Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Szkoły policealne - zdobądź nowy zawód!
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o TZMO S.A.

Pracowałeś w firmie TZMO S.A. i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
Raul - 2013-04-28 22:09:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Cześć! Możesz normalnie spróbować 3 mce, potem dają umowę na 1 do 2 zależy jak Ci poszło na początku, wiem bo sam się tu zatrudnilem niedawno. Dla mnie jest ok, pracowałem w strefie i jeszcze kilku innych tzw "pracodawców" w regionie i ludziom tu wydaje się ze maja cieżko ale to nieprawda - tak jak Japonce dociskali to dopiero można było się wkurzyc. Tu jest ok.
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-06-07 14:13:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A wiecie może ile tak mniej więcej zarabia się w TZMO. Zastanawiam się czy złożyć tam swoją aplikację i tak postanowiłem dowiedzieć się czegoś więcej. A coś na temat premii możecie więcej napisać? Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-07-02 21:02:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ta umowa o której piszesz że jest na 2 lata to jest umowa o pracę tak? Bo wiesz teraz ciężko o umowę o pracę
zdjecie uzytkownika
baboo - 2013-07-03 23:38:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
tak umowa o prace, generlanie pod katem formalnych spraw to TZMO jest ok, umowa, socjal nawet spoko, kasa na czas itd.k ale i tak bycie korpo robotem mnie nie bawi juz:)
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-07-04 09:35:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Raczej nikogo nie bawi ale pracę trzeba mieć przecież. Jeszcze jakbyś mógł napisać na temat tego socjala to będzie dobrze
zdjecie uzytkownika
janusz - 2013-07-08 12:23:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
No to faktycznie dobrze się tam raczej nie dzieje. A wie ktoś z was może jaki jest ten socjal dokładnie tam?
zdjecie uzytkownika
ja - 2013-07-08 20:25:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
socjal może być i tyle
zdjecie uzytkownika
janusz - 2013-07-08 20:31:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
No ale wiesz mi raczej chodziło w kwestii tego jaki jest ten socjal. Czyli chciałem się dowiedzieć co ewentualnie dokładnie dostanę
zdjecie uzytkownika
baboo - 2013-07-09 19:41:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Kredyt mozesz wziac z kasy zapomogowej, dolożą Ci do studiow( usunięte przez administratora ), mozesz wyjechac na wakacje do 2 osrodkow ( grosze sie placi), dostajeszo jakies groszowe sprawy na swieta ( 200-300 zl), wczasy "pod gruszą" ci dofinansuja. masz ten ich "pseud"OPTUS" czyli taka nieudolna podrobe MEDICOVERA. bardzo slaba rzecz
zdjecie uzytkownika
janusz - 2013-07-09 19:49:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
No to nawet nie jest to kiepskie tak szczerze powiem bo niektóre firmy to nic nie dają. Te kredyty to bez procentów?
zdjecie uzytkownika
eryk - 2013-07-13 22:37:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
O to nawet firma kredyty daje swoim pracownikom. Ale te kredyty to są mam nadzieje bez procentu bo tak to zreguły wygląda chyba w firmach
zdjecie uzytkownika
Pik - 2013-07-15 21:56:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Cześć szukam opinii o tym dziale gdzie budują maszyny - jaka tam kasa i atmosfera jest?
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-08-03 18:49:13 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
witajcie ile w laboratorium mozna zarobic w firmie TZMO S.A.???czy powyzej 1,5tysia do rączki mozna da sie,jakie obowiazki czy duzo roboty idzie wyrobic czy po godzinach trzeba zostawac
zdjecie uzytkownika
Anonim - 2013-09-09 01:15:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Luźna atmosfera czy sami sztywniacy?
zdjecie uzytkownika
nikos - 2013-10-09 01:08:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Dotyczy pracy w Belli - Atmosfera nie jest na pewno luźna, wszędzie kamery, pielgrzymki spacerują Pan ze swoją świtą jak by to miało czemuś służyć, generalnie szukają tam do pracy roboli nie ludzi którzy mogli by coś dać od siebie, bo i tak o wszystkim decyduje per pan prezes, kierownicy pełnią funkcje lecz żadnych decyzji sami nie podejmują no chyba jeśli chodzi o utrudnianie pracownikowi pracy lub zabranie premii.
