Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Panasonic

Pracowałeś w firmie Panasonic i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
Byly pracownik - 2010-01-28 09:46:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracowalem tam w latach 1998-2001. Generalnie bylo tak - koszmarna stala czesc zalogi [pochodzaca glownie z upadlej polanii] ktora nie posiadala zadnych umiejetnosci i wyksztalcenia. Potrafili tylko kablowac, sciemniac i w przypadku "miszczow" regulaminowo jak w armii sypac naganami i upomnieniami bo stalo sie za blisko linii, bo o pol minuty ktos sie spoznil z przerwy itp. Kazdy kto mial stala umowe o prace byl dla kierownictwa kims lepszym, nie liczylo sie to, ze na ogol mieli skonczana zawodowka obuwnicza i nie potrafili nic robic.
Kadra kierownicza to typowe gestapo pochodzace z polanii i polanexu.
Jedyne plusy to w miare dobre wynagrodzenia [jak na tamten okres] i pracownicy najnizszego szczebla [ok 70% zalogi] - chociaz zastraszeni i z umowami terminowymi to mozna bylo z nimi pogadac i nie kablowali.
zdjecie uzytkownika
bolek - 2010-01-29 18:42:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam mam nadzieję że pracownicy bateryjek z Gniezna wreszcie się obudzą i opiszą na tym forum jak pracuje się w [usunięte przez administratora] pracy.Tak tak kiepskie zarobki ( usunięte przez administratora )a rękę po kilkunastu latach pracy, przeważnie brak mozliwości awansu,itd.Napewno jest w fabryce grupa ludzi którzy zarabiają lepsze pieniądze ale szary pracownik nie jest tu szanowany ,mechanik brygadzista mistrz owszem zarabiają nieżle.Na jednym z działów pracował taki majster o nazwisku ( usunięte przez administratora )to był ( usunięte przez administratora )
zdjecie uzytkownika
abc - 2010-02-02 15:37:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
bolek - 2010-01-29 18:42:05Witam mam nadzieję że pracownicy bateryjek z Gniezna wreszcie się obudzą i opiszą na tym forum jak pracuje się w obozach pracy.Tak tak kiepskie zarobki ( usunięte przez administratora ) na rękę po kilkunastu latach pracy, przeważnie brak mozliwości awansu,itd.Napewno jest w fabryce grupa ludzi którzy zarabiają lepsze pieniądze ale szary pracownik nie jest tu szanowany ,mechanik brygadzista mistrz owszem zarabiają nieżle.Na jednym z działów pracował taki majster o nazwisku ( usunięte przez administratora ) to był psychopata( usunięte przez administratora )Dokladnie( usunięte przez administratora ) Nigdzie poza gnieznienskim Panasonic'iem nie widzielam zeby ludzi ustawiano przed rozpoczeciem zmiany na bacznosc w rzedzie jak w( usunięte przez administratora ). Japonczycy byli OK ale nasza kadra [moze z wyjatkiem dwoch kierownikow] wprowadzila reguly wzorowane na filmach o Gestapo badz SS - jak kto woli. Korzystali z tego, ze wiekszosc pracownikow stanowili mlodzi ludzie z agencji pracy tymczasowej lub osoby z umowami terminowymi - brak pracy a zyc trzeba wiec robilismy co kazali. Wiekszosc osob mialo rodziny lub studiowali - zalezalo nam na kazdych pieniadzach. Metody kablowania jakie stosowaly niektore osoby byly bezczelne i perfidne. Dochodzilo nawet do tego, ze ktos cos ( usunięte przez administratora ) bezczelnie kablowal "mlodego" co spotykalo sie z ogromna radoscia mistrza. Zdarzalo sie, ze "elita" linii sciemniala, udawali awarie itp a jak "miszcz" sie pytal dlaczego nie wykonano planu to byla wina "tych nowych". Mobbing to zbyt delikatne okreslenie. Zabraniali nawet stania w drzwiach od szatni w upalne dni kiedy na dusznej hali nie bylo czym oddychac... To byl zaklad tresury ludzi - wolalbym robic na budowie niz tam wrocic.
zdjecie uzytkownika
gość - 2010-03-03 22:18:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ponoć w czerwcu mają ruszyć zwolnienia. Słyszeliście coś na ten temat? Nie wiem czy już szukać innej roboty.
