brak logo

Zakłady Mięsne "Smolarek"

Milicz

Opinie o Zakłady Mięsne "Smolarek"

anonim 2011-09-06 13:53
PRACOWAŁEM W TEJ FIRMIE JEDYNYMI KIEROWNIKAMI KTÓRZY COS KUMAJĄ TO ( usunięte przez administratora )CO PRAWDA BUZIE MAJA DUZE ALE NIGDY NIESŁUSZNIE NA NIKOGO NIE KRZYCZA
anonim 2011-09-06 14:05
Zgadzam się z Tobą( usunięte przez administratora )o nie znam
buziak 2011-09-06 14:07
nie jestem pewna bo pracuje nie długo ale chyba chodzi tu o( usunięte przez administratora )
Wymiatacz 2012-01-09 11:10
Pracowałem w tej firmie jako kierowca prawie 6 lat, powiem tylko tyle totalny [usunięte przez moderatora] pracownika, nikomu nie polecam w tej firmie pracowac
1
anonim 2012-05-11 17:16
pracowałem w tej firmie do niedawna i nie polecam, totalny[usunięte przez moderatora] a w dodatku auta nie mają autokaska i każa za wszystko płacić, pani kadrowa na zastępstwie to nawet nie wie ilie 2x2
1
annn.24 2012-10-09 13:22
wiem cos na temat smolarka. zero szacunku do ludzi
1
anonim 2013-06-05 23:07
Nie polecam tej firmy nikomu. Brak szacunku dla pracownika, są bezwzględni i beszczelni co do konkurencji, osoby odpowiedzialne za firmę swoją osobą nie prezentują niczego pozytywnego.
2
anonim283 2013-07-03 22:29
Pensja :). Ha ha żadna łaska i nigdy nie współmierna do wykonywanej pracy, szkoda opisywać i tak koniec nadchodzi:) .....i dobrze.
Zakład gdzie wiecznie zmieniają się pracownicy ,to chyba daje do myślenia; powodzenia obecnym ,byłym,i przyszłym :)
3
RAFAL 2013-12-14 19:33
CO CHCECIE DOBRA FIRMA
RAFAL KACZAN 2013-12-14 19:39
MAJA DOBRE WYROBY JEDYNIE NIE TRZEBA PIC SZEF W PORZADKU WYPLATA NA CZAS A ZE TRZEBA GIBAC TO WSZEDZIE
222 2013-12-18 10:56
poprzednik pewnie ma niewielkie doświadczenie i nuż finansowy jeśli sie tak zachwyca ciekawe ile popracuje :))??? i uwierz pić nie powinno sie w żadnej pracy więc nic mądrego nie odkryłeś :))))))))))))))))))wynagrodzenie to obowiązek każdego pracodawcy a reszta to lepiej nie pisać ale masz prawo mieć swoje zdanie oby taki optymizm pozostał w tobie długo pogadamy za jakiś czas :)
1
Krzysiek 2014-01-16 23:59
Witam:) nie polecam... pracowałem 2 lata, licząc czas bez umowy to grubo ponad:). Śmieszna firma:) dostałem auto w opłakanym stanie... a gdy cos odpadło to musiałem za to płacic:P. Gdy wyszła mi pauza i spałem na leśnym parkingu to za 2 dni dostałem wezwanie do biura i musiałem sie spowiadac dlaczego spałem:). Nie wszyscy tam są zli.. Kadrowej wybaczam bo blond:D(wiadomo) Nie wiem czy ona tam jeszcze pracuje:) AAAALE MAAAASAKRA OGÓLNIE:D
2
PERSHING 2014-02-05 23:04
Smolarek jest wladca naszego rejonu

a ja nie narzekam na prace u ( usunięte przez administratora ) Rygor musi byc, lad i porzadek. Podobno ten mlody przyszedl jeszcze wczorajszy do pracy. Tak bywa jak sie ma w zylach wiecej wody jak krwi. A Na Smolarka nie ma co narzekac, bo polowa z was siedziala by na kuroniu, a co z tym sie wiaze pila pod budkami z piwem i kradla. Pan Smolarek juz sie nie musi rozwijac. To on jest wladca Poznania, Wroclawia itd. Tylko ( usunięte przez administratora ) go przebija ;))
2
Marcel1969 2014-02-07 19:01
Ci co maja ambicje dają sobie świetnie rade i nie wracają, a firma panoszyć sie mogła kilka lat , na dzien dzisiejszy ledwo jadą:))jakoś mnóstwo ludzi przez te lata odeszło i nie wracają i pod budką z piwami ich nie widać a znam wielu z nich, sami sie zastanawiają jak mogli tam pracować przez tyle lat :)pamiętaj że jak sie nie rozwijasz to sie cofasz niestety to prawda udowodniona, no i kolego jaki pan Wrocławia i Poznania --bzdury JAKICH MAŁO CIEKAWE PRZECIEŻ TERAZ TO PIKUŚ HA HA
