Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Profil firmy: Patrol Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnośfcią S.K.A.


Oceniono 70 razy
Otrzymuj powiadomienia
o nowych wpisach!
Patrol Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnośfcią S.K.A.
Koszutki 2
Kraków
Otrzymuj powiadomienia
o nowych wpisach!
zdjecie uzytkownika
tango - 2014-06-19 04:13:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ale o jakich opóźnieniach w takim razie teraz piszesz ? od jak dawna w tej chwili nie dostałeś swojej kasy?
zdjecie uzytkownika
a. - 2014-06-20 12:21:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czyli jednak brygadziści w patrol group nie sa tacy straszni? Chociaż z drugiej strony niepokoją mnie te owe nerwy, praca jest stresująca?
zdjecie uzytkownika
nomi - 2014-06-20 14:03:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jak jest tak źle to dlaczego nikt sie nie zwalna.. ja tam szukam pracy i dzwonie co chwile pytac czy maja jakies miejsca ale nigdy nie ma to o co chodzi??? Mój szwagier tam pracuje pare lat i zawsze kase dostaje a ja sie teraz po sadach ciągam z ostatnim pracodawcom który mi pół roku kasy nie zapłacił. Szlak czlowieka trafia jak jest bez roboty a taki co mu wszedzie źle jeszcze pyszczy bo dwa dni pieniedzy nie dostal. Opamietaj sie człowieku albo zwolnij miejsce takim którzy chca pracowac
zdjecie uzytkownika
xxx - 2014-06-23 01:12:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
wypłaty były bo przestali szczekać:))))))))
zdjecie uzytkownika
tango - 2014-06-26 23:28:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
czyli co pieniądze są normalnie i na czas w Patrol Group? nie wiem po co w takim razie ludzie wprowadzają zamieszanie
zdjecie uzytkownika
inny niz marko - 2014-07-06 23:10:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
co do pensji to rzeczywiście leca w kulki i to dobrze!!! A mnie się za sobotę zawsze zgadza i teraz to żałuję że ich nie ma bo nie ma jak przyrobić niestety a książki trzeba kupić bo wakacje sie skończą. A niech mi ktos powie gdzie nie trzeba zapieprzać co? są i tacy co tam 9 lat pracuja i się nie skarżą i prawda jest taka gdyby im az tak źle tam było toby na pewno tam nie siedzieli. i ciekawe czy którys z nich by ie odezwał głosno i źle powiedział o firmie ? pewnie żaden bo każdy cwany jak daleko i gaciami trzesie jak zwolnienia są i tyle ! ja sie tam ciesze ze chociaz taką robote mam bo jak do tej pory to tylko u ogrodnika na 3 miechy się załapywałam.
zdjecie uzytkownika
b - 2014-07-07 19:40:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [a. - 2014-06-20 12:21:43]:
może i nie są tacy straszni bo nic nie umieją nawet dobrze ludzmi zarządzić i oczywiście są bardzo niesprawiedliwi.Dlaczego?????NIECH ONI SAMI NA TO PYTANIE SOBIE ODPOWIEDZĄ.
zdjecie uzytkownika
ubudubu - 2014-07-09 13:40:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Panie Kierowniku (usunięte przez administratora)- tyle się pan najeździłeś po różnych rozmowach kwalifikacyjnych narzekając na Patrol. Więc co pana jeszcze w tej firmie zatrzymuje ? Cienki pan jesteś :))
zdjecie uzytkownika
malina - 2014-07-09 18:08:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
kto to kierownik pączek?
zdjecie uzytkownika
ktoś - 2014-07-09 20:50:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Co wy tu wypisujecie. Ja tam pracuje i nie narzekam. Praca nie jest zła, jeden dzień jest zapieprz ale drugiego dnia są luzy. Brygadzistki i kierownictwo są ok, zawsze wstawia się za pracownikiem. Do pracy przychodzi sie pracowac a nie dla relaksu. Ktos sie opierdziela a potem sie dziwi ze go sie czepiaja. Ja tam robie co do mnie nalezy i nie wyklocam się z przełożonymi. Zastanówcie się dwa razy zanim coś tu napiszecie, bo w patrolu nie jest zle. Trochę obiektywizmu.
zdjecie uzytkownika
dp zmartwionego - 2014-08-12 18:52:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jest wypłata. w piątek były a wczoraj reszta, sprawdź konto:))))
zdjecie uzytkownika
Tomek - 2014-08-13 10:05:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
czyli co pieniądze są normalnie i na czas w Patrol Group? nie wiem po co w takim razie ludzie wprowadzają zamieszanie? W każdej firmie różnie jest, w każdej płacą jak płacą ale ważne że ta kasa jest prędzej czy później ale jest. Mój tato w swoim zakładzie czeka na swoją wypłatę juz dwa miechy i nie ma wyjścia, płaca po stówce-dwie i jakoś musi wytrzymać. Ludzie dajcie spokój i przestańcie brednie wypisywac. A jak nie macie co robić to sobie sąsiadów poobrabiajcie a nie palucha wtykacie w nie swoje.Co prawda rewelacji nie ma w kasie ale w okolicy pracy też nigdzie nie ma i zarobić tez nie ma gdzie. no chyba że ktoś ma jakies wtyki to ma ale tak kicha.W koronie ostatnio przyjęcia tam sie można załapać na jakiś okres ale też nie na stałe,w wieltonie tez chyba w miare , w neotechu jak na razie spokój.
