logo STROLUX

STROLUX

Warszawa

Opinie o STROLUX

Adam z Belska 2014-11-01 14:35:01
Standard, uczą się od najlepszych.Jeden kradł kilka lat chemię klienta,i jeszcze doliczał ją do faktury. Dopiero jak przeniesiono magazyn to zobaczył jakie są realne koszty sprzątania fabryki.
1
Adam 2014-11-01 14:39:31
"Nie zapomnij zabrać kanapek na pokład, jak będziesz leciał do ciepłych krajów samolotem.(Rada szefa,dla pracowników.)
1
A 2014-11-07 21:51:16
Ależ skąd takie przypuszczenie , zatrudnij się , a po miesiącu napisz komentarz
biga m.b 2014-11-08 18:24:40
No właśnie. Słyszec to ja tez słyszałem piękne bajki na temat atmosfery, zarobków i wygody itp.... Szkoda, że ta bajka kończy się po podjęciu pracy i przekonaniu się jak wszystko wygląda od strony praktycznej. Pozrowienia dla wrednych babek z biura!
1
Iza 2014-11-21 20:28:24
Co do umowy, raczej nic nie wynegocjujesz. Albo bierzesz to co Ci proponują albo nic. Nie licz na umowę o pracę a jedynie na umowę zlecenie lub nawet brak umowy. Wiem to z doświadczenia a nie ze słyszenia. Co do obiektów, albo orco, albo acciona itp...zalezy gdzie byłaby potrzeba. Ale nie licz na kokosy i stałość. Powodzenia.
bonek 2014-11-27 15:59:23
umowa tu w tej firmie ? ha ha
Rafał 2014-12-13 18:25:11
Pracowałem w tej firmie. Wspomnienia mam rózne, i lepsze i gorsze, ale bardziej te gorsze bo przy rozstaniu mnie perfidnie oszukano i wyzyskano. Ale mimo to, było to jakieś doświadczenie i nauczka. Czy w firmie naprawdę jest tak zle? Słyszałem ale to dłuższy czas temu od handlowca,że firma biednie przędzie, ale myślałam że powiedział to ot tak sobie. Jak jest faktycznie, czy były jakieś zwolnienia pracowników z obiektów i z biura?Pozdraiwam
op 2014-12-16 18:29:21
Nie mogę doprosić się o pieniądze za urlop od kilku miesięcy.coś mi się wydaje że dobrze się nie dzieje .
1
rysiek 2014-12-16 22:56:23
Kolego lub koleżanko zostałeś zwolniony/a kilka miesiecy tem i niedostałeś kasy za niewykorzystany urlop ?
1
op 2014-12-17 15:41:17
Pracuję nadal.
Adam 2014-12-17 19:22:55
Desperat!!!!!!!!!!!!!!!!
2
Rafał 2014-12-17 20:15:18
Do op - to może pouśmiechaj się ładnie do Pani Lucyny i Pani Ewy...może cos poradzą albo oddadzą ze swoich:-) A na poważnie chętnie takim tematem zajmie się Inspekcja Pracy. W przeciwnym razie nie zobaczysz nigdy tych pieniędzy...
1
R.B 2014-12-18 17:26:59
Na temat Lucyny nic mi nie mów ,że jeszcze nikt się nie skapował co ona robi .
1
Irek mnie zna 2014-12-18 19:59:55
Zatrudnij się na umowę śmieciową albo na zlecenie.Bedziesz tyrał na baby z "biura". A one (usunięte przez administratora) utną ci za dojazd, niewłaściwe gospodarowanie środkami czystości(za dużo wody w wodzie)doliczą proszek do prania który sam kupisz, żeby uprać ciuchy robocze a to co z funduszy zostanie dostaniesz pod stołem.A po miesiącu napisz co sądzisz o tej farmie iluzji (o ile wytrzymasz miesiąc)
1
tak to Ja !!! 2014-12-21 23:40:37
W tej firmie śmieciowa to taka jaką sobie do zbierasz ( puszki, złom, itp. ) Ale są plusy : rozwija twą spostrzegawczość, znasz się na metalach (drabiny aluminiowe, rusztowania też)wyrabia orientację w terenie (jak dojechać z firmy gdzieś tam bez nawigacji ,pytając ludzi ) . Polecam
Rafałł 2014-12-29 21:57:34
O jaką IRENĘ i córki chodzi? Kobieta z jakiegoś obiektu, próbuję sobie skojarzyć... W jaki sposób oszukiwały?