4
xxx 2014-02-24 14:49
kolego -z psełdonimem roki przyprowadz im więcej takich niedorajd jak ty to będą sie cieszyć widze że masz niską samoocene jaśli ten zkład i bezrobocie to twoje dwie alternatywy i pomysł na życaie to twoja sprawa dobrze że sa ludzie bardziej ambitni w naszych okolicach życze ci tam dozywocia za marną pensyjke widocznie to lubisz :)
123 2014-06-15 18:00
beznadziejna firma ,(usunięte przez administratora),zero szacunku(usunięte przez administratora)Dużo rządzących a mało pracujących:(((((
2
123 dc 2014-06-26 13:54
nie warto tam pracowac za te pieniądze to sami niech pracują ,może zaczną doceniac pracownika.niech p.O.N wezmie ruszy tyłek i się wezmie za uczciwą pracę. A po za tym w prezencie kodeks pracy trzeba jej kupic ,bo nie ma pojęcia o niczym.podziwiam tych ludzi co jeszcze tam pracują ,kontrol potrzebna by była zeby zakład przetrzepali.
2
mloda 2014-10-10 19:30
pracowalam tam nie polecam brak szacunku o wszystko czeba sie prosic a wyplaty marne zasowalam od 6 rana az do 18 a nakoncou powiedzieli ze sa nie zadowoleni a o pracownikach na rozbioze szkoda gadac to mowiac delikatnie cholota i wlazo dypy tu staba gadaja a zachwile kopia dolek zaloje ze wogole tam poszlam do pracy
1
haha 2014-11-20 20:36
hahahaha:D.... Oglądałeś 13 posterunek? Swojego czasu bardzo śmieszny serial... Ale mniejsza z tym:), Ty i tak nie wiesz do czego zmierzam:). Wiesz dlaczego Twoim zdaniem Smolarek jest dla Ciebie władcą? bo Ty jestes PERSHING a On trzyma Cie na smyczy:D.
haha 2014-11-20 20:40
to miała byc odp dla pershing
kierowca 2014-12-02 12:07
dziadostwo niez tej ziemi samochody stare jak swiat a jakcos sie zepsuje to trzeba placic nawet jaj samochod sie spalil koledze to mial z tym problemy pisze jeszcze raz straszne dziadostwo nie mowiac juz o kierowniczej kadrze bezczelne nieroby takie jest mojezdanie
2
kierowca 2014-12-24 13:39
samochody sa bardzo niebezpieczne strach nimi sie po ul poruszac wiekszosc nadaje sie tylko na zlom firma poprostu jest zalosna
1
koles 2014-12-24 16:09
zalosny zaklad nawet smieci pala w koszach a pozniej zakopuja w ziemi zeby nie placic za ich wywoz najgorszy syf jaki widzialem w zyciu powinni dawno zamknac ten zaklad jest poprostu okropny nikomu go nie polecam jeden wielki syf
2
kierowca sp rolniczego 2015-02-01 13:17
firma jest ok dla tych co chcą pracować,wypłaty na czas umowy na stałe nie dla nygusów tylko dla rzetelnych.pracowalem w tej firmie i niejest zle są tacy co niepłacą pęsji a smolar płaći i daje paczki rzywnościowe / na temat tej firmy Durńie niewypisujćie bzdur widze rze wolićie kurońia i rzebrańia kasy pod sklepem/co rok jestem na rzniwach ijest ok/poz.T.P
2
xxx 2015-02-12 13:45
jak tak dobrze to czemu już nie pracujesz???a żniwa to raptem króciutki okres i nik z tych co tam pracowali to pod budką nie stoi no chyba że masz na myśli siebie pracowniku sezonowy
Pershing 2015-03-19 06:23
Kazdy narzeka, a i tak stoi w kolejce do Pana Smolara. Ten co pisze o 13 posterunku pierwszy w rzedzie jak kundel z lapami wycignietymi i zwilzonym jezorem. Ale Pan S. sam wybiera kto bedzie dla niego pracowal. Tylko wybrancy.
A wiec nie narzekac tylko wloski na zel, umyc zafajdane pazury i na rozmowe kwalifikacyjna. W przod z piesnia na ustach.
