Opinie o Solar Company S.A. w Poznań

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Solar Company S.A.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Solar Company S.A. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Solar Company S.A. w Poznań

Sol
Były pracownik

Praca obciążająca psychicznie- dużo obowiązków, brak pochwał jedynie wymagania... Ciągłe zastraszanie, kontrolowanie z wiedzy o kolekcji przez regionalne, które same nie posiadają podstawowych informacji...

anonim
Inne
@Selena

Napiszesz, od czego zależy premia i dlaczego uważasz, że w praktyce jej nie ma? I, czy prócz pieniędzy firma oferuje jakieś świadczenia socjalne albo benefity?

Ciekawa
Inne

Interesuje mnie oferta sprzedawcy w Bielsko-Białej. Dwa lata temu podano tu zarobki na poziomie 2500 zł. Może zna ktoś obecne widełki? Pracowałam już w podobnym sklepie, więc mam doświadczenie, więc chciałabym więcej niż okolice minimalnej. W necie wpisali możliwość rozwoju, jak wygląda późniejsza kwestia awansu? Nie ukrywam, że po czasie fajnie byłoby na kierownicze stanowisko trafić. Dostajecie może bony pracownicze jako benefit?

anonim
Inne

A według Ciebie jak jest tam? Potrzebuję jakiś update bo jednak nowy rok, nowa stawka weszła teraz minimalna. Były jakieś podwyżki już u Was? Albo chociaż jakieś zapowiedzi, że podniosą coś ;p

Były pracownik sklepu
Były pracownik

A ja jestem byłym pracownikiem, ponad 5 lat przepracowane i jestem zadowolona. Z każdym rokiem mogłam liczyć na awans jeśli chciałam się rozwijać. Nie zgodzę się z opinią pracy za najniższą krajową, miałyśmy jedną z większych pensji w porównaniu do innych sklepów w naszym centrum. Z tymi obowiązkami to jak w każdym innym sklepie, żeby wiedzieć co sprzedajesz, co możesz robić (regulamin) to musisz się trochę nauczyć, zresztą i tak jesteś na tym sklepie i nie ma ruchu całą zmianę to masz za to zapłacone, że stoisz i się uczysz, masz czas poplotkować, napić się kawy, w większości zmiany praca na tym sklepie nie wymaga ciągłej koncentracji klientów jest mało za to są konkretni i uważają sprzedawcę za specjalistę i biorą sobie do serca opinię doradców - zdążą się niemiły klient, ale to rzadkość i chyba jak w każdej pracy. Moim zdaniem premie są do wyrobienia i to tylko zależy od postawy sprzedawców czy się uda czy nie, my robiłyśmy premię prawie co miesiąc. Dodatków do wypłaty oprócz premii jest stosunkowo dużo i z łatwością przy dobrym zespole można mieć coś co drugi miesiąc. Co do regionalnych bardzo kulturalne pomocne, z tego co słyszałam przed obecnymi były znacznie gorsze, które robiły odpytki czy „sprawdziany”, a te wpadają raz na jakiś czas i pogadają o kolekcji i przy okazji sprawdzą twoją wiedzę nawet nie wiesz kiedy. Jedyne na co mogę narzekać to Tajemniczy Klient, który jest mocno subiektywny i zdarzało się, że źle odebrał sprzedawcę i zaniżył wynik ankiety i każdy Tajemniczy moim zdaniem, powinien być dodatkowo weryfikowany. Jeśli trafisz do sklepu gdzie jest zła atmosfera są anonimowe ankiety o kierowniku gdzie można spokojnie wyrazić swoją opinię, a one są skrupulatnie sprawdzane i mają wpływ na dalsze losy kierownika. Oceniam pracę w tym sklepie bardzo dobrze i miło, jeśli nie jesteś leniwą osobą i wiesz, że do pracy chodzi się pracować, a nie odwalić swoje byle zapłacili, to będzie Ci się tu dobrze pracowało.

