Opinie o Europapier Polska Sp. z o.o.
Cześć, a o segmencie higieny ktoś także by napisał parę słów może? podobnie jak poprzednik tez mam na oku właśnie ofertę. opowiecie jak wygląda to od strony atmosfery na Ochocie? Tu widzę, że 100% stacjonarka akurat, chociaż padały pytania o inne tryby. Czy od strony zarobków da rade prosić o opinie?
Dzień dobry NX, w tej chwili poszukujemy osoby do Krakowa lub Warszawy na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta i to stanowisko objęte jest tymi samymi zasadami co specjalista ds zakupów w zakresie pracy hybrydowej czy benefitów. Różnica jest w okresie premii tzn. w Segmencie Higiena na tym stanowisku premie są kwartalne. Co do atmosfery w firmie/Dziale kierujemy się takimi zasadami jak dobra współpraca, otwarta komunikacja i reguła wzajemności - chcemy na sobie polegać w każdej sytuacji. Pozdrawiam, Katarzyna. HR Manager.
Witam, a można się przy tym dowiedzieć z jakich przyczyn te premie są ustalone właśnie na okres kwartalny? I mimo wszystko jak to odnosi się do średniej rocznej ich wysokości? Niezależnie od stanowiska byłby to wyrównany poziom?
Dzień dobry AI, zarówno wysokość premii jak i czasookresy jej wypłacania są zależne od stanowiska i celów biznesowych, jakie są przez dane stanowisko realizowane. Bierzemy pod uwagę to jaki jest wkład danego stanowiska w bezpośrednią realizację wyniku firmy (a stanowiska w sprzedaży taki wkład mają, więc jest to poziom % wyższy niż w przypadku stanowisk z Działów Wsparcia) oraz czy dane cele są możliwe do realizacji w takim czasie. Zapraszam do aplikowania i podczas rozmowy chętnie przedstawię szerzej zasady wynagradzania. Pozdrawiam, Katarzyna.
Obecnie firma poszukuje Specjalisty ds. zaopatrzenia/zakupów i chciałabym na nie aplikować. W związku z tym proszę o informację na jakie wynagrodzenie można liczyć. Tak +/-. Czy jest możliwośc pracy hybrydowej?
Dzień dobry Aniu, wynagrodzenie do momentu złożenia przez Nas oferty Kandydatowi jest poufne i nie udzielamy takiej informacji. To, czym mogę się podzielić to informacja, że oprócz miesięcznego wynagrodzenia stanowiska specjalistyczne objęte są również premią półroczną zależną od poziomu realizacji celów indywidualnych oraz Spółki. Dodatkowe świadczenia pieniężne na jakie może liczyć Pracownik to np. premia wakacyjna, nagroda świąteczna na Boże Narodzenie czy dofinansowanie pakietu medycznego czy karty Multisport. Co do pracy hybrydowej oprócz pracy okazjonalnej (24 dni w roku) w sytuacjach tego wymagających (np. chore dziecko, sytuacja losowa) możliwa jest praca zdalna w ustalonym dniu czy okresie. Pozdrawiam, Katarzyna, HR Manager.
Witam, wątek benefitów był poruszany ze dwa lata temu. W ostatnim czasie doprecyzowano warunki karty sportowej. Jest przy tym szansa na szersze omówienie wszystkich dodatków, które występują w tym roku? Czy przez te dwa lata doszły jakieś nowe?
Tak. Dofinansowujemy kartę dla Pracownika i umożliwiamy skorzystanie z atrakcyjnej oferty dla partnerów/rodziny. W ostatnim czasie poszerzyliśmy ofertę o karty Multisport dla Studenta, Kids oraz Seniora. Zwiększyliśmy również w tym roku o 50% fundusz na zorganizowany wypoczynek dla dzieci i młodzieży Pracowników. Uruchomiliśmy dodatkowe indywidualne szkolenia językowe, oprócz platformy e-tutor, a w planie kolejne od września. Pozdrawiam, Katarzyna, HR Manager.