2
traktor 2015-05-22 12:28
kolego niejestem złośliwy ale są uniego pracowńicy co pracują kilkanaśćie lat i nienarzekają.tylko tacy ludzie jak ty nygusy.narzekają tancerka jak nieumie tanczyć to powie rze orkiestra do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] niedługo żńiwa i znów przyjade.ja mam stałą prace jusz mam urlop zaklepany poz.
2
wagowy 2015-06-28 12:51
tylko w tym zakladzie ola jest normalna z kierownictwa pozatym same nieroby nygusy kadrowa zielona jak but ale to bladynka to niema sie czemu dziwic a jak pracownicy mowia o sylwi to nie napisze bo mam troche kultury dlamnie to dziadostwo malo spotykane w kraju
3
byly kierowca 2015-07-05 08:55
szkoda mi w tym zakladzie tylko Oli bo to ladna i madra kobieta tylko marnuje sie w tym zalosnym zakladzie Poza Ola niema tam w kierownictwie nikogo madrego a Michal ze swoja ciotka powinni isc do szkoly najpierw i poczytac kodeks pracy Nie polecam nikomu tej firmy bo jest w niej czysty mobing Sylwia i Michal ze swoja ciotka to ludzie nienormalni stosuja czysty mobing Pozdrowienia dla Oli jesli w tym syfie jeszcze pracuje
1
byly kierowca 2015-08-01 03:45
Ola nie zawrucila mi w glowie wcale poprostu uwarzam ze szkoda jej w tym zalosnym zakladzie poprostu strasznie sie tam marnuje Ale zawsze praca to praca Jest jedyna tam osoba co sie dobrze na wszystkim zna no i jest normalna w porownaniu do innych jak np ( usunięte przez administratora ) Wielkie kierowniczki a na niczym sie nie znaja szczegolnie Sylwia Takie jest poprostu moje zanie o tym zalosnym zakladzie Michal idz do szkoly i poczytaj regulamin pracy i daj go tez swojej ciotce bo ona jako kadrowa jest zerem
1
kierowca 2015-08-28 20:12
z szefem nieda sie porozmawiac bo on jest najmadrzejszy a pozatym boi sie swojej ciotki ktora niezna kompletnie sie na kadrowaniu Niewiem czemu tego zakladu jeszcze nie zamkneli Czysty mobing stosuja poprostu zalosny zaklad
1
xxx 2015-09-03 09:35
Naucz się lepiej najpierw ortografii "jusz" pisze sie przez "ż" a nie "sz"
Popiedziska 2015-09-15 08:16
wszyscy maćie jakieś ale, czeba mieć troszke oleju rzeby tam pracować a niestać jak widły w gnoju/p.marian jest ok nielubi jak ktoś jest ćiemny i nie kuma co do niego śie muwi.lepiej iść po kurońiuwke haha jesteśćie rzałośni są tam pracownicy co pracują kilkanaśćie lat i nie narzekają.a Agńieszka kadrowa jest fajna laską pozdrawiam T.P.
1
traktor 2015-09-15 08:26
ale ty jesteś mądry,a u smolarka stałeś jak widły w gnoju i niekumałeś co do ćiebie się mówi takich tempaków niepoczebuje mam do ciebie prace w ochrońie za 3 zyla tam śię nadasz
byłam tam 2015-09-22 19:08
smolar wie co dobre dla wszystkich on już w wieku 30 lat miał 2 firmy i rozwalił gss rzeźnie potem mu wspólników " zabrakło" a że kierownicy na wydawce polędwicę sopocką myją bo jest śliska albo belgijską z koniną czyszczą szczotkami z pleśni to jest ok. O tym chyba smolarek nie wie ani jego odbiorcy!!!
tp 2015-09-25 07:22
aty myślisz rze inne rzeżńie tego ńie robią jeszcze gorsze guwno żresz niechce ćie obrzydzac pracowałe w rzeżńi w poznaniu tam śię działo smolar jest okejwyroby ma super
kierowca 2015-09-27 07:13
Agnieszka tak jest super ale tam zadzi Olka ciotka Michala a oni oboje sa strasznie tepi i zieloni
zainteresowany 2015-11-05 13:37
Chcialbym sie starać tam jako kierowca ale nie wiem czy warto mógłby mi ktos wiecej o tym stanowisku w tej firmie ? I czy wogule warto tam isć ?
