brak logo

Asseco Polska SA

Warszawa

Opinie o Asseco Polska SA

Adam 2015-04-13 08:50:29
ja pracuję w asseco już ładnych parę lat, jestem programistą, wcześniej pracowałem też w innych formach, więc mam porównanie. i asseco wypada bardzo dobrze, zdecydowanie jest wiele pozytywnych stron. wiadomo, zdarzają się gorsze dni, ale zdecydowanie poleciłbym pracę tutaj.
piotr 2015-04-13 18:16:49
zalezy chyba od dzialu, ja mysle ze jest bardzo dobrze, bylem troche sceptyczny na poczatku ale teraz wiem ze praca jest ok
qws 2015-04-14 20:29:52
No czyli złożenie u nich CV to była dobra decyzja. Teraz pozostaje mi tylko na zaczekanie na odzew z ich strony
robert 2015-04-19 14:48:54
pracuje juz ponad rok i uwazam tego pracodawce za bardzo dobrego, bylem juz w kilku miejscach ale poki co to tu jestem najdluzej
Logan 2015-04-19 17:10:15
Na początku sam się wahałem różne opinie czytałem spróbowałem i nie żałuje cały czas się rozwijam i uczę.
adam 2015-04-22 08:01:32
moja opinia jest pozytwna, asseco to dobry pracodawca. pracuje od 2 lat i jak dotąd obyło się bez wiekszych problemów, jasne, czasem jest natłok pracy i stres, ale to raczej standard, szczególnie w tak dużej firmie, no ale i tak przeważają pozytywne strony, np. elastyczne godiny pracy, dobre wynagrodzenie na czas itd.
ler 2015-04-22 19:35:56
No i super. Ja właśnie do asseco się rekrutuję i po poczyztaniu komentarzy jestem tym pozytywniej nastawiony
olo 2015-04-24 11:08:27
wiadomo, opinie są różne, zawsze znajda się hejterzy, którym coś nie pasowało, ale zdecydowanie więcej jest zadowolonych. firma jest duża, znana, to też wiadomo, czasem jest mega dużo pracy, ale przynajmniej można się czegoś nauczyć. a i w firmie są dobre warunki pracy, także ok.
Ryba 2015-04-26 09:16:13
Narzekać każdy potrafi, problem w tym że nie ma sensu, o ile jest tak źle to proponuje nie trzymać się kurczowo stołka tylko złożyć wypowiedzenie. Mi warunki odpowiadają, denerwuje mnie tylko wieczne narzekanie.
artur 2015-04-26 15:57:37
dobre na start ale nie tylko, jezeli jest zapal i sporo ambicji to mozna osiagnac duzo. Poza tym socjal bardzo dobry !
tommy 2015-05-04 20:16:19
po tym widac jak dbaja o pracownika. Mysle ze socjal jest jednym z lepszych wyznacznikow jak sie pracuje, a tu nie mozna narzekac, bo jest tego dosc sporo... np karta multisport w dobrej cenie
fill 2015-05-06 21:10:29
No grunt to nie wyżyłować pracownika, co jak widzę tu raczej się nie zdarza, bo to za duża firma i ma za mocną pozycję na rynku, zęby sobie na coś takiego pozwolić.
rafal 2015-05-08 10:38:01
zgadzam się, ja też pracowałem w kilku miejscach wcześniej, a od 2 lat w asseco, pracy innej nie szukam, bo uważam, że to dobry pracodoawca, fajne projekty, kasa wypłacana na czas, ogólnie jestem na tak.
ron 2015-05-08 14:26:10
Asseco jest najprężniej działającą firmą więc na jakieś przekręty nie może sobie pozwolić. Do tego socjal bardzo fajnie działa więc jak ktoś zna się na swojej robocie to tu na pewno się odnajdzie
piotr 2015-05-10 15:13:48
sporo sie nauczysz, mysle ze jezeli jestes ambitny dasz sobie rade. Socjal tez jest na ok poziomie, np karty sportowe sa
Michał 2015-05-11 00:35:16
I właśnie takie rzeczy się liczą, wiele firm ma podobną ofertę, dodatki zawsze są mile widziane. Tak można pozyskać dobrych pracowników.