Jezus 2014-12-29 23:22:45
Chodzi o właściciela i synów . Bardzo mnie śmieszy tekst w rozmowach kwalifikacyjnych ."Czy jest Pan zainteresowany ofertą pracy? No nie przyszedłem zobaczyć babę z zarostem jak ułan." , którą dodał Irek.
ela.ela 2015-01-03 20:11:57
A pani EWA z kadr to jeszcze pracuje? Też jest z niej dobry numerek. W oczka powie coś miłego a poza nimi obsmaruje jak tylko sie da. Na ten słodki uśmiech to ja się nie nabiorę.... Swoją drogą niezły zamęt sieje w papierach, nic tylko wysłać informacje do pip-u o odchyleniach od normy jakie dzieją się w kwestionariuszach osobowych, badaniach i przede wszystkim ubezpieczeniach pracowników... Oni myślą, że je mają a niestety jest inaczej. Pionek szefa, który dosadnie go krytykuje. Że Irek jeszcze się nie zczaił z kim przez tak wiele lat pracuje. Podobnie Lucyna, Dorota i Iwona..eh...
Zbych 2015-01-06 17:45:06
he,he.....RAWW....cos Ci sie chyba pomyliło, popatrz na daty pisania, są dwie rózne z zupełnie róznych dni:-) Fakt godzina podobna, ale co z tego. Co do wpisów, nie wiem jak to jest, ale skoro piszą to musi być coś na rzeczy, przecież jakby nikt nie miał zastrzeżeń itp to by nie pisali, nie?
www 2015-01-14 16:40:35
Prawda!!!
Adam 2015-02-04 17:46:32
A co "dobrego i nowego" w Stroluxie i Luxmarze? Jeszcze się kręci jakos???
Pat 2015-02-11 22:20:27
W końcu za złodziejstwo na obiektach się wzieli ,efekty już widać .
A tak to po staremu ogólnie lipa .
sławek 2015-02-28 22:20:56
Strolux to syf Handlowcy musza pisać pozytywne komentarze sam musiałem pisać szef mi kazał 90% komentarzy sam pisałem na polecenie Ireneusza .StroluX to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
Iwona 2015-03-01 21:45:52
Bo syn, to (usunięte przez administratora) tatus powieżył obowiązki, to się robi co się chce na tu i teraz, bez przemyślenia co będzie albo może być za dzien czy tydzień. Jak pamiętam jest bardzo dziecinny, zero męstwa i rozgarnięcia. Niestety. Ale tata nadal szefuje, bo nie wierzę, że panowanie oddał synowi który nie ma o niczym pojęcia???
Iwona 2015-03-01 21:50:04
Panie Sławku, w końcu rzucił Pan pracę w Stroluxie czy fortunnie Ireneusz doprowadził do jej rozwiązania??? A Pan Tadeusz nadal pracuje? Nie wierzę by tak rozgarnięci Panowie (oczywiście w dobrym znaczeniu) nadal tam pracowali i zarabiali na tą firmę.... Pozdrawiam.
1
Garbi 2015-03-06 18:43:46
Popieram
bogdan 2015-03-17 21:50:21
Nie chę więcej mieć do czynienia z tą firma ,na pewno już u mnie nie dostaną zlecenia.Pani kierownik nadzorująca ,olewa swoją pracę ,ja bym takiej osoby nie trzymał w firmie. Wizytówkę firmie wyrobiła już dobrą .
Adam 2015-03-18 21:36:35
Kto jest kierownikiem nadzorującym???
Ula 2015-03-26 13:11:10
Ja też zostałam potraktowana podobnie. Też napisałam do inspekcji i mam nadzieję, że mieli kontrolę. Uważam, że nie można zapominać takich zachowań i wyzysku. Każdy z nas uczciwie pracuje i oczekuje w zamian uczciwej zapłaty i ludzkiego potraktowania. A Pan Irek niestety choruje na brak taktu, szczerości i uczciwości.Więc popieram takie ruchy! Nie zapominajmy o krzywdach, jakie nam wyrządzono i braku wypłat, bo na to nas nie stać!
