Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o Dromader

Pracowałeś w firmie Dromader i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-07-11 13:46:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
czy ktos jedzie z dromaderem wrocław do Niemiec do magazynu AMAZON? czy trzeba znać niemiecki, ja znam tylko angielski i nie wiem, czy jechac napiszcie, jesli ktoś wyjechał (usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-07-11 16:43:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
też mam ten sam problem.Skoro nie trzeba znać niemieckiego to po co te testy.Nie mówiąc już o niesprecyzowaniu przktycznie niczego.Nie chcieli mi nawet podać firmy do której nas odsyłają,zarobki 6-8 euro...od czego to zależy?!Skoro stawka ma być godzinowa to skąd te normy na dole \"stanowiska Amazon\".Sam sie teraz gruba zastanawiam i także prosze o odpowiedz na powyższy post
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-07-11 19:00:57 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
anonim - 2011-07-11 16:43:47

też mam ten sam problem.Skoro nie trzeba znać niemieckiego to po co te testy.Nie mówiąc już o niesprecyzowaniu przktycznie niczego.Nie chcieli mi nawet podać firmy do której nas odsyłają,zarobki 6-8 euro...od czego to zależy?!Skoro stawka ma być godzinowa to skąd te normy na dole \\\
Odradzam pracę w Amazon to jest czysty (usunięte przez administratora) ludzi pracowałem tam i nie radzę jechać tam przez biuro z Lipska bo tam właśnie podpisuje się umowę z firmą pośredniczą abacent nie wypłacili mi do dziś wszystkich pieniędzy,dużo gadają a mało czynią tam liczy się sztuka a nie człowiek który uczciwie pracuje. Do pracy jest tam jakieś 50km a w umowie piszą 15km do tego sklepy są oddalone od miejsca zakwaterowania 3km.Zero organizacji na zaliczkę czeka się jak na zmiłowanie bo szef który ma być na 12 przyjeżdza sobie o13 albo 14 godzinie a ty w tym czasie czakasz na niego na dworze i mokniesz bo on ma czas żeby Ci wypłacić twoje pieniądze.Kobiety jak się dostaną na pakowanie na dolnym piętrze budynku to mają przechlapane bo są tam pakowane duże rzeczy takie jak plazmy odkurzacze mikrofalówki itp. Nikt Ci tam nie pomoże samemu trzeba to spakować w ogromny karton i wrzucić na taśmę obok.Kto chce niech jedzie się przekonać,ja osobiście odradzam.Pozdrawiam.
zdjecie uzytkownika
piotr - 2011-07-25 16:54:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ale kto powiedzial ze nie trzeba znac niemieckiego ?
czy moze ktos z was pojechał do tego amazon i konkretnie wie co i jak ? czy kazdy mowi o tym samym biurze dromader ? bo sa dwa w wroclawiu. Na pewno mowicie o tej pracy (usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
jk56er - 2011-07-25 17:33:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
to jest to samo biuro , tylko ze zmienili swoja siedzibe i strone internetowa ... ciekawe czemu ? :D
zdjecie uzytkownika
LoL. - 2011-07-26 15:26:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Taak, to to samo biuro, co chyba mocno ukrywają np. tym ze jest ten sam numer telefonu i maila hahaha . Naprawde im zalezy zeby sie odroznic. oj, i nazwa ta sama ..... :D sherlock by sie nie domyslil . Praca w Amazonie super, a co do w/w osoby ... : do spakowania plazmy potrzeba pewnie z 3 osob nie ?? to by bylo oplacalne :) warunki mieszkalne ok, praca niezla, pieniadze sa ... kontrakt roczny zostal mi zaproponowany , takze nie mam nic negatywnego do powiedzenia . ostatnie rozliczenie przyszlo z opoznieniem do domu, czekiem do zrealizowania w banku, ale jak bym miala konto jak kolezanka z pokoju, to bym miala wczesniej.
