brak logo

MONTER PROFESJONALNE TECHNIKI MONTAŻU GRZEGORZ LAMPARSKI

Pyskowice

Opinie o MONTER PROFESJONALNE TECHNIKI MONTAŻU GRZEGORZ LAMPARSKI

nie polecam 2015-01-30 21:28:59
nie polecam ! ocena ogólna transakcji niedostateczna i na zerowym poziomie
3
box 2016-03-17 20:14:00
nie POLECAM NIE POLECAM OSZUST ZŁODZIEJ I SZKODA SŁÓW KRĘTACZ OBSŁUGA FATALNA NIEDOSTATECZNA
3
Aldona 2016-04-04 17:11:17
Odradzam. Poza ceną nic więcej. Pan Grzegorz jest krnąbrnym typem, który nie umie przyznać się do błędu i nie potrafi odebrać telefonu (albo nie chce)
5
Makaruk 2016-04-12 06:09:57
Odradzam
3
zadowolona 2016-04-12 13:06:03
A ja akurat jestem zadowolona z uslug firmy monter. W styczniu Pan Kamil ( mily, rzetelny, czysty i pachnacy) polecil mi okna, zamowienie bylo zrealizowane w terminie i jestem zadowolona z towaru i jakosci uslugi montazu. Co prawda Pan kierownik namowił mnie na okna lepsze, trzyszybowe ale bylo warto zapłacić więcej. Polecam
oj Grześ 2016-05-03 12:15:19
Oj Grzesiu , oj Grzesiu jak to ktoś kiedyś napisał " Od Grzesia nauczyłem się tego żeby nigdy nie być taki jak On " i tego się trzeba trzymać
2
irulu 2016-05-11 22:31:45
A pani tak bardzo "Zadowolona" która wącha pana Kamila wie jaką funkcje sprawuje w/w w firmie. Parodia uciskanych pracowników firmy :D
lekki 2016-05-18 16:47:44
a miało być tak pięknie
maniek 2016-05-31 21:27:48
od metra płaci ale szału nie ma. Zarobisz te 2 tysie ale robota ponad 10 godzin dziennie i często są wtopy że źle zmierzone albo zamówione
2
czajek 2016-06-19 11:40:20
kupiłem okna Veka od nich i spartolili pomiar. Trzeba zmieniać wysokości wylewek bo miało być 20cm a przyjęli 17 cm z kosmosu i mam wielki problem. Przestrzegam i odradzam
2
czajek 2016-06-19 11:41:39
kupiłem okna Veka od nich i spartolili pomiar. Trzeba zmieniać wysokości wylewek bo miało być 20cm a przyjęli 17 cm z kosmosu i mam wielki problem. Przestrzegam i odradzam
1
Max 2016-08-04 23:31:58
Proszę o pomoc tym którym wymierzył źle okna proszę o kontakt na lukas307@vp.pl
1
Max 2016-08-04 23:33:26
Odpisz
Lech 2016-08-17 12:08:14
Krętacze. Spychologia stosowana na najwyższym poziomie. Odradzam. Tak jak wyżej napisane wszystko jest ok do czasu wpłaty zaliczki a potem się zaczynają opóźnienia, odsyłanie od jednego do drugiego i zwalanie to na fabrykę, to na kierowcę itp. Lepiej zapłacić trochę więcej gdzieś indziej niż się potem męczyć. A szef to jakaś porażka
1
MAX 2016-08-22 11:57:20
prosze o pomoc tych których oszukał z oknami zle wymierzył prosze o kontakt na lukas307@vp.pl
Grzegorz Lamparski 2016-09-06 13:03:01
Szanowni Państwo!
Czytam Państwa opinie i zastanawiam się, dlaczego zgodnie z umową nie zostały skierowane żadne reklamacje na wskazany na druku adres e-mail? Dlaczego żadna reklamacja nie została złożona w jednym z biur sprzedaży? Zapraszam do kontaktu z firmą i do przedstawienia konkretnych problemów. Póki co hejterów nie brak, jak widzę. Do załatwiania tego typu spraw służą odpowiednie drogi - na początek reklamacja. Osoby, które czują się poszkodowane, proszę o kontakt zgodny z drukiem zamówienia - wtedy zapewne rozwiążemy problemy. Na ogół można mnie również zastać w biurze w Gliwicach - zapraszam zwłaszcza tych, którzy tutaj się uzewnętrzniają - zobaczymy, czy ktoś się pojawi. Konkurencję i byłych pracowników pozdrawiamy :).
