brak logo

RAVEN PL SP. Z O.O

Gliwice

Opinie o RAVEN PL SP. Z O.O

ehh 2014-09-19 15:47:05
W Ravenie przyszłość widzę dla osób, które:
a.) siedzą cicho,
b.) miały szóstkę z lizustwa,
c.) dostaną miejsce blisko Jadźki i będą parzyć jej kawę:)
5
horacy 2014-09-30 09:16:24
Moze najlepiej by bylo zeby sprowadzili slowakow do pracy oni zrobia wszystko dla firmy ...dobrze ze w branzy wiedza co sie dzieje w ravenie i przekazuja dalej a dzieki temu forum i osobom poszkodowanym zwolnionym z wymyslonych przez niby zarzad powodow bardzo duzo osob rezygnuje z rozmowy kwalifikacyjnej w tej firmie
4
lucek 2014-10-01 07:19:05
Hehe najlepsze sa pozytywne opinie o firmiie (chociaz to co sie tam dzieje firma nazwac sie nieda) wiadomo kto to pisze hehe smiech na sali......
4
Perła 2014-10-02 00:00:58
Do Perelka 12 - Masz całkowitą rację. Głównodowodząca swego czasu dwukrotnie "wylatywała" z poprzednich firm. Karierę chce zrobić za wszelką cenę. W branży znana. Swego czasu sporo się mówiło na Jej temat i to z różnych przyczyn (na pewno nie tych pozytywnych).Można by książkę napisać. Przerost ambicji nad możliwościami. Cóż zrobić jak się chce za wszelką cenę utrzymać stołek.
2
gość 2014-10-03 00:46:21
Dobrze powiedziane. Wreszcie niektórzy zaczynają mówić.Ciekawe co Prezes powie, kiedy dobrzy pracownicy zaczną uciekać z powodu takiej atmosferki.
horacy 2014-10-03 09:43:27
Na terenie polski takiej pozycji nie osiagna!!!!!!!!!!
1
Piotr 2014-10-06 16:38:28
Jestem kierowca ktory jezdzi dla firmy raven. Coz moge rzecz, podziwiam magazynierow za to ze pracuja w tak nedznych warunkach, w firmie ktora nie zapewni im niczego. Sprzet na ktorym pracuja nie jest sprawny, towar ktory sprzedaja jest zadnej jakosci. Jakiekolwiek niepowodzenie lub pomylka "krawaciarzy" spychana jest od razu na magazynierow. Prawda jest tak ze najlepiej nigdy tam sie nie znalezc.
1
horacy 2014-10-21 18:38:26
NIE WARTO !!!
1
Janek 2014-10-27 15:20:21
czemu nie warto? jak wygląda praca na stanowisku managera ds. sprzedaży? moze ktos cos napisac o finansach? o zapleczu socjalnym? dzieki za odpowiedz.
Janek 2014-10-27 15:22:40
i jakie narzedzia daja? auto? tel? laptop? jak wyglad pensja. orientuje sie ktos?
horacy 2014-11-01 07:19:41
Chyba nie czytałes wszystkich wpisow zatrudnij sie to zobaczysz jaka jest tam atmostfera i rotacja ludzi......a narzedzia ofszem odliczone spinacze i zszyfki do papieru oraz ryze zapisanych juz jedno stronnie kartek papieru do drukarki no i kawe bo expres jest ale nie dla pracowbikow
Janek 2014-11-01 19:47:36
czytalem. ale chodzi mi o jakies konkrety. $ na stanowisku managera ds. handlowych, auto do uzytku?( przynajmniej na dojazdy do pracy) jakas opieka medyczna? telefon?
Janek 2014-11-05 09:22:13
No zdecydowanie. przynajmniej we wszystkich firmach w których pracowalem do tej pory miałem zawsze auto- jesli do uzytku prywatnego to tankowanie za wlasne, telefon-podstawa, opieka medyczna- tez podstawa. Nie mam pojecia jak to w RAVENie wyglada. Nie mam pojecia tez jak z $ a bardzo by mi zalezalo na tych informacjach.