Były pracownik sklepu
Były pracownik
@Member

@Member Nie wiem gdzie pracujesz, ale premia podstawowa gdy ja odchodziłam wynosiła 300 zł, mówię o sklepie firmowy z pierwszej 20 rankingu. A na święta zgadza się pierwszy prezent wynosi 250 potem co rok rośnie aż do 500/600 + na Wielkanoc też masz bonus od firmy, nie pamiętam już ile. Zawirowania głowy to można dostać pracując w Zarze na wyprzedażach, a nie w solarze gdzie klientów tyle co kot napłakał. Jak ktoś narzeka na pracę w sklepie solar to albo miał słaby zespół i kierowniczkę albo nie pracował w typowej sieciówce.

Dorota Nowy wpis
Inne

Hej. W ogłoszeniu dla Projektanta w branży odzieżowej było napisane wprost, że dawna jest możliwość rozwoju. proszę określić wprost – w jakim zakresie? chodzi też może o jakieś dalsze awanse?

Mirka
Inne

Rozmowa zawsze jest prowadzona z kierownikiem sklepu? Ktoś napomknął o tym, że jak w punkcie występuje zła atmosfera, to można większość załatwić przez anonimowa ankietę, ale to po rozmowie można już chyba coś wyczuć? Opiszecie jak wasza teraz wyglądała? Macie jakaś ocenę z pasażu, na który teraz wystawili ofertę?

niewazne Nowy wpis
Pracownik
@Mirka

Uciekaj stąd, jak najdalej! Uwierz mi, nie warto. Nie dość, że problemy w zespole, atmosferę można kroić nożem to jeszcze $ słaba.

anonim Nowy wpis
Inne
@niewazne

Teraz piszecie o atmosferze w danym sklepie z tego co widzę czytam ,więc zastanawiam się czy to właśnie nie sam kierownik będzie miał wpływ na relacje jakie w nim będą występować? no chybaz e reszta zespołu jest raczej niezmienna i maja wyrobiona swoja kulturę pracy

Teraz Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Oczywiście na atmosferę wpływa kierownik, ale jeżeli tam jest kierownik, który nie ma kompetencji to i atmosfera będzie beznadziejna... Byłam widziałam rozmawiałam, zrezygnowałam po pierwszym spotkaniu, raczej nie chciała bym tam pracować

Były pracownik sklepu
Były pracownik

A ja jestem byłym pracownikiem, ponad 5 lat przepracowane i jestem zadowolona. Z każdym rokiem mogłam liczyć na awans jeśli chciałam się rozwijać. Nie zgodzę się z opinią pracy za najniższą krajową, miałyśmy jedną z większych pensji w porównaniu do innych sklepów w naszym centrum. Z tymi obowiązkami to jak w każdym innym sklepie, żeby wiedzieć co sprzedajesz, co możesz robić (regulamin) to musisz się trochę nauczyć, zresztą i tak jesteś na tym sklepie i nie ma ruchu całą zmianę to masz za to zapłacone, że stoisz i się uczysz, masz czas poplotkować, napić się kawy, w większości zmiany praca na tym sklepie nie wymaga ciągłej koncentracji klientów jest mało za to są konkretni i uważają sprzedawcę za specjalistę i biorą sobie do serca opinię doradców - zdążą się niemiły klient, ale to rzadkość i chyba jak w każdej pracy. Moim zdaniem premie są do wyrobienia i to tylko zależy od postawy sprzedawców czy się uda czy nie, my robiłyśmy premię prawie co miesiąc. Dodatków do wypłaty oprócz premii jest stosunkowo dużo i z łatwością przy dobrym zespole można mieć coś co drugi miesiąc. Co do regionalnych bardzo kulturalne pomocne, z tego co słyszałam przed obecnymi były znacznie gorsze, które robiły odpytki czy „sprawdziany”, a te wpadają raz na jakiś czas i pogadają o kolekcji i przy okazji sprawdzą twoją wiedzę nawet nie wiesz kiedy. Jedyne na co mogę narzekać to Tajemniczy Klient, który jest mocno subiektywny i zdarzało się, że źle odebrał sprzedawcę i zaniżył wynik ankiety i każdy Tajemniczy moim zdaniem, powinien być dodatkowo weryfikowany. Jeśli trafisz do sklepu gdzie jest zła atmosfera są anonimowe ankiety o kierowniku gdzie można spokojnie wyrazić swoją opinię, a one są skrupulatnie sprawdzane i mają wpływ na dalsze losy kierownika. Oceniam pracę w tym sklepie bardzo dobrze i miło, jeśli nie jesteś leniwą osobą i wiesz, że do pracy chodzi się pracować, a nie odwalić swoje byle zapłacili, to będzie Ci się tu dobrze pracowało.

