Jaka jest kultura pracy w SEEKRAKOW WĄSIK SPÓŁKA JAWNA?
Omijać szerokim łukiem ta firmę. Absolutny brak profesjonalizmu. Pracownicy wyżej(usunięte przez administratora) mają o zarządzie firmy już nie wspomnę.
Czytam i śmieję się do rozpuku co ludzie potrafią wymyśleć. Pracowałam w firmie w prawdzie przed covidem, ale bzdury jakie tu czytam.. aż oczy przecieram. Pracodawca rzetelny, a atmosfera bardzo dobra. Fakt, momentami za dużo ludzi bez doświadczenia, z roszczeniowym podejściem do życia. Firma powinna zatrudniać więcej fachowców. Poza tym, polecam.
Czy ja tu wyczuwam głęboki sarkazm? ;) Z którą częścią z jej wypowiedzi się tak nie zgadzasz i czemu? ;p
Firma nie jest zła.pracowałem jako kierowca, jak ktoś ogarnia kierę i turystów to można tak pracować.Jedyny minus jaki zauważyłem i przeżyłem w tej firmie to kadra kierownicza... porażka...no ale czego oczekiwać po kierowniku,który promuje ideę powolnego zycia i jedyne o czym potrafi rozmawiac to pilka nozna i wisla krakow. a no i malzenstwa nigydy nie psrzyjaja dobrej atmosferze w pracy.
I w tej chwili wszyscy pracujący kiedykolwiek w tej firmie wiedzą o kogo chodzi i przypominają sobie multum żenujących sytuacji ???????????? nigdy wcześniej i nigdy później nie spotkałem się z tak rażącym brakiem pro......
Nie polecam BARDZO!!!
Pracowałam tam i powiem szczerze, że nigdy w życiu nigdzie nie byłam tak upokarzana i zastraszana jak w tej firmie. Jeśli wykonywałeś swoją pracę dobrze, to byłeś akceptowany, jeśli chociaż raz popełniłeś jakiś minimalny/mało znaczący błąd od razu bura i cała firma huczy. Jeden wielki fałsz i obgadywanie (usunięte przez administratora)Żerowanie na biednych studentach. Głodowe stawki! Uciekajcie!
Czy ktoś ma więcej info o zarobkach w tej firmie ?
Max 80? 65 zł góra.Skąd takie doniesienia, że 80?
Nie ma zróżnicowanych stawek. Stawki dla pilotów są bardzo niskie i niezależne od tego ile kto zna języków obcych.
Hej, czy w firmie SeeKrakow płacą za nadgodziny?
Orientujesz się w sprawach firmowych, możesz mi w takim razie powiedzieć na jakie zarobki można liczyć pracując w SeeKrakow? Taka informacja na pewno pomoże wielu potencjalnym kandydatom odwiedzającym ten wątek.
Stawki są ustalane indywidualnie, w zależności od doświadczenia, języków, które znamy, oraz umowy. Chociaż nie ukrywam, że mogłyby być wyższe, bo u "konkurencji" można dostać dwa razy wyższą stawkę za pilotaż np. do Wieliczki.
Zarobki w moim mniemaniu słabe.To własnie one były głównym powodem mojej rezygnacji po przedstawieniu umowy i jej warunków na 'spotkaniu finansowym'. Okay, są prowizje od biletów i opinii, ale nie ludźmy się, kwota bazowa na poziomie niemalze najnizszej krajowej dla osob plynnie wladaj ących językami jest, moim zdaniem, uwłaczająca.
Nie ma nic takiego. Stawki są jedne. Niezależnie ile znasz języków dostaniesz taką samą stawkę jak ktoś kto zna tylko angielski.
Jakie są warunki zatrudnienia w SeeKrakow?
Oni w ogóle kogoś jeszcze zatrudniają? :D Przecież wszystkich pozwalniali i nie ma wycieczek????
Obecnie oferują tylko umowy zlecenie. Mogą zwolnić w każdym momencie jak się im już nie jest potrzebnym. Atmosfera nieciekawa. Za donoszenie i plotkowanie o współpracownikach można liczyć na większą szansę, by dłużej tam popracować.