Długosz 2014-11-06 16:07:59
"Janek ,chciałbym, patryk a moze osobo z wewnatrz ...jakies dziwne rzeczy piszesz moze tobie wam przydala by sie opieka medyczna
wiktor 2014-11-09 20:40:28
firma w której bez skrupułów i bez podania powodów zwalnia się ludzi którzy często mają na utrzymaniu rodziny i kredyt do spłacenia którzy pracowali na swoją posadę latami którzy z dnia na dzień do końca nie wiadomo dla czego tracą stabilność zawodową a co się z tym wiąże także finansową tracą pracę w niefajnych okolicznościach ze strony pracodawcy.
UWAGA: brak świadczeń socjalnych typu: wczasy pod gruszą , premia świąteczna , bony , paczki dla dzieci itp.
WYNAGRODZENIE: dzielone na dwie części (podstawa plus nagroda) co daje mniejszą kasę w przypadku nadgodzin , oraz L4
1
Janek 2014-11-14 09:51:25
Ok. dzieki. jednak odpuszczam. dzieki za pomoc
Misiek 2014-11-17 13:26:02
Do Janka: Mamy samochód, telefon, komputer i nawet asystentkę. Kasa jest odpowiednia do sprzedaży.
Kaszub 2014-11-18 21:08:26
Do Miśka:Tak macie to wszystko kosztem innych osób, które są wykorzystywane i też ciężko pracują na waszą pensję!!!!!!
Wy zbieracie śmietankę!Każdy tak by chciał.
1
Misiek 2014-11-19 11:05:32
Nie każdy może być handlowcem. Nie nadaję się do dz. zaopatrzenia albo na magazyn.
asteriusz 2014-11-20 09:38:28
Nie nadaja sie ci ktorzy maja swoje zdanie na rozne tematy dotyczace firmy i chca sie tym podzielic z zarzadem ...
Niestety zabierasz glos jestes podejrzany o dzialania na szkode firmie nastepnie upomnienie za brak odbicia podczas przerwy i pod koniec tygodnia gdy zarzad wyjezdza na wekeend (nie wiem czemuchyba sie boja konfrontacji) jestes wzywany na rozmowe i dostajesz wypowiedzenie oczywiscie porozumienie stron bo inaczej zostajesz bez premii i dowiadujesz sie o dxiwnych rzeczach ktore nigdy nie mialy miejsca .
Lili 2014-11-20 22:53:31
Do zosia samosia. Nie ubolewaj, tylko pisz cv i wysyłaj jak tak chcesz tam pracować.Może zadzwonią....jak będą znów potrzebowali kogoś. "Wymiana" personelu jest spora. Zresztą masz powyżej wszystko napisane.Głownie przez tych,którzy już spróbowali, i albo zostali zwolnieni, albo sami odeszli.Powody masz podane powyżej, a chyba umiesz czytać ze zrozumieniem. Jeżeli taka atmosfera odpowiada ci, uważasz, że poradzisz sobie to aplikuj i tyle.
J 2014-11-24 21:21:52
JEAN COCTEAU powiedział : NIE NALEŻY MYLIĆ PRAWDY Z OPINIĄ WIĘKSZOŚCI. W przypadku firmy Raven PL nawet nie chodzi o większość tylko 2 lub 3 osoby wyrażające swoje zdanie pod różnymi pseudonimami.
ariadna 2014-11-25 18:49:22
Chyba 20 lub 30 osób z taką rotacjsą do setki to juz wam blisko a pod róznymi nick. - ami to osoba z wewnątrz pisze i łatwo rozpoznać które to teksty
gość 2014-11-25 22:49:36
Myślisz, że to głównodowodząca ?
