brak logo

Coldstream Holdings

Warszawa

Opinie o Coldstream Holdings

f**k new gas 2012-02-01 16:15:30
Po pierwsze ten caly new gas to jedno wielkie oszustwo, firma nie ma wogole kapitalu wlasnego, wiec placa dopiero wtedy, jak dostana pieniadze od firmy Global. nie placa za kilometry przejechane wlasnym autem, maja 2 miesieczne zaleglosci z wyplacaniem tzw kilometrowek. Ogolnie nie polecam bo wyplaty tez sie nigdy nie zgadzaja, no ale jak menagerami sa ludzie bez pojecia o wlasnych obowiazkach, szef nie wie co sie dzieje, umie tylko sie ukrywac to czego mozna sie spodziewac. Rada dla permitow: jezeli oni was oszukuja nie placac to zadzwoncie do ludzi z ktorymi podpisaliscie umowy i poinformujcie ze ( usunięte przez administratora )i, ludzie cofna pozwolenia i wtedy zobaczymy kto wiecej straci:) pozdrawiam:)
łukasz z. 2012-02-01 16:53:25
OOO i to jest pomysl z tym dzwonieniem, zaczne od poniedzialku jak mi za paliwo nie zaplaca o ktore juz 3 tydz sie ubiegam i slysze tylko, ze bedzie wyslane, bedzie wyslane...
były permit 2012-02-02 17:18:47
Wedle tych linków doskonale świadczy iż w projekcie POLAND SPAN chodzi o poszukiwania gazu łupkowego.
( usunięte przez administratora ), mi wypłaci za styczeń, lecz skurwiele zalegają ciągle za grudzień. Za używanie własnych telefonów nie płacą:)
Ale mimo to zgłoszę ich do odpowiednich służb.
także były permit 2012-02-02 21:33:59
Jakiś czas temu pracowałem dla nich. Był to najweselszy okres w mojej karierze. Wszyscy się śmieli. Kierowcy z permitów, pracownicy od badań terenowych z kierowców, ludzie namawiani do podpisywania umów także z permitów, panie sprzątaczki z hotelu gdzie zamieszkiwała kadra kierownicza ze wszystkich, którzy dali się nabrać na anglojęzyczne nazwy firm zlecających pracę. Po tygodniu pracy wszyscy zaczęli dostrzegać, że to co mówiono na szkoleniach ma się nijak do rzeczywistości.( usunięte przez administratora ) całego zamieszania ( usunięte przez administratora ) udowadniał każdego dnia jak wielkim arogantem i ignorantem jest. Parę dni temu byłem przypadkowo w miejscu dawnej bazy wypadowej tej całej bandy i nie są wspominani miło przez obsługę obiektu ani tym bardziej przez ( usunięte przez administratora ).
Jeśli chodzi o wypłatę, to otrzymałem.
pool 2012-02-03 09:59:54
także były permit - 2012-02-02 21:33:59

