logo TIM Call Center

TIM Call Center

Warszawa

Opinie o TIM Call Center

anonim 2008-12-30 11:57
PRACA EZSTEROSOWA MIŁA SYMPATYCZNA ATMOSFERA
Jolcia 2008-12-30 12:07
potwierdzam praca jest spoko, chociaz niektorzy ludzie moga zajsc za skore moge podac kilka przykladow ;)
anonim 2009-04-17 22:59
Dałem z siebie wszystko i jeszcze wiecej poświeciłem czas dla firmy a tu awans i za moment WYMUWIENIE - sprawy ekonomiczne....
JokerBody 2012-09-13 08:09
anonim - 2009-04-17 22:59:45

Dałem z siebie wszystko i jeszcze wiecej poświeciłem czas dla firmy a tu awans i za moment WYMUWIENIE - sprawy ekonomiczne....
myślę, że wymOwa tego komentarza jest jasna :)
Melisa 2013-07-31 15:49
nie polecam tej firmy, pracowalam tam rok temu porażka, oszukują na wypłacie prowizji mówią ze szkolenia płatne, a potem kasy za szkolenia nie ma bo jak twierdzą z uśmiechem na ustach oni sie <>tak samo sie mylą na prowizjach oczywiscie na swoja korzyść. dla mnie to oszuści i tyle, szukaja frajerów co nie potrafią liczyc i upomnieć sie o swoje. tyle w temacie-nie polecam.
anonim 2014-04-20 21:51
Pracowałam w Timie i mogę się podzielić spostrzeżeniami. To praca dobra na krótki okres, przejściowy, kiedy mimo, że pracujesz to szukasz czegoś lepszego. Praca nie jest skomplikowana, ale po pewnym czasie masz dość ciągłego przekonywania niechętnego rozmówce do czegokolwiek. Wiele projektów jest powtarzanych, dzownisz do tych samych ludzi, którzy najzwyczajniej w świecie są wkurzeni, że znowu do nich dzwonisz. Zdarza się, że projekt jest zlecany przez dużą firmę i klienci mają pełno pytań, na które my nie jesteśmy w stanie udzielić odpowiedzi, mało tego, nie ma jak się z tą firmą skontaktować, a ich klienci są obużeni, że nie możemy czegoś tam dalej przekazać. Generalnie często musisz robić z siebie idiotę i odsyłać tych biednych ludzi gdzieś dalej. Kolejna sprawa to sami szefowie. Nie będę się specjalnie nad tym rozpisywać, ale miałam do czynienia z istną księżną, która jak wstanie lewą nogą to rozstawia wszystkich po kątach. Przy wszystkich zwróci Ci uwagę i ochrzani z góry na dół. Oprócz wyniosłości jest niewyposażona w jakąkoliwiek samokrytykę, bo cały dzień siedzi na portalach społecznościowych i marudzi, że jest zmęczona. Jak nie będziesz mieć wyników to źle, będziesz mieć za dobre wyniki - też źle. Premia - nie licz na to, bo jest tak wielka, że nawet jej nie zobaczysz. Jak wpsomniałam, to jest praca dobra w momencie, gdy nie masz nic innego na horyzoncie, zapomnij o dłuższym stażu, bo oszalejesz ;) A wypłata nie powala, masz wrażenie, że non stop pracujesz a jak widzisz stan konta to chcesz płakać. Takie są realia. Ale dla osoby początkującej to zawsze jakiś start.
3
asdf 2014-05-11 23:00
Jutro mam 2 etap - niby szkolenie 4 godziny. Potem następnego dnia niby trzeba odegrać scenkę - przekonać kierowniczkę do kupna jakiegoś produktu. Możesz napisać coś więcej jak sprawa wygląda podczas szkolenia, czy wtedy już TiM jakąś umowę (zlecenie) do podpisania Ci podsuwa pod nos? Mam też obawy co do tej firmy i nie wiem, czy jakieś konsekwencję poniosę jak powiedzmy się nie sprawdzę i oznajmię, że rezygnuję (wypowiedzenie).
2
Milka 2014-12-11 13:14
Pracowałam tam 3 mce. Było to moje I-sze doświadczenie z taką pracą. Dobrze trafiłam , bo lider mojego zespołu był fajny i dobrze go wspominam. Duzo sympatycznych młodych ludzi, studentów.
Poza tym nie ma awansu,rozwoju, umowy na 1 m-sc. Taka praca na przeczekanie.
seba 2014-12-19 16:49
taka sobie fima dla kontrachentow na swieta kosze po 1000zl a dla pracownika nawet zyczen nie ma komu zlozyc,umowy smieciowe i bieda okrutna ze czekolady juz nie ma za co kupic dla pracownika aby bylo milo porazka nowoczesny kapitalizm juz do nich dotarl,mam nadzieje ze jak bedea bankrutowac czego im zycze to szefostwo moze wtedy doceni swoich pracownikow tylko wtedy to bedziemy mieli ich w d..ie
SIUSIURUSIU 2014-12-26 10:27
Gdy ja tam pracowałem w 2008 roku to na początek, nie było źle. Ale widzę ze sporo się zmieniło, bo wtedy dawali upominki na święta. No i z tego co słyszałem od dawnych znajomych, w 3 przypadkach był awans potem aut. Jedynie recepcja się troszkę dłużej utrzymała.
olekok 2015-02-25 14:41
czyli co, generalnie na rozmowach to się dowiadujesz o tej najbradizje optymistycznej wersji pracy czyli ile maksymalnie d aisę zaorbić i jakie sa godziny pracy nie liczac nadgodzin, które jednak potem okazuje się, że są? mam nadzieje, ze jednak to tylko był jakaś nieodpowiedzialna osoba na tym stanowsiku Hrowym i nie pracuje tam już.
patryk 2015-03-12 18:40
wiadomo że na rozmowach dowiesz się najlepszych rzeczy bo to w pewnym sensie taka mała akcja marketingowa, pracodawca wyrabia sobie opinię która zachęca do niego i roznosi się po ludziach.logiczne.a co do godzin pracy, jeśli nie przepracuję z ich winy pełnych godzin tygodniowo to płacą jakieś postojowe?
anonimowo 2015-04-22 18:42
dramat, dramat, dramat!szefostwo zapomniałam, że firmę tworzą ludzie. Totalny brak szacunku dla człowieka, zero zrozumienie, chęci dyskusji. Zarządzanie strachem i niepewnością. Absolutnie nie.
Janek 2015-04-23 15:02
Pracowałem w tej firmie kilka miesięcy. Całkowity brak szacunku dla szeregowych pracowników.. Kiedy była awaria systemu komputerowego , wszystkich wysłano do domu , mimo gotowości do pracy nie dostali żadnego ekwiwalentu. Dno i jeszcze raz dno. Przestrzegam wszystkich potencjalnych pracowników przed tą firmą.
lhdb 2016-05-12 23:17
Nie wiem czy coś szykują na najbliższą przyszłość, ale pewne jest to, że nie szukają ludzi do pracy.
Zostaw swoją opinię o TIM Call Center - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TIM Call Center