brak logo

frostex

Tychy

Opinie o frostex

Nick 2014-04-07 20:10:26
Ogólnie MASAKRA ...
4
łagodna 2014-06-19 22:46:27
Miałam okazje tam pracować przez pośrednika jednak to co tam zobaczyłam to masakra jakaś... Ludzie pracujący na produkcji ogólnie ok. Mili pomagali w wdrożeniu się w specyfikę pracy jednak widać było iż ludzie którzy tam pracują są jacyś przytłoczeni jak popracowałam trochę to zrozumiałam o co chodzi. Wieczne niezadowolenie szefostwa oraz kierowników z wykonywanej pracy czy dobrze czy źle zawsze jakieś pretensje i nie ważne że plan zrobiony nawet przed czasem ale zawsze coś nie tak po za tym donosicielstwo niektórych osób które zamiast patrzeć co się na ich dziale dzieje szukają tylko jakiś sensacji na innych działach że ktoś chwile stanął że zagadał z kimś co w ogóle nie miało wpływu na wykonanie powierzonego zadania. Z mojej obserwacji jest to mała firma ok. 30 osób z której szefostwo chce zrobić jakiś zakład pokroju Fiat chodź tam też pracowałam i mimo że to Fiat to atmosfera o wiele spokojniejsza. Zresztą na fiacie robiłeś swoją robotę mi miała być zrobiona w firmie Frostex zrobisz źle nie zrobisz też źle. Po za tym zauważyłam że szefowie lubią wiedzieć co się dzieje na hali jakieś śmieszne zebrania bo jeden drugiemu coś powiedział czułam się jak w przedszkolu na apelu takie rzeczy to powinni rozwiązywać brygadziści i kierownicy. Zresztą brygadziści to są tam chyba z nazwy bo praktycznie nie mają nic do powiedzenia i zasuwają jak zwykli szeregowi może mają lepiej płacone nie dowiedziałam się ale ogólnie jakoś entuzjastyczni nie byli. Można by pisać sporo bo przez kilka miesięcy dużo widziałam i to co widziałam na prawdę sprawiło że zastanawiam się jak tam wytrzymują starzy pracownicy są osoby z kilkuletnim stażem umiejący naprawdę wiele a traktowani byli gorzej niż my pracujący przez pośrednika. Zarobki z tego co udało mi się dowiedzieć to ok 1500-2000 zł bez premii. Nam za soboty płacili ale pracownicy pracowali za wolne nadgodziny też do wybrania. Ogólnie jak ktoś jest małolatem i chce zarobić na wakacje trochę grosza to niech próbuje. Ale ogólnie zgodzę się z poprzedniczką MASAKRA.
2
praca dla debili 2014-09-10 13:14:50
Jesli jesteś debilem i masz 18 lat to ta praca jest dla ciebie . Pozdrawiam
2
Koss 2014-09-19 18:24:41
Kiedyś to była praca na poziomie atmosfera, pieniądze i podejście do pracownika na najwyższym poziomie a teraz to po prostu kolejny POLSKI [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] gdzie wykorzystuje się pracownika i się z nim nie liczy i ciągłe obcinanie pensji nie patrząc na to że większość ma rodzinę i zobowiązania ważne że SZEFOSTWO się dorabia na POLSKIM GARBIE standardowe podejście innym nie dać ale samemu po kilka interesów prowadzić wyzyskując ludzi. Jak ktoś twierdzi że pieniądze nie zmieniają ludzi to FROSTEX jest najlepszym tego przykładem. Patriotyzm w szefostwie zamienił się na kapitalistyczny wyzysk i przedmiotowe traktowanie pracownika ale co tam do nich dalej nie dociera że im się w główkach poprzewracało... Jak w Polsce są tacy PATRIOCI to nie ma co się dziwić że jesteśmy TANIĄ SIŁĄ ROBOCZĄ UE dzięki takim ludziom. Tyle w temacie...
4
retro 2014-10-11 13:56:15
Szefostwo traktuje pracowników jak gromadę dzieciaków z podstawówki te ich zebrania i teksty jak do upośledzonych masakra tak jak ktoś wyżej napisał praca dla małolatów nie wiążących przyszłości z ta firmą taka robota jako pierwsza żeby się przekonać na jej przykładzie jak nie dawać się wykorzystywać i jakie zakłady omijać idealna na nabranie doświadczenia jak omijać Polskie Obozy Pracy
5
ja 2014-11-02 21:57:19
Zgadzam się z przedmówcami...
1
haha 2014-12-03 18:01:57
Bardzo ciekawe opinie.
Również miałam okazję tam pracować i nie zgadzam się z opiniami.
Szefostwo jest mocno zmanipulowane przez pseudo kierowników i brygadzistę no ale jakoś trezba było sobie posady wyślizgać. Bynajmniej nie ciężką pracą.
Kierownictwo- zależy jaki dział.
Brygadzistka? Wydaje mi że oprócz donoszenia nie ma nic ciekawego do robienia.
Atmosfera ciężka.
Ale jesli dla was na reke bez premii 1500/2000 to mało to polecam zasiąś na kasie wybór ogromny. Z pośrednika pracy wielu nas się prewinęło prze tą firmę ale tylko garstce zależało na pracy. Taka prawda. Starzy pracownicy też niejednokrotnie palili jana zamiast pracować. Nigdy nie spotkałam mniej wymagających szefów. Pozdrawiam dziewczyny z szyb.