Jakiś czas temu pracowałem dla nich. Był to najweselszy okres w mojej karierze. Wszyscy się śmieli. Kierowcy z permitów, pracownicy od badań terenowych z kierowców, ludzie namawiani do podpisywania umów także z permitów, panie sprzątaczki z hotelu gdzie zamieszkiwała kadra kierownicza ze wszystkich, którzy dali się nabrać na anglojęzyczne nazwy firm zlecających pracę. Po tygodniu pracy wszyscy zaczęli dostrzegać, że to co mówiono na szkoleniach ma się nijak do rzeczywistości.( usunięte przez administratora )całego zamieszania( usunięte przez administratora )udowadniał każdego dnia jak wielkim arogantem i ignorantem jest. Parę dni temu byłem przypadkowo w miejscu dawnej bazy wypadowej tej całej bandy i nie są wspominani miło przez obsługę obiektu ani tym bardziej ( usunięte przez administratora ) Jeśli chodzi o wypłatę, to otrzymałem.
Hej, były, daj mi na siebie jakiś namiar, waham się co do pracy u nich, i mam kilka pytań do Ciebie, napisz do mnie jakiś kontakt na:
( usunięte przez administratora )
z góry dzięki!!!
obiektywnie 2012-02-04 15:34:25
odnośnie wyplat troche przesada(ok10dni opóż,ale podobno placą),kilometrówki mniej więcej 2tyg opóz.(trzeba zainwestować,ale pytanie w co? i po co?)odnośnie tel,które są niezbędne permitom(czasem mozna stracic30zl zeby wywiązać sie z obowiązkow sluzbowych)to szczyt bezczelnosci( usunięte przez administratora ) z bardzo wysokim mniemaniu o sobie,ogólnie wszystko sprawia wrażenie maskarady,tylko dla zdesperowanych,\\\"szukają łupków i glupkow do pracy\\\"trafne określenie,mylic mogą dobre hotele w których mieszkaja i za które nie placą,liczą na ludzką glupote,ale czasem mozna sie przeliczyc,.Miarą dojrzalosci jest umiejetnosc przewidywania konsekwencji,NIEDLUGO KONIEC ZABAWY DZIECIAKI
XXXXXXXX 2012-02-10 14:18:24
Powiedzcie która firma nie zarabia kosztem innych. Co do opinii o kilometrówkach i innych rzeczach tego typu moim zdaniem nie macie co narzekać. Bo kto i gdzie w Polsce dałby wam tyle kasy za obijanie się w ciągu dnia co ta firma?. Można by mieć zarzuty co do osób które zatrudnia bo nie wszyscy są na odpowiednim poziome umysłowym a szczególnie ci którzy liczyli na extra zarobek a nic nie robili i bezczelnie zgłaszali roszczenia kantując na lewo i prawo.
MP 2012-02-13 11:44:22
XXXXXXXX - 2012-02-10 14:18:24

Powiedzcie która firma nie zarabia kosztem innych. Co do opinii o kilometrówkach i innych rzeczach tego typu moim zdaniem nie macie co narzekać. Bo kto i gdzie w Polsce dałby wam tyle kasy za obijanie się w ciągu dnia co ta firma?. Można by mieć zarzuty co do osób które zatrudnia bo nie wszyscy są na odpowiednim poziome umysłowym a szczególnie ci którzy liczyli na extra zarobek a nic nie robili i bezczelnie zgłaszali roszczenia kantując na lewo i prawo.
HAHAHA Chyba cale biuro myslalo nad tak zlozona wypowiedzia.
Przybysz - były pracownik 2012-03-06 11:12:54
Opinie bandy podnieconych opszczypłotów.

Do wiadomości dla wszystkich - większość negatywnych opinii napisana jest przez osoby, którym wydawało się, że trafili do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] u i jak w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] u zachowywać się mogą. Wyraz gorzkiego rozczarowania macie Państwo w ich wypowiedziach na tym forum. No cóż... trzeba w tej firmie pracować, a jak widać nie każdy podejmuje pracę w tym celu...
Co do oceny tej spółki, to wystarczy zgłosić się do pracy i porozmawiać z osobami, którym tak źle jest, ze już kilka czy kilkanaście miesięcy pracują w tej firmie. Za pewne za karę i pod przymusem to czynią... Taki dozwolony prawnie system niewolniczy, a pracownicy siedzą tam na zasadzie wolontariatu...
Każdy może narzekać i na....ać jak w pusty bęben. To aż tyle wysiłku co praca za dobre pieniądze nie kosztuje..

Myślę, że tyle w temacie. To forum jak dla mnie zostało popsute przez frustratów, a dalsze przepychanki są wyrazem ich totalnej niedojrzałości i lekko oceniając głupoty.

Pozdrawiam,
Przybysz
ANONIM 2012-03-06 13:41:07
Niesamowita musiała być burza mózgów w firmie żeby wykombinować taką złożoną wypowiedź. Robota stała bo wszyscy co bardziej kumaci myśleli. Co do satysfakcji z pracy w CH to samozadowolenie wykazują tylko niektóre osoby.
P.S. Niecierpliwie czekam na odpowiedź ze strony CH. Mam nadzieję, że ze sklecenie kilku zdań odpowiedni departament tak dynamicznej firmy sobie poradzi.
były permit 2012-03-15 14:21:06
Niezła jazda... wiecie co mnie ciekawi, dlaczego do tej pory nie dostałem rozliczenia za rok 2011, czyżby oszuści z Newgasu zatrudniali na lipną umowę????
Wow, a ciekawe co z panem W. dalej lubi słuchać siebie? Tchórz i nic więcej nie ma co o nim dodawać.
cvc 2012-04-02 19:10:56
Nie ma co uogólniać i wrzucać wszystkich ludzi z firmy ng do jednego worka, jednak pan W. to jedna wielka porażka i chodzaca pomylka.
Czlowiek, ktory zna sie na niczym. Tak chyba mozna go okreslic. Nie ma zadnej \'wiedzy\', ktora moze przekazac podwladnym.