Jak sie nie (usunięte przez administratora) w pracy(usunięte przez administratora)
Pozdro
zdjecie uzytkownika
maio - 2011-08-30 22:08:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie rozumiem dlaczego ktos pisze glupoty. Pracuje w Amazonie poprzez firme abacent juz 2,5 miesiaca. 'Pieniadze zawsze na koncie sa punktualnie. Zaliczki rowniez raz na koncie raz do reki. warunki mieszkalne ok. praca super. czekam tylko na koniec wrzesnia bo mam szanse byc przejety. abacent w porownaniu do trenkwaldera to niebo do nocy. Oni dbaja o pracownikow. Maja w biurze polskich koordynatorow ktorzy w razie problemow nam pomagaja. Ja nie narzekam. Mi sie podoba. A kto narzeka ten chyba ma dwie lewe rece do tej roboty. " dni w tyg. wolnego. Imprezy czas wolny wszystko jest. czego chciec wiecej? u nas w domku wszyscy sa zadowoleni i zreszta wiekszosc chyba tez, a jest nas sporo tam polakow.
zdjecie uzytkownika
Abacent - 2011-11-22 14:07:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czy ty moze pracujesz w Abacent?
bo chyba każdy wie jak tam jest!!!!

Nie dajecie się (usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-11-28 12:11:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
anonim - 2011-07-11 16:43:47

też mam ten sam problem.Skoro nie trzeba znać niemieckiego to po co te testy.Nie mówiąc już o niesprecyzowaniu przktycznie niczego.Nie chcieli mi nawet podać firmy do której nas odsyłają,zarobki 6-8 euro...od czego to zależy?!Skoro stawka ma być godzinowa to skąd te normy na dole \\\
NIE POLECAM NIKOMU FIRMY DROMADER ŚCIEMNIAJĄ GRAJĄ NA ZWŁOKĘ NIE MAJĄ PRACY CZŁOWIEK CZEKA KILKA MIESIĘCY GDZIE MIAŁ WYJECHAĆ NA NASTĘPNY TYDZIEŃ DO PRACY NIE MA BYĆ MIŁYM DLA TEJ FIRMY TRAKTUJĄ LUDZI JAK ZWYKŁY TOWAR Z CHIPER MARKETU SAMI NIE WIEDZĄ CZEGO CHCĄ
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-11-28 12:12:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
NIE POLECAM NIKOMU FIRMY DROMADER ŚCIEMNIAJĄ GRAJĄ NA ZWŁOKĘ NIE MAJĄ PRACY CZŁOWIEK CZEKA KILKA MIESIĘCY GDZIE MIAŁ WYJECHAĆ NA NASTĘPNY TYDZIEŃ DO PRACY NIE MA BYĆ MIŁYM DLA TEJ FIRMY TRAKTUJĄ LUDZI JAK ZWYKŁY TOWAR Z CHIPER MARKETU SAMI NIE WIEDZĄ CZEGO CHCĄ
zdjecie uzytkownika
sama prawda - 2011-11-28 12:15:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
(usunięte przez administratora) omijajcie tą firme!!!
zdjecie uzytkownika
brunetka - 2012-04-07 11:22:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Niestety, mnie też tak zwodzili, nie odbierają telefonów, nie odpisują, w końcu po kolejnym mailu wiadomość,że zadzwonią, a nie dzwonią, rzekomo sprawa była pilna i decyzja z mojej strony miała być JUŻ . Zwodzą zamiast powiedzieć, że nie ma jednak proponowanej pracy. Brak profesjonalizmu i przede wszystkim brak kultury i szacunku do drugiego człowieka. Przedszkole, a nie profesjonalne biuro pośrednictwa. Ale jak sobie pościelą, tak się wyśpią. Nie polecam.
zdjecie uzytkownika
poinformowany - 2012-04-24 20:32:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Własnie . UWAGA na ofertę pracy przy pietruszce w Belgi. Pod nazwą ,,pakowanie pietruszki" kryje sie praca od 6 do 18 bez przerwy przy truskawkach !!!!!!