igor 2015-05-14 22:15:11
I opieka medyczna i nauka języków obcych a jak wiadomo tego nigdy za wiele. Do tego ciągłe szkolenia więc nie zostaje się w miesjcu
rata 2015-05-22 08:16:13
teraz żadna szanująca się firma tego typu nie przyciągnie ludzi hasłem damy wam więcej kasy ;) musi za tym iść socjal, dodatki itd. w asseco tego pod dostatkiem. dla mnie najważniejsze są kursy doszkalające i to że pracuję z ludźmi którzy są ekspertami w swojej dziedzinie. współpracując z nimi bardzo dużo się łapie.no dobra, ludzie też się liczą ;) jest całkiem nieźle pod tym względem.
Tygrysek 2015-05-23 15:17:09
Jakiś miesiąc temu zaczęto tu nieźle wazelinować. Dział PR musiał to zlecić młodym pracownikom, bo stary by tego nie napisał. Wszystkie wpisy na jedno kopyto.
Ja mam odmienne zdanie o Asseco, bo wielu znajomych ciągle w Asseco, a część została już zwolniona, ale wszyscy czuli się tam niepewnie, rozglądali za robotą, bo już nie dawali rady w życiu prywatnym przez tę robotę, a każdy projekt to była niezła orka. Miałem z nimi na biwak jechać, lub na piwo i nic z tego nie wychodziło przez ich robotę w Asseco. Robota ich pożarła kompletnie.
Socjal, szkolenia, języki, każda ciut większa firma IT daje. Łachy nie robią. Ale firma musi dobrze działać, aby pracownicy mieli siłę z tego skorzystać, a nie tylko pracować po naście godzin.
Co do projektów niby prestiżowych, to czy ja wiem czy praca w utrzymaniu starego systemu w Java 1.4, czy poprawianie źle napisanego kodu w archaicznej wersji C jest ciekawe. Ja robię dużo ciekawsze rzeczy w nowych projektach, ale jak kto woli. Zarobki też mam większe i to chyba sporo.
1
Poco 2015-05-24 22:17:07
Dziwnie opinie to ty piszesz, z twojej wypowiedzi wynika że na bieżąco śledzisz wpisywane tu opinie mimo że nie pracujesz w Asseco tylko "twoi znajomi" tyle wiesz o firmie co nic, ale za to najmądrzejszy na świecie.
toms 2015-05-30 11:16:40
ja tam nie wiem czy w każdej dużej firmie dają tak o te profity, mam inne doświadczenia. kłócić się nie zamierzam, wiem co mam w Asseco, a czy ktoś też tą firmę wybierze, mi nic do tego. kasę dostaję taką jaką zasługuję, przy projektach jest luz, a nie ciśnienie jak gdzie indziej, więc nie zamierzam z tego rezygnować.
Tygrysek 2015-05-30 19:47:50
Dziwnie się Was słucha, bo ja mam inne informacje. Wczoraj kolejne zwolnienia w Asseco i kolega poleciał, a inny ponoć sam odszedł. Szczęście, że obaj chyba inną pracę już mają, a mówili że gorzej im na pewno nie będzie. Ja w Asseco nie pracowałem i pracować zamiaru nie mam, bo za dużo horrorów się nasłuchałem o pracy w Asseco. Muszę to jakoś opisać, bo koledzy nie chcą.
BB 2015-05-31 11:15:48
Nie mogłem uwierzyć, że ktoś pozytywnie się o Asseco wypowiada.
Dość powiedzieć, że w Asseco każdy pion(dział) ma własne systemy do zarządzania umiejętnościami, czasem pracy i rozliczania projektów, więc każdy sobie "maluje trawę na zielono" i sam definiuje "prawdę" o efektywności własnej jak i kurczowo trzymanych pracowników.