Pracowałem w tym miejscu jakiś czas temu. Poziom rozmowy kwalifikacyjnej oceniam na wystarczająco dobry jednak osoby rekrutujące, nie wyglądały wystarczająco profesjonalnie, jeśli ubieramy się elegancko tego samego wymagamy od drugiej strony. Oczekiwania finansowe a rzeczywistość to rzeczy bardzo rozbieżne, tak samo jak obowiązki przedstawione podczas rozmowy. Szkolenie w pracy, które powinno trwać kilkadziesiąt godzin w rzeczywistości nie istniało. Większość informacji trzeba było zdobywać samemu od innych pracowników na tym samym poziomie. Wszystko było w miarę okej do momentu wypłacenia wynagrodzenia. Na rozmowie zaznaczone zostało, że wypłaty są zawsze 10. dnia każdego miesiąca. Jednak 11 albo 12 to nie 10 przez to wszystkie zobowiązania musiałem regulować po terminie. Zła atmosfera w pracy, wieczne odgadywanie za plecami. ZERO KOMUNIKACJI. Decyzję podejmowała góra która nie informowała o niczym pracowników niższego szczebla. Kierownicy i pupile nic nie robią tylko chodzą co 15 min na papierosa a Ty zostajesz ze wszystkim sam. Dodatkowo biuro w piwnicy, okna stale zasłonięte a jak się odsłoni to kraty jak w więzieniu, ogrzewanie wiecznie się psuje. Plusy to dogodna lokalizacja i imprezy firmowe.
Zgadzam się ze wszystkim. Firma powinna dobrze zweryfikować swoją działalność i wyciągnąć wnioski na przyszłość. W innym wypadku, pracownicy będą przychodzić i odchodzić, a fala negatywnych opinii dalej będzie się pojawiać. Niemniej jednak życzę im powodzenia i trzymam kciuki za branże turystyczną!
Tak to jest, jeżeli firma chce zaoszczędzić zatrudniając ludzi po liceum bez żadnego doświadczenia czy też wykształcenia. Niech was nie zmyli, że jest to poważna firma. To tylko pozory. Biorą każdego kto zgodzi się pracować na najniższą stawkę, bez żadnego przygotowania, nie weryfikują czy faktycznie ktoś się nadaje do pracy, czy zna języki czy też ma umiejętności. Dodatkowo nie dostarczają materiałów potrzebnych do pracy. Jedna wielka samowolka. Ważne żeby przychodził (w miarę) punktualnie, wykonywał zadania po cichu, (gdy w tym czasie kierownictwo plotkuje i pali papierosy) nie robił żadnych problemów oraz oczywiście był wdzięczy za te marne grosze. Pracownicy popełniają błędy przez brak szkoleń i potem muszą użerać się z turystami, kierowcami oraz jeszcze tłumaczyć się narzekającym kierownictwu, które w tym czasie chciało się zdrzemnąć. Ale no cóż, najważniejsze że firma zarobiła a koło dalej się "jako tako" toczy. Przykre, że firma zamiast docenić ludzi z pasją i zaangażowaniem, patrzy tylko jak tu zarobić i oszczędzić. Pracownicy ich nic nie obchodzą. Są częścią biura, tak jak krzesło czy biurko. Jak się zepsuje, kupi się nowe.
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w SeeKrakow?
Narzędzia pracy??? Piloci dostają strój służbowy(nieraz czekają po kilka tygodni), a jak go nie noszą to kary pieniężne. W biurze dostają komputer i stanowisko pracy (w piwnicy).
Chciałabym zdementować, oprócz stanowiska pracy, które i tak za każdym praktycznie razem się zmieniało to nie dostaje się nic, chyba że ochrzan od turystów, pilotów i kierowców mozna wliczyć do narzędzi pracy :)
Jak firma podeszła do pracowników w obliczu wybuchu pandemii? Czy odbyły się masowe zwolnienia? Czy firma na bieżąco informowała co się dzieje? Czy przymuszała ludzi do pracy, gdy Ci informowali np. o byciu w grupie podwyższonego ryzyka?
Zwolniła prawie wszystkich i to pod koniec miesiąca gdzie ciężko jest znaleźć Teraz pracę. Nie zachowali się dobrze w stosunku do pracowników którzy byli oddani firmie. Po takim zachowaniu nie sądzę aby wiele osób do nich wróciło - bo mają możliwość powrotu po uspokojeniu się sytuacji w kraju.