Naprawde nie tak powinno to wygladac. Wspolczucia dla tych, ktorzy musza z nim pracowac, tudziez wspolpracowac. Czlowiek chyba nie wart polecenia zadnemu pracodawcy.
Dziwne, ze w ogole ktos taki \'zarzadza\'.
vcv 2012-04-11 09:43:21
tu zgadzam się z kolegą, śmieje się z opinii poprzedniej o tym ze tyle miesiecy pracują jak ten projekt ruszył koło stycznia śmie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] warte. A pan [usunięte przez administratora] to rozżalona dziewczynka która w trudnych sytuacjach potrafi sie rozpłakać i rozłączyć telefon. Nie obrażając żuli ale żul z ulicy wykonałby lepiej pracę za Pana [usunięte przez administratora] oraz panią [usunięte przez administratora]
barabasz 2012-04-11 20:57:24
pan W = kupa śmie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ;-)
były Permit 2012-04-24 19:32:26
a czy nie podobno iż pani [usunięte przez administratora] jest lepsza w cumshotach?
A baba W. o tym można napisać książki. Pamiętam jak mi zalegali kasę... był luty, a mi jeszcze nie wypłacili za grudzień za km.
Dzwonię raz do Turbogeja, drugi czy trzeci, bajki wymyśla, więc mówię pojadę do ludzi z powiatu puckiego porozmawiam, przeproszę iż oszukiwałem ich, że to nie badania naukowe tylko zwykłe szukanie gazu dla jednego z zachodnich koncernów. Nie dało to nic bo sławny turbolec był wtedy na zwolnieniu. Więc pewnego wieczora, chyba to był piątek, 23 czy po 23 zadzwoniłem na tel. tzw. biurowy i kto odbiera panienka [usunięte przez administratora] i swoje wywody chore, byłem wściekły więc mówię krótko, że zaczynam już działać w omówionym rejonie i mam to gdzieś iż będą przychodziły pocztowo odmowy. Ten ciul znowu swoje chore mądrości, ciekawe skąd on to bierze. Ja na to czy wyraziłem się jasno? odpowiedział tak, więc powiedziałem iż czekam na efekty i się rozłączyłem to świnka pigi chciał coś znowu gadać. W następnym tygodniu znowu byłem we wspomnianym rejonie i znowu ludziom nagadałem. To był wtorek, w czwartek była zaległa kasa. A szkoda, bo chciałem wójta gminy Puck odwiedzić, ale pewnie sołtysi już z podległych wsi nagadali.

A swoją drogą, czemu mamy prawie maj, a ja rozliczenia za rok 2011 z firmy krzak nie dostałem????? Chyba wszyscy permici nieświadomie jeździli na lipnej umowie.
heruka 2012-04-27 11:27:14
Witajcie. Dostałem od tej firmy propozycję pracy jako mechanik i servisant maszyn, kasa niezła aczkolwiek system pracy trochę dziwny. 6 tygodni pracy 12 godzin dziennie potem dwa tygodnie przerwy gwarantują wyżywienie i zakwaterowanie. Ucieszyłem się z takiej propozycji ale teraz czytając te opinie zaczynam wątpić. Może ktoś z was pracował u nich w podobnym charakterze i jest ok a może lepiej nie tracić czasu.
jghvhcghv 2012-05-08 12:24:11
Praca sama w sobie nie jest zła, jedyny minus to tzw managerowie na czele z W. (o którym można książkę napisać) Mało kompetentni i wprowadzający nerwową atmosferę.
Z doświadczenia mogę powiedzieć że firma jest wypłacalna. Pozdrowienia dla byłych, obecnych i przyszłych pracowników:)
ja 2012-05-22 12:22:37
i mnie trochę kasy wiszą..