cozaczasy 2015-03-28 06:19:37
Iwonka taka milusia w 4 oczy a za plecami falszywa,polecaam aktorstwo tej pani bo chyba pomylila zawody.Wszyscy jak leci niekompetentni, bez serca i chamscy "ludzie"
Mast 2015-04-08 16:17:43
Pracuję w Stroluxie już ładnych parę lat i nie mogę dłużej czytać tych bzdur. Piszą to ludzie, którym nie po drodze jest z sumiennością, dokładnością i chęcią do pracy. Najlepiej udawać, że się pracuje i brać pieniążki. Nie oszukujmy się. Za rzetelną, uczciwą pracę jeszcze nikt nikogo nie zwolnił i pensji nie wypłacił. Nigdy nie zdarzyło mi się i wielu innym nie dostać wypłaty na czas. Piszecie te pasztety, bo szef poznał się na waszym nieróbstwie, kombinatorstwie i cwaniactwu. Tak wam źle, bo nie dał się okradać. Dla takich pracowników nie ma miejsca w firmie. Chcecie popsuć dobre imię Stroluxa, bo podstępnie pracując nauczyliście się sztuki dobrego zarządzania i teraz sprzątacie na własny rachunek. Jednak brakuje wam klasy.
Kto mądry to zrozumie cel wypisywanych złośliwości, kto głupi będzie się cieszył, ale wyłącznie z własnej głupoty.
1
Stanisław 2015-04-09 21:43:47
Firmę Strolux polecił mi znajomy. . Skorzystałem i zleciłem mycie okien. Muszę przyznać, że panowie spisali się doskonale. Szybko, sprawnie i dokładnie. Pełen profesjonalizm i kultura osobista pracowników zrobiły na mnie wrażenie. Gratuluję! Na pewno będę korzystał z usług tej firmy i polecę ją innym.
Robert w. 2015-04-10 21:15:34
He, z pewnością opinia napisana na prośbę szefa lub pracownic biura. jniestety nie przemawiają do mnie te dobre słowa. Znam środowisko Stroluxa i luxmara i nikt mi nie zamydli oczu. Znam tamtejszą hierarhię i potrzebę robienia z ludzi durnia. Właściciel i pracownice biura nie są szczerymi i godnymi zaufania ludźmi, nie piszę tego absolutnie celowo czy umyślnie, piszę jak jest w rzeczywistości. Rozumiem,ze o interesy swojej firmy trzeba dbać ale nie takim kosztem. Z pewnością są nieliczni, których nie spotkało nic złego. Nie sztuka wypisywać głupoty, ale sztuka pisać prawdę by inni ewentualnie uniknęli straty czasu a przede wszystkim nerwów. Dla mnie firma niewarta, znam jà bardzo dobrze i wiele na ten temat mogę powiedzieć. Pozdrawiam.
Mast 2015-04-12 12:49:15
A jednak brak Ci klasy i honoru. Nie pracowałeś w firmie długo i nie Ty poznałeś środowisko, tylko szef poznał się na Tobie. Chamstwo i słoma wychodziła Ci z butów i tak widać zostało.Przychodząc do pracy zwykłe "dzień dobry" nie przechodziło Ci przez gardło, a innych współpracowników traktowałeś z góry i bardzo obcesowo. Wiesz, oczernianie firmy i wypisywanie nędznych opinii podszywając się pod różne osoby źle świadczy o Tobie. A w ogóle słyszałeś o zasadach uczciwej konkurencji? Masz własną firmę i nie potrafisz niczego z siebie wykrzesać. Bazujesz na tym, czego nauczyłeś się właśnie w Stroluxie. Jednak wiedzą, doświadczeniem i klasą szefowi nigdy nie dorównasz.
P.s. Konkurencją jesteś źadną, ale życzę Ci powodzenia.
