brak logo

"SAWDEL" Sp. z o.o.

Nakło nad Notecią

Opinie o "SAWDEL" Sp. z o.o.

prac 2014-12-09 04:53:16
Jak to mówił minister
(usunięte przez administratora) i kamieni kupa
odradzam odradzam
odradzam
juz były 2014-12-13 19:47:52
Odradzam
wyzysk
brak kasy na czas
i na czarno
gdzie pip?
michu 2015-02-26 08:07:35
panie szanowny kiedy pan mi odda pan moje pienadze?
nie wstyd panu ?
mysle ze nie wstyd
bo nie mam pan honoru
3
zenen 2015-03-02 09:27:51
wstyd i hańba
kasa na raty
po kilkaset złotych
obciach
zdaleka od sawdela
zeneon 2015-03-20 07:13:53
ta firma ta jedna wielka lipa
i nic wiecej kazdy kto tam robił i robi bo znam tych ludzi
to jakies nieporozumienie
1
januszek 2015-07-09 16:53:46
witam szanowni państwo, i pisze byscie byli ostrozni w wspólracy z ta firma
mysle ze z nimi najlepszy ewentualnie jest handel wenecki czyli na tzw kole
pozdrawiam i nie mówcie ze nie ostrzegałem
sawdelek 2015-08-09 11:55:14
co dobrego w firmie sawdel?pewnie nic nadal jak mi podpowiada doswiadczenie dno i to dośc płtkie, szkoda ze takie firmy maja jeszcze racje bytu,bo fajnie by było gdyby nie istnaily no ale to marzenia
bzdura 2015-10-20 11:21:43
większej ściemy nie czytałem. pracuję w sawdelu od 2002 roku. jestem bardzo zadowolony!!!
micchh 2015-10-20 11:31:55
ja też złego słowa nie powiem, sprzęt dobry kasa nie zawsze na czas fakt zdarzały się 4/5 dni. gdyby nie lepsza oferta to pewnie bym pracował.
bula35 2016-01-11 17:12:41
Piekne slowka prezesa przy przyjeciu pracownika [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] warte... brak slow. Wyzysk na pracownikach tak jakby musialo byc.
2
Kierowca 2016-09-09 02:39:06
Ja tez juz pracuję kilka lat i nie ma żadnych problemów co za bzdury wymyślają pewnie robić się nie chciało i wyleciał jeden z drugim a teraz się mszcząc wypisuja bzdury a może to jedna i ta sama osoba pisze te bzdury ? Szef jest dobrym czlowiekiem tylko ludzie to świnie i cfaniaczki i przez takich traci zaufanie do innych nowo przybyłych pracownikow.
Krone 2016-10-16 19:30:17
Witam,widzę że pracujecie w firmie SAWDEL po kilka lat,dziwne,skoro stale są rotacje,a co do sprzedaży okien od renomowanych firm to chyba jakaś pomyłka,przecież Oni tym już się nie zajmują,a nawet nie zajmowali,kiedyś mieli własną produkcję okien,peletu,teraz pozostał tylko transport.Może Ci którzy pracują po tych kilka lat niech się przestawią!
eyt 2016-10-16 21:14:02
@ Krone - no aole troche nie rozumiem twojej wypowiedzi - to ,że sa rotacje, to nie znaczy że kto9s nie może zostać w firmie przez kilka lat -n przecież wiadomo, że nie wszyscy "migrują" tylko jakaś część.
berdych 2016-11-04 16:07:10
o tak szef jest super człowiekiem................człowieku cos ty brał ,tylko z powodu kultury nie napisze kim on jest i jak sie zachowuje.....szkoda słow, słoma w butach to krotki komentarz i tyle
JANKA 2016-11-24 09:10:39
FAJNY TEN WASZ SZEF HAHHAHAHHHAHAHHAHAH
ZARTY JAKIES
Zostaw swoją opinię o "SAWDEL" Sp. z o.o. - Nakło nad Notecią
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie "SAWDEL" Sp. z o.o.