Jak Katarzyna z HR napisała, indywidulane kursy są mocno indywidulane, brak szerszej komunikacji, brak informacji o takich możliwościach.
Czyli one są tylko pracownicy o nich nie wiedzą? Czy raczej są też zależne od stanowiska i przydatnosci języka obcego na nim? Jaki procent pracowników korzysta z tych szkoleń?
Dzień dobry, Nick, dziękuję za Twoją opinię. Jeśli jesteś Pracownikiem EPPL zapraszam do kontaktu ze mną. Chętnie opowiem Ci o możliwościach i zasadach, jeśli nie posiadasz jeszcze tej wiedzy. Komunikacja i ustalenia dotyczące indywidualnych kursów językowych uzgadniana jest z bezpośrednim przełożonym. Decyzja o takim kursie najczęściej związana jest z potrzebą znajomości języka angielskiego na danym stanowisku i/lub ze względu na realizowane projekty. W przyszłym tygodniu uruchamiamy kurs stacjonarny dla grupy początkującej. Uczestnikami są zarówno osoby, które będą potrzebowały języka angielskiego na stanowisku ale także jako forma benefitu. Będzie dobry moment, aby przypomnieć o możliwościach kursów indywidualnych. Pozdrawiam, Katarzyna HR Manager.
Dzień dobry Edyta, tak, jak napisałam wyżej kursy indywidualne są zależne od zakresu korzystania z języka podczas pracy czy realizowanych projektów. Warto dodać, że na stanowiskach, gdzie tej znajomości wymagamy, często pracują już osoby które już znają język angielski np. przeszły szkolenia/kursy wcześniej w firmie bądź dołączył już z taką wiedzą. Indywidualne działania rozwojowe, nie tylko językowe omawiane są z menedżerami. Oprócz tego Pracownicy mają dostępną platformę e-tutor z szerokim zakresem kursów językowych (zarówno kursy ogólne jak i specjalistyczne), do której zapisanych jest 60% Pracowników. Pozdrawiam, Katarzyna HR Manager.
Czy w Europapier Polska Sp. z o.o. zatrudniani są obcokrajowcy?
Czy Europapier Polska Sp. z o.o. zapewnia kartę multisportu?
Tak. Dofinansowujemy kartę dla Pracownika i umozliwiamy skorzystanie z atrakcyjnej oferty dla partnerów/rodziny. Pozdrawiam, Katarzyna, HR Manager
Czy nowo zatrudnione osoby w Europapier Polska Sp. z o.o. otrzymują od pierwszych dni umowę o pracę?
jeżeli chodzi o magazyn przez agencję ale zapomnij że przez rok czasu dostaniesz do nich umowę albo wcale
Tak, co do zasady pierwsza umowa jest na okres próbny, druga na czas określony a trzecia na czas nieokreślony. Rodzaj umowy jest ustalany podczas rozmowy rekrutacyjnej. W Magazynie owszem korzystamy również z usług agencji pracy. W sytuacji, kiedy osoba sprawdzi się a firma ma możliwość zatrudnienia osoby proponujemy umowę o pracę z Europapier Polska nawet po 6 miesiącach.
Z podkreśleniem, że do roku, a potem jak się współpraca układa? W przypadku gdy zostanie podpisana umowa z firmą to w jaki sposób warunki zatrudnienia lub też samej pracy mogą się zmienić? ile średni staż na maga wynosi teraz?
Pani Agato, przejście na umowę z Pracodawcą zależy od dwóch czynników tj.: posiadanego etatu (zgody na zatrudnienie) oraz oceny pracy osoby na danym stanowisku, jej zaangażowania, poprawności wykonywania zadań. Dokładnie również od tych czynników zależą warunki zatrudnienia tzn. wysokość wynagrodzenia i premie a nie od rodzaju umowy. Staż ma znaczenie w kontekście nabywania umiejętności i bycia efektywnym na stanowisku np. osoby doświadczone robią mniej błędów i pomyłek.