Jan
Inne
@Były pracownik sklepu

Dopiszesz, czy przyjmuje się tu jedynie z wcześniejszym doświadczeniem w handlu, czy nie jest to warunek? Odnieś się też proszę do tych słów o dodatkach do wypłaty (oprócz premii), o których pisałaś, że jest sporo. Co więc to może być?

Były pracownik sklepu
Były pracownik
@Jan

Jasne, że doświadczenie jest mile widziane, ale nie jest to konieczność - jeśli chcesz się szkolić, jesteś otwarty to wystarczające umiejętności, solar wszystkiego uczy od zera za pomocą systemu szkoleń, do których masz dostęp przez całą karierę w sklepie, a nowe szkolenia dla pracowitych pracowników pojawiają się co jakiś czas. Co miesiąc można zdobyć premię, dwa razy w sezonie jest konkurs, w którym również można zdobyć kolejne dodatki do wypłaty, raz w sezonie można zdobyć dodatek za miejsce w rankingu sieci i raz w sezonie można zdobyć ekstra premię za wskaźniki jej wysokość nie jest ograniczona i zależy tylko od zespołu. Oczywiście wszystkie dodatki mogą się łączyć i wyrobienie premium + wskaźniki to naprawdę niekiedy 1000 zł więcej. Dodatkowo każdy awans w pracy wiąże się z wyższym wynagrodzeniem końcowy możesz zarabiać ok 600 zł więcej na stanowisku doradcy klienta, w porwaniu ze sprzedawcą. Z dodatków możesz zostać dekoratorem sklepu i też mieć co miesiąc dodatkowe pieniądze za to, że dbasz o sklep i raportujesz to.

Member
Pracownik
@Były pracownik sklepu

(usunięte przez administratora) w tym sklepie nie ma żadnych dodatków oprócz premii która jest na poziomie 200 zł i wypracowuje się ja bardzo rzadko, dodatki są rzadne.... Aha zapomniała bym jest 250 zł na Święta ( chyba że dotrwasz do 5 lat to wtedy masz chyba max 500) na zakupy w sklepie i w dodatku musisz do tego dopłacić, lenistwo sprzedawców no śmiech.... Naj bardziej leniwe to tam są menadżerki.... Weź lepiej nie pisz tu głupot jedyne co w pracy tutaj możesz zyskać to zwichrowaną głowę, ciągłe zastraszanie regionalną i wiele innych niestety negatywnych rzeczy

Były pracownik sklepu
Były pracownik
@Member

@Member Nie wiem gdzie pracujesz, ale premia podstawowa gdy ja odchodziłam wynosiła 300 zł, mówię o sklepie firmowy z pierwszej 20 rankingu. A na święta zgadza się pierwszy prezent wynosi 250 potem co rok rośnie aż do 500/600 + na Wielkanoc też masz bonus od firmy, nie pamiętam już ile. Zawirowania głowy to można dostać pracując w Zarze na wyprzedażach, a nie w solarze gdzie klientów tyle co kot napłakał. Jak ktoś narzeka na pracę w sklepie solar to albo miał słaby zespół i kierowniczkę albo nie pracował w typowej sieciówce.

Pytanie
 Pytanie

Jak się pracuje z ludźmi z Solar Company S.A.?

