brak logo

NOTECH sp. z o.o.

Kraków

Opinie o NOTECH sp. z o.o.

romek 2011-09-15 20:54
Nie polecam pracy w tej firmie są nie wypłacalni !!!!
8
anonim 2011-09-15 21:01
Nie polecam w żadnym wypadku!!! Ta firma strzyże i goli pracowników!!!![usunięte przez moderatora] ludzie proszą się o swoje pieniądze!!!! na kontraktach ludzie strajkują!!!jak najdalej od takich firm!!!
1
anonim 2011-09-21 19:11
Firma zmienia nazwe na INTERCOLL czy coś takiego uważajcie!!!!
2
niko 2011-09-21 20:13
Igołomska 10 Kraków, Notech czy Interkoll, nie ma różnicy!!!jak najdalej od tego miejsca na wypłate czekałem 2 miesiące!!!nie ma zwrotu podatku musisz sie rozliczyć ale podajesz konto firmy i ona zabiera pieniądze!!!Lepiej w polsce pracować ludzie kończą u psychologa takie tam rzeczy robią z ludzmi!!!
4
daniel 2011-09-21 20:16
państwowa inspekcja pracy powinna się nimi zainteresować
1
kola 2011-10-04 09:30
Omijać z daleka tą firmę. kroją pracowników na czym się tylko da. Opóźniają wypłaty, oszukują na ubezpieczeniach. Zmarnowany czas i zdrowie
1
daniel 2011-10-14 09:52
interkorr jak już!
1
sławek 2011-10-30 19:03
Witam. Firmą kieruje teraz młody [usunięte przez moderatora] jak tak dalej będzie to firma padnie za szybko chce sie dorobić kosztem pracowników!!!Nie polecam!!!
2
Mogadisz 2013-02-27 20:33
Nie polecam kaza zostawiac cv i nic z tego nie wynika byłem starałem sie o przyjecie i nic.....odsyłaja od jednego do drugiego szefa zenua:(......
1
pewex 2013-04-11 20:15
odkad sa mlodzi szefowie to w niemczech jest dobrze a narzekaja ci ktorym sie robic nie chce
1
alladyn 2013-05-24 19:48
jesli panie anonim zamierzasz pracować za 7€ przez 10 lat to możesz się przyjąć do tej firmy
na większości warsztatów jest tyrka akordowa,a stawka się nie zmienia
uwazaj na większość brygadzistow ktorzy z normalnego czlowieka potrafią zrobić pijaka
1
B. 2013-06-18 12:20
Nie wypisujcie głupstw.Zarobki w firmie są dobre,a firma i jej szefowie rzetelni.
1
alladyn 2013-06-18 18:11
firma i szefowie rzetelni?
chłopie,ty chyba nie wiesz o jakiej firmie piszesz,
albo jesteś jednym z tych co głęboko trzymają tzw mniej/więcej u szefa
skoro są rzetelni,to dlaczego nie opłacają składek zusowskich w kraju
a podatek w niemczech gdzie?
3cia grupa podatkowa,to chyba nie przy tych zarobkach
2
zbys 2013-06-28 17:05
Odradzam szukają naiwniaków,diety nie płacą przejazdów służbowych tez krętacze do potęgi omijac szerokim łukiem
sowiński.j 2013-07-05 18:26
Do gregora
podaj swojego emaila jeśli możesz
anonim 2013-09-07 18:58
w pakiecie można jedynie dostać garba,i brak zainteresowania ze strony firmy gdy coś się stanie B-) he,he
1
141 2014-01-24 21:41
7 $ to zamalo iak na to jak tam czeba(usunięte przez administratora)
1
marycha 2014-02-12 11:02
hejka pozdrawiam cała ekipe z hollandi
1
amd 2014-03-22 20:32
firma przekręt albo stawkę obniży bo sezonu nie ma albo godziny. L4 płaca albo nie tak samo urlopy. Ludzie pracują ponad 10 lat i nie wzięli kasy za urlop. W biurze coraz więcej darmozjadów na których trzeba zarobić. NOTECH INTERCORR
1
sowiński.j 2014-03-23 16:36
(usunięte przez administratora) podobno firma ma szczegółowy wykaz godz pracy za granicą, tylko dlaczego nie ma w tym wykazie nie uwzględniają nadgodzin
zawsze pracownik pracuje 8godz, jakoś weekendy też są wolne
będę zamieszczał tu negatywne wpisy niech prezesi wiedzą że niektórzy z byłych pracowników nie są naiwniakami
2
Patryjota 2014-04-08 15:14
Notech to moja czwarta firma na exporcie i tak naprawde najlepsza. Jestem ubezpieczony i pieniadze sa na czas.Alkoholikow za duzo tu pracuje ale zawsze moglobybyc gorzej
3
zadowolony pracownik 2014-04-13 22:22
Pracuje dwa lata w tej firmie i zawsze wyplata jest w terminie na koncie ubezpieczenie tez jest opłacane, dlaczego wypisujecie takie bzdury.Przecież nikt was nie zmusza do pracy wracajcie do Polski i zarejestrujcie się na bezrobocie. z waszych opinii wynika że wyjeżdżacie za granicę po pieniądze a nie do pracy.A może tak dla odmiany zaczniecie pracować uczciwie,przestaniecie pić co wyszło by wam na zdrowie bo zamiast mózgu macie jajecznicę i wymyślacie te głupoty.
1
damian 2014-06-23 18:30
