brak logo

Grawer Polska

Poznań

Opinie o Grawer Polska

Ja 2014-02-06 19:15:08
Brak opinii jest złą opinią!
3
ktoś 2014-02-24 19:22:15
Absolutnie się zgadzam w milionach procentów!!!! Bardzo dużo osób ma bardzo dużo do powiedzenia, ale się boją, albo zwyczajnie tą firmę olali - i tak najlepiej, ale są inni ludzie, kolejni uczciwi, pracowici, naiwni, jak wszyscy nowi i cała góra nietykalna.... brak słów!!!!
5
oni 2014-02-28 10:38:15
Zgadzam się w pełni z Wami. Trzeba ludzi ostrzegać - po co mają się męczyć. Zero szacunku dla pracownika! (usunięte przez administratora)
2
on 2014-08-29 10:43:29
jak zwykle komentarze negatywne (w sumie tylko takie są) znikają w dziwnych okolicznościach. Kierownictwo myśli, że jak usunie komentarze to nikt sie nie dowie, że nie warto tam pracować!
3
FirmaSamoZlo 2014-10-15 22:15:37
Wchodzę sobie z ciekawości na opinie i patrzę, ze wszystkie negatywne usuńiete (w tym moja). Żenada, ze właściciel może sobie ot tak, usunąć komentarze.
2
szkodaZachodu 2014-11-28 22:04:55
Z tego, co pamietam, żaden z usuniętych komentarzy nie był, ani wulgarny, ani rażąco łamiący regulamin... Większość poprostu, ostrzega innych, przed podjęciem w tej firmie pracy. Gdyby zamieszczane, tu opinie musiały by, być tylko pozytywne, nie znaleźlibyśmy tu, ani jednej.
3
kokietka 2015-01-06 20:34:51
Odradzam pracę w tej firmie. Wyzysk pracownika- ludzie pracuja tam za darmo , odrabiając reklamacje. Szef każe podpisywac jakieś durne oświadczenia ,że się zgadzasz z tym. To po prostu oszust, bez szacunku dla ludzi ogóle.
6
K. 2015-09-01 19:23:20
W firmie Grawer Polska pracowałem na przełomie Czerwiec – Sierpień 2015. Proponowano mi 3 miesiące okresu próbnego na umowie zlecenie poprzez biuro a po upływie tego czasu ewentualne przedłużenie umowy już bezpośrednio przez pracodawcę. Przez 3 miesiące dało zauważyć się, olbrzymie niedociągnięcia w zarządzaniu, podejściu do pracowników oraz działalności firmy. Przez 3 miesiące nie otrzymałem ani ubrań od firmy ani nawet karty wewnętrznej dzięki której można byłoby swobodnie poruszać się po firmie. "W przypadku reklamacji pracownicy na okresie próbnym nie są pociągnięci do odpowiedzialności", takie zdanie usłyszałem w pierwszych dniach pracy, po upływie dwóch miesięcy mimo tego, że to nie ja byłem odpowiedzialny za wysłanie zlecenia zostałem zobowiązany do odrobienia reklamacji, i tutaj uwaga, pracownicy odrabiają reklamacje ZA DARMO i W SOBOTY. W firmie nigdy nie ma winnego wśród kierownictwa i szefostwa, nikt nigdy z nich nie przyznaje się do winy, oczekują od pracowników ciężkiej pracy, wkładu, zaangażowania, skupienia a w firmie nie brak pracowników, którzy pracują 2 lata i ani razu nie otrzymali podwyżki. Po 3 miesiącach okresu próbnego gdzie mogłem zarobić 2100 na rękę zaproponowano mi umowę o pracę... 1800 zł BRUTTO i szef uważał, że to awans. Kiedy chciałem pozostać na umowie zlecenie odmówiono mi, jako argumentu użyto najczęściej słyszanego w tej firmie od kierownictwa sformułowania " BO NIE ". Średnio co 3-4 dni w firmie są zebrania, poruszane wciąż te same problemy, wniosków i zmian natomiast żadnych. Podejście szefa do pracowników najłatwiej skwitować słowem kpina. Od wicedyrektora, który jest odpowiedzialny za wydawanie kart wejścia można było usłyszeć "wyczaruj se".
Sama praca ciekawa, pracownicy są gronem ludzi z szeroką wiedzą, bardzo w porządku, każdy ciężko pracuje i każdy pomaga sobie jak może, natomiast to jak osoby zarządzające firmą traktują tych ludzi to parodia. Stanowczo odradzam, niskie zarobki, przy sporych pensjach ludzi wyżej, stres i rozmiar frustracji aboslutnie nie jest proporcjonalny do zarobków pracowników. Mam nadzieję, że ludzie którzy tam pozostali znajdą firmy, które doceniają i doświadczenie i zaangażowanie swoich pracowników, a tego typu miejsc pracy będzie jak najmniej.
9
K. 2015-09-02 09:22:14
Jeśli przydarzy się, że do firmy przyjdzie reklamacja, a w zamówieniu jest Twój podpis, to musisz odrobić 8 godzin albo w tygodniu po godzinach pracy albo musisz przyjść w sobotę również na 8 godzin do pracy. Nie masz za to wynagrodzenia, jeśli tydzień po tygodniu przychodzą reklamacje na Ciebie to odrabiasz je w kółko, a dziennie wysyłasz sam do kilkunastu zamówień, nie mówiąc i tym, że zlecenie wcześniej przechodzi przez parę działów ale jeśli oni czegoś nie dopilnują a Ty tego nie zauważysz to bez znaczenia, na którym dziale powstało uszkodzenie, reklamację dostajesz Ty bo Ty wysyłasz.
3
ktoś 2015-09-07 15:41:13
ja napisze tylko tyle "KARMA WRACA"
1
Załamany2134 2015-11-05 18:05:40
Panie Andrzeju musi Pan cos zmienic w swojej dzialalności... ludzie pracujący za marne pieniążki poprostu marnie pracują... nie oszukujmy się - nie przychodzimy do pracy dla przyjemności lecz dla Pieniędzy... Pan też przecież stworzył tą firmę w celach zarobkowych prawda? więc dlaczego nie pozwoli Pan ludziom godnie żyć za normalne pieniądze?
Montażyści zarabiają 1800 - 2500 czy uważa Pan że to dużo? w dzisiejszych czasach? to chyba Pan nie wie ile co kosztuje albo poprostu najważniejsze dla Pana jest napchanie wlasnych kieszeni...
bardzo mi przykro ale nie ma co się dziwić że są reklamacje... człowiek który zarabia słabo przychodzi do pracy, odbębni swoje szczególnie się nie starając i wraca do domu... nie widze przyszlości dla tak prowadzonej firmy... jak można oferować klientom matryce dobrej jakości skoro załoga nie jest w żaden sposób mobilizowana...? No ile jeszcze zebrań i meetengów na ten sam temat będzie? proszę sobie porównać ile na podobnych stanowiskach zarabiają w innych firmach… od 3 do 5 tysięcy…