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Telefoniczne umowienie rozmowy kwalifikacyjnej

Pytania

-znajomosc obowiazujacych trendow i kolorow w danym sezonie -pytania o znajomosc kolekcji solar -pytania w jaki sposob doradze klientce -jak zasugeruje ze klientka zle wyglada w danej rzeczy -jak ponownie zwroce uwage klientki jesli odpowie ze nie potrzebuje pomocy -dalszy etap to przygotowywanie stylizacji w sklepie Solar na rozne okazje

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Sol
Były pracownik

Praca obciążająca psychicznie- dużo obowiązków, brak pochwał jedynie wymagania... Ciągłe zastraszanie, kontrolowanie z wiedzy o kolekcji przez regionalne, które same nie posiadają podstawowych informacji...

Selena
Pracownik
@Sol

Masz rację nie polecam pracy w tym sklepie zarobki na poziomie najniższej krajowej, na premie nie ma co liczyć bo klientów brak a jak są to przez ciągłe wypytywanie i wciskanie na siłę bluzki za 400 zł ze sztucznizny to uciekają, śmieją się z nas i mówią że im nas żal, kierowniczki zastraszają, a same nic nie robią tylko wysługują się pracownikami, regionalne to dopiero checa myślą że wszystko widzą i wiedzą a w zasadzie to nie chcą nic widzieć co się dzieje na tym sklepie, bo trzeba by było brać się za kierowniczkę ogólnie to zapraszam pełno ofert do każdego sklepu bo pracownicy cały czas się zwalniają.... Zapraszamy :D a.ps. weź notesik bo milion notatek będziesz musiał robić bo cały czas kontrolują wiedzę na temat kolekcji haha a potem opowiadasz te bzdury klientkom które uważają cię za głupka po co im to mówisz.... Chcesz zrobić z siebie ofiarę i barana....

anonim
Inne
@Selena

Napiszesz, od czego zależy premia i dlaczego uważasz, że w praktyce jej nie ma? I, czy prócz pieniędzy firma oferuje jakieś świadczenia socjalne albo benefity?

Ciekawa
Inne

Interesuje mnie oferta sprzedawcy w Bielsko-Białej. Dwa lata temu podano tu zarobki na poziomie 2500 zł. Może zna ktoś obecne widełki? Pracowałam już w podobnym sklepie, więc mam doświadczenie, więc chciałabym więcej niż okolice minimalnej. W necie wpisali możliwość rozwoju, jak wygląda późniejsza kwestia awansu? Nie ukrywam, że po czasie fajnie byłoby na kierownicze stanowisko trafić. Dostajecie może bony pracownicze jako benefit?

Pro Beti
Kandydat
@Ciekawa

Pensja 2950 na rękę lepiej praca w Gemini to drugi sklep w Bielsku do Sfery nie warto się pchać tam non stop widzę ogłoszenia, kiedyś byłam na rozmowie a też szukałam czegoś w Sferze. Ponoć to od czasu zmiany kierowniczki, dobrze że zrezygnowałam a szukali kogoś na szybko tam

3
Praca
Pracownik
@Pro Beti

A teraz ile sie zarabia w odziezowym z 4 tys zl netto sie ma bo sa drogie rzeczy swetry kolo 300 zl bluzki kolo 200 zl a niektore wiecej .Js pracuje e zakladzie produkcja i mam prawie 5 netto .

anonim
Inne
@Pro Beti

I te 2950 to już maksymalna kwota? Czy może dochodzą do tego jakieś premie albo inne dodatki? Chętnie się dowiem czy są możliwości żeby tę kwotę powiększyć.

Xyz
Inne
@Pro Beti

Potwierdzam, do CH Sfera nie ma co się pchać, zwłaszcza, że jako klientka nie zastaniesz tam nikogo na sklepie, a jak już łaskawie Panie się pojawią to są niemiłe :)

1
Mała
Pracownik
@Xyz

Odradzam stanowczo odradzam tylko nie CH Sfera oszczędźcie sobie zdrowia i czasu

1
Zenona
Inne
@Xyz

Pracując na przeciwko klientki tam wchodziły i wychodziły bo głucho wszędzie i pusto wszędzie. Brak obsługi

anonim
Inne

A według Ciebie jak jest tam? Potrzebuję jakiś update bo jednak nowy rok, nowa stawka weszła teraz minimalna. Były jakieś podwyżki już u Was? Albo chociaż jakieś zapowiedzi, że podniosą coś ;p