Jak mój poprzednik - firma zwolniła masowo większość kadry. Nawet nie potrafili wystosować odpowiedniego maila, a zwalniali przez telefon. Oczywiście, były obiecanki że po unormowaniu się sytuacji jeśli firma się podniesie, będą się kontaktować - jednak ja osobiście już nie będę chciał z nimi współpracować. Ludzie w tej firmie odwalali kawał dobrej roboty, a "przełożeni" nawet nie potrafili podziękować, a w momencie wybuchu epidemii liczyły się tylko pieniądze i przymuszonie ludzi do pracy pod groźbą zwolnienia. Ja nigdy nie byłem źle do nich nastawiony, ale ta sytuacja pokazała, co się dla nich liczy. Nie byłem to ja, nie byli to inni pracownicy.
Firma zwolniła bardzo dużo osób przy pomocy maili i sms-ów, co więcej zalega z wypłatą wynagrodzeń za przepracowane w marcu godziny. Jedynym plusem tej pracy byli najbliżsi współpracownicy, i sympatyczni turyści, im wyżej w hierarchii, tym gorzej. Całkowity brak szacunku dla pracownika, wszystkie decyzje podejmowano odgórnie, bez żadnej konsultacji. Jeśli ktoś się nie zgadzał, kolejnego dnia żegnał się z pracą. Zarabianie pieniędzy kosztem ludzkiego zdrowia nie wyjdzie im na dobre!
@poracha ale często teraz zwalniają ?
Zwolnili większość ludzi przez COVID. Normalnie też często zwalniają jak zaczniesz się stawiać. Jeśli odezwiesz się do "nieodpowiedniej osoby" to masz pewność, że poleci do zarządu Cię wsypać i Cię zwolnią.
Dla firmy liczą się tylko i wyłącznie pieniądze. Na początku próbują stwarzać pozory, że oooo jesteśmy super firmą, super atmosfera, wszystkie sprawy nam zgłaszajcie i tak dalej. W rzeczywistości wykorzystują ludzi. Wychodzą z nowym inicjatywami i pytają pracowników o opinie, jak ktoś ma jakieś zastrzeżenia lub za bardzo się wychyla, to się go pozbywają, bo nie jest uległy. Gdy coś nie wyjdzie, wyniknie jawny błąd po ich stronie - zwalają winę na pracowników, oskarżają, straszą zwolnieniami i sądami. Nigdy nie widziałem żeby wzięli winę na swoje barki. Najlepszą rzeczą w tej pracy byli współpracownicy, bo rzeczywiście poznałem tak wspaniałych ludzi, na nich zawsze można było polegać. Niestety "tym u góry" nie można było zaufać, oni tylko czekali na jakąś dramę, lub żeby nas za coś skarcić. Ah, i wypłaty za przepracowane dni w marcu oczywiście nie wysłali, bo znaleźli sobie powód, mimo iż do czasu zawieszenia kraju każdy sumiennie pracował. Jeśli po kryzysie wywołanym pandemią firma się podniesie - omijajcie ją z daleka, jest w Krakowie mnóstwo innych firm, które szanują ludzi.
Firma przez jakiś czas kiedy tam pracowałam była naprawdę w porządku, jednak muszę zauważyć, że trafiłam na złote czasy. W pewnym momencie, szczególnie po zmianie koordynatorki punktów turystycznych, zaczęły dziać się dziwne rzeczy. Rozdawanie ulotek, kamerki które miały chronić lecz były ustawione prosto na twarz pracownika, zmniejszenie stawek za prowizje a na koniec... W sytuacji pandemii światowej, podczas gdy zalecenia ministerstwa są takie, aby pozostać w domu, a pracownicy sprzeciwili sie rozwiązaniu skrócenia czasu pracy do 8 godzin - zostali zwolnieni w trybie natychmiastowym. To jest jeden wielki upadek firmy, ale gorszy jest brak poszanowania godności człowieka.
