brak logo

Edenred

Warszawa

Opinie o Edenred

Edenred 2016-03-24 17:04:15
Witam,

karta podarunkowa, którą otrzymał Pan od pracodawcy, zawierała list przewodni, w którym są niezbędne informacje na temat otrzymanej karty i możliwościach korzystania z niej wraz z kontaktem do Działu Obsługi Klienta.

Proszę o kontakt z Działem Obsługi Klienta Edenred, aby uzyskać pomoc i szczegółowe informacje na temat działania karty, nr tel. (usunięte przez administratora)
4
Edenred 2016-03-24 17:13:50
Szanowna Pani,

przykro nam, że otrzymaliśmy tak negatywną opinię. Jesteśmy firmą z ponad 20-letnim doświadczeniem na polskim rynku, którą cechuje profesjonalizm i rzetelność.
Środki na Pani karcie nie mogły zniknąć. Karta posiada termin ważności w ramach, którego należy wykorzystać środki pieniężne na niej zgromadzone. Na pewno dołożyliśmy wszelkich starań, aby wyjaśnić zgłoszony problem, ponieważ nigdy nie lekceważymy informacji od Użytkowników naszych kart, byc może nie otrzymaliśmy od Pani dodatkowych informacji i kontaktu.
Uprzejmie prosimy o ponowny kontakt z Działem Obsługi Klienta Edenred w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji, nr tel.: 22 2 927 927 (dni robocze 9-17) lub e-mail: kontakt-pl@edenred.com
3
Zostaw swoją opinię o Edenred - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Edenred