Pracownica
Pracownik

Zachęcam do pracy w sklepie PREMIUM, po 5 latach pracy z najniższą krajowa :D

anonim
Inne

Jaka atmosfera na sklepie jak się robi jako sprzedawca? Jest oferta widzę jeszcze ważna chwilę i chyba sobie wyślę CV, bo mam dosyć aktualnej pracy przez atmosfere i ciągły stres i po prostu nie widzę innej opcji niż jak zmienić sklep. Jak tu pod tymi względami jest? Dobrze traktują?

anonim
Inne

Jak ta praca u nich wygląda na sprzedawcę co jest ogłoszenie ? Bardzo stresująca, dużo klientów macie w ciągu dnia? Nie miałam nigdy okazji tam kupować, więc nawet nie wiem, to moja pierwsza styczność ogólnie z nimi. Będę wdzięczna za więcej informacji

anonim
Inne

Cześć, zależy mi na waszej opinii, ponieważ mam do wyboru kilka ofert i muszę się zdecydować. Dobrze sie tu pracuje jako sprzedawczyni? To stanowisko z ogłoszenia. Chodzi o traktowanie, atmosferę, mam nieprzyjemne doświadczenia z poprzednim pracodawcą. Chciałabym jednak dla odmiany popracować w normalnym miejscu...

Roksana
Inne

Czyli teraz tak w sumie to jesteście w stanie te sklepu jakoś wymienić? Mam na myśli te aktualne, w których atmosfera jest bez zarzutu i warto przyjść? Pewnie przy tym sama rotacja byłaby mniejsza? Trudno w takim razie się dostać?

Nikt ważny
Pracownik

Połowiczna ocena. Negatywy: uczenie się wszystkich składów oraz jak prać daną rzecz na metce i pisać później z tego test, który jest wysyłany do centrali praca stojąca, bez nawet możliwości oparcia się, no chyba że lubisz dostawać zrypy, nie wspomnę o siadaniu, jak nie ma co robić bo wszystko jest ogarnięte to chodzisz jak słup po całym sklepie , "możliwość awansu" śmiech na sali proszę Państwa, nie ma czegoś takiego chyba że po 3 latach aby zarobić 300zł więcej , pensja 2950zł nie adekwatna do tego czego się wymaga... mogę wymieniać i wymieniać Pozytywy: dobry kierownik, całkiem w porządku rozplanowany grafik, brak (usunięte przez administratora) klienci całkiem spoko

Administrator

W firmie Solar Company S.A. właśnie zakończył się proces rekrutacyjny na stanowisko projektant. Jakie warunki i benefity oferowali? Czy jest szansa na zarobki większe niż 5500 ?

Kandydat
Kandydat
 Pytanie

Jak wyglada sytuacja w Focus Mall w Zielonej Górze? @Pracodawca

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Kobieta

Były pracownik

13.06.2023 11:06

Chcemy Cię lepiej poznać. Napisz proszę, jaką historią chcesz się z nami podzielić?

Kobietaikona wywiad

Chciałabym opowiedzieć o pracy w firmie Solar.

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?

Kobietaikona wywiad

Pracowałam jako sprzedawca. Zajmowałam się obsługą klientów.

Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?

Kobietaikona wywiad

Słabe zarobki - nieadekwatne do zakresu wykonywanych obowiązków - oraz wyzysk pracowników polegający na stałym kontrolowaniu wykonywanych obowiązków, braku przerw i konieczności ciągłego stania w pracy. 

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?

Kobietaikona wywiad

2900 netto na okresie próbnym, który trwa trzy miesiące. Potem umowa o pracę i 3000 netto.

Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?

Kobietaikona wywiad

Miesiąc.

Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź

Kobietaikona wywiad

Absolutnie nie polecam pracy w tej firmie. Wymagania duże, trzeba cały dzień stać, nie można nawet na chwilę usiąść. Na rozmowie o pracę nie powiedziano mi, że jest tak duża odpowiedzialność materialna za pracę. Okazało się, że pracownik odpowiada za ewentualną kradzież produktów lub gdy pomyli się przy liczeniu - musi sam płacić za wszystko z własnej kieszeni.

Jakie były możliwości rozwoju na Twoim stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynikało?

Kobietaikona wywiad

Nie było możliwości awansu. Jedynie po roku pracy można dostać 100 zł podwyżki.

Jak wyglądały szkolenia w Twojej firmie? Czy były zaplanowane i jak często się odbywały? Jakich obszarów/ tematyki dotyczyły? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?

Kobietaikona wywiad

Brałam udział w szkoleniu z zakresu RODO oraz w szkoleniach z obsługi klienta.

Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?

Kobietaikona wywiad

Atmosfera między mną a innymi sprzedawczyniami była dobra.

Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzegał warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodziło i co nie było przestrzegane.

Kobietaikona wywiad

W trakcie pracy okazało się, że praca wygląda inaczej, niż było mi to przedstawiane. Przede wszystkim było zbyt dużo obowiązków. Jako sprzedawca musiałam dodatkowo: sprzątać sklep, przygotowywać rzeczy do wysyłki internetowej, prasować ciuchy, przygotowywać różne stylizacje, robić im zdjęcia i wrzucać na tablet. Nie było chwili, w której mogłam usiąść, całą zmianę musiałam być na nogach. 

No hello!
Inne
 Pytanie

Czy Ty dziewczyno nie czytałaś zakresu obowiązków sprzedawcy? Przecież ten dokument jest wydawany przy zatrudnianiu nowego pracownika. Po za tym, czy Ty widzisz co piszesz? Prasowanie ubrań i robienie stylizacji Twoim zdaniem nie leży w zakresie obowiązków sprzedawcy? To co, pomięte ubrania Klientkom będziesz dawać do przymierzenia? Sprzątanie sklepu Ci przeszkadza? Chciałabyś pracować w (usunięte przez administratora) Żal mi Cię, naprawdę.

Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu byłemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?

Kobietaikona wywiad

Pracodawca nie powinien zrzucać aż tylu obowiązków na pracownika sklepu i nie powinien wymagać od niego, żeby cały czas coś robił, nawet kiedy nie ma klientów. Jeśli taka jest polityka firmy i specyfika tej pracy to kandydat od razu powinien być o tym informowany, a nie dowiadywać się dopiero po zawarciu umowy, że jest na niego założone tak dużo obowiązków.



Pracownik
Pracownik

Polecam prace w sklepie Solar Piaseczno:) Super ekipa , życzę każdemu tak fajnego zespołu. Zarobki też spoko , kontakt z kierowniczką też super. :)))

Albik
Inne
@Pracownik

Jak Ci koleżanki i koledzy pomogli, zaraz po zatrudnieniu? I jak z tak prozaicznymi sprawami, jak grafik, potrzeba wcześniejszego wyjścia z dzieckiem do lekarza, czy ustalanie urlopów, zwłaszcza latem?

Pr
Inne

Solar Szczecin Galaxy Nie polecam pracy w tym sklepie. Toksyczna atmosfera. (usunięte przez administratora) w tej pracy jest normą. Wszystko zależy od tego czy polubi Cię kierownik, jeśli nie musisz liczyć się z różnymi przytykami kierowanymi w Twoja stronę. Kierownik tego sklepu obgaduje i interesuje się życiem innych, najbardziej i najszczególniej tych za którymi nie przepada. Często słyszy się uwagi na temat swojego wyglądu kierowane za Twoimi plecami. W tym zespole każdy boi się by pójść na L4, więc najczęściej przychodzisz chora do pracy, z gorączką a nawet ledwo co mówiąc a na kierowniczce nie robi to żadnego wrażenia. Kierowniczka robi wszystko by na każdą okazję brało się urlop, by zostalo go jak najmniej. Zmiana grafiku przez kierowniczkę jest normą, ciągłe zmienianie godzin. Wychodzenie z pracy szybciej, układanie grafiku pod siebie. Nie polecam

Monia
Inne
@Pr

A czy taki pracownik sklepu ma jakąś opcję zgłoszenia nieprawidłowości do centrali? Np. ze zmianą grafiku, można zgłosić do HR lub innego działu firmy? Jest jakaś specjalna droga do tego?