W ogóle może powinienem zacząć od pytania jak oceniacie szansę dostania się do firmy, bo przeczytałem, że zatrudniaja 50 pracowników w Polsce i 25 na kontraktach zagranicznych, a to nie dużo.
Były Pracownik 2014-07-02 21:32
Nawet sobie nie zawracajcie głowy tymi śmiećmi z Igołomskiej 10. Nie wypłacalni [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i niesamowicie beszczelni.
1
MagdaWentylNH 2014-07-18 10:42
Po pierwsze dostać się do tej firmy jest bardzo ciężko(usunięte przez administratora) trzeba jeździć do nich i czekać, pani która rekrutuje jest nie miła i widać po jej ruchach że nie chce się jej pracować, ogólnie zauważyłam że jak ktoś coś umie to musi rekrutacje przejść a jak nic ktos nie umie to jedzie od razu wtf ?!
byly tyran 2014-10-03 01:36
tak prywatny
1
maniek 2014-12-14 15:45
rodzine klany tylko ci maja plecy najmniej prauja a inych pracownikow niszcza zwolnic to wtedy bedzie normalnie w firmie oni odchodza puzniej wracaja i jest ok a muwili ze taka niedobra firma a teraz naliepsi pracowmicy
nefra 2015-01-16 09:44
pracowałem tam kilka lat opanowana firma przez nirobów z rzeszowa klany sobie porobili i pani prezes wyżej s.. niż głowe ma tak jak z prostaczki wchodz sie do elity ze słomą w butach powtażam uwaga na [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] z rzeszowa
1
Fachowiec 2015-02-16 16:02
W żadnym wypadku nie polecę tej złodziejskiej firmy!! Brak wszystkiego! Na wyjazdach brak łóżek,ubezpieczenia,pracy po prostu jedziesz i nie wiesz co z Tobą będzie A jeśli pójdziesz pracować to w dzień wypłaty Ci powiedzą ze kontrahent im nie wypłacił. Największe [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] to Jasiew...cze!!
2
borys 2015-03-22 15:36
notech z krakowa uchodzi za fachowca , jednak wydaje mi się, że w dalszym ciagu działa na zasadzie aby zrobić wszystkiego jak najwięcej i jak najszybciej niekoniecznie przy okazji tego patrząc na jakość wykonywanych przez siebie prac. Niestety , ale z takim podejściem to oni za daleko raczej nie zajadą
2
lugano 2016-05-14 22:21
Klientów @smirk mieli nawet bez reklamy, no ale w sumie tej reklamy o której mówisz nie widziałem, nie spotkałem jej nigdzie więc cosik słabo, ale o pracowników to dbają, mają właśnie szeroki pakiet socjalny
Bastards 2017-04-20 12:51
Racja pracowałem tam w tym roku, co prawda jeden dzien, bo mialem lepsza oferte, zrezygnowalem, a Pan ktory kieruje ta firma powiedzial ze nie wyplaci mi pieniedzy za ten dzien poniewaz to byla "próba" pracowalem tak samo 8 godzin jak wszyscy, musialem dojechac do pracy 47 km w jedna strone, wiec tez jednak drogi troche jest.Sprawa bedzie zgloszona do Panstwowej Inspekcji Pracy, ze tak wykorzystuja ludzi, bo powiedziano mi ze zadnej umowy nie podpisywalem i tych pieniedzy nie dostane.Uwazajcie ludzie nie i idzcie tam nigdy !!
2
Bastards 2017-04-20 12:52
Racja pracowałem tam w tym roku, co prawda jeden dzien, bo mialem lepsza oferte, zrezygnowalem, a Pan ktory kieruje ta firma powiedzial ze nie wyplaci mi pieniedzy za ten dzien poniewaz to byla "próba" pracowalem tak samo 8 godzin jak wszyscy, musialem dojechac do pracy 47 km w jedna strone, wiec tez jednak drogi troche jest.Sprawa bedzie zgloszona do Panstwowej Inspekcji Pracy, ze tak wykorzystuja ludzi, bo powiedziano mi ze zadnej umowy nie podpisywalem i tych pieniedzy nie dostane.Uwazajcie ludzie nie i idzcie tam nigdy !!
3
Patrycja 2017-07-27 11:55
Chętnie dowiemy się więcej o Waszych doświadczeniach z pracy w NOTECH. Jednak bardzo proszę o zachowanie kultury wypowiedzi. @OBCY nie do końca rozumiem Twoją wypowiedź. Mógłbyś powiedzieć jakie konkretnie masz zastrzeżenia do NOTECH jako pracodawcy?
Patrycja 2017-10-04 08:59
Przypominam, że wszystkich użytkowników portalu obowiązuje regulamin. Zachęcam do zapoznania się z jego treścią: www.gowork.pl/regulamin Niedopuszczalne są m.in. wpisy zawierające treści wulgarne, ordynarne, czy też naruszające dobra osobiste. Ważne, by zamieszczane wpisy były merytoryczne. To dzięki nim osoby, które zastanawiają się nad podjęciem pracy w firmie, mogą dowiedzieć się więcej o potencjalnym miejscu pracy.
Zostaw swoją opinię o NOTECH sp. z o.o. - Kraków
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie NOTECH sp. z o.o.