Jakie są mocne strony pracodawcy Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k.?
Zakupiony towar pozostawiony na kasie samoobsługowej trafił na półkę w sklepie .Robiąc zakupy w sklepie pozostawiłem zapłacony towar na kasie samoobsługowej ponieważ był to ostatni produkt na półce po powrocie do sklepu Pani kierownik wysyła mnie na Policje bo nie morze sprawdzić monitoringu sklepu idąc do pułki gdzie leżał zakupiony towar znowu wystawiony zastaje jeden produkt do sprzedaży .Pani Kierownik nie morze sprawdzić ile ma szt. towaru na sklepie i karze ponownie iść na policje co mam zgłosić kradzież czy coś innego.Trzeba zatrudnić paru Panów Policjatów by wyjaśniali sprawę za Lidla a (usunięte przez administratora) niech sobie spokojnie (usunięte przez administratora). . Jestem ciekawy czy wystawienie drugi raz towaru do sprzedaży nie jest przestępstwem skarbowym . Czy nie można sprawy załatwić normalnie a nie zatrudniać Policje .bo morze jutro wysłać kolegę żeby kupił ten ostatni produkt ciekawe jak go sprzedadzą nie mając na stanie chyba że wystawiają na półkę po jednej sztuce jestem ciekawy co na to URZĄD SKARBOWY bo tam też należy to zgłosić idąc tym tokiem rozumowania ile trzeba zatrudnić służb pracujących za pieniądze podatników żeby wyjaśnić taką błahą sprawę no ale to nie są pieniądze Lidla tylko POLAÓW BRAWO O DBAŁOŚĆ O KLIJENTA
Jakie są mocne strony pracodawcy Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k.?
Uwielbiam sklep LIDL w Luboniu, przyjemnie robi się zakupy czysto , zadbany sklep , cały towar na odpowiednich półkac nie ma bałaganu i wiadomo zawsze gdzie czego szukać a nad tym wszystkim czuwa kierownik Marcin który bardzo mocno jest zaangażowany w wykonywanie swoich obowiązków kierowniczych . Zawsze pomocna cała załoga sklepu, pracownicy bardzo kulturalni. Sama przyjemność robić zakupy w takim sklepie. Polecam!
Bardzo mizerny
Zadano mi jedno pytanie czy pracowałam kiedyś w sklepie. Na rakrutacji były trzy osoby nie przedstawiły się. Miało to miejsce w Pup Poznań dzisiaj. Poszukiwani są pracownicy do nowo budowanego sklepu na ul. Naramowickiej na moje pytanie czy mogłabym pracować w innej lokalizacji bo to drugi koniec miasta a ja mieszkam przy Lidlu odpowiedź otrzymałam że oni są z innego rejonu i mam sobie sama szukać. Wpisał mi na skierowaniu że odmawiam podjęcia pracy. Rezultat zostanę pozbawiona zasiłku. Mam 55 lat i trudno mi znaleźć pracę. To takich jak oni powinno się zwolnić bo przynoszą wstyd firmie która ich zatrudnia.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Mówią praca na lata a ludzie wylatują
Najgorsze (usunięte przez administratora) i ścierwo jakie istnieje na rynku w Polsce, jeśli chodzi o produkty ok w porządku duży wybór wszystko ładnie pięknie, jeśli chodzi o szanowanie ludzi to szantażują, że jak nie weźmie ktoś (niepotrzebnie) opieki na dziecko 100% to będzie przeniesiony w ten dzień na inny sklep. LIDL NAKIELSKA BYDGOSZCZ. MANAGERKA JEST TAK TĘPA ŻE nawet nie wie iż popełnia czyn niezgodny z prawem w postaci szantażu.
Lidl Bolesławiec. Coraz gorzej. Mały sklep jak na 50tys miasto. Scisk, bałagan wieczny brak towaru. Produktów z gazetki promocyjnej wiecznie nie ma. I to niezależnie od godziny kiedy przyjdzie się na zakupy. Sklep dostaje tak mało towaru że znika z półek już po chwili. Potrafi być np pół palety mleka, którego można lub trzeba kupić 6 lub 12 żeby było w promocji. Albo 3 szt np wiertarek. Balagan i ścisk nie jest wynikiem "lenistwa" pracowników tylko brakiem odpowiedniej ilości pracowników na zmianie. Zresztą widać że są wymęczeni i przepracowani. Parking porażka. Ciasny i za mały.
