brak logo

Haller S.A.

Katowice

Opinie o Haller S.A.

meliska 2012-03-19 22:09:44
pracuje jeszcze stanisław b ?
bardzo mi go brak, nie ma mnie juz kto zmotywowac w nowej pracy i na laurach spocząłem :(
z tymi powrotami to mega bajka...
L33 2012-03-21 18:31:23
meliska - 2012-03-19 22:09:44

pracuje jeszcze stanisław b ?

bardzo mi go brak, nie ma mnie juz kto zmotywowac w nowej pracy i na laurach spocząłem :(

z tymi powrotami to mega bajka...
pracuje pracuje :)
motywuje jak zawsze hahaha
GRATULACJE !!! 2012-04-11 18:42:31
L33 - 2012-03-21 18:31:23

meliska - 2012-03-19 22:09:44

pracuje jeszcze stanisław b ?


bardzo mi go brak, nie ma mnie juz kto zmotywowac w nowej pracy i na laurach spocząłem :(


z tymi powrotami to mega bajka...
pracuje pracuje :)

motywuje jak zawsze hahaha
właśnie zobaczyłem na stronie certyfikat RZETELNA FIRMA
czyli zero długów wszystko popłacone i jesteśmy na prostej !!!
niech patrzą niedowiarki i ci co uciekli od nas :)
dało się ? DAŁO !
a będzie jeszcze lepiej !
pozdrawiam tych co wytrwali i teraz spiją śmietankę.
kondolencje 2012-04-11 20:24:20
to nie smietana tylko serwarka. Smietane to spija generał. Tzn spijal a teraz ma przynajmniej z czego dokładać :-)
A nam dalej obiecuje gruszki na wierzbie.
nie do wiar y 2012-04-11 20:28:08
wniosek jest prosty - nie ma roboty to i nie ma długów .
:) 2012-04-11 22:48:21
nie do wiar y - 2012-04-11 20:28:08

wniosek jest prosty - nie ma roboty to i nie ma długów .
oj boli niektórych że nam sie udało !!!
zdziwiona 2012-04-12 18:57:38
rzetelna firma ?
szoook
Kik 2012-04-13 08:29:40
zdziwiona - 2012-04-12 18:57:38

rzetelna firma ?

szoook
Rzetelnie trzymająca kurs w kierunku dnaaaa
Iiiiii 2012-04-13 08:33:22
Melisa i waleriana wskazane dla spijających śmietankę z serwatką
wróżka 2012-04-13 08:43:46
:) - 2012-04-11 22:48:21

nie do wiar y - 2012-04-11 20:28:08

wniosek jest prosty - nie ma roboty to i nie ma długów .
oj boli niektórych że nam sie udało !!!
oj boli, boli a major w końcu i tak wszystkich [usunięte przez moderatora]
:) 2012-04-14 09:55:20
tez zobaczyłam te "rzetelna firma' i spadlam ze stołka haha

takie cyrki tylko w Polsce.
bibka 2012-04-14 15:44:09
:) - 2012-04-14 09:55:20

tez zobaczyłam te "rzetelna firma' i spadlam ze stołka haha



takie cyrki tylko w Polsce.
ciekawe kiedy generał zrobi nam imprezke integracyjną ?
barakuda 2012-04-15 11:20:28
chwila czasu to trzeba odświeżyć co na gw słychać, a tu dziwy na dziwami, rzetelna firma, brak długów, wyjście z kryzysu... fju fju, gratulacje !
Deja wu 2012-04-15 13:01:52
barakuda - 2012-04-15 11:20:28

chwila czasu to trzeba odświeżyć co na gw słychać, a tu dziwy na dziwami, rzetelna firma, brak długów, wyjście z kryzysu... fju fju, gratulacje !
I znowu jesteśmy " jedyną taką firmą w Polsce" tym razem pod kątem rzetelności [usunięte przez moderatora] i pisania petycji oraz skarg - wychodzimy na prostą
Filut 2012-05-23 20:49:37
? - 2011-02-16 21:54:26

idzie ok narazie, wyszliśmy wreszcie z kryzysu.
I co tam [usunięte przez moderatora] nigdzie was na rynku nie widać co z tym wyjściem z kryzysu jedna pusta dziura w Chorzowie i już a co z najlepszym na świecie kruszywem do budowy autostrad nic ccccccccccc? Szkoda
b jonetzko 2012-06-03 09:30:53
pracowalem w tej firmie jakis czas temu przez 6 lat jako dyspozytor mialem pelne rece roboty ale i tak bylem zadowolony ,nie zdarzylo sie nigdy aby nie bylo wyplaty na moim koncie .prawdopodobnie mnie tam juz nie pamietaja a szkoda bo zawsze bylem lojalnym i sumiennym pracownikiem a w kaze wakacje kierownikami moimi byli synowie pana hallera i tez mi sie dobrze wspolpracowalo z nimi ,pozdrawiam wszystkich ,szkoda ze w niemczech nie maja firmy bo chetnie poszedlbym do nich z powrotem
wader 2012-06-04 21:02:39
witam po latach !
co słychać ? jest jeszcze stara gwardia ?
jakie obecnie macie rekultywacje ?
pamietam że za moich czasów było po 7-8 miejsc gdzie robilismy
jest szansa sie u was wkręcic ponownie ?
jak płace, poszło w góre cos ?
huba 2012-06-05 20:14:19
tez bym był zadowolony szczególnie za przyjmowanie odpadów na lewo. No a juz wybitnie ze współpracy z synami. Dosokanli menedżerowie, podobnie zreszta jak tatuś.

