logo Target PRO

Target PRO

Łódź

Wywiadu udzielił:
Łukasz Gajewski
Prezes Zarządu Target PRO

Prezes Zarządu Target PRO i ekspert specjalizujący się w tworzeniu oraz zarządzaniu strukturami sprzedaży w sektorze FMCG i usług, inicjator powołania Instytutu Outsourcingu zaangażowany w działania edukacyjne, twórca wielu innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie nowoczesnego doradztwa dla sprzedaży. Prywatnie miłośnik przyrody i kitesurfingu.

Target PRO
Adres:
ul. Wólczańska 241a
93-035 Łódź
O firmie:

Target PRO - jest liderem outsourcingu sprzedaży w kraju, obsługuje ponad 40 % rynku, posiada 15 – sto letnie doświadczenie w pracy dla największych koncernów, obecnie zatrudniamy ponad 1 000 przedstawicieli handlowych w całej Polsce.


Target PRO zatrudnia najlepszych handlowców, dużą wagę przywiązuje do ich szkoleń, rozwoju i samorealizacji. Każdego nauczymy kompetencji sprzedażowych, które zostaną z nim do końca życia. Zapewniamy relacje z fascynującymi i inspirującymi ludźmi każdego dnia. Zmieniamy postawę z „muszę/powinienem” na „chcę/lubię”.


W Target PRO każdy handlowiec znajdzie swoje miejsce i poczuje komfortowo.

Praca Handlowca w Target PRO – obejrzyj film

  

Jakie usługi i dla kogo świadczy Target PRO ? Kto może pracować w TARGET PRO ?

Tworzymy struktury sprzedaży dla firm i zarządzamy nimi. Swoje działy sprzedaży powierzyli nam do tej pory m.in.: MARS POLSKA, ŻYWIEC ZDRÓJ, DANONE, UNILEVER Polska, BONDULELLE, mBank, PLUS GSM, ROYAL CANIN, Tchibo.

Jesteśmy firmą, w której PRZEDSTAWICIELE HANDLOWI sprzedają najbardziej rozpoznawalne produkty na rynku FMCG; nie będącą jednocześnie producentem tych produktów.

Praca w TARGET PRO jest dla tych którzy: chcą się uczyć lub doskonalić, dla tych którzy chcą zyskać kompetencje, które zostaną z nimi do końca życia, dla osób ceniących współpracę, relacje i ludzi, dla tych którzy „chcą i lubią” a nie muszą”. Mowa oczywiście o Przedstawicielach Handlowych-bo na tym się znamy :)

 

Posiadają Państwo  15 – sto letnie doświadczenie w outsourcingu sprzedaży dla największych koncernów na polskim rynku. Jakie momenty były w tym okresie kluczowe dla rozwoju firmy?

Każdy kolejny klient jest momentem przełomowym, nowym wyzwaniem, nową strategią, nowym zespołem i nowym celem :)

Też moment w którym zrozumiałem, że to Handlowcy są najważniejsi i warto zatrudniać najlepszych i szkolić ich na najlepszych w kraju.

Dlaczego Target PRO? Co wyróżnia was wśród konkurencji?

Jest to podejście do pracy. Rozumiemy potrzeby zarówno dużych korporacji, jak i samych pracowników. Znajomość trendów oraz wsparcie dużych partnerów daje nam elastyczność.

Tworzymy Społeczność Handlowców, nie tylko tych którzy dla nas pracują. Znamy ich potrzeby, piszemy dla nich artykuły eksperckie, kręcimy Target TV z filmami instruktażowymi, organizujemy konkursy. Jednocześnie dajemy możliwość pracy z dużymi korporacjami i najlepszymi produktami na rynku.

W ciągu ostatnich lat eksperci notują stały wzrost rynku outsourcingu sił sprzedaży. Czy Państwo również zauważyli ten trend?

Tak, oczywiście. Według nas już niedługo wielkie korporacje nie będą posiadały własnych działów sprzedaży a wszystkie tego typu działania będą świadczone przez wyspecjalizowane firmy outsourcingowe, takie jak Target PRO.

Co uważa Pan za największy dotychczasowy sukces firmy?

