Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Szkoła Policealna
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Bluecollar ApS

Pracowałeś w firmie Bluecollar ApS i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
montert - 2011-08-03 11:16:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam i ostrzegam przed firmą Bluecollar ApS pojedziesz za byle jakie pieniądze i za wszystko płacisz sam i jesteś zdany tylko na siebie jeśli będziesz słyszał że wysyłają cię do Hobro to od razu ucieczka ,jest tam [usunięte przez admina] dosłownie ryjesz jak dzik 8 g i do domku ,poza tym firma nie oddaje ferie penger a koordynator mydli oczxy ludziom i z nikąd pomocy trzymajmy się zdala od tej firmy .
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-08-31 16:15:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
montert napisz do mnie na : weronika3002@o2.pl , chciałem coś się dowiedzieć więcej o bluecollar aps i pracy w Hobro, dzieki z góry i pozdr
zdjecie uzytkownika
spawacz - 2011-12-04 22:15:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
oj nędza pracowałem od poniedziałku podziękowali mi w środę od tak ,nie normalna firma praca w ds hobro syf jakich mało potrącili mi za tydzień mieszkania zjazd na własny koszt jestem 1500zł w plecy [usunięte przez admina]jakieś nie firma, jeszcze jedno rekrutacja jest prowadzona w szczecinie przez firmę jobs suplay gorąco odradzam jeśli nie chcesz popłynąc na kasę
zdjecie uzytkownika
zdzichu - 2011-12-05 10:11:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
tak myślałem, dzwonią do mnie z tego Szczecina i do innych też spawaczy i nie mogą jelenia znalezć bo każdy jak pojedzie to zaraz wraca, jak jeszcze raz do mnie zadzwonią to im powiem to co myślę
zdjecie uzytkownika
robert - 2011-12-06 13:10:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ta firma jest jakas nie normalna tez popracowalem do piatku same straty ponioslem a stawka w tej firmie jest jak dla niewykwalifikowanych zamiataczy podjade do tego Szczecina i [usunięte przez admina]
zdjecie uzytkownika
jobsupply - 2013-05-03 13:58:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)

jesli ktos uwaza ze nie otrzymal naleznego mu feriepenge proszony jest o kontakt z biurem w Odense pn-pt 08.00-16.00 pod tel 0045 702 35 702.
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-06-27 00:29:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
spawacz jakiego typu nieścisłości występują w firmie Bluecollar Aps? czy pracownik nie może oczekiwać żadnej pomocy ze strony szefa?
zdjecie uzytkownika
super gosc - 2014-01-27 14:13:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
witam.nie wyjezdzajcie do pracy do hobro przez bluecollar.za znalezienie przez nich kwatery dla pracownika pobieraja sobie kase 500 koron. za wszystko musicie im placic.zero pomocy z ich strony.na drugiej zmianie koles chodzi z kartka i zapisuje kto ile zrobil. jesli bedziesz malo robil to cie wyrzuca [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] kordynatorzy zawsze mowia ze jest duzo pracy a co do czego dochodzilo to w piatek dzwonili do ludzi i mowili ze pracuja ostatni dzien. pracuja tam donosiciele ktorzy lubia dziobac szefowej. jesli chcesz pracowac w cyrku to jedz
zdjecie uzytkownika
Zapałek - 2014-02-19 14:16:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Jeżeli to prawda to taki pośrednik pracy nie nadaje się do niczego i nie warto podejmować współpracy z bluecollar. Ciekawe ile ludzie jeszcze musi się przewalić, żeby zaczęli ich normalniej traktować.
zdjecie uzytkownika
gość - 2014-04-01 21:20:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
dodam od siebie, że nie w każdej firmie płacą dodatki popołudniowe/nocne i nadgodziny jak by się należało wg Duńskiego prawa
zdjecie uzytkownika
Zan - 2014-04-11 21:25:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Minimalna stawka placy to 146 DDK a nie wasze 125+ dodatek
zdjecie uzytkownika
Waser - 2014-05-08 04:23:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Na pewno również i w Danii znajdzie się paru cwaniaków, którzy zawsze będą chcieli coś dla siebie wziąć. Zawsze warto uważać, bo nie wiadomo gdzie i kiedy w kimś obudzi się Polak.
