FIRMA FATALNA- POSIADAM JEDEN TERMINAL - ZMIAN KONTA TO REALNA TRAGEDIA - NIEKOMPETENCJA W 100% - PRZEZ 14 DNI NIE ZMIENIONO NUMERU KONTA PONIEWAŻ NIE BYŁO AKCPETACJI NA FORMULARZU DLA KARTY AME EXP. MIMO ZE W TRAKCIE TYCH 14 DNI ODBYŁEM 4 ROZMOWY NA INFOLINI- STRACIŁEM 3740PLN- W WYNIKU WYSYŁANIA NA MARTWE KONTO PRZEZ POLCARD. ODRADZAM POLCARD - ZERO ODPOWIEDZIALNOŚCI! - PODAJE SWOJEGO MAILA JESLI BYŁBY WĄTPLIOWOŚĆI ADMINISTARTORA LUB INNYCH OSÓB.
NĘKAJĄ TELEFONAMI, NAGMINNE ŁAMANIE RODO.
Ile wynosi prowizja od transakcji? Piszą, że jest atrakcyjna dla tych, co mają w sklepie terminal innej firmy i chcieliby przejść na Polcard w ramach tej urodzinowej promocji. Myślałam też o półrocznym teście, czy można z niego zrezygnować w trakcie. Ktoś z Was pewnie korzystał i wie :)
Macie informacje na temat zatrudnienia i warunków pracy? Coś zmieniło się w firmie przez ostatni rok? Napisz nam co nowego dzieje się w firmie Polcard SA!