3
ona 2014-12-08 16:20:44
dobre heh gdzie ten cytacik wyczytałaś "J":)Niestety nie pasuje on do sytuacji:) Raven to kpina, żenada i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] I jest coraz więcej wkurzonych zwolnionych:)A znam lepsze powiedzonko: TŁUMACZY SIĘ WINNY!
2
lokaty 2014-12-29 09:48:24
w stu a nawet w dwustu procetach zhadzam sie z "ona" dokladnie zenada i kpina
1
hehe 2015-03-04 19:26:45
nowy rok nowi ludzie nowe zwolnienia nowi pracownicy ktorzy zoststali na bruku
2
Zmiany 2015-03-19 09:17:11
Zmiany, Zmiany, Zmiany...Zwolnienia, Zwolnienia, Zwolnienia
4
Gość 2015-05-19 23:09:35
Nic się nie zmieniło?. Nadal jest taka paskudna atmosfera? Nie ma co w takim razie szukać tam pracy.
1
Lili 2015-07-10 10:21:39
Nie sugerowałabym się opiniami, które zostały tu na pisane. Najlepiej samemu sprawdzić jak tam jest na prawde. Myslicie, że w innych zakładach jest lepeiej... wszedzie przede wszystkim trzeba pracować, a płaczków i nierobów nie brakuje!!!!! Analfabetów też ;)
Lili 2015-07-10 10:22:20
Nie sugerowałabym się opiniami, które zostały tu na pisane. Najlepiej samemu sprawdzić jak tam jest na prawde. Myslicie, że w innych zakładach jest lepeiej... wszedzie przede wszystkim trzeba pracować, a płaczków i nierobów nie brakuje!!!!! Analfabetów też ;)
Lili 1 2015-07-14 23:17:25
Nie podszywaj się pod cudzy nick "Szanowna Pani Lili". Analfabetów rzeczywiście nie brakuje. Nawet oni usiłują za wszelką cenę robić "karierę" Daleko nie trzeba szukać.
1
Anonym 2015-10-05 12:09:03
Ogólnie jest dobrze.
NIE POLECAM 2015-10-19 11:05:19
ŻENADA PRZEZ WIELKIE Ż
1
Harvanek :) 2015-10-21 20:37:47
Pracowałem, nie polecam, Zarząd Raven SK nie ma pojęcia o rynku polskim. Kasztany przez wielkie K. Ceny mają dobre zarobić można, ale zasady śmiech na sali.
2
XYZ 2015-10-24 22:57:37
Jak to w ogóle wygląda od środka ? Czy wśród osób zatrudnionych w biurze też jest taka rotacja? Ile godzin pracują, czy soboty wolne, czy w pracy ? Jak wyglądają pensje i czy są umowy o pracę ?
1
antyfeminista 2016-01-13 07:25:45
Oj polaczki biedne brzydkie kaczątka, strasznie narzekacie na swoją pracę. Z chęcią się u was zatrudnię za minimalną krajową jako księgowy lub asystent. Może być śmieciówka. Jestem z Krakowa, nie mam dziewczyny (bo i po co utrzymywać darmozjada), nie mam życia (naprawdę nie mam), nie mam kolegów. Raven to dobra firma, a tym co się nie podoba - won stąd!
modest 2016-01-29 20:57:46
Chłopie to wpadaj na śląsk i aplikuj do RAVEN-A umowe dostaniesz prawie jak śmieciową podzieloną na dwie części zero socjalu na pewno będziesz zadowolony dziewczyny nie masz to może i dzieci nie masz to się tam chwali będziesz mógł się całkowicie poświęcić firmie asystentów nigdy za wiele rotacja niesamowita .
