Witam. Przyłączam sie do postu. Jadę do Zar ze S-cia. Na 17.07. Zy ktoś jedzie z zachodniopomorskiego?
wiatam, czy ktos był na szkoleniu w nieodległym czasie, moze mogłbym sie dowiedziec czegos wiecej jak na temat szkolenia, pracy, zakwaterowania?? pozdrawim
to, że ciągle szukają to już normalne zjawisko na rynku pracy zwłaszcza kierowców zawodowych, przy liczbie np. 100 aut najczęściej 50% załogi musi stanowić rezerwa ze względu na przerwy od pracy, urlopy i inne okoliczności, a rynek kierowców w Europie kurczy się w ekspresowym tempie, w przeciągu 3 lat ok. 50% obecnych będzie odchodziło na emerytury, a młodzi nie palą się do takiej pracy więc jak widzicie demografii nie da się oszukać... to co sam uzyskałem z różnych źródeł i również z rozmowy z pracodawcą to: 1 tydzień szkolą w Polsce w Żarach (dolnośląskie), 1 tydzień w Holandii w Son, wtedy macie zapewnione zakwaterowanie i co najważniejsze jest to płatne, a później trasa 2 tyg. samodzielnie za drugim kierowcą, to tylko w Polsce i u Polaka szkolenia masz praktycznie za free lub jeszcze do tego dołożysz, bo i z takimi praktykami się spotkałem, przewożą przeważnie sprzęt ciężki czyli pojazdy ciężarowe, ramy autobusów, maszyny rolnicze, sprzęt budowlany, możecie na YouTube przejrzeć sobie filmiki z takich szkoleń (pod hasłem (De Rooy), są to głównie załadunki i rozładunki, sposoby mocowań ładunków, itp. oraz filmy z przykładowymi trasami z ładunkami, praca nie jest lekka bo dochodzą załadunki i rozładunki, ale to doskonała szkoła na przyszłość, bo jak piszą Ci co przeszli De Rooya później jest tylko lżej, ale są też tacy co zostają i pracują długo i chwalą sobie pracę, więc należy to wyważyć wszystko, w sumie nigdzie nie ma lekko bo nie płaci się za leżenie, tylko jazdę i używanie głowy, zarobki od 5tys w górę więc już pomału to się wyrównuje, że kierowca ok 7tys na m-c zarabia w UE, a na wyspach od 10tys w górę, co do sprzętu widać, że na bieżąco wymieniają, firmy w Europie max po 5 lat trzymają auta, w tej chwili nie opłaca się dłużej eksploatować, a stan pewnie zależy od kierowców, bo każdy jest inny, jak wszyscy zaczną dbać o czystość i szanować to kolejni będą robić to samo, kabiny mają niższe ze względu na specyfikę transportu, co do reszty to już lepiej samemu spróbować niż się zastanawiać jak jest i czy dobrze czy źle, do odważnych świat należy, powodzenia wszystkim życzę i zadowolenia z pracy i życia bo za krótkie jest żeby tylko narzekać, pozdrawiam
witam, jestem zainteresowany tą firmą jako kierowca bez doświadczenia, proszę o prywatne komentarze na adres mailowy on1977pl@gmail.com ze zdobytego doświadczenia podczas szkolenia w PL i NL, z góry dziękuję i pozdrawiam
Witam, Czy ktoś się wybiera z Lubelskiego 26 na rozmowę?proszę o info.na adres a-mail jaaaaaa1@onet.pl
witam, więc jak tam w tej firmie znośnie? każdy jedzie na rozmowę ale żeby wstawić komentarz to już nie bardzo. do.man@wp.pl
A skąd dokładnie jesteś?
Czy ktos sie wybiera na rozmowe 10.04 własnie mnie zaprosili na rozmowe jestem z lubuskiego
Czy ktos sie wybiera na rozmowe 10.04 własnie mnie zaprosili na rozmowe jestem z lubuskiego
Jedzie ktoś na rozmowę 20.03 z podkarpacia?
Jadę na rozmowę na(usunięte przez administratora) z Wielkopolski a dokładnie z Piły mogę zabrać mój tel(usunięte przez administratora)
Witam i powielam pytanie ROBSONA o spawaczy w holi z góry dziękuje za odp
Czy był ktoś juz w Holandii jako spawacz?? albo wybiera sie??
witam ja sie zastanawiam czy jechac jestem z podkarpacia moze sie jakos dogadamy?
Jedzie ktoś na spotkanie 27.02 na spotkanie do de roku z podkarpacia?
Siemanko wszystkim ja w ten piatek chce ruszc tam na rozmowe jade z wawy jesli ktos ma chec moge zabraz zawsze razniej
Ta firma jest do bani tylko patrzą jak cie okraść z kasy na każdą wypłatę a jak odchodzi się z pracy to z wypłaty ostatniej nic nie dostaje nawet odlicza ciuchy a jak chcesz oddać to używanych nie chcą złodzieje jednym słowem
Ta firma jest do bani tylko patrzą jak cie okraść z kasy na każdą wypłatę a jak odchodzi się z pracy to z wypłaty ostatniej nic nie dostaje nawet odlicza ciuchy a jak chcesz oddać to używanych nie chcą złodzieje jednym słowem
ja się chyba skusze chociażby zobaczyć co i jak. paliwo spadło wiec 2stówki zaryzykować można. w pomorskim wszedzie pisza ze poczatkujacych przyjma ale jak przychodzi co do czego to albo kasa 2 razy mniejsza albo nagle nie potrzebuja nowego. wiec jakby co to do zobaczenia
ruszam z nowego dworu mazowieckiego ale grubo się zastanawiam czy warto kawałek drogi do przebycia jest
masz tą samą zagwostkę co ja? skąd jedziesz? daras3m@wp.pl
witam wszystkich czy ktoś możne się wybiera w piątek na szkolenie do de Rooya? bo ja się wybieram ale czy warto to szczerze nie wiem
spokojnie, potrzebuja kierowcow wiec przyjmuja kazdego. Rozmowa wstepna w piatek okolo 4h a potem decydujesz czy zostajesz czy nie. Dla tych co z daleka to lepiej juz zabrac ze soba wszystko w walizce bo jak sie decydujesz to zostajesz juz na hotelu. Potem w poniedzialek rano jazda probna i jak wszystko o.k. To idziecie odrazu na badania i nastepnie szkolenie z MARCINEM. A po tygodniu do holandii na drugi tydzien szkolenia praktycznego i w droge:-)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w De Rooy Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy De Rooy Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w De Rooy Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 3 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!