2
Frostex 2015-07-22 16:36:00
Pensje mogłyby być wyższe. Zawsze są w terminie, umowy są o pracę a nie żadne zlecenia, pierwsza na 3 miesiące, kolejna pięć lat i więcej. Duża część załogi pracuje na czas nieokreślony. Średnie wynagrodzenie pracownika produkcyjnego netto 1850,00 za 8 godzin pracy. Zestawienie opini "haha" z opinią pana "Koss" mówi wiele za siebie. Bardzo trzeba było się
"niestarać" żeby zostać zwolnionym z firmy panie Koss.
ja 2015-09-26 13:47:06
premia jaka premia takie słowo nie istnieje w tej firmie choćbyś nie wiadomo ile nadgodzin robił ile sobót to nie dostaniesz premii bo jej nie ma a traktowanie ludzi jakaś masakra a szefostwo powinno trzymać nerwy na wodzy bo chodzenie po hali i wyzywanie i przeklinanie to już szczyt wszystkiego ale to tylko świadczy o tym jakimi są ludźmi kiedyś się tam fajnie pracowało atmosfera przede wszystkim była super co jest ważne i kasa była lepsza
2
Frostex 2015-11-24 19:15:39
Szanowny pracowniku @ja
Premia i nadgodziny to dwie różne sprawy. Użytkownik @ja tego nie rozumie, szkoda. Polecam zapoznać się z KP, szczególnie przed wyjazdem do UK. Nadgodziny jeżeli takie są, wypłacane są zgodnie z KP lub wybierane w formie dodatkowego urlopu w ramach obowiązującego okresu rozliczeniowego.
Pozostałą część opinii pozostawię bez komentarza.
gownowiecie 2016-01-25 17:22:18
nadgodzin nie ma a jak są to przeważnie chcą zamieniać na urlop którego i tak nie wybierzesz... szefostwo cały czas w kulki leci ustalają terminy wypłaty pieniędzy do ręki których potem nie przestrzegają, a premie ostatnie jakie były to chyba 2 lata temu jak nie więcej... jak mają Ci jakieś pieniądze wypłacić to musisz sam chodzić i się o nie prosić i upominać. zero profesjonalismu z ich strony nie polecam
2
zadumana 2016-01-25 19:43:41
Heheh czyli od kilku lat się nic nie zmieniło dalej łażenie i proszenie się o swoje pieniądze w kolejkach jak za komuny a nadgodziny widze dalej niepłatne tylko do wybrania pewnie w okresie zimowym jak nie ma roboty całe lato zap...ka tylko po to by w zimie siedzieć na urlopie w domu albo na postojowym... i klepać biede czekając na kilka miesięcy normalnej pracy... Dobrze że się wymiksowałam z tego układu. Pozdrowienia dla starej załogi
2
ktoś 2016-02-09 09:54:17
Tak naprawdę to jeśli ktoś chce narzekać to wszędzie znajdzie się powód. Jeśli chcesz pracować i robisz co do Ciebie należy to praca jak każda inna. Ludzie w firmie w większości są w porządku (zawsze znajdą się wyjątki). Wypłata w terminie, wiadomo każdy chciałby więcej, ale wydaje mi się, że jest OK. Ogólnie nie narzekam.
3
bit 2016-05-25 18:41:41
ta co ty dupisz synek wyjdz z biura i porób, praca jak inna jak sie nie ma co do gara wlożyc, szacunek do pracujących moze i byl kiedyś ale sie w dxpie poprzewracalo
byl 2016-08-29 13:35:41
bylem i nie polecam. te pozytywy to chyba same biuro pisze .... zeby zostac docenionym trzeba zagrac na calego czyli zwalniam sie... wtedy nagle ja juz chcialem wczesniej Cie wynagrodzic i niektorzy tez to wykorzystuja. W taki sposob sie nie traktuje pracownikow, ale skad oni moga to wiedziec ... a dobre ludzkie maniery wychowania zezarl biznes i chec zysku. Pretensje i problemy za byle co.
tekst w stylu trzeba sobie szanowac prace to wsadz se w d... najpierw trzeba docenic pracownikow a oni juz robote sobie docenia
1
kamil 2016-08-30 13:51:41
Wydaje mi się, że ostatnio nie pokazało sie żadne ogłoszenie pracy. To dowód na to, że relacje między pracownikami są na dobrym poziomie, bo dobre stosunki przyczyniają się do sukcesu w firmie. Wiecie czy oprócz podstawy zarobków są jeszcze jakieś premie? pozdrawiam
Blablabla 2016-11-02 11:57:51
Z tego co tu czytam to napewno pisze to ktoś z firmy bo normalni ludzie z tego obozu uciekają!
Blablabla 2016-11-02 11:58:24
Z tego co tu czytam to napewno pisze to ktoś z firmy bo normalni ludzie z tego obozu uciekają!
bit 2016-11-30 22:33:11
jak bedziesz chodzil jak pies to moze wychodzi jakies punkty ktore i tak nie wiadomo z czego sa liczone na na swieta pewnie bedzie przycinka ale cale szczenscie to juz nie moja bajka
Zostaw swoją opinię o frostex - Tychy
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie frostex