pracownik 2015-12-28 22:35
pracuje w tej firmie od początku jakbyś gościu kumał co nie co to Ola była w tej firmie zwykłą wagową a nie żadną kierowniczką, co do Miśka to się nie czepiaj, jak i do Sylwi i Oli. Ten kto żle wypisuje na ich temat to po prostu nierób który patrzy jak po katach się pochować a Sylwia tyle lat tam pracuje że nie da jej się wykiwać i to cię bolało bo pewnie cię szybko rozgryzła.Jestem zadowolony z tej pracy chociaż mogliby więcej płacić
asia 2016-01-11 23:11
pracowałam w tym zakładzie jak był ubój kiepsko oceniam tam pracę choć zarobki na czas,Piotr który polował na panienki i Bogusia która się słuchała Maćka i Leona a nie oni jej więc jak miało być dobrze jak pracownicy rządzili rozbiorę, a ty jak tak chwalisz Olę siostrę szefa to musisz być majstrem,na temat Michała i Sylwi nic nie powiem bo oni za mnie nie pracowali
kierowca 2016-01-16 19:30
ja nie chwale wcale olke siostre michala tylko Ole wagowa Czytaj dokladnie a potem oceniaj Olka kadrowa to tak jak Michaajlepsza i nal czyste zero a Ola wagowa to najlepszy pracownik w tej zalosnej firmie Az szkoda ze sie tam marnuje
men 2016-02-09 12:57
Widze że bazujesz na plotkach wyrażając o tych ludziach opinię.To świństwo!
kasia 2016-02-10 18:35
tam to masakra ja pracowalam to jest wyzysk ludzi a olka kadrowa wielka jak ci nie chce zaplacic to powie ze normy nie wyrobilas a czlowiek zasowal jak kazdy z nich
posiof 2016-05-07 20:17
Ciężka sprawa ogólnie @Jan, no ale nie wiem też ile w tym prawdy, bo z tego co słyszałem to raczej nie ma z nimi problemów, pieniądze są na czas, w umowie o pracę masz też zapisane do kiedy mają być wypłaty.
Jurek 2016-12-20 17:11
Nie sluchaj bzdur co cholota Ci pisze.
Dobra firma
Dobre zarobki.
Czeste podwyzki.
Deputat na kwote 200 zl. Kazdego miesiaca.
A cholota chcialaby nic nie robic i kase brac.
1
Jurek 2016-12-20 17:14
Nie sluchaj bzdur co cholota Ci pisze.
Dobra firma
Dobre zarobki.
Czeste podwyzki.
Deputat na kwote 200 zl. Kazdego miesiaca.
A cholota chcialaby nic nie robic i kase brac.
Jurek 2016-12-20 17:19
Ja to wyciagalem 3.600 zl na miesiac.
Ale trzeba bylo czasem w soboty porobic.
Bylem kierowca.
Mozna bylo sobie czesto podbierac o kielbachy i ropy.
Firma git.
I jak najdalej od kolegow.
Nie spoufalac sie.
1
Refleksja 2017-01-02 18:20
Jurek tylko niekumaty i bezmozg chwali się podbieraniem czegokolwiek w internecie a co do podwyżek to można próbować lecz z góry jest odmową a 3600 to zarabiales chyba jeżdżąc 16 godzin na dobę plus soboty 4 w miesiacu lub za dobrych czasów na kat c. Także zejdź na ziemię i nie wprowadzaj ludzi w błąd bo piszesz jak potrzepany. Praca dla ludzi odpornych psychicznie jeśli nie umiesz im się postawić jak Cię tyraja zrobią z Ciebie niewolnika
4
Joanna 2017-04-04 09:24
A na jakie warunki zatrudnienia mogą liczyć pracownicy firmy obecnie? Chętnie dowiemy się więcej na temat tego jak wygląda praca w Smolarek.
Adrian 2017-06-07 14:11
Cóż przepracowałem w tej firmie 2,5 roku jako kierowca, po śmierci głównego właściciela nowe szefostwo sobie delikatnie mówiąc nie radziło, unikanie przez Michała rozmow z personelem i ciagle pretensje ze strony jego siostry Karoliny sprawiły ze ludzie zaczęli sie zwalniać, gdy dogadałem sie z nowym pracodawca postanowiłem odejść wtedy doszło do sytuacji niebywałej mianowicie z zakładu zostało wysłane pismo z opinia na moj temat, moj nowy niedoszły pracodawca postanowił zrezygnować z moich usług, na koniec jeszcze zostałem oszukany i nie zostały mi wypłacone niewykorzystane dni urlopowe.
13
Zostaw swoją opinię o Zakłady Mięsne "Smolarek" - Milicz
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Zakłady Mięsne "Smolarek"