brak logo

PPUH "Chemi-Druk" J & R Przybyła Spółka Jawna

Racibórz

Opinie o PPUH "Chemi-Druk" J & R Przybyła Spółka Jawna

kierowca 2014-07-07 15:50:52
Z daleka od tej firmy.beda was trzymać po kilka dni za granica bez powrotu.klamstwa to codzienność a ostatnio nawet kierowca się powiesil w trasie.jedyny plus to kasa na czas.
1
inny 2014-07-18 10:59:03
potwierdzam.nikt tam już nie chce pracować.przychodza tylko ci co nie wiedza jak jest naprawde(usunięte przez administratora)
1
szofer 2014-08-28 11:49:52
wszystko jasne skoro caly czas szukaja kierowcow!!!!!!
1
ja 2014-11-15 22:55:59
dziadostwo i nic wiecej!!!!!!!
1
pracownik 2015-03-30 10:48:18
Dobra firma , wszytko jest ok i jak powinno byc. Atmosfera bardzo przyjemna.
A te żałosne komentarze są zapewne od nieudaczników , którym nic w życiu nie pasuej i wiecznie mają jakies problemy do pracodawców... bo najchetniej to nic by nierobili a zarabiać furtunę by chcieli.
do pracownik 2015-05-27 17:13:22
dobra firma?chyba ktoras z biura to pisala zeby ratowac sytuacje.hahahha.dziadostwo i nic wiecej.atmosfera fajna?????wysyla sie 4 kierowcow w odtepach co pol godziny zeby czasem sie nie spotkali.Rysiu bije kase na krgoslupach innych i tyle.a wy laski z biura nadajecie na siebie tylko jak ktoras wyjdzie do kibla.dalej pytacie szefa czy mozecie isc sikac czy juz mozecie bez pytania?to wy jestescie nieudaczniki skoro jeszcze tam robicie i tyle!!!pozdrawiam milosnikow chemi druku!!!!!!to byla ironia jakby ktoras z was nie zrozumiala.
4
wawa 2016-07-10 19:56:21
Tam jest zawsze rekreutacja wiec uważaj na takie firmy a na te szczególnie.Rysiek zrobi cie w bambuko jak chce.a o tych z biura szkoda gadac....
Zostaw swoją opinię o PPUH "Chemi-Druk" J & R Przybyła Spółka Jawna - Racibórz
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PPUH "Chemi-Druk" J & R Przybyła Spółka Jawna