terman 2012-06-05 20:31:02
huba - 2012-06-05 20:14:19

tez bym był zadowolony szczególnie za przyjmowanie odpadów na lewo. No a juz wybitnie ze współpracy z synami. Dosokanli menedżerowie, podobnie zreszta jak tatuś.



Nie ma ich za dużo, ale juz podobno niedługo bedziemy kopać i wywozić te odpady cos my je na lewara w dziury upychali. No a potem z tej cegły co ja juz wykopiemy to se bedziemy domy budować dla pracownikow. No i robota bedzie. Bo my zawsze sie dobrze czuliśmy w nieruchomościach.
wader 2012-06-05 20:34:39
no ale gdzie konkretnie robicie ?
zastanawiam sie by isc pogadac o pracy bo na lodzie jestem obecnie
tam kasa była niezła
Mgr 2012-06-05 20:44:57
wader - 2012-06-05 20:34:39

no ale gdzie konkretnie robicie ?

zastanawiam sie by isc pogadac o pracy bo na lodzie jestem obecnie

tam kasa była niezła
Boss nas wykształcił ukierunkował wyuczył [usunięte przez moderatora] karmił mlekiem z piersi (kadrowej i członka zarządu) więc dajemy mu tye na ile nas stać \"budujemy\" \"autostrady \" \"kanalizacje\" i drogi serwisowe po 9,5 bańki dawaj nazot synecku budujemy parking na euro w horzowie bedzie dobrze wracaj
wader 2012-06-05 20:56:20
to jak tyle roboty i kasa jest to chyba uderze do prezesa albo wiceprezesa po prace, dzieki !
wader 2012-06-05 21:30:05
kurde dla mnie to nie zarty, 2 dzieci a ja na wylocie z pracy i na prawde szukam konkretu, moze ktos serio napisac jak sytuacja u was ? warto wracac czy nie ? da sie zarobic konkret ?
modo 2012-06-06 17:22:14
wader - 2012-06-05 21:30:05

kurde dla mnie to nie zarty, 2 dzieci a ja na wylocie z pracy i na prawde szukam konkretu, moze ktos serio napisac jak sytuacja u was ? warto wracac czy nie ? da sie zarobic konkret ?
nie polecam tego [usunięte przez moderatora].
serio piszę.
M.ZBROJARZ CIESLA 2012-06-06 22:40:00
UMOWA ZLECENIE NIC SPECJALNEGO W ZIME POSTOJE I UKLADY JEDEN PRZED 2 WARUNKI NIE NAJGORSZE ALE TYLKO NA POZOR BRAK MATERIALU CHCA COS Z NICZEGO BIERA WSZYSTKO A NAWET NIE MAJA POJECIA
:) 2012-07-16 16:10:27
M.ZBROJARZ CIESLA - 2012-06-06 22:40:00

UMOWA ZLECENIE NIC SPECJALNEGO W ZIME POSTOJE I UKLADY JEDEN PRZED 2 WARUNKI NIE NAJGORSZE ALE TYLKO NA POZOR BRAK MATERIALU CHCA COS Z NICZEGO BIERA WSZYSTKO A NAWET NIE MAJA POJECIA
nic nowego nie napisałeś, codziennosc.
okmen 2012-09-30 19:57:02
podobno fajna spora robota sie szykuje za extra kase ? prawda to czy ploty ?
pewex 2012-10-06 13:03:07
a jakie teraz macie budowy/rekultywacje ?
pozdrawiam, były dozgonnie wdzieczny pracownik rekultywacji :)
boss 2012-11-06 18:17:47
[usunięte przez moderatora] a dwa kto został wie ze z kasa jest ok i praca extra
kto uciekł niech płacze i pluje jadem.
hajej 2012-11-18 21:06:15
faktycznie sobie plujemy.
mozemy wrócic= prosimy pana prezesa
zdziwiony 2012-12-12 19:44:29
juz jakis czas tu pracuje ale takiej kasy jak podobno ma byc w tym roku na swieta nie pamietam, oby to nie były ploty...
Hu* 2012-12-15 03:34:15
zdziwiony - 2012-12-12 19:44:29

