logo Patrol Group Sp. z o. o.

Patrol Group Sp. z o. o.

Kraków

Opinie o Patrol Group Sp. z o. o.

Interes 2016-07-24 14:55
A jakie sa zarobki w owej firmie?
Interes 2016-07-24 15:02
No np jako jakis lider czy kierownik
Ice 2016-07-24 23:53
Nie przesądzam ani drodze swoją drogą ciekawe co na moim Starym dziale słychać
Zzz 2016-07-28 11:49
Przecież co miesiąc zastanawiacie sie z jad wziąć pieniadze. Zapłaćcie lepiej wszystkim wierzycielom faktury.
7
Interesant 2016-08-04 19:21
ktoś wie jak wyglada praca w zakłądzie przy torowej w krakowie?
w jakich godzinach sa zmiany? na czym polega praca na hali?
Wileuniowu 2016-08-14 12:12
Jak zwalniają ludzi bo chcą podwyżki z 1700 na 1800to to stanowiska się pojawiają ... powodzenia
Hahahaaaaa 2016-08-17 19:35
Ryżą nie odzywaj sie.
Wielnuiowy 2016-08-23 11:03
HAHA, 100 zł dla dyrektora finansowego czy tam tego nowego oepracyjnego co po 20 kola zarabiaja to duzo ? chyba was pogielo
Inaczej bedziesz gadac jak twoje dzieci nie beda mialy cos jesc, albo w czym nosic ksiązek do szkoly , powodzenia
2
rafał 2016-08-30 22:39
Firma daje możliwość zatrudnienia na umowę o pracę - bez pośredników i śmieciówek a to coraz rzadsze w produkcji. Firma się rozwija i to widać.
2
Tra 2016-09-06 16:07
Wczoraj byłam na rozmowie w sprawie pracy. ( usunięte przez administratora ) Po przedstawianiu śmiesznych warunków finansowych jak dla handlowca, bardzo szybko zakończyłam tę rozmowę. Nie polecam firmy.
13
Abc 2016-10-17 13:27
Czy potrzebują do pracy na produkcję kobiet do wtryskarek do Wielunia?Jaka teraz atmosfera panuje i czy kasa jest na czas.
Sąsiad obok 2016-10-22 10:56
O czym wy tu piszecie? Kogo obchodzi stanowisko specjalisty. Ludzi interesuje to jaka jest atmosfera wśród tych których jest najwięcej czyli zwykłych pracowników. Jakie są zarobki i ich traktowane. Specjaliści to najmniejsza grupa ludzi wśród dużych fabryk. Interesuje mnie jak się mają u was zarobki i jak traktuje się ludzi. Dzięki pozdrawiam
6
Bob 2016-10-22 16:06
Chyba teraz jest opcja pracy. Także zapraszamy.:-)
ktoś 2016-10-24 17:28
Poczytaj nieusunięte wcześniejsze wpisy a dowiesz się wszystkiego
5
Abc 2016-10-25 12:37
Ale może się coś zmieniło na lepsze.
1
Ala 2016-11-08 12:31
Kierownictwo w Wieluniu jak zwykle nic nie ogarnia.
4
koza58@interia.pl 2016-11-09 18:47
Poszukuje 3 klapki i tacki do Patrol Group Skrzynka narzędziowa Formula S Alu 600 21,5"
zainteresowany 2016-11-28 16:47
A jak wygląda sytuacja wsród przedstawicieli ?
1
Aaa 2016-12-08 10:56
Będą jakieś bony na święta?
1
Mówię jak jest 2016-12-08 14:59
Haha...stówka do koperty za Robola roku.
5
Nn 2016-12-11 12:53
Napewno będzie coś słodkiego do kawy jak zwykle nędzne paczki.
3
Patyk 2016-12-12 15:47
Są paczki?! Nigdzie gdzie pracowałem do tej pory nie bylo paczek... nawet nędznych - myślę, ze każdy gest się liczy.
3
Haha 2016-12-17 13:31
Bo wcześniej chyba pracowałeś na polu i zbierałeś ziemniaki dlatego nie dostałeś paczki
6
Elektryczek 2017-01-11 14:17
Czy wiesz coś na temat nowych przyjęć w Wieluniu? Chciałbym u nich pracować bo mówił mi kolega, że firma jest dobra i płaca zarobki w terminie. Mam inną robotę ale w Wieluniu byłoby bliżej . Z góry dziękuję.
kit-kat 2017-01-11 15:29
Idź i pracuj. Rzuć starą , pewnie dobrą robotę i idź. Myślałem , że [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] już nie ma , co pójdą tam robić bo przeczytali napisanego przez kogoś z wewnątrz posta ,że jest fajnie, albo ktoś im tak powiedział.. Jakby było fajnie to by tam tylu ludzi było że nawet pół kolejnego by nie wcisnął. A prawda jest taka że wszędzie w Wieluniu brakuje ludzi między innymi z powodów że właśnie nie jest fajnie. Ani płacowo ani szefowo.
3
Hieronim 2017-01-13 15:57
Nowy kierownik produkcji
opinie?
Zuza 2017-01-15 16:44
Narazie jest nowy to musi się nauczyć ale jeszcze nie było takiej osoby aby dała sobie rade.
9
R. 2017-01-23 10:21
Witam,