Słabe zarobki. Szefostwo w ogóle nie zainteresowane wdrażaniem czy szkoleniem. Zero komunikacji
Dziękuję Pani Anno za 2 opinie. Pragnę przypomnieć, że współpraca nie została rozwiązana z powodu braku wyszkolenia. Współpraca została rozwiązana w wyniku rażących błędów popełnianych przez Panią podczas pracy. Błędy nie wynikały z braku wyszkolenia, które miało miejsce w miesiącu poprzedzającym Pani pracę i było płatne przez Firmę SeeKrakow według ustalonych stawek na rozmowie kwalifikacyjnej. Błędy były spowodowane brakiem uwagi Pani podczas wykonywania przez Panią podstawowych zadań wymaganych na Pani stanowisku i te błędy powtarzały się pomimo instrukcji i próśb przekazywanych Pani podczas pracy. Pragnę również nadmienić, że wyżej wymienione instrukcje i prośby były przekazywane Pani osobiście przeze mnie również w godzinach kiedy byłem poza Biurem. Dziękujemy Pani za wkład włożony w pracę i życzymy sukcesów na dalszej ścieżce kariery. Pozdrawiam, Paweł Zięba Koordynator Działu Obsługi Biur Zagranicznych i Portali
Pracowałam w firmie tylko kilka miesięcy i moja opinia również dotyczy Działu Obsługi Biur i Portali Zagranicznych. Prace zdecydowanie polecam, szczególnie studentom. Bardzo elastyczny grafik, krótkie godziny pracy i satysfakcjonujące zarobki (nawet bardzo, biorąc pod uwagę studenckie realia). Nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie w pracy biurowej, jedynie znajomość języka angielskiego. Polecam tą prace dla osób, które chciałyby zdobyć doświadczenie, mieć kontakt z językiem angielskim i zobaczyć jak wygląda praca w większej firmie.
Moja opinia dotyczy pracy w Dziale Obsługi Biur i Portali Zagranicznych. Pracowałam w tym dziale prawie rok. Grafik był bardzo elastyczny, ustalałam go z innymi pracownikami działu, dzięki czemu mogłam bez problemu pogodzić studia dzienne z pracą ok. 4 razy w tygodniu. Współpracownicy byli bardzo pomocni i nie było między nami współzawodnictwa. Wynagrodzenie zależało od sprawności i szybkości pracy ale po około dwóch miesiącach było satysfakcjonujące. Wynagrodzenie wypłacane zawsze na czas. Dodatki za dni świąteczne (dział pracuje 7 dni w tygodniu i przez większość dni świątecznych). Minus za nieterminowe umowy. Atmosfera w miejscu pracy jest przyjazna a na stanowisku można się rozwinąć i wiele nauczyć. Niezbędna jest dobra znajomość angielskiego a bardzo pomocny jest też drugi język obcy i odporność na stres, który czasami się pojawia.
Jeśli chodzi o dział w którym pracuje to gorąco polecam. Atmosfera przednia, praca spokojna, kierownictwo wyrozumiałe. Wszystko w miarę możliwości da się załatwić bezproblemowo. Jeden z lepszych pracodawców z turystyki lokalnej w Krakowie. Terminowe wypłaty. Zarobki w granicach średniej w zależności od zdolności. Jedyny minus to konstrukcja umowy: um o pracę na minimalna krajową + reszta na zlecenie. Za to ogromny !minus a szkoda bo poza tym jest perfekt. Pracuje tu długo i na razie się nigdzie nie wybieram aczkolwiek jedyny minus w formie umowy deprymuje. Generalnie kasa i codziennie we własnym łóżku a to się liczy ;)
Zgadzam się z przedmówcą! Pracowałam dla tej firmy przez pewien okres czasu i z pełną odpowiedzialnością stwierdzam, że gorszego pracodawcy już chyba nie można mieć.(usunięte przez administratora), zwalniają z byle powodu (chyba, że podpisujesz się komu trzeba). Kadra zarządzająca, to ludzie bez dbałości o pracownika. (usunięte przez administratora). Nikt nie napisze tu pochlebnego komentarza, jedyne pozytywne opinie są od ludzi z Marketingu See Kraków:D. WIEJCIE LUDZIE! Na rozmowę nawet nie idźcie!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SEEKRAKOW WĄSIK SPÓŁKA JAWNA?
Zobacz opinie na temat firmy SEEKRAKOW WĄSIK SPÓŁKA JAWNA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 4.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy SEEKRAKOW WĄSIK SPÓŁKA JAWNA?
Kandydaci do pracy w SEEKRAKOW WĄSIK SPÓŁKA JAWNA napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.