Taki stan rzeczy wynika z tego, że do Asseco mało ludzi aplikuje (albo oczekują godziwej wypłaty i Asseco nie stać), więc każdy pion zaborczo i roszczeniowo odnosi się do innych pionów jeśli chodzi o pracowników, ale i projekty. W przypadku redukcji zasobów, działa mechanizm przeciwny, więc mamy regularne mega zwolnienia. Między pionami a nawet działami w pionie jest najczęściej wojna, kończąca się pod koniec kwartału pertraktacjami, "jak tu pomalować trawę" (tj. poprzenosić wirtualnie koszty), aby żaden dyrektor nie stracił posady.
Żadna firma tak nie robi i każda duża ma systemy centralne, a pracownicy widziani są globalnie, aby można łatwiej wymieniać się potrzebnymi zasobami, a zasoby nie za-alokowane trafiają na ławkę, bo zwolnić ich, to dać prezent konkurencji i pozbawić się siły wytwórczej.
W Asseco każdy pion(dział), to firma w firmie, więc jak się aplikuje do Asseco i się zatrudni, to jest się efektywnie zatrudnionym w tym konkretnym dziale, a nie w firmie Asseco. Asseco nie potrafi jak widać nawet wdrożyć systemów wewnętrznych - nie potrafi, bo woli zwolnić chwilowo niepotrzebnych pracowników, niż skierować ich do rozwijania projektów wewnętrznych, a z takich właśnie projektów, powstają potem produkty. Mieliśmy pomysły wdrożenia i budowy takich systemów, ale woleli nas zwolnić, by z dwa miesiące szukać ludzi o podobnych kwalifikacjach na rynku do jakiegoś starego projektu u znanego nam klienta. NIE POLECAM ASSECO! To może być poziom CMMI 1.
1
marta 2015-05-31 22:41:50
nie wiem jak można polegać na czyjejś opinii i się z nią utożsamiać ;) i napiszę,że polecam Asseco bo jestem z tej firmy zadowolona. każdy ma swój wybór, pracowałam w innych miejscach więc wiem,że może być gorzej. tu jest porządek, płacą za wszystkie nadgodziny i wysyłają na szkolenia, i od strony medycznej też się nie muszę martwić.
Keks 2015-06-01 11:45:18
Co innego, jak człowiek zmienia branżę z jakiejś innej na IT, lub świeżo ze studiów, a co innego jak się przechodzi z międzynarodowej korporacji do Asseco. W pierwszym przypadku wszystko wydaje się być OK przez pierwsze 2-3 lata. W drugim przypadku uważny człowiek widzi już pierwszego tygodnia totalny bałagan i kompletny brak poszanowania do pracy i pracowników, który manifestowany jest nachalnym zarządzaniem i forsowaniem decyzji nie licząc się z życiem prywatnym i opinią doświadczonych pracowników, nie wspominając o próbach wkręcenia pracowników na najwyższe obroty zarówno w pracy jak i po godzinach w domu.
Porównując Asseco z człowiekiem, to mogę powiedzieć, że tej firmie kompletnie brak kultury i zachowuje się ona na wskroś podle, jak jakiś nieokrzesany fizol, który manifestuje swoją siłę przeciwko słabowitym pracownikom.
TT 2015-07-16 11:54:23
Zgadzam sie w pelni! Pracowalem tam po wszelakich fuzjach jakies 3-4 lata. Trafilem na zwolnienia w stylu restruturyzacja. Kompetencje i papiery klasy eksperckiej. Zanim skonczyli wyplacac mi nalezaca sie prawnie odprawe juz bylo ogloszenie, ze poszukuja osoby idealnie pasujacej do mojego CV :-). Ludzie z branzy sie znaja, wiec oczywiscie zaraz sie dowiedzialem od znajomych, ze byli na rozmowie i raczej nie sa zainteresowani praca. Ostatecznie przyjeli po paru miesiacach poszukiwan jakiegos mlodego goscia bez wiekszego doswiadczenia ale z certami. Nie wiem jak mu sie pracuje, zycze mu aby dla niego byla to dobra firma. Niemniej nie jest to nie wiadomo jak fajna firma. Moze jak ktos startuje to warto. Ja osobiscie nie polecam.