zdjecie uzytkownika
:) - 2013-10-13 19:04:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
( usunięte przez administratora ) z pewnością znalazłeś co bardziej ambitnego,kreatywnego i dającego możliwość osobistego rozwoju...Pozdrawiamy!
zdjecie uzytkownika
beznicku - 2013-11-05 07:07:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Witam chciałbym się dowiedzięc czy praca w tej frmie odbywa sie w ruchu ciągłym 4 brygadowym ?
zdjecie uzytkownika
Wojtek - 2013-11-18 00:07:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Takim trybie jak akurat opłaca się panu prezesowi jak są święta i wakacje to 4 brygadowym a jak akurat nie ma produkcji to wyśle Cię na urlop (najlepiej bezpłatny). Ogólnie (usunięte przez administratora) i zabieranie premii za cokolwiek co się prezesowi i świcie nie podoba. Co lepsi już uciekli pozostali po prostu nie mogą bo z 2tysięcy miesięcznie nie da się odłożyć tyle, żeby przez 3-4 miesiące szukać pracy.
zdjecie uzytkownika
25 - 2013-11-23 16:43:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jestem niezadowolona chcę podwyżkę.
zdjecie uzytkownika
okejka - 2013-12-14 09:59:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Polecam, zakład jak zaklad. Ostatnio wiele sie zmienia zaczęto stawiać takie tablice gdzie w końcu wiem jak ida maszyny. Mamy jakieś audytu co maja nam pomoc. Jeżeli ktoś chce odpoczywać w pracy to nie tu, ale jak pracujesz i robisz swoje to sie tu odnajdzies. Szefostwo jest ok, jak sie nie wychylasz. Awanse sie zdarzają ale wg jakiego klucza to nie wiem. Co do zarobków to najniższa krajowa + jakąś premia.
zdjecie uzytkownika
pracownik 1 - 2014-01-17 15:44:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
Praca dobra dla kawalera. Umowa jest o prace najpierw 3 mies potem 1-2 lata. Ja na zwh pracuje pensja godzinowa ok1680 brutto i 30 % premi( bardzo latwo stracic 5-10% np bo maszyna normy nie wyrobi) podwyzka co 2 lata od 50gr do 1.50 . Praca nie jest ciezka bardziej refleks potrzebny. Jak ktos dobrze znosi kaprysy szefa i nie przeszkadza mu ze przez min 4 lata nie zarobi wiecej niz 1400-1700 na reke to prosze sie zatrudniac. Jeszcze jedno system jest 4-brygadowy wiec swieta w pracy wg. Kodeksu pracy przysluguje w tym systemie dzien urlopu wiecej na miesiac ale tu go nie daja. Ps na innych halach jest ok.
zdjecie uzytkownika
Kit - 2014-02-22 12:41:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A tak z innej beczki - ktoś w 2013 pisał, że na produkcji udało mu się wyciągnąć 3200. To prawda czy to jakiś istny sarkazm?
zdjecie uzytkownika
Matiak - 2014-03-05 01:51:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
1700 max? To co to za pieniądze. Będąc samotnikiem ciężko za taką pensję wyżyć przez miesiąc. Szkoda, że nie ma tutaj żadnych premii.
zdjecie uzytkownika
damian - 2014-04-05 14:05:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
To ja już nie wiem, jeden napisał, że zarobił 3200, drugi, że 1700 to maks, weźcie się zdecydujcie, może to 1700 nie było na produkcji albo jakis okres próbny.
zdjecie uzytkownika
Swid - 2014-04-14 06:05:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A może to 3200 to podpucha dla Ciebie :) Nikt chyba nie potwierdził tej kwoty, także nie ma co się spodziewać cudów.
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
20 osób obserwuje ten wątek
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TZMO S.A.
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x