Może warto abyś bezpośrednio się z nimi skontaktowała i powiedziała? Wątpię, że ktoś przez forum to przeczyta. Jak w ogóle samą obsługę oceniasz? Jest uprzejma? Poza tym nie widziałaś może jakiś kartek na sklepie, że szukają pracownika? Myślisz że te rzeczy o których piszesz mogą wynikać z za małej liczby pracowników?
Szczecin,aplikacja kas samoobsługowych DNO, do puścił to jakich chory bydlak, zero , nie do porównania z biedronką czy Kaufland, skanujesz mleko, pyta ile mlek kupujesz, wiele innych beznadziejnych wymysłów jakiego psychicznego informatyka,zero intuicji w tej aplikacji,obsługa zawsze musi pomagać ludziom, DNO
I to źle? w sumie ciekawe jakby klienci złożyli na to jakieś zażalenie to by coś z tym zrobili, chociaż może to jest forma ustawień tylko. Nie pytałeś o to nikogo z obsługi?
Ogólnie to Lidl jako sklap bardzo mi się podoba tylko polityka sprzedaży mi się nie podoba i dodam że mnie wkur...a że Lidl nie jest hurtownią a jest zucony towar na promocji to wyjeżdża po 4 wózki jedna osoba. To powinno być karalne że sklep nie jest hurtownią a sprzedaje towar w hurtowych ilościach. Jest mnóstwo ludzi którzy by z chęcią też kupili to jeden burak jeszcze pewno co ma swój sklep wykupi wszysto. A na tych śmiesznych kuponach dają dajmy 2kg piersi z kurczaka za 20zl i limit max 2kg no bez pojęcia. Ostatnio byłem na otwarciu nowo wyremontowanego sklepu chciałem kupić szlifierkę bez przewodowa bo w promocji miała być. To nie kupiłem bo jeden (usunięte przez administratora) wziol wszystkie chyba ze 30. Także pod tym względem Lidla nie lubię tzn tych mądrych głów które tak zarządzają tym.
widząc te negatywne komentarze odnośnie reklamacji zaczynam się zastanawiać jak tu tak właściwie wygląda praca na infolinii? Zdarzają się bardzo roszczeniowi rozmówcy czy raczej idzie z nimi gładko? Prócz odbierania telefonów są jeszcze jakieś obowiązki?
Szkoda, że przyznaję 1 gwiazdkę, bo najchętniej nie dałbym żadnej. Mam 2 przypadki reklamacyjne i w jednym nic się nie dzieje od roku pomimo moich telefonów i maili, a w drugim: oddałem pionowy odkurzacz do sklepu z reklamacją jako rękojmię 1.08.2022 i do dziś (10.09.2022) nie ma odpowiedzi - dzwoniłem 2 razy i za każdym razem inne informacje, łącznie z tym, że się ktoś ze mną kontaktował z numeru tel. niemieckiego (mogę udostępnić spis moich połączeń odebranych i nieodebranych i nie mam takiego przypadku). TRAGEDIA - grubo ponad miesiąc i nie ma ani odkurzacza, ani zwrotu kasy.
coraz gorszy lidl ul.Pilsudskiego w Poznaniu kolejki kilometrowe do chlodni pani siedzaca na kasie robi laske i pokrzykujac na klienta ze kasuje nie ma czasu zadzwonic na druga kase cos nie tak sie porobilo kiedys fajny sklep teraz balagan stale nie porozstawiany towar , trudno przejsc miedzy alejkami i stale czynna jedna kasa z nie mila obsluga zenada MEGA MINUS ZA OBSUGE I TRAKTOWANIE KLIENTA
Cały czas to. Samo sklep z przetrmunowanymi. Produktami na polkach sanepid się. Ucieszy kilometrów. Kolejki czynna jedna kasa obsługa nie miła skandal Lidl. Ul. Piłsudskiego Poznań powinien zostać zamkniwty
A zastanowił się Pan może dlaczego tak jest??Może zwyczajnie nie ma kto tego towaru rozłożyć lub też przyjść do kolejnej kasy. Chcecie mieć sklepy w niedzielę otwarte to stójcie jak sieroty w kolejkach do jedynej czynnej kasy i łazcie pomiędzy paletami. Nikt nie sklonuje pracowników których zwyczajnie nie ma.