Ja pracowałem w Krakowie, zajmowałem się stroną eksportową. Muszę powiedzieć, że doświadczenie jakie zdobyłem w Patrol wykorzystuję do dzisiejszego dnia. Jest ogromna szansa rozwoju- nie ma wyznaczonych, standardowych dróg sprzedaży, nikt nikogo nie blokuje z wyjazdami służbowymi i organizowaniem spotkań na miejscu. Naprawdę polecam.

Jeżeli chodzi o sprawy finansowe…pensja nie zawsze była na czas, ale wszystko co do grosza się zgadzało. Kiedyś było to dla mnie udręką, teraz miłym wspomnieniem to którego chętnie wracam.

Jeżeli ktoś z obecnej/poprzedniej ekipy Patrola to czyta to bardzo serdecznie pozdrawiam !
3
Sara 2017-01-26 23:24
I co nauczył sie juz cos
mas81 2017-02-02 16:39
Cześć
Mógłbyś mi napisać co Ci oferowali? Wynagrodzenie brutto + premia, telefon, komputer, jakie narzędzia do pracy? Konkretny system premiowy czy ściemniali?
mas81 2017-02-02 16:46
Cześć
Mógłbyś napisać jakie narzędzia pracy były dostępne (telefon, komputer, samochód, karta paliwowa?)? Wyjazdy służbowe w kraju czy zagranicą? Co z systemem premiowym?
Krecik 2017-02-05 17:43
Ja rozpoczynam pracę od marca i cieszę się firma ma dobra opinię.
2
R. 2017-02-06 00:28
Ja byłem odpowiedzialny za eksport, wiec wyjazdy służbowe po kraju mnie nie dotyczyły. Organizujesz sobie wyjazdy po klientach, załatwiasz przelot i hotele, wynajmujesz auto na
miejscu i w drogę. Nie ma z tym najmniejszego problemu :)