Zaczynasz od asystenta potem będziesz handlowcem następnie jak się dobrze będziesz kręcił koło prezesa to dyrektor oddziału będzie w zasięgu ponieważ dyrektorzy też się często zmieniają nawet od niedawna jest nowy i jak znam ten zarząd to długo nie porządzi jak wszyscy poprzednicy także szanse są................I nie wyjeżdżaj z tekstami że to dobra firma bo wielu ludzi wyrzucili na bruk nie wiadomo za co a won to powiec osobie która kazała ci to napisać bo takie też tam pracowały można je rozpoznać na tym forum po łamanym języku polskim myślały że są nie do ruszenia a tu proszę koniec pracy w raven....wpisami z wewnątrz nic nie zdziałacie .........
modest 2016-01-29 21:29:39
Poważnie dobre miejsce to jest wszędzie poza tą firmą .
A jak Tobie tak znajomy opowiadał to również wbijaj do tej firmy prezes cię zatrudni a dyrektor oddziału zwolni po paru miesiącach bo jesteś za dobry i chcesz zarobić .....a w dniu twojego zwolnienia prezesa zarządu nie będzie przypadek chyba jednak nie reszty domyśl się sam.
Gość 2016-01-29 23:30:37
A kto tam obecnie zarządza? Kto "dyrektoruje". Aż tak się pozmieniało?
2
Abc 2016-02-03 18:24:15
Mam pytanko odnośnie magazynu widziałem ogłoszenie o pracę na magazyniera czy ktoś może coś więcej powiedzieć o pracy na magazynie w Gliwicach, zarobki ogólne warunki itd. Z góry dzięki za odpowiedź pozdrawiam
1
gosc 2016-02-03 18:32:18
Wszystko się zgadza. Zwalniają jak im się podoba. Umowa smieciowa. Szkoda nerwów i czasu. Nie ogarniam polityki tej firmy. Pracownicy to niewolnicy. Żałuję czasu pracy w tej firmie. Wyrzucają za porozumieniem stron z dnia na dzień, więc nawet zasiłku nie dostaniesz.
1
ap 2016-02-08 14:04:21
wydaje mi się, że mylicie momentami firmy
referent ds postępowania egzekucyjnego i specjalista ds prawnych to są oferty z Kancelarii Raven w Pile
xyz 2016-02-17 11:40:51
poczytaj wpisy wszystkiego się dowiesz o pracy w tej firmie a jeśli chcesz się przekonać to zatrudnij się tam ....
Lolo 2016-02-27 20:29:38
Co sie mialo zmienic ? Od poczatku tak samo żenada
Jasio 2016-10-18 16:55:45
a jak za często się upominasz to też lecisz, bo na twoje miejsce wezmą kogoś bez doświadczenia..
wypłata dzielona, więc przy l4 lub gdy coś się nie spodoba prezesowi/dyrektorowi/księgowej wychodzisz z groszami.
ogólna atmosfera w pracy bardzo kiepska, wszyscy sie nakręcają na siebie.
Jedynie można się czegoś nauczyć związanego ze sprawami branzowymi.
w ogólnym rozrachunku nie polecam
1
Janek 2016-10-21 20:32:19
Firma dobrze prosperuje ale nie ceni pracowników.
Liczy się tylko ŚWIĘTA TRÓJCA tj. zarząd oraz niektórzy handlowcy pod warunkiem ,że maja dobrą sprzedaż.
Reszta to plebs z wyjątkiem grupy wzajemnej adoracji,która musi nadrabiać lizusostwem oraz
ciągłym donoszeniem na innych.
Szkolenia i wysokie premie tylko dla wybranych.
Osoby ambitne prędzej czy później tego nie wytrzymają.
2
Benedykt XVI 2016-11-03 10:05:03
Iwonka .. przestań :)
Jasio 2016-11-14 19:36:19
Jakie szkolenia?
Zofia 2016-11-14 21:05:05
Spoko.Jako asystentka handlowca wyciągniesz 1800 netto,jeżeli nie będziesz prosić o podwyżkę to trochę się utrzymasz.To zaszczyt pracować u słowaków.Uważaj na dyrektora i główną księgową,za bardzo nie chwal się życiem prywatnym.
Zostaw swoją opinię o RAVEN PL SP. Z O.O - Gliwice
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie RAVEN PL SP. Z O.O