Tak tez mi sie zdarzyło pytam obsługi doslowie o wszystko bo nie lubie tracic czasu na szukanie produktow powinien byc w sklepie jeden pracownik na jednego klienta
Co roku jest gorzej ,wielki asortyment chamskich zachowań brak ,kompetencji ,brak wiedzy ogólnej ,wprowadzanie w błąd nie sprawdzałem jeszcze ,czy znają polski alfabet ,po prostu cytując klasyka " najgorszy sort pracowników " . Tak jest w Poznaniu przy ul. Wejherowskiej w Smochowicach ,brakuje tylko opaski na czole z napisem : " Szanowni klienci mamy was miedzy pośladkami ". W zeszłym tygodniu smarkaty "gnojek " ,kiedy próbowałem coś zapytać ,wydarł na mnie 72 letnią osobę ryja ,że on rozmawia przez telefon ,a ja jemu przeszkadzam. on nie jest od odpowiadania na pytania. To niech dyrekcja wyposaży tych (usunięte przez administratora) w napisy " Nie odpowiadam na pytania " ,albo niech się nie szwendają na sali sprzedażowej ! ,jak poprosiłem kierownika ,to przyszedł młodzieniec z plakietką sprzedawca, pytam czy jest kierownikiem ?,on na to ,że nie ,ale może być ! ,a ja mogę być premierem ale nie jestem ,odpowiedziałem ! Miałem dostać odpowiedź mailem na skargę złożoną na infolinii telefonicznie ,jeszcze nie otrzymałem. Dzisiaj z kolei żeton ,nie pasował mi do kilku wózków ,przepuściłem kilku klientów ,zanim wózek przyjął żeton, masakra ! kasjerka była mądra i dała mi dwa nowe żetony ,natomiast (usunięte przez administratora) ,co robił dobre wrażenie na sali sprzedażowej i plotkował z jakąś klientką ,nie wiedział dlaczego żetony nie pasują ? Myślę ,że Lidl udaje ,że płaci ,a oni udają ,że pracują. Jakość obsługi klienta w polskich placówkach LIDLA jest skandaliczna w Berlinie pracowałby taki może jeden dzień ? Nasze opinie oni maja głęboko gdzieś ! Olałem ich ciepłym (usunięte przez administratora)( oczywiście w przenośni ) i pojechałem do Biedronki ,wiecie co ? duży pełen wózek ( na 2 tygodnie spokój z zakupami albo i dłużej ) ZA 444 ZL,21 gr ( w tym dobre piwko ) ,nie jest nic taniej ! Nie kupujcie w Lidlu ! jak nie musicie . Ja pojadę nawet do droższych sklepów ,bo niczym nie przyciągają ,mają w (usunięte przez administratora) nawet klientów ,którzy przy kasie płacą nawet 500 zł. (usunięte przez administratora)
Już się wypowiedziałem wcześniej ,powiem tylko tak : 1- kto ich zatrudnia ? 2-kto ich szkoli ? 3- mieli szkolenie ISO ?,4-Gdzie są takie instytucje jak NIK ,lub PIH ? 5-kto Wam powiedział ,że maja taniej ?,6....,7.....8....... Trochę śmieszne wszyscy narzekają i kupują ,ja ich od dzisiaj Olewam ciepłym moczem i mam nadzieję ,że zwiną się z Polski ,niech szukają szczęścia w krajach Afrykańskich jak Papua Nowa Gwinea ,czy Wybrzeże Kości Słoniowej ,oczywiście z całym szacunkiem dla tych krajów ,ale może mają mniejsze wymagania. Lidl to niemiecka firma ! ,a przez lata ubliżano nam mówiąc pogardliwie "Polska gospodarka " Już czas na nowe powiedzenie Lidlowska gospodarka ,czyli(usunięte przez administratora) !
Młode kasjerki mają "wywalone" na klienta. Zero kultury!!! Zwłaszcza blondynka grubsza, dziś kolejny raz olała, znowu bez dzień dobry, bez żadnego słowa. Zero kultury!! Chociaż te dzień dobry wystarczy, a tu nic ????
