brak logo

MARKET BUDOWLANY FORMAT

Zawiercie

Opinie o MARKET BUDOWLANY FORMAT

brawo 2015-02-28 08:42
a kto to Xenia
wiosenka 2015-02-28 19:47
Bo ja wiem kto kim jest xenia tu każdy anonimowo pisze ale z tego co wyczytałam to ona napisała o nie umytych dłoniach po wyjściu z toalety i to najprawdopodobniej kogoś ubawiło więc stąd komentarz xenia rządzi. hej laski dajcie już spokój jak nie możecie się dogadać w pracy to przynajmniej nie wypisujcie bzdur i nie przenoście swoich problemów tutaj bo nikogo to nie obchodzi !
trzeźwa 2015-03-07 22:12
Jeśli masz problem z nadużywaniem alkoholu proponuje zadzwonić: telefon zaufania dla osób z problemem alkoholowym i ich rodzin numer znajdziesz w internecie to naprawde nie boli a może pomóc tobie i twoim najbliższym
Klinets 2015-03-18 20:28
W formacie to połowa ludzi zna się na rzeczy bo bedąc w bricko tam pracuje bydło, znawcy tacy że pozazdrościć rozumu , w sumie jego brak jak stałem i patrzyłem na to co tam wygadują osoby to ręce opadają, facet chce klej do drewna stoją przy nim z 10min i nie widzą go hahaha w końcu koleś mówi że nie ma, no boże co za idioci tam pracują, potem poszedłem chyba w piątek koło 9.00 po sadzonki jakaś stara wywłoka nie kulturalna zaczeła coś arogancko mówić potem podszedł jakiś łysawy chyba kolega to samo beszczelny, zamiast wyzywać się na wzajem to uwierzcie że macie fajny market i w miare ogarniętych ludzi, nie to co Bricko pozdrawiam klient
szacun 2015-05-09 08:09
A mnie się podoba obsługa w formacie,naprawdę fajna i miła obsługa jest na karniszach.Pozdrowienia dla miłej czarnej.
CZARNA 2015-05-11 16:41
DZIĘKUJĘ :)
kolega z pracy 2015-05-17 15:32
Miła i bardzo fajna koleżanka ☺
Gap. 2015-07-12 18:28
Pan i Władca na końcu Formatu, w prawym narożniku.
3
podwładny 2015-07-15 11:02
oo a czemu akurat ten Pan i Władca?
do czarek 2015-07-19 15:41
Jak nie masz nic lepszego to możesz sie zgłosić i zobaczyć na własne oczy jak wygląda praca w tej firmie
daju 2015-11-15 18:34
Co tam u was za zmiany mają być ???
WATOSZEK 2015-11-16 21:01
SPYTAJ PANA DYREKTORA
1
energy 2015-12-09 08:56
Dziwne?
w formacie nie ma takiej rotacji pracowników jak w innych marketach.. i to jest akurat bardzo dobra sprawa. Świadczy to o tym,ze pracodawca nie robi sobie jaj z pracowników
2
k 2015-12-10 09:10
Jaki pracodawca taka rotacja.
3
Ja się wypowiem bo sie na tym znam 2015-12-18 21:55
Jesteśmy zgranym zespołem i to jest sukces osób pracujących i budujących markę firmy Format
ja tez sie znam 2015-12-21 13:23
Tak! Bardzo zgranym i to juz od kilku - kilkunastu lat :)
taka familia :D :D
pracownik 2016-04-13 15:55
a to ciekawe gdzie jest wywieszona oferta na takie stanowisko?
pracownik 2016-05-10 16:34
Nie wiem, bo jeśli jest zapotrzebowanie to się pojawiają. Teraz nie ma więc i ofert nie ma
mezo 2016-05-11 15:16
dzień puszczania pierdów uważam za otfarty
TRUBADURKA ANA 2016-05-11 21:57
UŚMIECHAJCIE SIĘ DZIEWCZĘTA PO CO SIĘ UŚMIECHU BAĆ KAŻDA Z WAS NIECH ZAPAMIĘTA
TRZEBA SIĘ NAUCZYĆ ŚMIAĆ