Nikt
Pracownik
 Pytanie

Czy solar zgadza się na wypowiedzenie umowy za porozumieniem stron?

Ag
Były pracownik

Nie polecam zatrudniać, się w tym sklepie, jeśli zależy Ci na własnym zdrowiu psychicznym, atmosfera między pracownikami jest momentami napięta przez kierowniczkę, która we wszystko się wtrąca, udziela " dobrych" rad życiowych... Jak nie ma danej osoby w pracy to kierowniczka lubi obgadywać, tę osobę..Ogólnie nieważne, jak byś się nie starał\starała to i tak będzie nie zbyt mało, ciągle się słyszało uwagi odnośnie swojego wyglądu/zachowania. Co do zwolnień lekarskich.. można zapomnieć.. wiecznie się słyszało, że jest za mała obsada i nie ma możliwości iść na L4, bo się posypie grafik... wiele razy przychodziło się do pracy chorym, z gorączką, ledwo stojąc... Twoje problemy to nic w porównaniu do problemów kierownictwa... wieczne stawianie siebie na piedestale i układanie grafiku pod siebie.. wychodzenie kierownictwa wcześniej niż było w grafiku... Ogólnie pracy tam nie polecam,

Teresa
Inne
@Ag

Ciekawa jest ta sprawa z L4. A jak już ktoś pójdzie jednak na L4 i nie przyjdzie, to co wtedy? Inni pracownicy zastępują taką osobę, czy szefostwo samo wtedy wchodzi do obsługi sklepu?

Nelka
Inne
@Ag

Ale to ciekawe z tymi zarzutami dla kierownictwa w sklepie. A czy jest możliwość zgłoszenia swoich zarzutów gdzies wyżej, do HR w centrali firmy? No bo jak np. kierownictwo wprowadza złą atmosferę, to właśnie można jakąś drogą zgłosić to komuś wyżej?

Kamila
Inne

Szukają sprzedawców teraz na stronie, czy ktoś pracował? Może mogłabym prosić o parę słów na temat tego obiecanego w ofercie „rozbudowanego systemu motywacyjnego”? Dobrze można z dodatkami zarobić?

Teresa
Inne

A ktoś tu zna szczegóły o tej pracy w salonie? Znaczy mnie interesuje głównie pensja, jakiej jest wysokości? I czy jest opcja przenoszenia się z jednego salonu do innego, jak ktoś się przeprowadzi?

Ona
Inne

NIE MA NAD CZYM DYSKUTOWAĆ RYBA PSUJĘ SIE OD GŁOWY ,NA STANOWISKACH KIEROWINICZYCH SASIEDZIAŁE (usunięte przez administratora) Z KOMPLEKSAMI.

ewelina
Były pracownik
 Pytanie
@Ona

Wow konstruktywna opinia. Ty nie masz kompleksów z taka pisownią? Jak na pracę w sklepie i poziom zarządzania ludźmi, to akurat Solar prezentuje bardzo dobry poziom. Pracowałam cały okres studiów i była to dla mnie najlepsza opcja, nigdy nic przykrego mnie nie spotkało ze strony naszej menedżerki jak i również zespołu. Mam wrażenie ze wszystkie negatywne opinie pisane są przez ludzi, którzy do żadnej pracy się nie nadają, a liczą na to, że pieniądze spadną z nieba.

Zostaw merytoryczną opinię o Solar Company S.A. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Solar Company S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Solar Company S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 27.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Solar Company S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 4 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Solar Company S.A.?

    Kandydaci do pracy w Solar Company S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Solar Company S.A.
Przejdź do nowych opinii