brak logo

Magnus-Nord Sp. z o.o.

Toruń

Opinie o Magnus-Nord Sp. z o.o.

anonim 2009-01-05 15:23:41
Słowa kojarzące się z "MAGNUS-NORD" (np:rozwojowa, stresująca, wyczerpująca):
Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako srednio
Atmosfera i ludzie tam pracujący są raczej bywa roznie
Od jakiej stawki można negocjować pensję?900 zl netto
Najbardziej podobało mi się w "MAGNUS-NORD":nic
Najbardziej nie podobało mi się w "MAGNUS-NORD":kierownicy straszni zadzierajacy nosa
anonim 2012-06-20 12:09:26
wtym zakladzie pracy trzeba pracowac godzinowo dwa miesiace w miesiacu zeby zarobic 1500zl atmosfera miedzy pracownikami nedza starzy pracownicy uwarzaja sie wtej firmie jak by byli jej wlascicielamiwiekszosci pracownikow nieposiada uprawnien na zurawiki i tym podobne a musza pracowac tylko czekac na tragedie
kristofer 2012-10-07 15:12:45
jak pracujesz dobrze to otrzymasz minimalną płacę, jak wszystko olewasz to potrącą ci koszty szkody z wypłaty, i dostaniesz minimalną płacę. A powód do potrącenia zawsze się znajdzie. No i wszechwidzący Wielki Brat.
jurek 2013-08-27 19:34:30
Na tym to polega ze tutaj zarabia się wielkie [usunięte przez moderatora] . przyjdz do nas to się przekonasz .
Jaguar 2013-09-13 23:08:22
Ja odradzam ci prace w tej firmie poprostu szkoda gadać,pod kościołem byś więcej nazbierał bez żadnych obelg i wyzwisk.Przez pana[usunięte przez moderatora] niby kierownika z papierka i nowego wice prezesa jakiegoś tam [usunięte przez moderatora] czy jakoś tam.Sam ten wice prezes potrafi się do ciebie odezwać łaciną.Robisz jak [usunięte przez moderatora] za byle co,a najlepiej jak byś tam siedział 24 h na dobe nie opuszczał stanowiska pracy i jeszcze im płacił za zatrudnienie..!!!!
pikuś 2013-09-16 17:39:07
Potwierdzam syf,kila i mogila, a pan [usunięte przez moderatora].hmmmmm,ten gosc z czlowieczenstwem ma niewiele wspolnego,ogólnie odradzam.
1
g 2014-01-17 12:50:34
Teraz to sa torunskie zaklady odlewnicze. czy poza nazwa cos sie tam zmienilo?
Jupa 2014-01-17 13:26:38
Tak sie zmienilo,kierownicy zmianowi sa po podstawówkach i zawodówkach.
1
grubas 2014-04-08 09:46:22
Prezesik mial pomysl na firme,tylko nie mial zielonego pojecia o odlewni.Przyjal i...te na kierownika zakladu,ktory mu ladowal,takie kity ze sie w głowie nie miesci,a prezesik byl zadowolony bo slyszal z jego ust,to co chcial uslyszec,lizanie tylka tzw.I obaj rozłożyli firme na łopatki.
R 2014-05-13 10:31:03
Może i pomysł na firmę miał... zatrudniać ludzi na czas nieokreślony - ludzie, uważajcie na to. Aby zerwać umowę na stałe, trzeba podać powód - wtedy prezes zastrasza pracowników i zmusza do podpisania porozumienia inaczej grozi dyscyplinarką. Ma tylu doradców, a nikt mu nie powiedział, że groźby są karalne. Kadrowa - została zwolniona, bo prezes jej nie lubił, dyrektor produkcji... prezes się wściekł, kiedy się okazało, że chce mu dać wypowiedzenie, a ten go uprzedził. Wszyscy wiedzą, że chciał go zwolnić już trzy miesiące wcześniej. Podobnie było z tą młodą księgową. Pyskowała, to trzeba było ją zwolnić. Następna w kolejce jest babka z działu handlowego... kto będzie następny? Powiedz NIE prezesowi i ustaw się w tej kolejce a kolejka robi się długa. Prezes nie lubi kiedy ktoś za dużo podskakuje, a sam podskakuje dokładnie tam, gdzie każe warszawka. Coś mi się wydaje że jego dni już też są policzone.