zdjecie uzytkownika
SzczęscliwyTheENd - 2014-08-20 23:21:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie wiem czy wiecie ale była taka meduza która przyjeżdżała i naprawiała całą firmę..tak naprawila ze jej juz nie ma. ciekawe gdzie teraz poszla naprawiac
zdjecie uzytkownika
żaden - 2014-08-21 02:34:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Odpowiedź na: [Tomek - 2014-08-13 10:05:21]:
pracy nigdzie nie ma , kasy nawet jak się jest zatrudnionym to też praktycznie nie widać. Dlatego albo można wyjechać i szukać szczęścia z daleka od kraju albo złapać się fuchy w takiej firmie jak Patrol Group i jej kurczowo pilnować licząc na przyjście lepszych czasów. A sam Patrol Group to przecież jeszcze nie tragedia. Choć oczywiście wszystko zależy od punktu widzenia i stanowiska , które zajmuje się w tej firmie. Sama PG specjalizuje się w wytwarzaniu produktów z tworzyw sztucznych od tych budowlanych kastr, wiader itp. po wiele innych jak łopaty do odśnieżania czy skrzynki i inne pojemniki. Także działów, w tej naprawdę dużej firmie (międzynarodowy eksport) w których można dostać robotę jest wiele. Oczywiście najciężej jest na zakładzie produkcyjnym oraz magazynie, ale jeżeli złapiesz już fuchę w marketingu, dziale IT czy też księgowości lub kadrach to i pieniądze w pewnym momencie robią się całkiem niezłe
zdjecie uzytkownika
Ff - 2014-08-21 11:46:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Haha chyba sobie żartujesz pracowałam w tej firmie jakiś czas temu i wcale się z tym nie zgadzam GM traktuje ludzi bardzo źle, ja sama z dnia na dzień straciłam prace...(usunięte przez administratora) pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
odpo - 2014-08-21 22:02:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [SzczęscliwyTheENd - 2014-08-20 23:21:18]:
księowość oddycha pełną gębą, koniec pani EM
zdjecie uzytkownika
Księga - 2014-08-26 20:45:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [odpo - 2014-08-21 22:02:57]:
Tak Tak teraz to spokój jest, (usunięte przez administratora)odeszła to i jakoś tak lepiej:):) Ale uwaga NOWY FIRCYK w firmie, ciekawe czy też będzie naprawiał A co do tego że ktoś usuwa wpisy to prawda ponieważ zostawiłam tu kilka komentarzy a ich nie ma. Ktoś to pewnie nadzoruje, i wydaje mi się że jacyś ludzie z firmy tu piszą ponieważ, rzadko kto, skończywszy pracę w patrolu może powiedzieć dobre słowo o tej 'firmie'
zdjecie uzytkownika
hej - 2014-08-26 23:10:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
kto to meduza bo pracuje w patrolu a nie wiem?
zdjecie uzytkownika
oooo - 2014-09-03 20:53:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a kto to jest EM?
zdjecie uzytkownika
aktualnie - 2014-09-10 14:06:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja wiem ale nie powiem, ale tylko podobno chodzą słuchy że to była DAWNA księgowa główna w centrali firmy przy koszutki 2
zdjecie uzytkownika
a - 2014-09-11 19:49:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
wszyscy mają już dość rządów pana który nie umie rozmawiać z pracownikami jest nawet wulgarny jak na swoje stanowisko.mechanicy już odchodzą operatorki też mają dosyć.Praca w takiej atmosferze nie wróży nic dobrego.Ale może szef przejrzy na oczy i coś z tym zrobi.
zdjecie uzytkownika
potencjalny - 2014-09-13 20:06:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
kto jest wulgarny i dlaczego mechanicy odchodzą?
zdjecie uzytkownika
ja - 2014-09-14 18:13:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
weekendy też pracują?
Ogłoszenia pracy odpowiedz
2014-09-04
Żródło: Gowork.pl
Kraków
(małopolskie)
Chcesz zdobyć doświadczenie bądź rozwijać się w dziale handlowym? Chcesz współpracować z klientami na rynkach międzynarodowych? Pasjonujesz się kulturą niemiecką i chcesz pracować z klientami niemieckojęzycznymi? Firma Patrol Group spółka z ograniczoną odpowiedzialnością S.K.A.jest liderem w zakresie produkcji i dystrybucji wyrobów z tworzyw sztucznych na rynku międzynarodowym. Pracownicy
zdjecie uzytkownika
erla - 2014-09-15 14:37:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Mechanicy odchodza bo wóde chleją a do pracy nie ma chetnych......... dajcie spokój z tym wypisywaniem bzdur bo to forum które ma pomóc ludziom znaleźc prace a tu same bzdury i zero konkretów. Nikt na sile nie trzyma a za picie to wszedzie wylecisz i tyle
zdjecie uzytkownika
aaaaa - 2014-09-15 15:04:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [erla - 2014-09-15 14:37:54]:
dokładnie!!! forum ma pomóc uzyskać informację o firmie a tu takie głupoty wypisują że włosy się jeżą na głowie proponuję założenie prywatnego forum ludzi niedowartościowanych będzie można wymieniać się swoimi porażkami.........
Zostaw swoją opinię
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Patrol Group Spółka z ograniczoną odpowiedzialnośfcią S.K.A.
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x