pozdrawiam
1
Jan K. 2015-07-18 01:52:21
Asseco to najdziwniejsza firma IT w jakiej pracowałem. Wedle moich odczuć, ta firma nie ma prawa już istnieć, tak jak coś, co w przeszłości nie podołało i wyginęło, jak np. mamuty.
Na to, że Asseco jeszcze istnieje, składa się głównie to, w jaki sposób wcześniej wygrywał przetargi Prokom i jak obecnie traktuje się w Asseco pracowników.

Nie będę wylewny, bo samo przypominanie sobie tego wprowadza mnie w bardzo zły nastrój, a jedynie ostrzegę.

Jak chcecie mieć normalnie życie, zachować spokój, zdrowie i honor, mieć czas dla siebie i rodziny, jak kochacie informatykę i chcecie nadal ją kochać, to unikajcie Asseco niczym jakiejś zarazy.
1
Jan K. 2015-08-29 02:46:37
Porządku w Asseco nie ma, a jest kolesiostwo i załatwianie rzeczy nieformalnie.

Zobaczysz ten "prestiż", jak popracujesz w syfiastych projektach, które tylko Asseco było na tyle zdesperowane by je za grosze realizować, to pogadamy.

Z kasą też problem, bo podwyżek nie dają i po 10 latach będziesz zarabiał mniej niż twój podwładny z doświadczeniem 3 lata, a uwzględnij jeszcze to, że ta firma zwalnia ludzi niespodziewanie, co dla informatyka pracującego często w dziwnych projektach, jest potem problemem, co można opisać tak: dziś pracujesz w firmie Asseco, co stawia domy z drewna, zwalniają Cię z niej, a inne firmy chcą tylko murarzy, bo nikt inny z drewna już nie buduje, więc nikt Cię łatwo nie zatrudni.

Kasę za nadgodziny trzeba się upominać i przypominać o kodeksie pracy, a jeszcze mogą [wspominane tu] dyżury zażądać od ciebie i się będzie czuwało w domu nieustannie, bez możliwości wyjścia na dłuższy spacer nawet.
Premie wypłacają tylko tym, co siedzą za frajer po godzinach i nie upominają się o kasę za nadgodziny, czyli premii nie ma.

Inne firmy płacą lepiej i pracuje się w nich lepiej niż w Asseco.
1
Kazik 2015-09-22 20:06:17
Wiadomym jest, że w IT jest zawsze większy bajzel niż w każdej innej branży, bo małe umysły nie radzą sobie z brakiem wizualizacji tego, co jest tworzone.
W Asseco natomiast jest bajzel do kwadratu.
Zatrudnij się w Asseco najlepiej wraz z koleżanką, której nie lubisz, aby bez skrupułów podłożyć jej świnię w odpowiednim momencie, aby w trakcie kolejnego pogromu, to ją zwolniono, a nie ciebie, a w nagrodę dostaniesz jej posadę, ale nie w sensie kasy, tylko wykonywania oprócz swojej, także jej pracy. To bardzo nieciekawa powszechność tutaj, no chyba, że jesteś pracoholikiem i po za pracą śmiertelnie się nudzisz.
Witaj w Asseco, firmie z innego świata.
1
P6GH 2015-10-19 21:49:12
/adzik czy jak tam się zwiesz... poproś kogoś ze starszych kolegów, aby ci opowiedział o Prokomie i ułyszysz jak było dawniej... a najlepiej uderz do szefa swojego Pionu i zapytaj czy SAP i Oracle drżą....no chyba, że za duże firmy uznajesz podwykonawców Asseco i to co jest wykupywane za garnicą
byly 2015-10-21 20:20:13
Pion Telekomunikacji jest w rozsypce. Chyba od tej wielkości.

Nikos 2015-10-22 08:56:18
Patrząc co się tu dzieje i jak tworzy oprogramowanie, nie wiem jakim cudem Asseco jeszcze prosperuje i się rozwija. Pewnie opiera się na skandalicznie taniej sile roboczej i metodzie wyciskania z pracowników ostatnich soków. Asseco nie jest w stanie konkurować na otwartym rynku zamówień, ani z większymi graczami, ani nawet z lepszymi starterami. Asseco nie jest w stanie także utrzymać starych klientów, ale to ponoć temat łapówkarstwa (lub raczej jego zaniechania), lub bardzo niskich kompetencji technicznych kluczowych osób do kontaktu z klientami.
także były 2015-11-05 21:44:35
@były Tak właśnie tam jest!
I mnie wywalono z Pionu Telekomunikacji i Mediów i wiem czyja to wina. Tych dwóch dyrektorów poznałem osobiście i wydawali się do rany przyłóż, ja wywiązywałem się z wszystkiego, a potem nóż w plecy. Tego dużego klienta, co się rozmyślił i nie chciał naszych usług, ponoć także oszukali właśnie oni. Szkoda tylko starej pracy, bo tam miałem wszystko poukładane i zarobki bardzo dobre. Tu o nich nie napiszę, ale wszyscy moi koledzy i koleżanki znają już ich nazwiska i przekazali dalej, aby nikt im już nie zaufał, tak jak nasza duża grupa wykiwanych przez Asseco.
2
nie dbają 2015-12-09 01:00:12
jak zwalniają, to raczej nie dbają - poczytaj posty o ZUS i PTIM
GD 2015-12-21 01:22:55
Wszystkich nie zwolnią, ale wystarczy, że padnie na Ciebie, tak jak padło ślepym trafem na mnie. Im więcej zarabiasz tym bardziej jesteś na wylocie. Asseco z tego słynie. Idź tam, zarabiaj mało, rób minimum, a może przetrwasz i się nie wypalisz.
1
nerd 2016-01-04 14:02:39
Ja tam nie narzekam. Dobra praca dla kogos kto dopiero wkracza na rynek informatyczny. Jeśli chodzi o moją rozmowę kwalifikacyjną to przebiegła w całkiem miłej atmosferze. Na początku poproszono mnie o rozwiązanie testu na abstrakcyjne myślenie takiego jak tu http://smart-tester.eu/narodowytest/ trzeba bylo miec powyzej 120 pkt i mi się udalo, następnie prześledzono moje dotychczasowe doświadczenie itp. Ogólnie jestem bardzo zadowolony ;)
Waldi 2016-01-06 11:43:14
@nerd, co Ty tu wklejasz - ten test to jakiś spammer wyciągający kasę przez wysyłanie drogich SMS (bo po co im mój nr telefonu i akceptacja obciętego regulaminu), a pytania są naprawdę debilne, które równie dobrze może przejść każdy nastolatek latek. Naprawdę tym testują w Asseco? Czy oni aż tak nisko upadli, czy po prostu ściemniasz?

