brak logo

Impulso Sp. z o.o. i Spółka Sp.K.

Częstochowa

Opinie o Impulso Sp. z o.o. i Spółka Sp.K.

anonim 2009-05-12 20:14:24
Natanel - 2009-01-04 21:06:32

Słowa kojarzące się z Impulso Sp. z o.o. i Spółka Sp.K. - stresująca, wyczerpująca,
Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako marny .
Atmosfera i ludzie tam pracujący-
Jest klika sympatycznych osób ale są też pozostali w większości niestety
Od jakiej stawki można negocjować pensję? - dużo obiecywania, efekt marny
Najbardziej podobało mi się w Impulso Sp. z o.o. i Spółka Sp.K. : bony świąteczne, bilety do kina i fajny expres do kawy.
Najbardziej nie podobało mi się w Impulso Sp. z o.o. i Spółka Sp.K. : brak mozliwości rozwoju, brak motywacji, chaos w zarządzaniu i przenikanie się kompetencji itp.

Prezes jest beznadziwjny, niekompetentny szkoda, że udziałowcy tego nie widzą. Marne szanse na rozwoj na rynku, wg mnie Pan (usunięte przez administratora)prowadzi ta firmę na dno, przez niego wielu kompetentnych pracowników odeszło. Brak jakiej kolwiek możliwości negocjacji wynagrodzenia. Motto firmy im niższe wykształcenie tym wyższe wynagrodzenie, nie wspomnę o ubiorze jednej pracownicy, która lubi tyłkiem świecić i za to ma większe premie i dodatki
anonim 2009-08-31 22:06:42
zgadzam sie z powyrzszom opinią marna praca, marne zarobki .kierownictwo uwielbia nierobów .ogólnie firma idzie na dno w zastraszającym tempie.jednym słowem z daleka fajny widok(usunięte przez administratora)
Michał 2011-06-09 20:54:00
"powyrzszom"
o mój boże O_O
1
BYLY PRACOWIK 2013-09-30 21:08:56
BYLE JAK SIE PRACUJE, NIESTETY WSZYSTKIE FAJNE OSOBY JUZ WYLECIALY A WYLECIEC MOZNA ZA NIC . PRACA MARNA I PLACA BLE JAK
7
ktoś 2014-07-02 20:02:57
była okazja pracy... i szczerze bardzo ale to bardzo nie polecam!! Większość pracowników panoszy się jak by to była ich firma, niestety ale kablują na każdego za byle co... najlepiej nic się nie odzywać robić swoje i dostać łatkę gbura, kierownicy faworyzują co niektórych pracowników a innych mają za gorszych od siebie... płaca nie wiem jak było wcześniej ale teraz bez rewelacji...
3
nyhiel zwaizag 2014-10-01 20:46:38
ile na reke?
żabik 2015-01-11 15:59:18
no jeżeli szukasz pracy własnie w takiej branży i potrzebujesz pewnej firmy, aby oczywistym było , ze co miesiąc dostaniesz swoje wypracowane pieniadze to jest to dobry kierunek. Pytanie w tej chwili brzmi jednak na jakiej wysokości stawki mozna liczyć w Impulso w chwili obecnej ? ktoś może się podzielić tą informacją?
1
jankoo 2015-03-25 12:51:44
Czyli rozumiem, że zatrudniając się w Impulso w Częstochowie mogę mieć pewność, że co miesiąc konkretnego dnia miesiąca będę miał wypłatę na koncie? Też zastanawiam się jak z trwałością ich produktów? np. karniszy, rolet i plis tekstylnych. Ktoś kupował u nich i mógłby powiedzieć czy solidnie były zrobione ?
Ktoś 2015-05-03 21:49:28
Adaś jakie piękne pochwalne słowa tu wypisujecie . Napisz prawdę ..
Tomi 2016-06-20 07:36:35
Firma jest wręcz wspaniała ,a zarobki są znakomite średnia krajowa się czerwieni ze wstydu .huraaa Niech jej gwiazdka nie zagaśnie .
magazynka 2016-10-04 00:01:07
Pracuje obecnie w Impulso. Atmosfera spoko, kasa zawsze w terminie, umowę ma każdy. Firma cały czas się rozwija, posiada bardzo dobre zaplecze. Praownicy są bardzo dobrze traktowai. Rotacji nie ma za dużej. Polecam
2
hannaB 2016-10-04 15:58:01
A mogłabyś napisać coś więcej o zarobkach oprócz tego, że są na czas @magazynka? Chodzi mi o to na jaką podstawę mogę liczyć i czy są jakieś premie? No i nurtuje mnie też temat umowy, jaką proponują? Umowa o pracę czy jednak to nieszczęsne zlecenie?
Zostaw swoją opinię o Impulso Sp. z o.o. i Spółka Sp.K. - Częstochowa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Impulso Sp. z o.o. i Spółka Sp.K.