś nie szanując swego wolnego czasu karaluchy jedne jeszcze płaczecie tam i robicie kupke z papieroskiem ? ale musi walić z jamy gębowej guma nic nie pomoże haha może podpaski zmieniacie .Do pracodawcy nie miałem nic do zarzucenia bo umowa była w miare nie znałem za bardzo i wypłata była na czas gdyby nie ludzie z PGRÓW bym robił napewno po 8h max 9te robił bym dalej ,2 ludzi mądrych reszta robocopy .Ich przerwy ,odkładanie,żale , kupki co wy biegunke macie gdyby nie to było by ok .3,5 na5.
2
nowy 2016-11-18 13:43
Umowa(zlecenie) którą dostaniecie na początek to coś co nie można nazwać nawet umową :bez warunków, bez kompletu składek,bez konkretnej kwoty, godzin czy też etatu ,za którą równie dobrze możecie dostać jakąkolwiek kwotę. Jeżeli chcesz określenie konkretów to konkretnie kończysz pracę i to jedyny konkret i czytelność w tej firmie. Jedyną osobą od której możesz coś się dowiedzieć to szefowa która będzie zniesmaczona że w ogóle masz czelność się o cokolwiek ją spytać, potraktuję Cię jak szmatę- słoma z butów to delikatne określenie. Badania lekarskie musisz zapłacić sam być może ktoś odda Ci za parę miesięcy. Na samym zakładzie ogólnie przyjęty bałagan a zasady istnieją tylko dla reguły bo muszą być. Zasady higieny także pozostawiają wiele do życzenia jak na obecne czasy.
Pozdrawiam
nowy 2016-11-18 13:43
Umowa(zlecenie) którą dostaniecie na początek to coś co nie można nazwać nawet umową :bez warunków, bez kompletu składek,bez konkretnej kwoty, godzin czy też etatu ,za którą równie dobrze możecie dostać jakąkolwiek kwotę. Jeżeli chcesz określenie konkretów to konkretnie kończysz pracę i to jedyny konkret i czytelność w tej firmie. Jedyną osobą od której możesz coś się dowiedzieć to szefowa która będzie zniesmaczona że w ogóle masz czelność się o cokolwiek ją spytać, potraktuję Cię jak szmatę- słoma z butów to delikatne określenie. Badania lekarskie musisz zapłacić sam być może ktoś odda Ci za parę miesięcy. Na samym zakładzie ogólnie przyjęty bałagan a zasady istnieją tylko dla reguły bo muszą być. Zasady higieny także pozostawiają wiele do życzenia jak na obecne czasy.
Pozdrawiam
3
Stop 2016-11-19 17:21
firma tragedia ,płaca tragedia , oszuści a ci co tu piszą ze jest ok to ( usunięte przez administratora ) pupile z rodziny
4
iveco 2016-12-03 13:08
kierowcy maja dobrze kradną co popadnie i ile wlezie skrzynki palety mieso nie wspominajac o paliwe viando dobrze o tym wie i nic z tym nie robi bo wszyscy kierowcy by odeszli taka prawda jedna mafia.
1
biały murzyn 2016-12-11 19:53
w tej firmie 60 procent załogi to Ukraińcy co pracuja jak w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] za 1400 netto na rekę.
a "szefowa" rozbija się po ekskluzywnych butikach w poznaniu.
6
Absolwentka 2016-12-31 21:37
Jak wygląda praca w chlewni w Radojewicach w charakterze zootechnika?
1
Rafal 2017-01-07 08:25
Wy to macie l( usunięte przez administratora ) Co tak narzekacie nie podoba sie wypad zobaczymy kto w inowroclawiu da ci 2500 za 8 godzin .Tak 8 jestes w pracy osle 9 9.5 godziny bo zamiast pracowac to po kiblach lazisz usiasc zamiast w domu z rodzina posiedziec. Pgr zawsze byl pgr malo chlopakow z inowroclawia a szkoda miastowy to porzadny chlopak
1
kristo 2017-01-08 18:03
jak 3 raz wrócileś do tej firmy to co masz pisać
1
Rafal 2017-01-10 18:25
Wroce i piec mnie to chociaz chca przyjac a ty klamiesz na temat firmy a trzymasz sie nogami i recami gdzie takiego ronchla z pgru przyjma ani wygladu ani kasy nawet nie masz gdzie mieszkac
5
Zuzanna 2017-03-09 13:59
Śledzicie aktualności na temat firmy? Zachęcam do zaglądania na stronę internetową firmy http://viando.pl/aktualnosci/
Pracujesz w firmie Viando? Chętnie dowiemy się więcej na temat warunków zatrudnienia w firmie.