Co można powiedzieć o pracy na magazynie stosowanie kodeks pracy art 94, który jest robiony przez kierowników 2 dodatkowo powinno być wypłacane z art 81 lub jak jest w regulaminie u pracowników magazynowych art 135, który jest 6 miesięczny kierownicy nawet nie znają kodeksu art 207.
Można prosić o bieżące odniesienie się do tej opinii? Faktycznie było tak, jak w niej zasugerowano? Jak obecnie wygląda dostosowanie się do kodeksu pracy w firmie? Wszystko w porządku?
Muł dno i wodorosty firma . Osoba odpisująca na negatywne opinie naprawde nie wie co sie dzieje w magazynie zyje informacjami otrzymanymi od dyrektorów. Brak szacunku od tzw. kierownikow zmianowych szczegolnie 2 ktorzy maja cos z emocjami i ciagly problem z ludzmi na ich zmianie po kierownika magazynu. Premie naliczane w zaleznosci od humoru dyrektora. Kazdy pracownik przychodzi jak do ubikacji bo musi !. Brak jakiejkolwiek motywacji tylko kary . Jak ma sie do wyboru isc do ochrony czy do pracy w tej firmie to ....naprawde lepiej pilnowac chocby psa soltysa niz tu pracowac . Oszukiwanie ludzi obiecywanie niewiadomo czego ...moze w biurze jest ok ale ludzie na samym dole za grosz szacunku dla nich to tylko liczby i slupki w statystyce i kierownik tego bałaganu dbający o swoj stołek. Ludzie jak macie mozliwosc nie wybierajcie tej firmy no chyba ze chcecie słyszeć na dzien dobry od pana KZ 100 mniej z premii bo chłop miał trudne dziecinstwo i sie teraz wyzywa na innych
Co można powiedzieć o pracy na magazynie stosowanie kodeks pracy art 94, który jest robiony przez kierowników 2 dodatkowo powinno być wypłacane z art 81 lub jak jest w regulaminie u pracowników magazynowych art 135, który jest 6 miesięczny kierownicy nawet nie znają kodeksu art 207.
no i pewnie dla połowy odbiorców mogło to być niezrozumiałe, po co tak pisać, nie da się inaczej tego ująć? ale jeśli faktycznie dzieje się coś wbrew art to gdzie jakieś zgłoszenia na to? ewentualnie jaki efekt?
Wynagrodzenia są na czas na koniec miesiąca a czasami nawet wcześniej, nadgodziny wypłacają co miesiąc, do tego są premie miesięczne za dobrze wykonaną pracę. Bony na święta czy premie wakacyjne też są. Może to mało ważne dla kogoś, ale kawa, herbata, mleko czy owoce od firmy, nie trzeba nosić swoich.
Czy w Europapier Polska Sp. z o.o. możliwa jest praca na podstawie B2B?
Jeśli chodzi o prace na magazynie, to na jakie zarobki można liczyć? Są nadgodziny? Jeśli tak, to ile dają za nadgodzinę?
po zwolnieniu się też na spokojnie jest to rozliczane ale trzeba czekać na koniec kwartału? Okres wypowiedzenia w razie czego ile może trwać? i jeśli chodzi o nadgodziny to jak dużo ich występuje w praktyce?
Witam. Jak obecnie oceniana jest praca PH? Jaka ilość wizyt, cele, zadania? Jaka podstawa? Jaki samochód i czy też do użytku prywatnego? Czy warto próbować wysłać CV? Dziękuję za prawdziwe i obiektywne odpowiedzi.
Jaka jest pensja na początek dla Specjalisty ds. digital marketingu? Widziałam ogłoszenie w internecie. Szczególnie jak ktoś ma 3 lata doświadczenia?
Czy istnieje możliwość rozwoju w Europapier Polska Sp. z o.o.?