Oto obcięty regulamin tego testu:
Akceptuję regulamin usług i wyrażam zgodę na rozpoczęcie świadczenia usługi przed upływem terminu na odstąpienie od umowy, czternaście dni. Wiem, że ustawowe prawo do odstąpienia w tym przypadku nie zachodzi, ale mogę w każdej chwili wypowiedzieć umowę. Rozumiem, że zamówienie usługi wiąże się z obowiązkiem zapłaty. Przyjmuję do wiadomości, iż zamawiam treści cyfrowe nie zapisane na nośniku materialnym i wyrażam zgodę na rozpoczęcie spełniania świadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy oraz potwierdzam, że jestem świadomy, iż w każdej chwili mogę wypowiedzieć umowę, mimo, iż w przypadku zamawiania treści cyfrowych niemożliwe jest odstąpienie od umowy z chwilą rozpoczęcia spełniania świadczenia. (Schowaj)
Senior Developer 2016-01-06 12:00:23
Czytam i co chwilę pojawia się "prywatna opieka medyczna". O co z tym chodzi? Przecież to idzie z funduszu socjalnego, więc łaski nie ma.
W każdej firmie w jakiej pracowałem tak było, a od jakiś 6 lat istnieją systemy benefitowe i każdy sam za siebie decyduje.
W EPAM używam tak system jednorazowo, gdy chcę zamówić abonament w jakimś centrum medycznym na opiekę medyczną dla siebie i rodziny. Odejmują mi od 400 zł miesięcznie pewną kwotę, a resztę, jakieś 300 zł wypłacam w tym systemie co miesiąc w bonach do Carrefour, mając także dodatkowe pieniądze oprócz tej opieki, o której tyle tu czytam i czytam.
Nogal 2016-01-06 12:12:44
No naprawdę pięknie. Naprawdę dostajecie 400 zł miesięcznie?

Czyli w Asseco ta kasa musi iść na kluby sportowe i inne nieznane nam cele, a pracownik dostaje może średnio z 50 zł. 15000 osób * 350 zł = 5250000 zł. Czyli ponad 5 milionów miesięcznie ma zarząd Asseco i zaprzyjaźnione osoby z komisji socjalnej do własnej dyspozycji. Ja osobiście nie znam żadnego pracownika, który byłby informowany, co się z tą kwotą dzieje.
kukła 2016-01-06 12:42:02
Opiękę medyczną a nawet znacznie więcej funduje dziś każda firma IT.
schorowany od 3 lat w asseco 2016-01-06 12:44:46
na co mi wasza opieka medyczna, skoro to wlasnie ASSECO mi zrdowie zszargalo? Mimo iz nie mam 30stki to odkad pracuje w asseco mam nerwice, problemy z sercem, wrzodami i pare innych dolegliwosci, ktorych nabawilem sie wlasnie tu, pracujac w stresie pod ostrym naciskiem kadry i ciaglego straszenia, ponizania, wydzwaniania po nocach, poleceniami pracy na dyzurach takze w swieta i przesiadywania do pozna i w weekendy, a potem dlugiego dopominania sie o wyplate z tytulu nadgodzin, w ogolnie panujacym tu przeswiadczeniu, ze chce tym samym okrasc firme z pieniedzy. Bylem okazem zdrowia pracując w fajnych projektach w malej firmie za tylko troche mniej niż dali mi tu. niedlugo na leczenie bede wydawal wiecej niz tu zarabiam. zmienil bym prace, ale w tym stanie nie moge, bo nawet badan medycyny pracy nie przejde. jak wezme dluzsze L4 to mnie zwolnia jak kolege a dzis chwila spokoju, bo na dyzurze nic nie wpadlo z produkcji, wiec pisze
1
Teo 2016-01-06 13:06:07
Massakra jakaś. W jakim pionie robisz? Szkoda, że nie ma tu funkcji 'wyślij na priv'.
W naszym dziale teraz względny spokój. Znaczy będą wkrótce zwalniać. Teraz szkolimy się w zespole pod nowego pracodawcę :]
1
Dante 2016-01-06 15:30:37
Ruch tu dziś jak na jarmarku, czy może coś się dzieje o czym nie wiem.
Wyłączcie powiadamiania i nie użalajcie się tak, nie odpisujcie na te żenujące posty z HR Asseco. Niedawno zwalniali masowo (jakieś 500 osób), więc niech się teraz martwią, że nikt tam nie chce iść. Każdy wie, że Asseco to dziadowska firma, więc szkoda na nią czasu.