juz jakis czas tu pracuje ale takiej kasy jak podobno ma byc w tym roku na swieta nie pamietam, oby to nie były ploty...
Dobry dow [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] .
Najpierw stary by sie Musial nawrócić.
Z pewnością jego psy dostaną lepszy prezent niż pracownicy.
Przecież wiadomo, ze on nawet z główna by bicz ukrecil
zaciekawiona 2012-12-27 21:24:17
zdziwiony - 2012-12-12 19:44:29

juz jakis czas tu pracuje ale takiej kasy jak podobno ma byc w tym roku na swieta nie pamietam, oby to nie były ploty...
I jak tam po wigilii ? Była premia czy wypowiedzenia?
on 2012-12-28 16:16:21
zaciekawiona - 2012-12-27 21:24:17

zdziwiony - 2012-12-12 19:44:29

juz jakis czas tu pracuje ale takiej kasy jak podobno ma byc w tym roku na swieta nie pamietam, oby to nie były ploty...
I jak tam po wigilii ? Była premia czy wypowiedzenia?
premie i bony.
Wiki 2013-01-02 19:37:15
Jak tam nowy roczek? Bony już wydane?
cizia 2013-04-16 10:28:49
a co tu taka cisza zapadła firemka w likwidacji czy co?
hirek 2013-05-08 18:01:19
A to cos jeszcze funkcjonuje. Bo jakas taka cisza na rynku, no oprocz Iraku i Ukrainy :=))))))
:/ 2013-06-05 20:14:57
A co się stało z Panem [usunięte przez moderatora]współwłaścicielem...?
:/ 2013-06-05 20:21:37
Panie [usunięte przez moderatora], czekamy na odpowiedź co się stało z Pana wspólnikiem...?!
1
bogdan 2013-11-28 20:12:36
Ja miło wspominam współpracę z firma Haller , robotę zrobiłem całą kasę zapłacili bez jakiegokolwiek problemu. Szkoda tylko że prezes Bąk odszedł.
2
zubal41 2014-09-06 22:03:49
potrzebują kreskowych na DTŚ w Gliwicach pewnie sie załapiesz
aaa 2014-09-17 21:45:04
Dobre czasy to byly na budowie Dtś Zabrze- rondo Sośnica :D:D
1
Marcin P.ŚL, 2014-09-26 20:49:17
witam,
co tam u was słychać, szkoda wiceprezesa, ja miałem z nim szczątkowy kontakt ale wspominam go miło, pracowałem tylko niecałe 3 lata w Firmie Haller ale zawsze ciepło się wypowiadam o tej firmie, może rzecz w tym że cała masa fajnych ludzi przewinęła się w międzyczasie ? nie wiem, wady poznałem od podszewki, wiele bym teraz zmienił ale cóż, zawsze jakieś nowe doświadczenia, pozdrawiam nielicznych którzy zostali i powodzenia dalej, złe wspomnienia przemilczę bo są lekcją życia ;) ...
1
Kari 2014-12-31 20:16:56
Tak na prawdę to wszędzie przecież można spotkać super ludzi. nie ma tutaj chyba znaczenia firma w której się pracuje ale to moje osobiste zdanie, które oczywiście możecie podważyć. Teraz bym chętnie się dowiedział czego mogę się spodziewać po pracy w hallerze, czy planowane są jakieś nowe wolne miejsca pracy dla ludzi?
Mimuś 2015-03-13 19:06:51
Jeżeli chodzi o warunki pracy to chyba Haller oferuje całkiem niezłe pieniądze na terenie Katowic nie sądzicie ? Chyba, że macie jakieś dobre a nawet lepsze oferty, które mogą zdecydowanie przebić ofertę pracy w tej firmie. Mam pytanie czy w niedalekiej przyszłości będzie prowadzona jakaś rekrutacja na stanowiska w pracy?
tromb 2015-03-22 20:15:10
Oczywiscie, ze beda. Szczegolnie jesli jestes umizdrzona, 20 letnis blondynka, ktora za dobre slowo od starego capa, potpierdzieli wszystko i wszystkićh dookola
1
lulek 2015-03-27 07:58:22
A co to sie tak pofalowała średnicówka - mieszanka skisła?
1
UŻYTKOWNIK DTS 2015-03-27 13:58:33
nie skisla jeno sie zlasowala, Miala sie lansować, ale jej sie pomylilo i sie zlasowala
juta 2016-04-24 04:31:46
Problem w tym, że nie ma już na kogo donosić, wszyscy się wykrwawili
1
ios 2016-05-07 10:28:30
co masz na myśli? przecież firma nadal istnieje, co ty pleciesz...
Zostaw swoją opinię o Haller S.A. - Katowice
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Haller S.A.