Tak istnieje. Firma stawia na rekrutację wewnętrzną. Oczywiście wymagania też są. Można wnioskować o szkolenia czy dofinansowania studiów. Trzeba o tym rozmawiać z przełożonym. Ważny jest też pomysł na siebie.
czyli w tej firmie są realne możliwości rozwoju i zrobienia porządnej kariery zawodowej? czy dzięki awansom na wyższe stanowiska można liczyć na dobre zarobki?
Nie ma możliwości awansu, wszystkie wyższe stanowiska są obsadzone od lat bądź zostają zatrudnieni znajomi "wyższej kadry" bez rekrutacji wewnętrznej.
W jaki sposób firma wypłaca nadgodziny i w jaki sposób sprawdzany jest poziom nadgodzin. Może ciekawych rzeczy się dowiem w na danej stronie. Mówimy o pracownikach biurowych. Pracuje długo w firmie i nie widzę aby były wypłacane albo montowane
Dzień dobry Pracownik, w firmie nadgodziny ustalane oraz rozliczane są zgodnie z Kodeksem Pracy, a także rejestrowane w systemie kadrowo-płacowym. Ze względu na obowiązek Pracodawcy do ewidencjonowania czasu pracy Pracowników, do stwierdzenia nadgodzin po stronie Pracownika wymagane jest pisemne zlecenie nadgodzin Przełożonego wraz z określeniem ich ilości oraz zakresu działań, a także przesłanie tej informacji do HR. Pracownik zobowiązany jest do notyfikowania Przełożonemu, jeżeli w jego ocenie nie będzie on w stanie wykonać powierzonych mu zadań w czasie normalnych godzin pracy. Za nadgodziny Pracownikowi przyznawane jest wynagrodzenia wraz z dodatkiem w wysokości wynikającej z Kodeksu Pracy. Istnieje możliwość otrzymania przez Pracownika rekompensaty pracy nadliczbowej w postaci czasu wolnego, jeżeli Pracownik zgłosi się z takim wnioskiem do Pracodawcy. Dodatkowo Pracodawca może we własnym zakresie, bez wniosku Pracownika udzielić mu czasu wolnego od pracy w wymiarze o połowę wyższym niż liczba przepracowanych godzin nadliczbowych. Dodatkowo praca w godzinach nadliczbowych może być rekompensowana za pomocą innych składników wynagrodzenia, nie nazwanych formalnie dodatkiem za pracę w godzinach nadliczbowych, np. premią, nagrodą, dodatkiem specjalnym, prowizją, dodatkiem funkcyjnym czy premią za zaangażowanie. Dział HR na bieżąco monitoruje normy nadgodzin u Pracowników, aby nie doszło do ich przekroczenia. Pozdrawiam, Katarzyna.
Na jakie benefity można liczyć w Europapier Polska Sp. z o.o.?
Oznacza to, że pracodawca nie oferuje żadnych dodatków socjalnych ani premii? Ciekawi mnie, czy są inne motywujące bonusy takie jak szkolenia lub kursy, które dają nowe uprawnienia. To także wartość dodana, która procentuje w przyszłości, więc warto byłoby żebyś o tym napisał.
Nie ma żadnych profitów.Medicover, o ile można nazwać to profitem za który się placi.Premii brak, zbyt wysokie plany. Za użytkowanie auta jest opłata i to nie mała, umowy lojalnościowe, mile widziane własna działalność. Opowiastki są piękne, póki nie podpiszesz papierów.
