Miniaturka
Magdalena Madej-Szlendak
Estee Lauder Poland Sp. z.o.o

Estee Lauder Poland Sp. z.o.o

Założona w 1946 r., ta technologicznie zaawansowana i nowatorska firma zyskała sobie ogólnoświatowe uznanie za elegancję, luksus i nadzwyczajną jakość. Nasze produkty niosą ze sobą obietnicę najwyższych standardów doskonałości. Dzięki szeroko zakrojonym i dogłębnym badaniom oraz surowym procedurom oceny produktu, mamy przyjemność oferować produkty do pielęgnacji skóry, makijażu i zapachy, które charakteryzują się zarówno delikatnością, jak i wysoką skutecznością.

Czym dokładnie zajmuje się firma Estee Lauder?

Estēe Lauder Companies jest jedną z wiodących firm kosmetycznych na świecie utożsamianą z doskonałą jakością usług oraz innowacyjnymi produktami najwyższej jakości. W portfolio posiadamy między innymi takie marki jak: Estée Lauder, Aramis, Clinique, Prescriptives, Lab Series Skincare for Men, Origins, Tommy Hilfiger, M·A·C, Kiton, La Mer, Bobbi Brown, Donna Karan, Aveda, Jo Malone, Bumble and bumble, Michael Kors, Darphin, American Beauty, Flirt!, GoodSkin™ Labs, Grassroots™ Research Labs, Missoni, Daisy Fuentes, Tom Ford, Coach, Ojon, Smashbox czy Glamglow. Produkty firmy są sprzedawane w ponad 150 krajach. Firma zatrudnia około 31 tysięcy pracowników na całym świecie.

Jak długo jesteście obecni w Polsce?

Polski oddział Estée Lauder Sp. z o.o. istnieje od 1993 roku. Obecnie zatrudnia około 300 pracowników. Marki obecne na polskim rynku to: Estée Lauder, Aramis, Clinique, Lab Series Skincare for Men, Tommy Hilfiger, M·A·C, La Mer, Bobbi Brown, Donna Karan, Michael Kors, GoodSkin™ Labs, Tom Ford, Smashbox, Bumble and Bumble, Origins. Polski oddział jest odpowiedzialny również za kraje północnego obszaru Europy: Litwę, Łotwę, Estonię i Finlandię.

W jaki sposób jesteście obecni w naszym kraju?

Siedziba firmy znajduje się w Warszawie. Nasze marki są obecne przede wszystkim w sieciach perfumerii Douglas i Sephora. Posiadamy również salony firmowe w Warszawie, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Gdańsku.

Proszę zdradzić naszym czytelnikom, jak udało wam się pozyskać sympatię klientów?

Estée Lauder założyła tę firmę w 1946 r. uzbrojona w cztery produkty i niezachwiane przekonanie, że każda kobieta może być piękna. Dziś, ponad 60 lat później, to proste hasło dosłownie zmieniło oblicze przemysłu kosmetycznego. Prawdopodobnie najważniejszym dziedzictwem pani Lauder było jej przekonanie, że aby coś sprzedać, trzeba dotknąć klienta. Spędziła wiele czasu doradzając klientom oraz szkoląc doradców do spraw piękna. Często powtarzała swojemu personelowi: "nie osiągnęłam tego wszystkiego tylko marząc i mając nadzieję, że mi się uda, ale dlatego, że ciężko na to pracowałam". Wiedziała, że jeśli jakaś kobieta wypróbuje produkt Estée Lauder pokocha go i powie o nim swoim koleżankom. Hasło Pani Lauder nadal pozostaje aktualne w naszej firmie i nadal filozofią jest indywidualne podejście do klienta, profesjonalna obsługa i doradztwo.

Jesteście firmą międzynarodową, czy preferencje i oczekiwania polskich klientów różnią się w jakiś sposób od wymagań klientów zagranicznych?

Na pewno każdy klient jest inny, ale nasze standardy obsługi klienta są na tyle uniwersalne, że potrafimy być profesjonalnym doradcą, w każdym miejscu na świecie.

Porozmawiajmy o Estee Lauder pod kątem tego, jakim jest pracodawcą. Proszę powiedzieć, na jakie stanowiska rekrutujecie najczęściej?

Najczęściej rekrutujemy na stanowiska związane z doradztwem w zakresie pielęgnacji i makijażu.

Jestem ciekaw, gdzie należy szukać waszych ofert pracy?

Najczęściej poszukujemy kandydatów poprzez ogłoszenia na portalach internetowych.

A jak wygląda proces rekrutacyjny w państwa firmie?

Proces rekrutacyjny zależy od stanowiska, na które aktualnie rekrutujemy.

Czy uchyli nam pani rąbka tajemnicy i zdradzi jakich pytań należy spodziewać się podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

Pytania są uzależnione od profilu stanowiska, na które poszukujemy kandydata.

Rozumiem. Nasi czytelnicy z pewnością są ciekawi, czego oczekujecie od kandydatów do pracy.

Zwracamy uwagę na entuzjazm i pozytywne nastawienie, a poszukiwane umiejętności i cechy charakteru zależą od stanowiska.

A w jaki sposób rozwijacie umiejętności swoich pracowników?

Poprzez szkolenia. Ich oferta dopasowywana jest indywidualnie dla każdego Pracownika.

Jakie świadczenia pozapłacowe oferujecie swoim pracownikom?

Oferta benefitów dla naszych pracowników jest zróżnicowana.

Oprócz dobrych zarobków i możliwości rozwoju dla pracowników istotnym czynnikiem jest również atmosfera pracy. Jaka panuje w waszej firmie?

Wewnątrz firmy panuje atmosfera otwarta i przyjacielska. Szanujemy różnorodność i opinie każdego pracownika. Nasza kultura pracy sprzyja duchowi pracy zespołowej, innowacji, pasji i byciu najlepszym w tym, co robimy.

Czy praca w państwa branży ma w sobie coś szczególnego, wyjątkowego?

Branża kosmetyczna może być interesująca dla większości osób, ponieważ każdy ma z nią styczność w życiu codziennym. Przez zróżnicowane portfolio luksusowych produktów (kosmetyki do pielęgnacji kobiecej i męskiej, produkty do makijażu i pielęgnacji włosów), każdy Pracownik i klient znajdzie dla siebie coś wyjątkowego.

Dlaczego warto mieć takiego pracodawcę jak Estee Lauder?

Jesteśmyczęścią światowego koncernu ESTÉE LAUDER COMPANIES, więc dużym atutem jest stabilność zatrudnienia. Mamy wypracowane standardy pracy, zasady i wartości, którymi posługujemy się na co dzień. Zachęcamy naszych pracowników do twórczego podejścia, do innowacyjności, przedsiębiorczości i dążenia do doskonałości w działaniu. Naszym celem jest tworzenie środowiska pracy sprzyjającego rozwojowi osobistemu i dobremu samopoczuciu opartym na etyce, uczciwości, sprawiedliwości i zaufaniu.

Dziękuję za rozmowę.

Estee Lauder Poland Sp. z.o.o
2.8/5 Na podstawie 48 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Estee Lauder Poland Sp. z.o.o