rysio 2014-07-05 14:04:10
Można więc sądzić ,że wypowiedź " R" w całości jest nieprawdziwa ,prawda ?
pażdzioch 2014-07-15 11:48:30
Przerabialem wypowiedzenie,jeszcze za czasow prezia kurdupla.Mialem umowe na stale,kiedy chcialem za poruzumieniem stron,zrobil ze mnie szmaciarza i zlodzieja itp i na dodatek stwierdzil ze w zyciu juz mnie nie przyjmie,jesli bede chcial wrocic hehe.Lubu dubu,niech nam zyje prezes naszego klubu...:).Z tego co slyszalem,to master z bujna fryzura sam cienko skonczyl.
Bubu 2014-08-25 10:11:49
Nie polecam. Nowy prezes gorszy od starego, wogole nie zna się na zarządzaniu, karierowicz myśli tylko o sobie, firmę rozłoży na łopatki. Szkoda, po całości firma ( usunięte przez administratora ) nie szukacie tam pracy, po paru latach tam wiem co pisze, lepiej na kuroniowce niż w tzo
odlewnik 2014-09-28 14:41:45
Znam waszego prezesa. W Krakowie miałem okazję z nim współpracować. Był tam kiepskiej jakości kierownikiem działu technologicznego. Ten człowiek sprzeda każdego. Satysfakcję mam taką, że mu nawciskałem. Pożalił się szefowi produkcji ale nie był w stanie mnie zwolnić.
Pozdrawiam.
P.S Teraz pracuję w Szwajcarii za kasę. Jestem szanowany i jest super ok.
Formierz 2015-01-31 10:51:58
Po przepracowaniu w Magnusi/TZO prawie 8 lat to gorszego cyrku jak tu to juz nie znajdzie na kazdym kroku wazeliniarze i kablkablarze.Ale to juz prawie przezytek bo 28.01.2015 złożono wniosek o upadłość.Wlasnie przez tom nowoczesna linie za droga w utrzymaniu a nie zarabiala na siebie co miesiąc na minusie i nonstop awarie.!!!
1
Formierz 2015-01-31 10:56:58
Po przepracowaniu w Magnusi/TZO prawie 8 lat to gorszego cyrku jak tu to juz nie znajdzie na kazdym kroku wazeliniarze i kablkablarze.Ale to juz prawie przezytek bo 28.01.2015 złożono wniosek o upadłość.Wlasnie przez tom nowoczesna linie za droga w utrzymaniu a nie zarabiala na siebie co miesiąc na minusie i nonstop awarie.!!!
remo 2015-01-31 19:09:44
w magnus nord obecnie tzo to jest cyrk i dobra zabawa kierownik chłoptaś bez szkoły zabawia się z kumlami zamiast pilnować produkcji kolesiostwo złodziejstwo i wazeliniarstwo firma musiała upaść bo pracują tam nieudacznicy
4
remo 2015-02-25 08:11:13
od początku lutego jest przestój w pracy załoga jest na wolnym firma zgłosiła do sądu upadłość w tej chwili czkają na syndyka
2
Kar 2015-08-27 18:05:47
Na witrynie sadu w Toruniu mozna znalezc oficjalne dokumenty o ogloszeniu upadlosci prze TZO.
Maniek 2016-06-07 21:34:17
Ja również wspomina firmę dobrze
Maniek 2016-08-13 12:06:44
..... a jednak
Maniek 2016-08-14 18:09:00
Ok. Spróbuj, może Ci się uda
zainteresowany_wspolpraca 2016-10-01 23:42:21
Proszę użytkownika SAFE o kontakt na e-mail
info-mar@wp.pl
wakat 2016-10-02 17:31:24
A wiecie jaka aktualnei panuje atmosfera u nich? Podobno każdy dba o przyjacielskie stosunki między pracownikami, co znacznie urozmaica zatrudnienie u nich.
1
Zostaw swoją opinię o Magnus-Nord Sp. z o.o. - Toruń
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Magnus-Nord Sp. z o.o.