Dzień dobry, zapraszam do zapoznania się z Benefitami firmy w zakładce Benefity. Od pakietu opieki medycznej, przez kartę Multisport, świadczenia z ZFŚS, szkolenia językowe czy dodatkowe bonusy/nagrody. Jest tego trochę :-) Pozdrawiam, Katarzyna
Dzień dobry, co do atrakcyjności pakietu Medicover, całkiem szeroki wariant w pełni opłaca Pracodawca, Pracownik jeśli chce rozszerzyć pakiet do pakietu Premium lub na członków Rodziny opłaca samodzielnie tą część. Plany ambitne jednak zdecydowana większość Zespołu Sprzedaży je osiąga i realizuje. Oprócz prowizji za plany sprzedaży jest też premia MBO związana z realizacją celów indywidualnych i okazyjne działania sprzedażowe dodatkowo premiowane np. bony Sodexo. Nie ma umowy lojalnościowej tylko umowa o zakazie konkurencji, za którą Pracodawca płaci odszkodowanie a własna działalność jest możliwa, ponieważ jest to opcja o którą pytają Kandydaci. Zanim ktoś podejmie pracę w firmie podpisywany jest list intencyjny, w którym spisane są wszystkie warunki. Można o wszystko dopytać. Za samochód opłata zgodnie z wymogami prawa skarbowego - taka opłata jest w każdej firmie, chyba że nie ma możliwości korzystania z samochodu do celów prywatnych. Pozdarawiam, Katarzyna
Jaki jest koszt dołączenia rodziny do pakietu medycznego lub rozszerzenia go dla pracownika w Europapierze? Mogłabym się dowiedzieć o ile można sobie zwiększyć podstawowe wynagrodzenie dzięki różnym premiom oraz prowizjom? Nie chodzi mi o dokładne kwoty tylko po prostu o możliwe widełki :)
Dzień dobry, koszt dołączenia Rodziny do pakietu zależy od ilości dołączanych osób i zakresu świadczeń medycznych. Dopłata za Rodzinę waha się od 70 zł do 200 zł. Koszt rozszerzenia pakietu dla Pracownika możliwy już od 48 zł. Wysokość premii z kolei, w zależności od działu oraz stanowiska może wynosić od 10% wynagrodzenia nawet do nieograniczonego poziomu, jak w przypadku systemu prowizyjnego działu sprzedaży. Pozdrawiam, Katarzyna.
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie Europapier Polska Sp. z o.o.? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Chciałoby się napisać chociaż jedno dobre słowo o tej firmie ale nie ma co kłamać. Firma w przeciągu kilku lat zeszła na psy. Ludzie przy pierwszej lepszej okazji uciekają stąd. Nikt ich nawet nie próbuje zatrzymać,bo myślą, że na ich miejsce przyjdą nowi. Obecnie w dobie "kryzysu" pracownicy nie mają co liczyć na premie. O ile można to nazwać premią. Co miesiąc jest ucinana jednak nikt nie może się dowiedzieć za co miał ją zabraną a o pokazaniu ilości wypracowanych punktów pracownicy mogą pomarzyć. Kolejne osoby złożyły wypowiedzenia ale nikt się tym zbytnio nie przejmuję, bo idą ich tokiem myślenia przyjdą nowi. Pracownicy nie mają co liczyć w tej firmy na wsparcie kogokolwiek. Są traktowani jak tania siła robocza a za to otrzymują "zasiłek",bo wypłatą tego nazwać nie można. Nie spodziewajcie się jakiejkolwiek zmiany na plus, w tej firmie już lepiej nie będzie. Ludzie, którzy stąd odeszli nie żałują swojej decyzji. Na zebraniach obiecują wam jak to będzie cudownie ale to tylko puste słowa żeby zamydlić wam oczy, ale czego się spodziewać po nich skoro jeden od niechcenia odpowie ludziom z magazynu "Dzień dobry" a drugi bezczelnie kłamię pracownikom prosto w oczy, Idźcie pracować do normalnej firmy gdzie zarabia się normalne pieniądze i jest się szanowanym.