R. 2015-04-12 13:38:00
Z całym szacunkiem do Ciebie drogi Mast, chyba mnie z kimś stanowczo pomyliłeś!! Nie założyłem własnej firmy a tym bardziej bazując na doświadczeniu w Stroluxie! O co Ci chodzi, ku Twojemu zdziwieniu pracowałem w firmie kilka lat a na koniec zostałem potraktowany z brakiem kultury i szacunku. To za mój szacunek wobec firmy tak mi sie odpłacono, byłem dobrym i liczącym się pracownikiem ( być może ku Twojemu zaskoczeniu). O klasie natomiast się absolutnie nie wypowiadaj, bo do niej zarówno Tobie jak i P. Strojkowi, stanowczo brakuje. Więc nie pisz proszę, o rzeczach całkowicie Ci obcych. Doświadczenie owszem "jakieś" zdobyłem ale jak w każdej firmie...nic nowego.Z tą słomą to z pewnością bijesz do siebie:-) Zwykle kto tak pisze, sam ma takie zachowania:-) Jeszcze się poznasz na tej firmie, jeśli obecnie piszesz to co piszesz. Mogetylko współczuć. Jeśli chcesz się przekonać o mojej prawdomówności, to radze porozmawiać z doświadczonymi pracownikami w firmie....z handlowcami, o ile takie osoby jeszcze tam pracują. Wiem co jest podstawą działania tejże firmy, znam zachowania szefa i jego przydupasów z biura, i nic tej opini nie zmieni. A Ty sam, jeszcze sie zdziwisz w najmniej spodziewanym momencie....I wówczas zrozumiesz o czym pisza tu ludzie. Owszem, teżmyslę, że niektóre opinie mogą być przesadzone bądz conajmniej nie do końca eleganckie, ale każdy ma swój charakter i chęc napisania tego co chce. Więc uprzedzam Cię, jesli nie wiesz do kogo ma ta opinia sie tyczyć, to przychamuj troche ze swoimi zdaniami.
Mast 2015-04-12 15:20:51
Tak, czy siak, z Twojego wpisu wynika, że nie tylko ze Stroluxa Cię wylali. Gdybyś był naprawdę dobrym i liczącym się pracownikiem, to szef nigdy by Cię nie zwolnił. Dobrych pracowników się nie zwalnia. Nie pozbywa się kury, która znosi złote jajka. Każdy pracodawca zatrudniając pracowników ma wobec nich pewne oczekiwania, o których od początku jasno mówi. Na każdym stanowisku pracy. Od biura po osoby fizyczne. Ochłoń i zrób rachunek sumienia,czy tak wszystko było w porządku z Twojej strony. Czy wszystkie wątki były dopilnowane. Może po prostu nie nadawałeś się do tej roboty!!! Jestem w tej firmie długo i wiem, szef jaki jest, taki jest, ale nie zwalnia ludzi bez wyraźnego powodu, a domeną pracowników jest to, że szef zawsze jest zły, a oni zawsze pokrzywdzeni. Tylko dlaczego nikt nie powie tego wprost tylko wypisuje żale anonimowo. Brak odwagi, czy zwykła złośliwość? Są jednak tacy, którzy pracują tutaj długo. Wiedzą czego się od nich wymaga, potrafią temu sprostać, a szef nie musi się tłumaczyć i wstydzić przed klientem. Podsumowując, kto sobie nie radzi , ten w Stroluxie miejsca nie zagrzeje.
Adam 2015-04-15 20:24:08
To ilu jest tych co pracują długo ? 3 Andrzej, Bogdan,Sylwek. A jeszcze Małaś. Chyba że chodziło o czas pracy,a nie o staż. Piszesz składnik i w miarę wiarygodnie co nie zmienia faktu ,że firma jest kiepska (jeszcze rok temu była zgrana ekipa która robiła NIK'i cmentarze itp. Gdzie oni są ?
Mast 2015-04-19 20:54:03
Tak, to prawda. Tyle, że sezon na prace w tych miejscach jeszcze się nie rozpoczął. Przecież wiesz, że przez cały rok grupa równo nie pracuje. Więcej ludzi w sezonie, poza mniej. Zawsze tak było. Piszesz, że tylko kilku chłopaków ma kilkuletni staż pracy w Stroluxie. Tylko, że Strolux, to nie tylko grupa interw. To przede wszystkim osoby na obiektach, których nawet nie znasz. Oceniasz firmę, jako kiepską. Masz prawo wyrazić swój punkt widzenia, tylko co robi tutaj ponad setka innych osób.
Paweł 2015-04-21 12:08:51
Kiedys jak była praca w oczyszczalni Czajka, to wtedy było dużo zwerbowanych ludzi do pracy, Nik jest chyba zawsze wiosną...a jesienią nie pamiętam. Niestety jest tak, że jak jest praca to i ludzi się werbuje a jak pracy nie ma czyli miesiące jesienne i zimowe przede wszystkim to sa tylko i wyłącznie pracownicy stali (starszyzna) którzy mają też niestety zastój.
