Nie pracował*m w tej firmie, ale bral*m udział w rekrutacji na projektanta wnętrz biurowych. Jako zadanie rekrutacyjne, trzeba było zrobić projekt i wizualizację wnętrza, co uważam za zbyt duże zadanie. Takie zadanie wymaga 1-3 dni pracy. Nie wiem kto się godzi robić to za darmo. Można obejrzeć portfolio kandydata i to powinno wystarczyć.
Szanowny Kandydacie, Dziękujemy za Twój wpis na gowork.pl dotyczący naszego procesu rekrutacyjnego na stanowisko projektanta. Chcielibyśmy wyjaśnić pewne kwestie i podzielić się naszym podejściem. Rozumiemy, że przygotowanie próbki projektu jako część drugiego etapu rekrutacji może wydawać się czasochłonne. Jednak taka praktyka jest stosowana w celu dokładniejszego ocenienia umiejętności i kreatywności kandydatów w praktycznym zastosowaniu. Portfolio jest ważnym elementem oceny, ale projektowanie wnętrz biurowych wymaga nie tylko umiejętności technicznych, ale także zdolności do dostosowania się do konkretnych wymagań i stworzenia projektu, który odpowiada specyfikacji. W naszym doświadczeniu, przygotowanie małego projektu wnętrza biurowego nie wymaga 1-3 dni pracy, ale może być zrealizowane w znacznie krótszym czasie, w zależności od zakresu i szczegółów projektu. Doceniamy Twój punkt widzenia dotyczący wynagrodzenia za wykonanie tego zadania. Jednak w przypadku drugiego etapu rekrutacji, nie oczekujemy pełnej pracy na darmo. Pozytywnie oceniamy wysiłek i zaangażowanie kandydatów, a w przypadku zatrudnienia, jesteśmy gotowi wynagrodzić kandydata za wykonaną pracę. Jesteśmy przekonani, że proces rekrutacyjny dwuetapowy, obejmujący zarówno rozmowę kwalifikacyjną, jak i projekt, umożliwia nam dokładniejsze zrozumienie umiejętności i potencjału kandydatów. Jest to również standardowa praktyka w branży projektowej. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, zachęcamy Cię do bezpośredniego skontaktowania się z nami. Dziękujemy za wyrażenie swojej opinii i życzymy powodzenia w dalszej karierze. Z poważaniem, Zespół rekrutacyjny
Firma Helikon Meble Biurowe S.A. rekrutowała na stanowisko konsultant ubezpieczeniowy. Czy nadal poszukują pracowników? Średnie zarobki na tym stanowisku wynoszą 4600 PLN.
Aktualnie rekrutujemy na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Kosztorysowania i Zakupów Zapraszamy do aplikowania. Nie jesteśmy firmą ubezpieczeniową i nigdy nie rekrutowaliśmy pracowników na stanowisko konsultant ubezpieczeniowy.
Niektórzy mieli tutaj pewne zarzuty w kwestii podejścia pracodawcy do pracowników w czasie kryzysu związanego z wirusem, ale pandemia już za nami, chciałabym spytać o inne rzeczy. Widziałam, z tego co pisaliście, że wtedy jeszcze była praca zdalna, czy nadal są takie stanowiska? Szukam czegoś stuprocentowo zdalnego.
Obecnie pracujemy w modelu hybrydowym. W zależności od wykonywanej pracy udział pracy zdalnej jest większy lub mniejszy. Mamy pracowników pracujących również w 100% zdalnie, ale w tym momencie nie mamy w tym obszarze wakatów. Ewa dziękuję ci z zainteresowanie pracą w naszej firmie - napisz proszę na rekrutacja@helikon.pl Prześlij swoje CV i napisz jakiej pracy szukasz.
Dużo tu wzniosłych haseł o uczciwości, możliwości rozwoju oraz rodzinnej atmosferze w firmie. Jeśli chodzi o uczciwość pracodawcy to powiedzieć można że widać duży deficyt w tej kwestii. Zwolnienia dużej grupy pracowników w dobie pandemii,plus sięganie za raz po tym po tarczę kryzysową, która miała za zadanie chronienie miejsc pracy to zapewne pierwszy z objawów uczciwości pracodawcy. Potrącenie zacnej części uposażenia pozostałym pracownikom też zapewne jest godne pochwał i peanów na cześć firmy. Piszecie również że to firma rodzinna i tu się można zgodzić, ponieważ w niedługim czasie po zwolnieniach prezes firmy zatrudnia swojego syna do pracy. Należało by również wspomnieć o tak drobnej rzeczy jak pozorna likwidacja stanowisk pracy jako normalna praktyka pozbywania się ludzi. Cóż tyle w kwestii sielanki rodzinnej atmosfery uczciwości oraz możliwości rozwoju.