Oczywiście jest to zespół, bo firma to ludzie. Zgromadziłem wokół siebie ludzi, którzy są profesjonalistami w każdym calu. Potrafią radzić sobie w każdej sytuacji nawet przy bardzo dużej dawce stresu, jaka niestety czasami może się pojawić w codziennej pracy. Cieszy mnie fakt, że ludzie mogą liczyć na swoją pomoc i wsparcie w codziennej pracy, budują trwałe relacje z współpracownikami i klientami.

Ilu pracowników obecnie zatrudnia firma?

Świadczenie usług wsparcia sprzedaży dla największych koncernów wymaga dużego zaplecza pracowników. Obecnie jest to ponad 1 000 pracowników w terenie, którzy obsługują blisko 80 000 punktów na terenie całego kraju.

Jak wygląda atmosfera w Państwa firmie? Czy wpierają Państwo integrację pracowników przez organizacje wspólnych imprez, wyjazdów?

Tworzenie dobrej atmosfery to dla nas priorytet. Dzięki zdobytej wiedzy i najlepszym narzędziom handlowcy z łatwością radzą sobie z zadaniami i mają czas dla siebie. Work-life balance daje możliwość realizacji swoich pasji. Nasi pracownicy znaleźli w Target PRO swoje miejsce i czyją się w pracy komfortowo. Dla Handlowców organizujemy nie tylko szkolenia, warsztaty i konferencje sprzedażowe, ale i wyjazdy i imprezy integracyjne.

 

Coraz częściej szukający pracy zwracają uwagę nie tylko na wysokość wynagrodzenia, ale również dodatkowe benefity. Co Państwo możecie zaoferować w tym zakresie?

Nasi Pracownicy mogą skorzystać z opieki medycznej, karty sportowej, uczestniczą w szkoleniach sprzedażowych, jeżdżą nowymi samochodami. Przede wszystkim jednak mają możliwość pracy ze znanymi i cenionymi markami, cieszącymi się uznaniem wśród klientów. Często organizujemy dla nich konkursy, które motywują, poszerzają widzę i umiejętności ale też pozwalają rywalizować o wartościowe nagrody.

Z jakich kanałów rekrutacji Państwo korzystają?

Korzystamy z kliku źródeł pozyskiwania kandydatów: portale ogólnopolskie, lokalne, targi pracy, portale społecznościowe, Biura Karier i Uczelnie. Uruchomiliśmy również nowoczesny system poleceń polecam.targetpro.pl, dzięki czemu osoby polecające otrzymują atrakcyjne nagrodę pieniężną.

Jak wygląda proces rekrutacji? Jest to jedna rozmowa czy ma kilka etapów?

Najpierw trzeba ZŁOŻYĆ APLIKACJĘ, najłatwiejsze jest wypełnienie formularza aplikacyjnego on-line w zakładce OFERTY PRACY. Najlepiej wybrać konkretne ogłoszenie i aplikować

lub

Przesłać CV i list motywacyjny bezpośrednio na adres: rekrutacja@targetpro.pl

Drugi etap to ANALIZA DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH
Sprawdzenie aplikacji przez rekrutera i wyłonienie kandydatów najbardziej dopasowanych do stanowiska. Wiemy jak ważna dla kandydatów jest komunikacja. Dlatego każdemu kandydatowi odpowiadamy, niezależnie od tego czy przeszedł do dalszego etapu rekrutacji czy nie.

Podczas ROZMOWY TELEFONICZNEJ przekazujemy bardziej szczegółowych informacji o warunkach zatrudnienia i specyfice pracy oraz wstępna ocena deklarowanych umiejętności.

Na SPOTKANIU z managerem i recruterem jest możliwość lepszego zaprezentowania się przez kandydata oraz przedstawienie wzajemnych oczekiwań.

Następnie jest WYBÓR KANDYDATA I ZŁOŻENIE OFERTY PRACY .
Po zaakceptowaniu warunków przez obie strony, nowo przyjęty pracownik bierze udział w procesie wdrożenia, poznając firmę, zakres swoich obowiązków oraz ludzi, z którymi będzie współpracować.

PODZIĘKOWANIE UCZESTNIKOM REKRUTACJI jest dla nas bardzo ważne bo wiemy, że kandydaci czekają na informację zwrotną.

W jaki sposób weryfikują Państwo kwalifikacje kandydatów?