2
Grzegorz Lamparski 2016-09-06 13:03:59
Witam - czekam na konkrety. Adres e-mail widnieje na druku zamówienia.
Grzegorz Lamparski 2016-09-06 13:05:28
Witam, czekam na konkrety. Adres e-mail widnieje na druku zamówienia.
Grzegorz Lamparski 2016-09-06 13:08:33
Witam, czekam na konkrety. Adres e-mail widnieje na druku zamówienia.
Adi 2016-09-23 17:45:27
Witam
Tez się dołączę dla kogoś chętnego nawet mogę dołączyć zdjęcia bo mecze się z tą firmą juz przez dwa miesiące reklamacja wysłana zero odpowiedzi zero nawet chęci rozwiązania sprawy telefonu nie odbierają ..!!!jakaś parodia.. ale pokolei okna mierzone z 4 razy i co o tyle ze po każdej ze stron mamy 5-6 cm luzu ale to nic okna wstawione krzywo listwy przy szybowe uszkodzone nie wymienione czekam na nie juz miesiąc albo nawet lepiej drzwi ustawili kilkukrotnie i na dodatek podklinowane. . Klin uszkodził ościeżnice poprostu masakra tynkarzy przekładamy juz dwukrotnie ODRADZAM PARODIA NIE FIRMA NIE PROFESJONALNA NIE RZETELNA !!!!
1
Adi 2016-09-23 17:56:05
Panie Grzegorzu pisałem czekam już 3 tydz na odpowiedz ale macie to gdzieś
andrzej 2016-10-17 12:03:29
bezczelnosc i chamstwo nie zna granic tego "pana" typowy przyklad jak nie powinno sie prowadzic firmy .A co z tego ze mail widnieje na druku jesli sie nie odpowiada na maile!!!! Juz ktos wczesniej pisal brak prfesjonalizmu ,przyznania sie do popelnionego bledu ,slowo przepraszam nie istnieje w slowniku tego czlowieka
Grzegorz Lamparski 2016-10-17 13:31:34
Nie wiem, kim Pan jest, więc Pana nie ocenię. E-mail podany na drukach ma przyspieszać rozwiązywanie problemów. Nie ma problemu w razie konieczności, aby biegły informatyk sprawdził, czy jakiekolwiek wiadomości były na ten adres przesyłane. Od początku roku otrzymałem jedną (1) wiadomość na ten adres, co jest do wykazania.
Nie widzę niczego chamskiego i bezczelnego w powyższych informacjach ode mnie. Jeśli Pan tak uważa, cóż..... Takie prawo.
Grzegorz Lamparski 2016-10-17 13:40:25
Nareszcie konkretny i mądry post - widać zdrowy rozsądek. Dokładnie tak jest - cały czas szukamy ludzi o odpowiednich kwalifikacjach tak do obsługi Klienta, jak i do montażu. Niestety, w Polsce występuje absolutny niedobór jednych i drugich (zwłaszcza tych drugich) i nie jest to kwestia wielkości wypłaty.
Ubolewamy nad tym i dążymy nieustannie do poprawy.
Nie zmienia to faktu, że przy ilości realizowanych zleceń kilku niezadowolonych Klientów (z naszej winy, bądź nie) niestety musi się przytrafić - chociażby statystycznie. Oczyywiście dążymy do absolutnej minimalizacji tego zjawiska.
Karol Tomczyk 2017-01-22 00:01:28
Szanowni potencjalni klienci firmy Oknoterm ( bo wiem, że tu trafiacie)