Dzień dobry, "Smutna prawdo" bardzo trudno jest odnieść się do tego, co zostało napisane - wiele różnych wątków, ale spróbuję to zrobić odnosząc się kolejno do fragmentów wpisu: "Chciałoby się napisać chociaż jedno dobre słowo o tej firmie ale nie ma co kłamać. Firma w przeciągu kilku lat zeszła na psy. Ludzie przy pierwszej lepszej okazji uciekają stąd. Nikt ich nawet nie próbuje zatrzymać, bo myślą, że na ich miejsce przyjdą nowi." - Każda firma przeżywa momenty, gdzie obecny Pracownik postanawia odejść z pracy, przeważnie zmieniając swoją sytuację na lepszą. To zawsze wyzwanie. Nieprawdą jest, że nikt nie próbuje zatrzymać takich osób. Jest bardzo wielu Pracowników, z którymi po złożeniu wypowiedzenia lub chwilę wcześniej omówiliśmy sytuację i zaproponowaliśmy rozwiązania, które po pierwsze są sensowne biznesowo a po drugie dbają o spójność działań względem pozostałych Pracowników. Nie zawsze udaje się to osiągnąć. "Obecnie w dobie "kryzysu" pracownicy nie mają co liczyć na premie. O ile można to nazwać premią. Co miesiąc jest ucinana jednak nikt nie może się dowiedzieć za co miał ją zabraną a o pokazaniu ilości wypracowanych punktów pracownicy mogą pomarzyć. Kolejne osoby złożyły wypowiedzenia ale nikt się tym zbytnio nie przejmuję, bo idą ich tokiem myślenia przyjdą nowi. Pracownicy nie mają co liczyć w tej firmy na wsparcie kogokolwiek. Są traktowani jak tania siła robocza a za to otrzymują "zasiłek", bo wypłatą tego nazwać nie można." Faktycznie czas pandemii i kryzysu był dotkliwy dla większości branż. Priorytetem było zagwarantowanie miejsc pracy na przyszłość i uchronienie firmy od konieczności zwolnień grupowych (tak jak w innych firmach). Miejmy nadzieję, że mamy ten czas za sobą i nie wróci już taki czarny scenariusz. Co do jasności kryteriów premiowania - zostały podjęte działania, które mają na celu rozwianie tych wątpliwości. Każdy powinien wiedzieć za co jest wynagradzany a jakie zachowania nie są akceptowane. "Nie spodziewajcie się jakiejkolwiek zmiany na plus, w tej firmie już lepiej nie będzie. Ludzie, którzy stąd odeszli nie żałują swojej decyzji." Bardzo rzadko kiedy ktoś żałuje decyzji o zmianie pracodawcy, jeśli podejmował ją rozważnie. Myślę, że z perspektywy czasu jest lepiej niż było. Niektóre zmiany wymagają czasu, ale rozumiem też ograniczone pokłady cierpliwości. Czemu tak piszę? Mamy kilka przykładów osób, które już z nami pracowały a po kilku latach są z nami ponownie. Każda z nich kiedyś też z jakiegoś powodu zdecydowała się odejść. A teraz ponownie jest na pokładzie. "Na zebraniach obiecują wam jak to będzie cudownie ale to tylko puste słowa żeby zamydlić wam oczy, ale czego się spodziewać po nich skoro jeden od niechcenia odpowie ludziom z magazynu "Dzień dobry" a drugi bezczelnie kłamię pracownikom prosto w oczy, Idźcie pracować do normalnej firmy gdzie zarabia się normalne pieniądze i jest się szanowanym." Do tej części wypowiedzi nie odniosę się, ponieważ jest to opinia, do której każdy ma prawo. Pozdrawiam, Katarzyna
Dzień dobry pani Katarzyno. Bardzo dziękuje za odniesienie się do mojego wpisu sprzed ponad roku dotyczącego magazynu w Błoniu. Rozumiem,że jako dział HR jest pani zobowiązana dbać o dobre imię firmy jednak to co pani pisze kompletnie mija się z prawdą. Moja opinia była odzwierciedleniem tego co mam miejsce w firmie czyli braku poszanowania Pana dyrektora i Pana kierownika magazynu dla pracowników. Dla pani informacji nikt NIGDY nie spytał się pracownika magazynu czemu chce odejść. Sprawy formalane z wypowiedzeniem zajmowały 2 min, bo tyle zajęło podpisanie. Jeśli chce pani w dalszym ciągu odpowiadać na komentarze to prosba o zaczerpnięcie rzetelnej wiedzy na temat tego co się dzieje w magazynie w Błoniu. I najlepszym sposobem będzie rozmowa ze zwykłymi pracownikami a nie włodarzami