Przedstawiam wam najgorszego pracodawcę roku. (usunięte przez administratora) Pracowałem na wielu sklepach Lidla bo bylem ciągle przenoszony i nie miałem prawa sprzeciwu miałem wiele problemów z zastępcami menadżerów często był liczony mi czas jak np rozkladam paletę miksa i słysze na słuchawce że mam na to 15 minut A jeśli nie zdążę zostaje na nadgodziny . Oczywiście się nie zgadzałem ale wypominane mi było to cały szas na słuchawce tekstami typu ' no tak szanowny pan to nie będzie zostawał na nadgodziny ' miałem problemy z kręgosłupem w trakcie zmiany i chciałem iść na socjal odpocząć usłyszałem na słuchawce podkreślam to na słuchawce gdzie każdy pracownik słyszy to. Że udaje albo się lenie i co ja sobie wgl myślę tyle roboty jeszcze maksymalnie jeśli już mogę iść na 5 minut . Miałem problem z zastępcą który ciągle podważał moją pracę zgłosiłem to do personalnej menadżerowi i KRS mimo to mieli to w 4literach i mnie przenieśli jeszcze dalej od miejsca zamieszkania a zastępca nie miał żadnych konsekwencji. Dodam że nie byłem słabym czy wolnym wobec Lidla oczywiście pracownikiem bo pracowałem na wszystkich stanowiskach piec food akcja nofood mopro warzywniak nawet nocki czasami ale to bardzo rzadko kasa bo ciągle na kasie siedziały stałe osoby i mowy nie było żeby chociaż jeden dzień posiedział na tej kasie. Dogryzanie na słuchawce było bardzo częste jeśli się sprzeciwiałem. Raz miałem sytuację że pracowałem 10 dni podrząd a grafik no cóż tydzień się kończył to dopiero dowiedziałem się jak pracuje w następny tydzień. Pracowalem rok w tym obozie , obecnie pracuje w innej pracy biurowej i nie boli mnie kręgosłup mam stały grafik pracuje od poniedziałku do piątku w stałych godzinach na prawdę polecam wszystkim pracownikom Lidla zmienic pracę na Lidlu świat się nie kończy. I już pomijam fakt że były problemy przy podpisaniu mi wypowiedzenia bo nikt nie chciał mi go podpisać i kazali mi się zastanowić czy tego chce. Pozdrawiam serdeczny
Ostatni dzień z tych 10 dni miałem nockę potem jeden dzień wolnego . Niestety wobec kodeksu pracy można pracować 10 dni podrząd , pytałem dlaczego tak jest i z czego to wynika dostałem informacje ze to był miesiąc rozliczeniowy i ze system to przepuścił . Sprzeciwić się niestety jak zawsze nie mogłem .
Pracownicy moze sie wypowiedza? :P Faktycznie w lidlu sie tak dobrze zarabia? Ciekawi mnie jaką kwote proponuja na początek, no i jaka umowa :) Ktos pisal ze idą na rekę z etatem. No a jak stawka?
Od dziś będę omijać z daleka sklep Lidl w Bolesławcu.Pięć kas taśmowych ,czynna tylko jedna,którą przed nosem kasjerka zamyka informując ,że można skasować towar na kasie samoobsługowej.Na moje pytanie dlaczego,pani odpowiedziała ,że tak trzeba.No nie ,na siłę chcą żeby klienci sami się obsługiwali.Nie wiem,dlaczego od jakiegoś czasu w tym sklepie stosuje się takie metody obsługi klienta.Dla mnie jest to nie do przyjęcia.Zostawiłam wózek z zakupami przy tej kasie samoobsługowej i wyszłam.A ,zapomniałam, została moja złotówka w wwózku.
Witam do wczoraj były promocje na czajniki produkty niedostępne , dzisiaj o 24 nagle czajniki dostępne ale brak promocji robienie z ludzi wariatów
Czekaj ale gdzie Ty te ceny sprawdzasz? Bo dziś przecież lidl jest zamknięty bo jest święto. Więc o co Ci chodzi?
Czy jest możliwość pracy w Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k. na część etatu?
sklep lidl ul.Wejherowska. pracownicy nie pomocni, nie pomagaja klientom traktuja ich jak cos w rodzaju przeszkadzacza .Brak oznaczen o promocji towaru, pracownicy sie nie orientuja
OSTATNIE miesiące to nagminne kolejki bo czynna z reguły jedna kasa. Może pora wprowadzić najnowszą technologię zakupów jak brakuje ludzi do pracy a klientów się chce.
Jest nieźle ja przyjechałam że Śląska mam kupione studium i dochrapała się fajnej posady wszyscy muszą mnie słuchać i jest ok. Zacznij i kombinować nie nazekac
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k.?
Zobacz opinie na temat firmy Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 11.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 9, z czego 1 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k.?
Kandydaci do pracy w Lidl Polska Sklepy Spożywcze Sp. z o.o. sp.k. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.