1
sij 2016-07-05 22:56
no zapewnia
witko 2016-07-10 22:39
Szkoła językowa rzeczywiście ma bardzo dobre kursy, ale wiadomo czy w najbliższym czasie będą szukali kogoś do sekretariatu? Dają dobre zarobki, dlatego mi zależy.
Zadowoleni pracownicy 2016-11-14 22:30
Dziękujemy za kolejną imprezę integracyjną jak co roku było wspaniale.
9
Adam 2017-01-09 22:01
Mam doświadczenie w pracy przy materiałach budowlanych i wykończeniowych , czy ktoś może wie czy jest jakiś wolny etat a jak już to ile można zarobić ?
3
Ana 2017-03-08 12:30
A jak tam Michał z dzialu drzwi montazysta fajny jest
6
Gowork usuń raz jesze ten komentarz a zobaczysz p 2017-05-23 21:28
W Formacie jest dużo fajnych facetów.To co kobietki może ranking na najlepsze ciacho?
5
Bella 2017-05-25 15:09
To zaczynaj ten ranking :D :D
4
Ana 2017-05-25 22:53
No kochana ja mam kilka ciasteczek na przykład: Bartuś, Kamil, Łukaszek A Wy jakie macie typy?
3
Kasjereczka 2017-05-26 22:23
A ja głosuje na ciacha z biura tych stanu wolnego Buziaczki dla chłopaka o zapachu Hugo :-)
7
Nimfa 2017-05-29 21:49
Mnie też wpadli w oko chłopaki z biura tylko którego tu wybrać jak wszyscy noszą zarost
7
pracownica 2017-06-02 20:55
"HUGO" jest zajęty :(
5
Koleżanka 2017-06-04 20:23
A możecie jaśniej kim jest chłopak o zapachu HUGO ?
2
Pracownica 2017-06-06 16:12
A który z nich jest najfajniejszy ?
5
zakochana koleżaneczka 2017-06-16 22:27
fajny jesteś chłopaku
1
h. 2017-06-24 18:00
To Ty zakochana koleżanko zostawiasz miłosne karteczki na biurku ?
1
exs pracownik 2017-07-04 09:59
W Formacie da się pracować do puki jest się w łaskach Łapota, a że to gość o dość chwiejny emocjonalnie to wypaść z jego łask nie problem. Pozbywa się nie wiedzieć czemu wartościowych pracowników jak dyrektorzy firmy którzy mu ten kram trzymali w ryzach, jak i wielu wartościowych pracowników. Takie ma widzimisię i dlatego z całym szacunkiem uważam że nie jest spoko gościem za jakiego go wielu uważa. Ci którzy mu non stop bez mydła i wazeliny włażą w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zawsze będą bezpieczni bo on uwielbia takie łaszenie się plebsu. A na prawdę jest spryciarzem któremu w odpowiednim czasie udało się za pomocą cwaniactwa wybić ponad przeciętną i teraz się ma za króla swojego kramu, a jego pracownicy to poddani którzy często wbrew sobie muszą grać jak im zagra, a jak nie to wara z królestwa hahahahah
6
nikt ważny 2017-07-23 22:29
Jeśli to prawda co piszesz proszę podaj dowody bo pisać może każdy co chce i jak chce zwłaszcza anonimowo
1
As 2017-07-24 20:48
Zmiana tematu,? A może jakaś impreza firmowa? Są nowe twarze w naszej firmie może warto je bliżej poznać?
Karolina 2017-07-28 13:28
@As, firma jest na tyle duża ,że wszyscy ze sobą się nie znacie? Jeżeli chodzi o aktualne oferty pracy to nie są zamieszczone na portalach z ofertami, chyba, że wiesz coś na temat aktualnych przyjęć do pracy? Firma często poszukuje Specjalistów ds. Sprzedaży?
JONEK 2017-08-17 23:03
Widac zmiany w sklepie ale pomyślcie też o wymianie kierowniczek i kierowników bo w casto średnio ogarnięty doradca jest dwa poziomy wyżej. Właścicielom proponuje sprawdzić w praktyce jak to wygląda
7
Ewa 2017-08-19 18:21
Zgadzam się z tą opinią dyletanctwo niektórych kierowniczek i kierowników bardzo razi w oczy klientów
4
marcin 2017-09-12 18:22
ostatnio widziałem ogłoszenie o prace 3700 brutto na magazynie, faktycznie az tak u was dobrze?
Pracownik 2017-09-12 19:58
Lepiej ????
marcin 2017-09-13 14:52
no tak, 3700 to kolo 2600 na reke, skoro w innych firmach 2000 zł na reke to max
Widz 2017-09-15 19:12
Tyle to mamy w Biedronce.
realista 2017-09-16 17:48
Człowieku co ty opowiadasz???.Tyle to nie zarobi młody nawet po kilku latach pracy w Hucie Katowice w 4-ro bryg. A 2600 -2800 zł do ręki to dostają starzy hutnicy po 40 latach pracy na ranną zmianę z dodatkami.Zejdź człowieku na ziemię!!!!Większa kasa też jest ale dla ludzi z układu.Jak ktoś nie lubi przełożonym włazić w kloakę to zarabia tak jak piszę.
Widz 2017-09-17 13:45
Ty człowieku prawdopodobnie pracujesz w kiosku Ruchu i nie widziałeś się z pracownikami Huty trzydzieści lat.
demostes 2017-09-18 21:26
Nie 3700 tylko 2700 daja na reke tak pisze na drzwiach w tym sklepie bo nie ma chetnych na prace w tym sklepie i żadna to rewela bo w amazon sosnowiec dostajesz tyle samo jako magazynier a dodatkowo darmowe przejazdy do i z pracy plus darmowa opieka medyczna i rabat do 15% ale przede wszystkim otrzymujesz cos wiecej pracodawce z renoma miedzynarodową a nie jakiegos lokalnego czlowieka który nie umie postępować z ludzmi a w dodatku w zawierciu buduje sie sieciowka ktora ma 40 marketow budowlanych w polsce Więc na nic ta wasza biegająca mrówka aadhd żenada lol
marcin 2017-09-20 13:39
Wkurzacie mnie, jak zadałem pytanie konkretnie to chciałem konkretnej odpowiedzi a nie milion innych nie zwiazanych, tez zarobi tyle, tamten nie...czy wy wiecie ze żyjecie? ogarnijcie sie, pytałem bo było ogłoszenie na magazyniera 3700 brutto to zaczynacie teksty "ile to na hucie zarobią" czy w biedronce. konkret ludzie konkret!!!
Tomcio Paluch 2017-09-20 20:55
I jak tu nie kochać Marcina za jego determinacje w odkrywaniu prawdy.Uważam ,że sobie poradzi
Zostaw swoją opinię o MARKET BUDOWLANY FORMAT - Zawiercie
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MARKET BUDOWLANY FORMAT