Narzędzia do pracy dostępne od razu: telefon, laptop. Nawet światło pozwalają włączyć jak potrzebujesz.
3
Haha 2017-02-11 23:37
Duże zmiany w Wieluniu.!czy jest już nowy kierownik zmiany?
Elektryk 2017-02-12 18:04
Czy mają w swojej ofercie pracę dla elektryka? Zależy mi na pracy dla nich bo są dobrzy i słyszałem , że całkiem nieźle płacą.
gosc111 2017-02-15 17:16
Teraz w Patrol numerem 1 jest monitoring! To nic że nie ma kartonów żeby zapakować np doniczki. Kamery najważniejsze! Tylko czekać aż zamontują je w szatniach i toaletach:)
3
Wiesiek 2017-02-16 09:25
No wiadomo na co poszły nasze premie. Jak tak dalej będzie to nie będzie kogo w tych kamerach oglądać
4
Obecny 2017-02-16 13:27
Jak ktoś idzie do pracy żeby pracować to mu nie przeszkadzają kamery. Pracuję tu kilka lat i widzę jak niektórzy migają się. Firma jest spoko .
co jest 2017-02-17 10:43
Firma jest spoko, większość ludzi w firmie jest w porządku. Ale śledzenie ich każdego kroku jest już nie zdrowe. Zwłaszcza że śledzą ich ludzie którzy nie mają bladego pojęcia o ich pracy. Bo za wygodnym biurkiem z kawą w ręku perspektywa tej pracy wygląda inaczej. Bo w tych kamerach widać ludzi a nie problemy z którymi się muszą mierzyć i to bardzo często są sprawy na które nie mają wpływu.
5
111111 2017-02-17 14:37
Ciekawe jak można sie migać od pracy na produkcji jak maszyna zapi.... To ciekawe jak można się migać... Firma jest spoko? Nikomu by te kamery nie przeszkadzały gdyby kierownictwo zachowywało sie jak ludzie a nie jak... Wszystko widza w kamerach, szkoda ze nie widza jak np stoimy
6 godzin przy maszynach czekając aż ktos nas wymieni na przerwę. Nie widza żadnych problemów. Problemy trzeba rozwiązywać a nie od nich uciekać. Ale niestety w tej firmie nie ma odpowiednich ludzi na odpowiednim miejscu.
7
zainteresowany 2017-02-18 11:57
Co lub kto ? Jest największym problemem na tym zakładzie. Pomijając pieniądze bo w okolicach prawie wszędzie się zarabia podobnie. A rozważam iść tu do pracy. Z góry dziękuję
Working 2017-02-18 18:02
Ale glupoty ludzie wypisują, kamery sa i jakoś nikomu to nie przeszkadza, nie wyciągane są konsekwencje w zwiazku z nimi. 6 godzin na przerwę? Chyba mylisz firmy. Kierownictwo radzi sobie dobrze. Stara sie aby praca byla wykonywana optymalnie, nie ma nadmiaru obowiązków, jest rozsądnie.
11111 2017-02-18 20:03
Do Working. Widac że nie masz zielonego pojęcia o tej firmie. Wiele razy zdarza się nam pracować 6godzin zanim pójdziemy na przerwę. Nie ma nadmiaru obowiązków... Nie, wcale, kilka maszyn do obsługi albo maszyna idzie w bardzo szybkim czasie. Ale tak to jest jak kierownictwo ustala czas maszyny nie mając pojecia o wykonywaniu tej pracy. Co tu dużo mówić żeby ustalić czas pracy maszyny trzeba stanąć i samemu to sprawdzić przez 8godzin pracy. Wiadomo że nikt nikomu nie będzie płacił za stanie i obijanie sie ale ludzie to ma być zakład pracy a nie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
4
Gienek 2017-02-18 22:46
Czas na reklamę...
Zuzia 2017-02-18 22:58
Czy jest i czy potrzebują w tej chwili kobiet do pracy?prosze o odp.
111111 2017-02-19 09:21
Zuzia
Potrzebują na pewno tylko jakoś chętnych nie ma....
3
Zuzia 2017-02-19 20:01
A wypłaty są na czas?ile można zarobić jako operator maszyn?
Working 2017-02-19 20:49
Wypłaty są na czas, czasy ustalaja kierownicy widząc pracę ludzi, nie jest tak ustawiony że kogoś zasypuje, lecz tak aby praca odbywala się w racjonalnym tempie do możliwości pracownika. Ludzie chyba nie pracowali w prawdziwym zakładzie z normowaniem czasu, dopiero by zobaczyli co znaczy tempo pracy. I skoro jest tak źle to czemu nadal tutaj pracujecie? Dożywocie macie w tej firmie? Ja jako operator nie narzekam.
Yyy 2017-02-19 23:24
A co myslicie o nowym kierowniku panu K.W.?
1
Paula 2017-02-20 23:20
Kierownik planowania produkcji ale co tu zaplanować jak nigdy nic nie ma.oj ciężko to widze
2
Zostaw swoją opinię o Patrol Group Sp. z o. o. - Kraków
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Patrol Group Sp. z o. o.