Opinie o Call Center AzSoft w Kraków

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Call Center AzSoft. Zobaczysz tutaj również opinie kandydatów do pracy w Call Center AzSoft na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Call Center AzSoft w Kraków

Kacper Nowy wpis
Inne

Dlaczego zwolnili wszystkich pracowników?

Karolina Nowy wpis
Pracownik
@Kacper

Call Center to koszmar unikajcie tam pracy wyzysk , wyzysk i jeszcze raz wyzysk.

miszka Nowy wpis

może odezwą się pracownicy i potwierdzą, że firma istnieje nie tylko na papierze?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zajcew Nowy wpis

Mój kolega twierdzi, że sprzedawał tam majtki przez telefon. Ktoś to może potwierdzić?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik

Zwolnili Nas wszystkich bez słowa zresztą firma już upadła;)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak wspominasz rozmowę kwalifikacyjną w firmie Call Center AzSoft? Czy warunki oferowane przez pracodawcę zgadzały się z informacjami zawartymi w ogłoszeniu? Jak przebiegło spotkanie? Podziel się swoimi wrażeniami.
logo firmy Opiekun Osób Starszych (Pan Kurt 79 lat)
Kraków
Avanti Medic Plus Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa Sp.K.
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Spawacz MAG / TIG / ELEKTRODA
Kraków
INDMONT sp. z o.o. sp. komandytowa
(207 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim

a mi sie tam podobalo :))

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracowałem tam..

komputery fakt przerazajace trupy 256mb operacyjnego albo zamulane specjalnie, ladowanie sie nowego klienta to nie 10 sekund a czasami 30 sekund razy 10 to jest 3 minuty na 1 h ale 10 rekordow to malo wiec spokojnie 20 sie robi co czyni razem6 minut i tu jest ich produktywnosc wiec nie powinni sie ludzi czepiac, fakt orange nic nie robi z brakiem w magazynach z telefonami tak wiec mnostwo klientow cie wysmiewa, przeciez klient biznesowy to nie duren tylko wwiekszosci mlody zawodnik zaprawiony w telefonach a ty masz mu do zaoferowania trupa ktorego on mial pare kadencji temu.poza tym praca zpewnoscia na call czegos uczy odnosnie obycia z klientem ale to mozna zdobyc nie koniecznie w az soft, potwierdzam ekipa ludzi zktorymi pracujesz jest ok i czasami naprawde b. smiesznie jest

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonimm

To prawda, zgadzam sie z przedmówcą, obiecują duże zarobki na rozmowie kwalifikacyjnej a później okazuje się że praca jest za 6 zl na godz, starasz sie jak mozesz a nie zarabiasz żadnej premii, nawet tej (usunięte przez administratora) zlotówki, ostatecznie na ok 10 osób przyjętych do pracy po pierwszym miesiącu zostaje może 2, to chyba o czymś świadczy...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Call Center AzSoft - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Call Center AzSoft
Przejdź do nowych opinii