Czy w Helikonie zdarza się czasami zostawać po godzinach pracy i wyrabiać nadgodziny? Czy raczej wychodzi się zawsze o stałej porze z firmy? Jak to wygląda? :)
Dziękuję za pytanie. Część z nas pracuje teraz zdalnie i może organizować sobie elastycznie pracę w ciągu dnia. Kiedy jesteśmy w biurze rano na 9-tą, to wychodzimy z pracy o 17-stej, chyba, że jest coś, co trzeba koniecznie zrobić na jutro. Część z nas na stałe przesunęła sobie pracę na godziny 7:30-15:30. W piątki większość zaczyna o 8-smej, aby wcześniej rozpocząć weekend.
A wystarczy być dobrym pracownikiem i opinia o firmie byłaby diametralnie inna, polecam.
Szef jest ............... Jeśli jesteś osobą słabą psychicznie i pracowitą - daruj sobie, ponieważ koszty poniesiesz ogromne!
Miałem telefoniczną rozmowę kwalifikacyjną. Rozmowa przebiegała w miarę ok, wyczuwałem zainteresowanie rozmócy moją osobą. Niestety pod koniec rozmowy padło pytanie od rekrutera: Czy możemy Pana zaprosić na najbliższy piątek? Odpowiedziałem, że piątek to akurat ostatni dzień pracy u obecnego pracodawcy i tego dnia nie mogę. Po czym Pan powiedział, że ok rozumie i zadzwoni do mnie na początku przyszłego tygodnia. Oczywiście nie zadzwonił. Po kolejnym tygodniu napisałem smsa z pytaniem czy rekrutacja jest już zakończona i tu niestety również zero odpowiedzi. Tak więc moja ocena to neutralny. Dlaczego pracodawcy nigdy nie mogą zrozumieć, że kandydaci czekają na kontakt i odpowiedź? Czy to tak trudno napisać maila i smsa z informacją "sorry wybraliśmy kogoś innego" ?
Dziękujemy za zainteresowanie procesem rekrutacyjnym. Ze względu na sytuację epidemiologiczną odwołaliśmy wszystkie spotkania. Wysłaliśmy kandydatom smsy z tym komunikatem. Pozdrawiamy.
Czy pracownicy w Helikon Meble Biurowe S.A. dogadują się między sobą?
Tak, dogadujemy się ze sobą, a nawet współpracujemy :):):) i to w przyjemnej atmosferze. Nasza firma jest ceniona na rynku i cieszy się dobrą opinią. Uważam, że to zasługa całego zespołu, ludzi, którzy są profesjonalistami. Zapraszam do naszego showroomu po inspiracje do Waszych biur.
Czyli poleciłbyś Helikon jako pracodawcę? Czy poza standardowym wynagrodzeniem oferuję jeszcze jakieś premie bądź dodatki?
Stabilne i bezpieczne miejsce pracy. Każdy stara się robić swoje dobrze, raczej w rodzinnej i przyjacielskiej atmosferze. Firma ogólnie projektuje biura, praca ciekawa. Lubię atmosferę w Helikon Meble Biurowe S.A. za: Słowność, bezpieczeństwo,
Z Twojego nicka wynika, że nie jesteś pracownikiem, a klientem Helikonu. Może być więc przecież tak, iż nie natknąłeś się po prostu na wszystkich pracowników firmy i dlatego nie kojarzysz @Andrzej. Jestem bardzo ciekawa, jak oceniasz ich meble. To solidny producent?
Po kilku latach spędzonych w firmie Helikon polecam ją przyszłym pracownikom, jak również klientom. Prezes jest człowiekiem o dużej wiedzy branżowej ale przede wszystkim jest otwarty na ludzi. W każdej chwili można liczyć na pomoc i wsparcie. Jeżeli masz pomysły, energię i chęci - na wstępie dostajesz duży bagaż zaufania, życzliwości i niezależności. Dyrekcja firmy również wspiera indywidualne talenty każdego z pracowników i na każdym kroku stara się je rozwijać. Dobre miejsce do pracy dla ludzi z pasją i tych, którzy szukają miejsca gdzie za zaangażowanie i wyniki otrzymuje się uczciwe wynagrodzenie.
Pracowałam w tej firmie przez dobre kilka lat i muszę przyznać, że kierownictwo jest otwarte na różne pomysły i usprawnienia. Niewątpliwie jest to dobre miejsce dla tych, którzy chcą coś zrobić i się wykazać. Jest duże pole manewru i odpowiednia wielkość organizacji aby wdrożyć swoje pomysły w życie. Mankamentem jedynie może być ograniczony budżet na inwestycje. Zespół jest zgrany. Przeważają ludzi młodzi z dużym apetytem na osiągnięcie sukcesu.
Znasz wady i zalety pracy w tej firmie? Podziel się swoimi przemyśleniami na temat zatrudnienia i pomóż poznać prawdę o firmie Helikon Meble Biurowe S.A..
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Helikon Meble Biurowe S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Helikon Meble Biurowe S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.