zdjecie uzytkownika
konik - 2014-05-14 13:08:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
pracowałem w jobsuplly i było ok.Jak wam nie odpowiada pośrednik to zdobądz kontrakt na własną rekę i zobaczymy czy wam się uda.Musicie jakiś czas posiedzieć w dani żeby sobie dać rady ze wszystkim np.urzędy.U pośrednika macie wszystko w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] to po co wam wyjazd,pracujcie w polsce.Osobiście byłem 4 lata w DANI i było ok.Jak ktoś nie potrafi pracować w polsce to tym bardziej za granicą .POZDRO
zdjecie uzytkownika
Wiktorbielawa - 2014-05-15 20:07:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czytam teksty , i szok ,pracuje tu jest ok moze z kasa szału nie ma ale wypłaty terminowe, pasek wynagrodzeń jasny klarowny Pani Magdalena zabiegana ale ma rękę na pulsie ,narazie brak jakichkolwiek zastrzeżeń
zdjecie uzytkownika
Bonz - 2014-05-16 10:07:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Może niektórzy mają złe doświadczenia we współpracy... ale jeżeli ta pani jest w porządku to nie wiem gdzie leży prawda.
zdjecie uzytkownika
Zibi - 2014-05-30 20:58:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wikto z bielawy w dzisiejszych czasach wyplacanie pieniedzy na czas to juz nie problem a wiec tym faktem nie powinienes sie podniecac!! Jesli pracujesz tam ponad rok to zauwaz ze jesli na zebraniu mowia ze jest multum pracy i zeby nawet rodziny sprowadzac, to to oznacza ze w najblizszy piatek zadzwonia do 35 osob ze nie ma pracy!!! banda zlodzieji (welcome service!!!) za co ? za karty podatkowe? za mieszkanie w bloku przeznaczonym do rozbiórki? (biora za to depozyt 500DDK)
Przy odrobinie angielskiego w gebie i czasu zalatwisz urzedy za darmo
Kusza teraz ludzi wysokimi zarobkami ale po odciagnieciu podatku to; 1 zmiana 5800DDK 2 zmiana 7500DDK za 2 tyg a w pazdzierniku i tak wszyscy zostana na lodzie bo tak jest co roku!!! a Wiec taki Wiktorbuelawa to musi byc totalnym(usunięte przez administratora) skoro wie ze pani (usunięte przez administratora)jest nom stop zabiegana a nie pomyslal o tym ze Ona ma w d..ipe obierac od niego telefony o kolejnych donosach !! Ogarnij sie chlope i powodzenia dla nastepnych juz chyba milionowego pracownika tutaj bo przemial jest tu niesamowity
zdjecie uzytkownika
Bonz - 2014-06-10 08:38:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Zibi, coraz częściej się zdarza, że nie ma przepływu pieniędzy, a wypłaty są wypłacane z kilkudniowymi opóźnieniami, co oczywiście nie zwalnia z obowiązku jak najszybszej zapłaty.
zdjecie uzytkownika
pedzel - 2014-06-18 12:58:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Kocham tą prace:)
zdjecie uzytkownika
help - 2014-06-23 21:15:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [Bonz - 2014-06-10 08:38:03]:
Bonz napisz jak wyglądają opłaty za mieszkanie w tej firmie. Długo pracujesz przez nich? Jesteś zadowolony? Myślisz, że są ok?
zdjecie uzytkownika
help - 2014-06-23 21:17:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Zibi, coraz częściej się zdarza, że nie ma przepływu pieniędzy, a wypłaty są wypłacane z kilkudniowymi opóźnieniami, co oczywiście nie zwalnia z obowiązku jak najszybszej zapłaty.
Bonz, długo u nich pracujesz? Myślisz, że to krętacze???
zdjecie uzytkownika
worker - 2014-07-08 19:57:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Kasa na czas zawsze, kontakt wsumie jest, ale najbardziej mnie dziwiło czemu nam płacą w złotówkach?! Teraz już wiem: kurs zawsze poniżej nbp mi wychodzi po przeliczeniu. Ciekawe kto zabiera prowizje!!!
zdjecie uzytkownika
spawacz - 2014-07-10 18:08:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [montert - 2011-08-03 11:16:22]:
a kase wakacyjna za tamten rok juz wypłacili
zdjecie uzytkownika
ona - 2014-07-24 09:11:33 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Powiem o firmie tej tylko tyle ,,dno i patologia,,
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Bluecollar ApS
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x