Co do pana W. to w zasadzie szkoda się rozwodzić nad tym osobnikiem. Nie ufać pod żadnym pozorem i lepiej mieć wszystko na papierze, albo przy świadkach. Choć i to niewiele daje bo zazwyczaj słyszy co innego niż reszta świata.
monia 2012-07-21 12:37:19
ja juz zaczynam sie martwic co czytam co napisaliscie , u mnie na polu robili badania i duzo szkód narobili i czekam na przelew od nich i nie ma do tej pory a miało w ci,agu miesiaca wpłynac a mino juz ponad miesiac i nie mam nic , a dzwonie do tej firmy włancza sie poczta głosowa . Co tu robic ?
Były pracownik 2012-08-30 16:37:55
Firma Krzak, ale pracowało się zabawnie.
Oni udawali ze płacą a wszyscy udawali że pracują.
I strasznie dużo było wszelkiej maści menadżerów i koordynatorów z bożej łaski.

Z tego co wiem to firma już się zwineła na północy nie wiem jak południe.
wc kaczka 2012-09-19 22:07:20
WC Kaczka :) dobre... jak dla mnie ten czlowiek jest porażkowy pod kazdym wzgledem. Takiego [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] a to na prozno szukac... ale ale... zapraszam do New Gas :)))
zadowolony 2012-09-20 15:34:45
Ja z mojej strony jedynie co mogę polecić to sprawnie działający rekruterzy - szybkość działania zdecydowanie na ocenę celującą. Dziewczyny są przesympatyczne, oby tak dalej!!!
były pracownik 2012-09-22 16:25:44
celująco nie celująco ... nie wiem jak teraz ale wcześniej dziewczyny z rekrutacji mijały się z prawdą dość często jeżeli chodzi o warunki pracy i tym podobne.
informator 2012-10-30 13:40:51
No to, ze firma jest niewyplacalna to chyba każdy się już dowiedzial. Ludzie naprawde odradzam wspolprace z nimi...
chcwd 2012-11-06 19:53:56
a ja mam nadzieje, ze w koncu zamkna ten 'dolek' i skonczy sie prezesowanie i szpanowanie czyms co jest jednym wielkim chorym miejscem
julia 2012-11-07 14:25:42
witam, jutro mam rozmowe o prace w tej firmie nie wiem czy mam zawracac sobie głowę i tracić czas, czy jest ktoś kto pracowałlub byl na takowej rozmowie?
Były 2012-11-07 15:56:18
na jakie stanowisko i gdzie jeżeli można wiedzieć.

Ja byłem na północy
nk 2012-11-07 21:19:01
po stokroć odradzam
zatrudniaja na 1 m-c a potem z dnia na dzien zwalniaja bez podania przyczyn
były permit 2012-11-08 23:49:51
Praca sama w sobie ok, ale zaomnij o życiu prywatnym. Z kasą na początku było ok, ale jak odszedłem z pracy to pół roku czekałem aż wypłaca mi brakujący tysiak. Zarobki były w sumie bardzo przyzwoite, nie wiem jak teraz zapewne już płaca mniej. Jednakze są ludzie, którym się tam podoba. Fakt - mało ludzi sie tam na czymkolwiek zna i wiekszość to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] e. Ja się starałem ze wszystkich sił al o jakimkolwiek awansie możesz zapomieć.
xde 2012-11-11 11:49:15
Dokładnie. O awansie mozna zapomniec. Zarobki byc moze i wysokie ale uwazam, ze nie warte tego co sie dzieje. Nerwy, codzienne bycie wsrod kadry, ktora nie ma bladego pojecia o zarzadzaniu, motywowaniu itd. Nie polecam. Aczkolwiek jesli ktos nie ma pracy to dobry rydz niz nic.
bb 2012-11-13 12:02:34
Jak dla mnie to nie wiem czy i zarobki moga kusic skoro 'towarzystwo' prosi sie o zgloszenie do prokuratury. Wole sie nie wypowiadac o tym co ma tam miejsce.
taat 2012-11-13 19:59:00
tak, w 100 procentach swieta racja!!!
'dyrektorzy' pozal sie boze sami nie wiedza co robic
pani rekruterka "ze tak powiem" tez wiecznie nie doinformowana
o co tam chodzi????!!!!!!???? ktos to wie???????
1
ex 2012-11-21 11:12:45
LUDZIE. Szkoda nerwów i czasu, naprawdę. Lepiej znaleźć coś za mniejszą kasę a w uczciwym towarzystwie. Wszystko w tej firmie nie trzyma się kupy. Wszystko jest jedną wielką tajemnicą. A najgorszy jest brak profesjonalizmu w każdej dziedzinie. ODRADZAM!!! ewentualnie zapraszam na priv.
alberto 2012-11-22 15:25:03
podpisuję się pod tym wszystkim co zostało napisane powyżej rękoma, nogami, głową, całym korpusem. cała prawda. a [usunięte przez administratora]
ch 2012-11-23 12:29:17
swieta racja
jak ktos sie chce tam zatrudnić, to niech się pogodzi z codzienna frustracja [usunięte przez administratora]
to chyba najgorsza firma w jakiej mozna pracowac, serio
bnhb 2012-12-12 12:57:32
kazdemu odradzam wspolprace z ludzmi z firmy ng contracting, ng people oraz coldstream
dżony 2012-12-27 02:08:37
szkoda,bo mogło być naprawde fajnie,ale jeśli opieke nad grupą p.agentów powierza się ludziom,którym brakuje elementarnych zasad kultury,są zakompleksieni,a pojęcie psychologii menedzerskiej znaczy dla nich tyle co dla dla przeciętnego człowieka pojęcie uczciwości małzenskiej,to tak to się kończy
sex 2013-02-05 17:59:24
mam pytanie za sto punktów,czy dostał już ktoś informacje o dochodach za rok 2012 z tej smiesznej instytucji?
hehe 2013-02-05 20:48:21
sex - 2013-02-05 17:59:24