FirmaKrzak 2017-04-02 17:26
KompletnaDezorganizacja. To jest hit co tam sie dzieje.
Rafalek 2017-04-02 22:25
Brawo Ty brawo Ja haha
1
Driver 2017-04-04 20:45
Jak wygląda praca kierowcy w Viando? Warto składać CV na to stanowisko?
colders 2017-04-10 21:38
jak wyglada praca technologa, aktualnie poszukują święzej krwi. Proszę o solidne wypowiedzi
Zuzanna 2017-04-11 10:46
@FirmaKrzak co masz na myśli? Pracujesz w Viando? Chętnie dowiemy się więcej o sytuacji w firmie.
zootechnik 2017-04-16 15:58
warunki pracy (bhp i pomieszczenia) beznadziejne, brud srmór i ubóstwo, padlina na słoncu, wypalanie odpadów w kontenerze, okropne traktowanie zwierzat
mariolaszyszkowska 2017-04-27 07:18
REKLAMACJA :
W dniu 22 kwietnia br. kupiłam w sklepie w Inowrocławiu dla czteroletniego dziecka parówki z cielęciną . Miały termin do spożycia do 28.04. 2017 r.- masa netto 0,303 kg - nr partii 100. Okazały się niejadalne dla dziecka z powodu nadmiaru soli. To pierwszy taki przypadek, chłopiec bardzo lubił te parówki i często mu je kupowałam. Pamiętajcie, że te parówki kupuje się przede wszystkim dla dzieci i ludzi starszych i pilnujcie receptur ! Mariola Szyszkowska
1
Yogi 2017-04-27 23:17
No witam odpowie ktos na temat tych parowek no. Co sie tam wyrabia
1
Rafal 2017-05-04 22:18
Czy w tym roku parowki fimy beda na bolidach F1 tak fajnie wtedy sie ogladalo panie Krzysztofie
1
Zuzanna 2017-05-05 13:33
@mariolaszyszkowska próbowałaś skontaktować się w tej sprawie bezpośrednio z firmą? Kontakt znajdziesz między innymi na stronie internetowej http://viando.pl/kontakt/
viando 2017-05-05 15:18
Witam,
proszę o kontakt w tej sprawie na viando@viando.pl
Rzeźnik 2017-05-17 15:11
Pracowałem w Viando na stanowisku przedstawiciela. Szczerze NIE POLECAM pracy w tej firmie. To nawet nie jest komuna ale średniowiecze. Jest Państwo właściciele na wsi a reszta pracowników to wasale. O obiecanej umowie o pracę można zapomnieć, zero premii, zero wymian towaru, nawet nie wiesz co sprzedajesz bo żadnych gratisów - zupełnie żadnego wsparcia marketingowego. Samochody - stare graty na wykończeniu - podbijane na lewo dowody rejestracyjne. Pracujące soboty za które nikt nigdy Ci nie zapłaci. Szkoda czasu, nerwów i pieniędzy w tym czymś. Z normalnie prosperującą firmą VIANDO nie ma zupełnie nic wspólnego. Odradzam
3
Olg 2017-05-25 15:50
Proszę nie obrazac wasali .Ja. bym niżej obstawiala mianowicie chłopi na folwarku panszczyznianym .Oczywiście nie obrazajac nikogo tylko bronie wasala.Proszę przyjrzec się kto tam pracuję. Ludzie po podstawowkach nic wspolnego z fachowoscia tak naprawde nie maja.Coś jakby ja nie wiem na fachowcow nie stac ich bylo no nie wiem trudno okreslic
1
Renia 2017-07-01 20:25
dzień dobry chciałabym pracować jako maskotka paroweczka dałoby radę pozdro
2
Zostaw swoją opinię o Zakłady Mięsne Viando - Radojewice
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Zakłady Mięsne Viando