zdjecie uzytkownika
Elf - 2010-03-05 23:50:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Co wy frustraci tutaj piszecie ? Trzeba było sie uczyć !!!!!!! Pracowaliście gdzieś indziej ? NIe ma mnie w firmie juz kilka lat. Z własnego wyboru odszedłem i teraz juz wiem że trawa za płotem tylko wydaje się być bardziej zielona!!!!! Każdy ma wolny wybór. Możecie pracować za najniższe u wuja stasia a resztę dostawać w kopercie pod stołem. Nie wiem co jest bardziej upokarzające branie lewej kasy czy w gruncie rzeczy bardziej rozśmieszające niż [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zachowania niektórych MISZCZÓW Panasonica! Jeżeli ludzie odchodzili to tylko z przyczyn ekonomicznych ! Na palcach jednej ręki policzyć przypadki( usunięte przez administratora )dyscyplinarnego. Aż żal że wielu darmozjadów w firmie trzymano! Ci co odeszli w zwolnieniach grupowych i narzekają niech popytają w Gnieźnie gdzie płacili takie odprawy jak bateryjkach! Nie chce mi się was czytać ( usunięte przez administratora )
zdjecie uzytkownika
GOŚĆ - 2010-03-10 09:39:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Hehe pracowałam tam przez agencje pracy tymczasowej. I powiem, że co do osób pracujących tam na umowie, to tylko kilka było konfliktowych. Praca była ok i chętnie bym tam wróciła. Brygadziści itd to osoby z którymi można się dogadać bez problemu. Minusy to tygodniowe umowy o pracę tymczasową. Chcecie ponażekać na jakiś zakład pracy? Polecam McDonald's - to jest gestapo :D
zdjecie uzytkownika
GOSTEK - 2011-05-05 17:54:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
TAK MASZ RACJE A ZWLASZCZA JEDEN CO MA DWA DZIALY NIE SZANUJE LUDZI I MA SWOJ SWIAT
zdjecie uzytkownika
automatyk - 2012-01-13 16:22:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jak wygląda tam praca działu technicznego?
zdjecie uzytkownika
gość 3 - 2012-03-09 14:35:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jestem ciekaw czy piszemy o tym samym \"leśnym stworzeniu\" które naprawde ma swój świat a poza tym myśli że tylko on ma racje i wie wszystko najlepiej, tylko zapomniał jak wół jak cielęciem był spomaszu
zdjecie uzytkownika
gość 4 - 2012-03-12 12:16:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Jedno trzeba oddać że praca w baeriach nie jest zła ,wręcz powiedział bym bardzo dobra ale jest też druga strona [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] lu- przełorzeni-a niektórzy z nich to straszne kmioty-zwłaszcza mistrzuni [usunięte przez administratora] jak nazywają go jego przy [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] asy
zdjecie uzytkownika
nikt - 2012-11-25 13:48:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
szkoda gadać brak poszanowania dla pracownika,liczy się tylko wynik kosztem ludzi
zdjecie uzytkownika
gosc - 2013-01-20 11:57:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
uciekajcie z tej firmy
zdjecie uzytkownika
nowy? - 2013-02-14 13:43:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
sorki, ale przy tym bezrobociu jestem zdesperowany aby sprubować, czy podpowie mi ktoś jak tam rekrutują , gdzie złozyc podanie, bardzo prosze.
zdjecie uzytkownika
azja - 2013-03-05 20:07:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
tak zle nie ma na nockach spicie z zwlaszcza brygadzisci
zdjecie uzytkownika
gienio - 2013-05-07 20:30:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
gosc co masz dokładnie na myśli pisząc uciekajcie z tej firmy? Możesz napisać coś więcej na ten temat oraz na temat tego jak się pracuje w Panasonic? Ile mogę miesięcznie sobie tam spokojnie zarobić? A jak tam jest z umową i socjalem? Dają wogóle umowę o pracę? No i czy dla najlepszych pracowników są jakieś premie, dodatki, awans?
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-06-07 13:33:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (3)
A ja szukam informacji na temat pracy w Panasonic. Pracowałem wcześniej w innej firmy z tej samej branży i szukam nowej pracy. Piszecie żeby uciekać z tej firmy. A możecie napisać ile się zarabia średnio?
zdjecie uzytkownika
Anonim - 2013-07-20 01:15:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ile dają pieniędzy?
zdjecie uzytkownika
norbi - 2014-03-10 23:02:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja przeczytałem te komentarze powyżej o Panasonic, to dziwi mnie jak tak wielka i znana firma może czasem miec takie opinie. Nieprawdopodobne.
zdjecie uzytkownika
zamiks - 2014-03-20 21:49:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
na ich oficjalnej stronie mają całą masę ofert pracy, poszukują do wielu krajów, na przykład Turcja, Francja czy Niemcy!!!
zdjecie uzytkownika
yago - 2014-04-07 23:56:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ale poszukują do jakichś konkretnych robót czy tylko na stanowiska typowe dla pracowników fizycznych, aby tylko potyrać?
zdjecie uzytkownika
bolo - 2014-05-28 00:32:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
@yago, wiesz Panasonic to dośc duża i znana firma, szukaja zazwyczaj do pracy przy liniach produkcyjnych, czasem jakis magazyn.
zdjecie uzytkownika
bolo - 2014-06-23 21:54:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Kiedy ostatnim razem pojawiły się jakies nowe osoby, bo na stronie career.panasonic.eu jest sporo ofert pracy do Niemiec, ale do Polski brak.
zdjecie uzytkownika
Lala - 2014-11-12 10:31:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A to jest trochę dziwne, chyba, że są to inne oferty niż na produkcję. Z logicznego punktu widzenia bardziej opłaca im się przenieść produkcję do tańszego kraju by móc płacić mniej za pracę pracownikom. Polacy idealnie się nadają do tego typu wykorzystywania, ale nikt nie potrafi sam o swoje zadbać...
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Panasonic
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x