Dromader zszedł na psy... przepraszam psy za to porównanie. po prostu (usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
Abacent Leipzig - 2012-06-07 00:39:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja tez robiłem przez Abacen i było super i centy były na koncie
Przestrzegam uwaga. Nie dostaniesz ani centa.
zdjecie uzytkownika
pietruszka - 2012-07-10 14:31:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
do poinfomowany- chyba nie jestes zbyt poinformowany, bo ja jakis czas temu wrocilem z pietruszki i robilem przy....pietruszce. Nie wprowadzaj innych w blad tylko dlatego,ze tobie sie nie udalo zalapac. Ja tam jestem zdowlonuy
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-05-25 16:18:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
hej, mam zamiar jechać do Niemiec z tą firmą. Powiedzcie mi proszę ile mogę realnie zarobić i czy to ma sens? nie znam bobrze tej firmy, czy oferują od razu długi kontrakt, czy najpierw trzeba przejść okres próbny?
zdjecie uzytkownika
*** - 2013-06-12 09:48:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
To fakt Dromader to zwykli (usunięte przez administratora) biora kase a potem to juz rac człowieku sobie sam nic ich wiecej nie obchodzi jedziesz na borowki trafiasz do truskawek i(usunięte przez administratora) jak wół na schylaka 7 godz. bez przerwy. (usunięte przez administratora)czytajci zanim sie zdecydujecie na wyjazd szczegónie do Hiszpanii.
zdjecie uzytkownika
M... - 2013-06-12 09:58:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Jedno jet pewne to biuro to załamka po prostu wysyłają cie Bóg wie gdzie trafiasz bóg wie gdzie jedziesz na co innego a trafiasz gdzie indziej na dodatek okazuje sie ze jednak nie ma tam zadnej pracy i siedzisz jak (usunięte przez administratora) i czekasz jak na zbawienie i myslisz jak tu wrócic do Polski bo nie masz za co. Miejcie zawsze nr Do Ambasady Polskiej w Madrycie Wrazie wyjazdu do Hiszpanii bo moze okazac sie bardzo przydatny i pomocny Bo ani (usunięte przez administratora) Ani FIRMA Dromader nie pomogą ci wrócić tylko jeszcze kase bedą chcieli za powrót ich autokarem i tak własnie sie dorabiają na biednych ludziach( a z kąd wziąć kawe na autokar jak sie nie zarobiło)
zdjecie uzytkownika
etam - 2014-01-18 18:18:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
czy ktos pojechał do Francji na podwiesznaie winogron? czy płaciliscie wpisowe...? jak transport i zakwaterowanie
zdjecie uzytkownika
magda - 2014-10-15 01:58:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Hej, czy posiada ktoś aktualne informacje o Dromaderze ? Możecie mi wyjaśnić na czym polega podpisanie umowy z nimi? Ktoś wspominał o wpisowym, ale nie rozumiem po co to skoro mamy jechać zarabiać więc koszty powinni potem sobie odliczać albo sami moglibyśmy się zająć dojazdem a oni niech tylko zakwaterowanie ogarną.
zdjecie uzytkownika
oszukany - 2014-12-05 16:21:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie polecam,to wyrafinowani oszuści,wyzuskujący biednych ,naiwnych ludzi.
zdjecie uzytkownika
ftyta - 2014-12-11 23:31:42 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
to dobra firma za każdym razem było ok nie mam żadnych zastrzeżeń
zdjecie uzytkownika
kris - 2014-12-16 18:17:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wiedząc, że stawiają na najwyższą jakość oferowanych usług myślę, że z zarobkami nie jest tam tak źle... Przecież od wielu lat specjalizują się w tworzeniu profesjonalnej firmy. Nie wiem juz co myśleć....Jak jest przy współpracy z tą firmą? Na co mogę liczyć?? Wchodzić w współpracę z nimi, warto??
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Dromader
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy Dromader?
Zadaj pytanie
x