Oszczędzajcie się, trenujcie asertywność, uprawiajcie sport, jogę, spacerujcie dużo, odmówcie tych dyżurów całodobowych i siedzenia po godzinach, gdy nie macie zaakceptowanych wprzód nadgodzin w systemach i drukujcie takie akceptacje, bo w systemie naszego pionu wycinali nam nadgodziny, że się sporej kasy nie doliczyliśmy i jesteśmy mocno w plecy - niby że to był błąd tego systemu. Jak macie małe dzieci, to możecie dużo odmówić i zupełnie się nie angażować.

@Teo To chyba dobry ruch, szkolić się i uciekać czym prędzej! Nie bierzcie tylko szkoleń jakie Wam zaoferują, bo lojalkami Was zatrzymają i wrzucą do najgorszych projektów, z których nie będziecie mogli dać dyla przez dwa lata.
topór 2016-01-12 13:24:12
Lepiej jak jest nerwówka, bo spokoju w Asseco każdy się boi, bo wtedy zwykle ruszają redukcje zatrudnienia i jest loteria, który pion na celowniku ma zarząd, a wtedy już wolna amerykanka, bo piony rządzą się same, a jak mają pozwolenie na zwolnienie 500 osób, to zwalniają jak im wygodnie.
1
samanta 2016-01-12 18:26:10
Atmosfera extra. Urlop zawsze zgodnie z planem, z ekipą od projektów piwkujemy itd po pracy. O nadgodzinch nigdy nie słyszałam, Od nas przez 5 lat odeszła tylko jedna osoba, i to z powodu wyjazdu do USA Ja polecam!!:) Nie wiem o jakiej nerwówce piszą wyżej, ja tego nie widzę, może dlatego, że przezłożony super.
admin 2016-01-13 03:50:29
Ogólnie nie jest tragicznie z wyjątkiem dyżurów i interwencji w nocy, jak np. o 3:45 w nocy, jak teraz. Nie mogę sobie przypomnieć, kiedy się ostatnio porządnie wyspałem. Rok temu?
lojalki 2016-01-20 20:33:39
Te szkolenia, to lojalki, a potem kolejne i kolejne lojalki, które mi narzucono i wiem, że gdybym odmówił, to by ze mną pojechano. Jako młody pracownik rozwijałem się w projekcie z 5 miesięcy, a potem tylko docisk i tyrka. Miałem propozycje zmienić pracę na wielokrotnie lepiej płatną i nie mogłem, bo te przeklęte lojalki. A teraz mnie dodatkowo kredyt związał i zarabiam w Asseco połowę tego, co bym mógł lekko w innej firmie mieć, ale nie mam, bo przegapiłem swój czas.
1
Okoniewski 2016-01-26 23:20:25
To właśnie główny problem jaki mają programiści w Asseco. Dla mnie już raczej za późno.
omega 2016-03-08 18:15:21
Ale dają do podpisu i co zrobisz? Nie podpiszesz, to nie będziesz miał szkolenia, a bez szkolenia, nawet zbędnego, nikt nie da Ci szansy na dobry projekt, albo nawet pozostanie w firmie. W Asseco albo idziesz z prądem, albo toniesz. Tu nie ma opcji wyboru.
la 2016-05-14 12:26:13
oczywiście, rozwój w takiej robiocie jest oczywisty poprzez realizację takich projektów, ale mnie ciekawi czy skoro są teraz w gronie 20 największych polskich przedsiębiorstw w zestawieniu „Lista 200” to będę jakieś lepsza warunki finansowe oferowane
Zostaw swoją opinię o Asseco Polska SA - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Asseco Polska SA