Stanowczo i zdecydowanie odradzam. Nie dajcie się nabrać na elokwencję Pana Lamparskiego ani na bardzo miłą i fachową obsługę w biurze (Pani Aneto z biura w T.G. fachowość i podejście super. Szkoda, że nie realizuje się Pani w poważnej firmie)

Zamówiliśmy w czerwcu 2016 r. u Pana Lamparskiego okna PCV i aluminiowe, drzwi zewnętrzne, bramę garażową oraz żaluzje fasadowe( za które zapłaciłem a których do dziś nie zobaczyłem tak jak pieniędzy).

W skrócie:

1. Umowa zawarta w czerwcu 2016 r. , montaż zamiast pierwszego tygodnia sierpnia trwał do końca września i nie został zakończony do dnia dzisiejszego tj 21.01.2017 r.

2. Okna zamontowane fatalnie. Na co dysponuję dokumentacją zdjęciową oraz inspekcją termowizyjną wraz z opinią. Ogromne straty ciepła!!! Krzywo!!! Szczeliny

Co najważniejsze każde z 13 okien zamontowane na innym poziomie w stosunku do wylewki.!!! Różnice sięgały 13 cm w całym domu i 8 cm okien oddalonych od siebie o 3 metry. Z tego powodu musieliśmy wylać grubszy jastrych i zamiast 7 cm mamy nawet 16 cm co przy ogrzewaniu podłogowym jest katastrofą

3. Brama garażowa zamontowana krzywo- próbowano mi wmówić, że to wina producenta. Dopiero po moim kontakcie z producentem bramy dokonano niezbędnych poprawek

4. Drzwi wejściowe 2 sztuki: zamontowane bez kotew na samej piance!!! Za wysoko w stosunku do wylewki o 3-4 cm!!!

5. Żaluzje fasadowe zamówione i zapłacone. Musiałem kupić drugi raz w innej firmie. Mimo wielokrotnych wezwań najpierw do dostarczenia a później do zwrotu pieniędzy do dnia dzisiejszego nie zostały zwrócone pieniądze.
Przez żaluzje przepadł zadatek, który zapłaciłem firmie wykonującej ocieplenie gdyż właściciel firmy od ociepleń stwierdził, że umawialiśmy się, że rolety będą zamontowane a bez nich nie zrobi ocieplenia co było powodem odstąpienia przez niego od umowy.

6. Mimo kilkukrotnych wezwań do napraw, do poprawek i zgłaszanych wątpliwości ze strony Pana Lamparskiego nie ma żadnej woli rozwiązania sytuacji.

7. Zwrot pieniędzy P. Lamparski uzależnił od podpisania bezusterkowego protokołu odbioru na co się nie godzę ze względu na tak wielką ilość wad

8. Pism i próśb naprawy, poprawy itd pozostających bez odzewu nie zliczę

9. Od Rzecznika Praw Konsumenta wiem, że mój przypadek nie jest odosobniony

W razie czego służę dokumentacją zdjęciową, skanami pism, skanami pozwu do sądu, zgłoszeniem sprawy na policję, wezwaniami itp. oraz chętnie udzielę odpowiedzi na pytania z nadzieją, że unikną Państwo tego co przechodzę ja z żoną.

Podaję swojego maila: tomczyk_karol@o2.pl

PS

Panie Lamparski jak zwykle winny jest kto inny a nie Pan. W moim przypadku winny jestem oczywiście ja ale tu czytam, że winne są m.in. brak zgłoszenia reklamacji email'em,(biegły informatyk? a na brak odpowiedzi z Pańskiej strony na kilka poleconych wezwiemy na świadka listonosza?) czy brak kompetentnych pracowników.

Zatem jak to w tym leży problem to może niech Pan najpierw znajdzie kompetentnych pracowników a później próbuje sił w biznesie a jak nie to niech zacznie Pan brać odpowiedzialność za zatrudnianych przez Pana ludzi.

Choć moim zdaniem to nie ludzie, nie pracownicy a Pan z Pańską pewności własnej nieomylności i wyższości nad innymi stanowi o problemie.

Widzimy się pewnie dopiero w sądzie( wezwanie już Pan otrzymał) bo jestem w 100% pewien, że na budowie się Pan nie będzie miał dalej odwagi pojawić licząc, że uda się prześlizgać i może klient odpuści bo ma przecież budowę domu na głowie a okna się mu opatrzą i się przyzwyczai do tego, że zapłacił za partactwo.

Pozdrawiam


Zostaw swoją opinię o MONTER PROFESJONALNE TECHNIKI MONTAŻU GRZEGORZ LAMPARSKI - Pyskowice
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MONTER PROFESJONALNE TECHNIKI MONTAŻU GRZEGORZ LAMPARSKI