Faktycznie odniosłam się do dawnego wpisu, ale zależy mi na tym, aby informować o tym jak jest. Jak zawsze nie wszystko było i jest idealne, ale po to jest m.in HR, aby to zmieniać. Nie zgodzę się z tym, że nikt nigdy nie rozmawiał i nie pytał dlaczego ktoś odchodzi. Wobec niektórych tematów podjęliśmy działania. Niektóre rzeczy, tak jak w całej firmie, zmieniamy. Zastanawiam się czy jest tylko tak źle i beznadziejnie, skoro pracuje w tej firmie tyłu Pracowników przez tyle lat, nie tylko w Magazynie? Premie, nagrody, spotkania integracyjne, nagrody świąteczne i okazjonalne, wsparcie z ZFŚS to wszystko funkcjonuje. I oczywiście zawsze można powiedzieć, że są to generyczne benefity dostępne w każdej dobrej firmie. Pozdrawiam, Katarzyna
Odniosę się jako pracownik z długim stażem na magazynie. Ogólnie praca nie należy do lekkich... początki miesiąca ciężkie z względu na ilość zleceń z higiena. Po pierwszych 3 dniach wszystko się normuje i jest ok. Niestety mamy takie czasy ze nowy pracownik nie daje nic od siebie a oczekuje niewiadomo czego. Pieniądze oczywiście że mógłby być większe. Wszystkie premie dodatkowe które były obiecane zostały wyplacone. Jeśli chodzi o zwolnienia to w każdej firmie są... też kiedyś chciałem się zwolnić (z przyczyn osobistych) lecz miałem rozmowę z kierownikiem magazynu oraz kierownikiem zmiany i pracuje dalej poniewaz mój problem został zażegnany. Nie dziwie się że nie przekonują pracowników aby zostali jak chodzą w kratkę i ciągle narzekają. Trzeba budować dobra załogę jak kiedyś dlatego pewnie taka rotacja. Na ten moment widzę 3 osoby które nakręcają całą sytuacją. I może warto wymienić ich tu z nazwiska bo pewnie są to ich wpisy :) Napisze jeszcze o tych zwolnieniach poniewaz z tego co się orientuję to pracownicy którzy odchodzą opowiadają o firmie nieciekawe rzeczy a za moment chcą wrócić i takiego powrotu nie mają skoro gadali źle na temat firmy. Oczywiście nie dotyczy to wszystkich poniewaz jeśli ktoś odszedł jak normalny człowiek bo chciał zarobić więcej kasy w innej firmie i został (usunięte przez administratora) to wrócili i pracuja u nas nadal. A jest trochę takich osób na magazynie. To jest moja ocena danej sytuacji i nie dajcie się zmanipulować smutnymi osobami.
Pani Katarzyno widzę że jak lwica walczy pani o dobre imię firmy tylko po co usuwać niewygodne komentarze? Prawda bywa bolesna...na szczęście dla pracowników a nieszczęście dla pani internet na go work się nie kończy. Niech pani już przestanie te bajki pisać bo jeszcze ktoś się nabierze
Dzień dobry Master, Każdy komentarz, który nie będzie spełniał regulaminu serwisu a także będzie niemerytoryczny i będzie naruszał dobre imię firmy bądź jej pracownika, będzie archiwizowany. Nie pozostaną jednak bez naszej weryfikacji wątki poruszone przez Pana. Pozdrawiam, Katarzyna
Firma w ciągu ostatnich kilku lat zmienila sie bardzo mocno na niekorzysc. Pracownicy sa traktowani z całkowitym lekceważeniem i brakiem szacunku, odejścia staly się wręcz masowe, a na ich miejsce nie sa zatrudniane nowe osoby. Ilosc pracy przekracza wszelkie rozsądne poziomy, a system premiowy skonstruowany tak, żeby premia nie była wyplacana lub w najlepszy wypadku, była mocno ograniczona. Wieloletni dobrzy pracownicy odchodzą z firmy, bez najmniejszej proby ich zatrzymania. Zdecydowana wiekszosc pracowników szuka innej pracy i odchodzi przy pierwszej, możliwej okazji. W obecnej sytuacji to jest miejsce, które należy omijac szerokim lukiem.