w jaki sposób chce Pan zdobywać klientów zagranicznych z taką ilością reklamacji?
będzie ich jeszcze więcej ponieważ 60% załogi ( i to mówie o tych doświadczonych ludziach ) JUŻ SZUKA NOWEJ PRACY... a bez doświadczonej załogi bardzo łatwo jest o błędy, będzie wolniej i niedokładnie... no chyba się z tym Pan zgodzi?
Poza tym czy będzie to profesjonalna i rzetelna firma która ma większość nowych pracowników? nie sądzę, osobiście będąc klientem obawiałbym się o jakość zamówień od firmy która ma młodą niedoświadczoną załogę... a to może się stać, wypowiedzenia mogą się posypać w najmniej spodziewanym momencie…
i nawet się Pan nie obejrzy a w sezonie kiedy jest baaadzo dużo zostanie Pan ze slabą załogą...
Kapitał ludzki jest bardzo ważnym elementem przedsiębiorstwa… człowiek doceniony pracuje lepiej, sprawniej, i popełnia mniej błędów a przede wszystkim robi to z zaangażowaniem! Osobiście wolałbym zapłacić ludziom więcej a mieć spokój że moi pracownicy nie żyją biednie, wolałbym mieć satysfakcje z tego że pozwalam ludziom zarobić a nie daję im kuroniówke...

Profesjonalna firma z ambicjami na światowy rynek??
Z czym? Z kim chce Pan to zrobić?

jak tak dalej będzie to zostaniecie szkołą zawodową do której ludzie będą przychodzić na rok żeby się wyuczyć jednocześnie coś tam zarobić, zdobyć doświadczenie i czmyhnąć gdzie lepiej płącą...
a szkoda bo fajnie się tam pracuje… ale sympatyczni koledzy z pracy to nie wszystko…

Z poważaniem i szacunkiem Pana pozdrawiam w imieniu większości załogi
12
Szczypior 2016-06-10 13:05:09
coś słychać że dużo ludzi ostatnio ucieka z grawera hmmmm ciekawe dlaczego?...... NIECH OSTATNI ZGASI ŚWIATŁO
6
Szczypior 2016-06-24 21:41:11
tak? a to nieprawda że wielu ludzi ma dość pracy w Grawerze za słabe pieniądze?????
2
Juras 2016-07-18 13:24:12
jeśli firma rekrutuje przez agencje pracy to jak ma być widać?? :)
1
Rarytas 2016-09-19 16:16:37
hmmm no ciekawe ;) to skąd wiecie ze tak jest w agencjach? :)
A 2016-09-23 22:26:06
Widocznie pracowali w kilku to wiedzą, może mają doświadczenie
Zostaw swoją opinię o Grawer Polska - Poznań
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Grawer Polska