Podczas rozmów telefonicznych, spotkań bezpośrednich czy poprzez pozyskanie referencji u poprzedniego pracodawcy.

Jakie są najczęściej popełniane błędy, które zaobserwowaliście podczas procesu rekrutacji?

Błędy pojawiają się już na poziomie dokumentów aplikacyjnych. Kandydaci zamieszczają w CV zdjęcia z wakacji , ze spotkań rodzinnych czy też nieprawdziwe informacje odnośnie doświadczenia zawodowego i posiadanych kompetencji. W listach motywacyjnych umieszczają innego adresata niż Target PRO. Na poziomie rozmowy kwalifikacyjnej najczęściej popełniane błędy to: spóźnienie się, brak przygotowania na temat pracodawcy, producenta czy produktu, niestosowne ubranie, nadmierna gestykulacja, stosowanie wulgarnych słów, przerywanie wypowiedzi rekrutera, nadmierna pewność siebie czy negatywna wypowiedź o byłym pracodawcy.

Jakie wymogi stawiacie przed swoimi pracownikami?

Realizujemy projekty rekrutacyjne na stanowiska związane ze sprzedażą, merchandisingiem i obsługą klienta. Doświadczenie nie jest jednak warunkiem koniecznym. Nasze oferty skierowane są zarówno do kandydatów doświadczonych, jak i tych którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową. Swoim pracownikom stwarzamy możliwość rozwoju zawodowego i pracy z najlepszymi markami na rynku.

U kandydatów cenimy: postawę PRO, dokładność, zaangażowanie, współpracę – tych wszystkich którzy je podzielają zapraszamy do Społeczności Handlowców TARGET PRO !

www.targetpro.pl

Czy zatrudniają Państwo studentów lub absolwentów w ramach programów stażowych?

Programów stażowych nie realizujemy. Prowadzimy program praktyk dla studentów w poszczególnych działach naszej firmy: HR, Support czy Floty. Studenci stanowią wsparcie dla specjalistów dzięki czemu mogą z bliska zobaczyć jak wygląda praca i w jaki sposób funkcjonuje nasza firma. Osoby, które sprawdzą się podczas programu praktyk otrzymują od nas oferty pracy.

Sukces firmy w dużej mierze zależy od pracowników. Jak dbają Państwo o ich motywację?

Pracownicy są zaangażowani jeśli odczuwają korzyści z pracy dlatego też zapewniamy Im wcześniej wspomniane benefity, jak opieka medyczna czy karta sportowa. Stwarzamy możliwość pracy z największymi koncernami i najlepszymi markami, rozwijamy i szkolimy.

Czy Państwa pracownicy mają zapewnioną możliwość rozwoju?

Jesteśmy przede wszystkim nastawieni na rozwój pracowników, zarówno pracujących w Centrali jak i Przedstawicieli Handlowych. Zdajemy sobie sprawę, że rozwój i możliwość awansu to jeden z najważniejszych motywatorów oprócz wynagrodzenia czy atmosfery. Nasze oferty pracy są skierowane zarówno do osób z doświadczeniem w sprzedaży, jak i tych, które chciałyby się rozwijać w tym obszarze. Wielu spośród naszych Handlowców awansowało na wyższe stanowiska czy do struktur naszych klientów.

Co chciałby Pan powiedzieć osobom, które rozważają złożenie aplikacji właśnie do Target PRO?

Zapraszamy do zespołu wszystkie osoby nastawione na rozwój, zdobywanie nowych doświadczeń i pracę z największymi klientami z branży FMCG. W Target PRO zapewnimy Ci wynagrodzenie odpowiadającym potrzebą rynku pracy, motywujący system premiowy i stabilne zatrudnieniu w oparciu o umowę o pracę. Nowe auta służbowe, bezpłatna opieka medyczne oraz dofinansowania do pakietów sportowych są u nas standardem.

 

  

Czego możemy Państwu życzyć na przyszłość?

Uważamy, że samorealizacja to nasza misja. Wyrażamy głębokie przekonanie, że działania które podejmujemy na rzecz rozwoju i zdobywania doświadczeń naszych pracowników pozwoli zbudować wizerunek Target PRO, jako pracodawcy pierwszego wyboru.

Dziękujemy za rozmowę.