Dzień dobry, na część tych opinii odpowiadałam w wątku "Smutnej prawdy", ale po raz kolejny odniosę się do ważnych kwestii: "Firma w ciągu ostatnich kilku lat zmieniła się bardzo mocno na niekorzyść. Pracownicy są traktowani z całkowitym lekceważeniem i brakiem szacunku, odejścia stały się wręcz masowe, a na ich miejsce nie są zatrudniane nowe osoby. Ilość pracy przekracza wszelkie rozsądne poziomy, a system premiowy skonstruowany tak, żeby premia nie była wypłacana lub w najlepszy wypadku, była mocno ograniczona." Od ponad 2 lat w firmie jest funkcja HR, konkretna osoba, do której można przyjść i porozmawiać o problemach i sytuacjach traktowania Pracowników bez szacunku. Tym bardziej, że Szacunek jest jedną z fundamentalnych wartości firmy. Zapraszam i zachęcam do kontaktu. Masowe odejścia to zdecydowanie przesada, ale faktycznie nie zawsze są zatrudniane nowe osoby. Wynika to z coraz lepszych procesów biznesowych, wdrażanych narzędzi czy zmian w odpowiedzialnościach. Nie piszesz już o tym, że ktoś otrzymał dodatkowe zadania ale i dodatkowe wynagrodzenie z tym związane, albo zmiana była szansą na rozwój zawodowy. "Wieloletni dobrzy pracownicy odchodzą z firmy, bez najmniejszej próby ich zatrzymania. Zdecydowana większość pracowników szuka innej pracy i odchodzi przy pierwszej, możliwej okazji. W obecnej sytuacji to jest miejsce, które należy omijać szerokim lukiem." O tym już pisałam, że odejścia wieloletnich pracowników zdarzają się w każdej firmie. Zawsze podejmujemy rozmowę i pytamy. Nie zawsze jest miejsce na porozumienie. Pozdrawiam, Katarzyna
Jak obecnie wygląda sytuacja w firmie ? Dalej kryzys?
Dzień dobry, Firma na przestrzeni kilku lat podjęła wiele biznesowych i operacyjnych decyzji, które finalnie w tym roku przełożyły się na dobre rezultaty. W tym ujęciu trudno mówić o kryzysie. Rynek i gospodarka nadal są nieprzewidywalne i mocno zmienne, co na pewno jest wyzwaniem na przyszłość. Koncentrujemy się na budowaniu takich rozwiązań i planów działania, które pozwolą elastycznie i szybko reagować na otoczenie. Trzymam kciuki za sukcesy całego Zespołu EP PL! Pozdrawiam, Katarzyna.
Jaki dress code obowiązuje w Europapier Polska Sp. z o.o.?
Nie ma to znaczenia. Pracownik w Europapierze to nowoczesny typ niewolnika, wiec ubior nie jest wazny ;)
Dzień dobry, nie ma konkretnych wytycznych dotyczących stroju podczas pracy, z wyjątkiem Magazynu, gdzie obowiązuje ochronna odzież robocza, gwarantująca komfort i bezpieczeństwo pracy w takich warunkach. Dbamy o to, aby na spotkania z Klientami czy Dostawcami poprzez strój okazać szacunek do drugiej osoby. W tych kwestiach polegamy na kulturze i wyczuciu sytuacji przez Pracowników. Pozdrawiam, Katarzyna.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Europapier Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Europapier Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 10.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Europapier Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!