mam pytanie za sto punktów,czy dostał już ktoś informacje o dochodach za rok 2012 z tej smiesznej instytucji?
może trzeba sememu odebrać, tylko nie wiadomo jaki mają adres :)
... 2013-02-06 13:06:54
maja czas do konca lutego, znajac ich [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie zrobia tego wczesniej
kju 2013-03-26 20:51:57
Juz w cyrku wieksza dyscyplina niz wsrod tych chorych ludzi
sm 2013-03-27 15:54:41
kju - 2013-03-26 20:51:57

Juz w cyrku wieksza dyscyplina niz wsrod tych chorych ludzi
NewGas
NG
NGcontracting
NG Contracting
New Gas
New Gas Contracting
bono 2013-04-17 11:29:39
NG Contracting, Coldstream Holdings, NG People... New Seismic w Toruniu i Fundusz Mieszkanie zajmujący się nieruchomościami to też Ci sami ludzie.. Kto wie ile tego jeszcze jest.. Nie polecam, siwe włosy po miesiącu murowane!
byly 2013-08-20 08:14:41
z dnia na dzien
łukasz 2014-02-26 15:08:47
witam
firma jest nie ciekawa i nie mam o jej dobrego zdania.
Potrzebuje pomocy jeśli ktoś ma adres tej firmy od 2013 do tej pory lub nr telefonu dajcie znać będę bardzo wdzięczny ponieważ potrzebuje ważnych dokumentów które na cito są mi potrzebne.
bolo 2014-02-26 16:07:35
(usunięte przez administratora,ta firma juz nie istnieje i zadnego nr ani adresu nikt Ci nie poda(usunięte przez administratora)
subtelna helga 2015-01-28 12:01:02
wiele rewelacji które się pojawiają na forach internetowych trzeba przysjawajać z ogromnym dystansem, powinieneś to mikuś juz dawno wiedzieć. ja natomiast szukam pilnie dobrego stabilnego zatrudnienia i podjęłam dezycję że chyba najlepszym wyborem jako pracodawca będzie Coldstream Holdings, czy mam rację?
ajaks 2015-03-30 19:59:49
@mikuś, czy aby na pewno tak normalnie funkcjonują, bo jednak z tego co widzę na tym obrazku, to nazwa firmy to jakieś trocken bau, a nie coldstream holdings, nie wspomnę już o linku do strony internetowej - sufity budownictwo, która po prostu nie działa. Chyba jednak jest tu coś nie tak ktoś wie co?
wat 2015-04-20 12:38:40
jak by nie było pieniądze wypłacili wszystkie, płacili nie najgorzej , organizacyjnie różnie to było
Pracowałem jakieś 2 lata temu,
poooldek 2016-05-18 14:30:17
nie wiem czy wiecie, ale ta firma od dłuzszego czasu bierze udział w poszukiwaniu gazu łupkowego, ciekawa inwestycja w sumie, ale nie wiem czy sie opłaca?
Zostaw swoją opinię o Coldstream Holdings - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Coldstream Holdings