logo Renault Polska

Renault Polska

Lubin

Opinie o Renault Polska

gol 2009-10-20 16:23
na poczatku przy zatrudnieniu oferuja dobre pieniadze,pózniej okazuje sie ze to wszystko bajka i konczy sie na najniższej;(
3
łukasz 2009-10-20 16:34
bucowaty koleś który wkurza sie na wszystko w biurze obsługi klienta
1
Rycho 2010-01-08 11:45
Szefostwo tej firmy Górny Poczynek są osobami nieuczciwymi i nie honorowymi. Z takimi ludzmi nie powinno się robić interesów.Szkoda że taka dobra firma RENAULT ma NIEUCZCIWYCH dilerów
4
Zbulwersowana 2010-01-13 07:38
Popieram w stu procentach, szefostwo tej firmy do bani. Dla klientów salonu nie bardzo, a i dla pracowników słyszałam tez nie są do końca w porządku.
Dodatkowy minus za brak darmowej kawy - żenada w VW nie tylko kawa gratis, ale i ciacha.
2
Jerry 2010-02-16 08:52
Ze zdziwieniem czytam o tym salonie ze kliieci sa nie zadowoleni?
Bylem w tym salonie w styczniu 2010 mila obsluga terminowo i sprawnie wykonana usluga
anonim 2010-10-22 11:21
gol - 2009-10-20 16:23:12

na poczatku przy zatrudnieniu oferuja dobre pieniadze,pózniej okazuje sie ze to wszystko bajka i konczy sie na najniższej;(

a cos wiecej??? bo oferuja sporo miejsc pracy ostatnio, wiec co sie stalo, wymiana pracownikow? czy moze tak sie rozwijaja ze rak do pracy potzreba?
TOYOTA 2010-12-06 13:38
NIE POLECAM NIKOMU, BRAK SZACUNKU DLA KLIENTA,

PRACOWNICY NIE MAJĄ CO LICZYĆ NA MIÓD A NAWET NA LUDZKIE TRAKTOWANIE, FIRMA RODZINNA KAŻDY UWAŻA SIĘ ZA KIEROWNIKA I NAJMĄDRZEJSZEGO.

NIKT NIE LUBI JAK SIĘ GO ŹLE TRAKTUJE I PŁACI WSZAWE GROSZE WIĘC TAKI CZĘSTY NABÓR DO NICH, NIECH WAS NIE ZWIEDZIE MYDLENIE OCZÓW.

NIE POLECAM NIKOMU
4
psikuta 2011-02-07 22:00
jest ok tylko troche za dużo płacą
ja44 2011-10-17 16:24
Znasz takie przysłowie ,,Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie\"? Jesli nie polecam sie zapoznac. Salon wporzadku Bardzo Serdecznie Polecam !!!
Me 2012-05-27 23:20
Pełne olanie klienta, piszą w zleceniu co sobie myślą , a klient niech sobie mówi. Powinno się zatrudniac ludzi kompetentnych a nie córkę właściela która nie nie umie obsługiwać klawiatury....
6
BIZNES 2012-06-21 21:11
Z serwisu tylko jeden normalny, drugi nerwus, z którym nie warto dyskutować; córka prezesa - potwierdzam jw, mechanicy ciągła rotacja więc niedouczeni (choć jeden daje radę wraz z elektrykiem - jedyni kompetentni). Dyrektor w porządku lecz co z tego jak do wszystkiego wtyka nos prezes, który do końca nie jest zdrowy psychicznie – nie jest tylko moja opinia. Praca za te pieniądze zbyt stresująca w takim gronie szczególnie, że na każdym szczeblu rodzina drugiego prezesa a na dokładkę bardzo niskie zarobki.
1
borek 2015-02-13 16:45
ale może warto spróbować i zdobyć chociażby doswiadczenie w tej firmie skoro jest taka rotacja w tej firmie nie wiem czy aplikować do nich czy dać sobie spokój zalezy mi bardzo na zdobyciu kwalifikacji i byłoby lepiej tez startować do innej formy z bogatym doswiadczeniem co o tym sądzicie dziekuje za odpowiedzi
alan 2015-09-10 12:59
Salon Renault w Lubinie / Górny-Poczynek / powinien zostać zlikwidowany tak jak zrobiono z salonem opla. Serwis nie ma pojęcia o serwisowaniu nowych aut. Naciąga się na koszty użytkowników aut wymieniając podzespoły, które są do naprawy a nie do wymiany. Po każdej wizycie w serwisie odjeżdzam autem brudnym, wysmarowanym i cienkim portfelem.
3
qwerty 2015-10-27 11:02
Nie polecam.
2
mlodyutalentowany 2016-07-19 22:10
Hurrra Dzisiaj dostałem awans Dzięki Bardzo :) i parę dodatkowych złoty do wypłaty - Polecam firmę Górny - Poczynek
1
francja elegancja 2016-07-19 22:14
po co tam serwisusujesz? u mnie było OK plecam
1
yan 2016-07-19 22:14
a na jakim stanowisku byłeś i na jakie awansowałeś?
Ktoś 2016-10-31 22:45
Takie strony jak GO WORK , nie powinny istnieć ! Większość wpisów to marna zemsta ,marnych pracowników.
1
dyziowaty 2017-02-24 08:08
Moja opinia jako klienta jest jak najbardziej pozytywna. Przygoda z tym serwisem rozpoczęła się w 2006 roku przy naprawie tylnych hamulców w R19 Chamade. Koszt nie był niski ale 100% zadowolenia. Następny był R Safrane i również wszystkie operacje wykonane były profesjonalnie. Od 2010 roku serwisuje Dacie Duster zakupioną jako nową w tymże salonie. Zawsze wszystko było OK, a nawet koszty nie są z kosmosu. Ostatnio wykonywany był duży przegląd (rozrząd, olej, klima, świece). W związku z urwaniem świecy na gwincie czas serwisu przedłużył się o kilka dni za co otrzymałem bezpłatnie auto zastępcze. Duży plus dla serwisu!!! Kolejne moje auta koncernu Dacia/Renault zdecydowanie będę oddawał w ich ręce.
1
Weronika 2017-03-29 13:26
@qwerty, dlaczego? Powiedz coś więcej.
Zostaw swoją opinię o Renault Polska - Lubin
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Renault Polska