Lolek 2015-04-28 18:41:37
Mi niestety nie wypłacili pełnej pensji, nie było to wynikiem jakiegoś zaniedbania danej pracy, bo pracowało na kilku, chyba nowi pracownicy nie mają poważania. A nie jestem bez doświadczenia bo pracowałem kilka lat w innej firmie o tym samym profilu działalności. Chciałem iść rozmawiać,zapytać może został popełniony błąd - ale nikt nie miał dla mnie czasu...tylko za chwilę, proszę przyjść pózniej, jutro. Więc dałem spokój. Ogólnie inni chłopacy byli w miarę, starsi pracownicy wiedzą jak się omykać i zarobić:-) Pozdrowienia.
AK 2015-07-30 22:04:56
Kiedyś było dobrze od jakiegoś czasu wszyscy uciekają ,ostatnim czasy nawet P.dyrektor Handlowy uciekł do konkurencji.
Myślę że te czasy już nie wruca oby nie było gorzej.
eluśik 2015-08-02 13:25:15
Jestem bardzo byłą pracownicą, za moich czasów pracy było w miarę, jednym słowem kręciło się. Miałam dobre zdanie o firmie, ale opinię tą kategorycznie zmienił fakt w jaki sposób mnie potraktowano i rozstano się ze mną. Nie mam żalu o zwolnienie, ale o sposób w jaki to dokonano. W jednym dniu człowiek zmienia zdanie o człowieku, którego wydawałoby sie, że sie zna. To był misterny plan, nawet szef nie miał odwagi spojrzeć mi w oczy, ba...tego dnia nie był celowo w firmie. Brak odpowiedniego zachowania. Zło zawsze wraca, tej zasady szef powinien się bać. Jak widać odczuwa to już na własnej skórze. Pozdrawiam pracowników.
Adaśk 2015-08-22 10:01:44
A kto pracuje jako handlowcy?
AAAA 2015-10-01 19:03:57
erfg - to chyba sprzed kilku lat czytałeś te komentarze :) teraz jest tam jeden wielki bałagan .Wszyscy uciekają po kolei .Ja już też tam nie pracuję i chwała za to ,zostałem w firmie w której Strolux sprzątał ,ich wywalili a ja zostałem.
Nie polecam.
danielll 2016-01-20 11:21:14
Omijajcie tą firme jak najszerszym łukiem!!!
1
pracownik 2016-02-01 14:40:42
firma STROLUX w BELSKU DUZYM nikt jeszcze nic nie pisał co tam się dzieje w STROLUXE brygadzistki na poziomie szkoły podstawowej a ;pani;koordynator jeszcze niżej takie odnosi się wrażenie pracując z tymi paniami pracowników mają za nic żadnego szacunku do człowieka ODRADZAM PRACĘ szkoda zdrowia
pracownik 2016-02-01 14:42:11
firma STROLUX w BELSKU DUZYM nikt jeszcze nic nie pisał co tam się dzieje w STROLUXE brygadzistki na poziomie szkoły podstawowej a ;pani;koordynator jeszcze niżej takie odnosi się wrażenie pracując z tymi paniami pracowników mają za nic żadnego szacunku do człowieka ODRADZAM PRACĘ szkoda zdrowia
były pracownik 2016-02-16 11:19:33
miałam NIE przyjemność pracować w STROLUXE w BELSKU DUŻYM nigdzie nie spotkałam takiego poniewierania pracowników brygadzistki; koordynator mściwe fałszywe do potęgi wyzbyte kultury do zera i jeszcze bez wykształcenia Kto daje stanowiska takim osobą SZanujesz zdrowie.....nie podejmuj pracy w STROLUXE
Rafał, Magda, Piotr 2016-07-26 09:03:02
Niniejszym przepraszamy Pana Ireneusza Strojka, prowadzącego Firmę Usługowo - Handlową "STROLUX" za umieszczanie nieprawdziwych i obraźliwych wpisów dotyczących prowadzonej przez niego działalności gospodarczej na portalu gowork.pl i tym samym naruszenie jego dobrego imienia.
Wyrażamy ubolewanie z zaistniałej sytuacji i zobowiązujemy się do nie podejmowania działań na szkodę Pana Ireneusza Strojka i jego firmy.

Rafał Wyszyński, Magdalena Boguszewska, Piotr Masiak
gość 2016-07-26 18:45:49
Hej, a jaka teraz panuje atmosfera w firmie? Pozdrawiam
Zostaw swoją opinię o STROLUX - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie STROLUX