brak logo

Savoir Agencja Reklamy

Warszawa

Wywiadu udzielił:
Wojciech Czyżak
Dyrektor Sprzedaży Savoir Agencja Reklamy
Dyrektor Sprzedaży z 12-letnim doświadczeniem w zarządzaniu sprzedażą w ogólnopolskich firmach sektora FMCG oraz dystrybucji farmaceutycznej. Z Savoir związany od listopada 2014. W przeszłości pracował m.in. w Prosper S.A.
Savoir Agencja Reklamy
Liczba pracowników: 5000
Rok założenia: 2008
Adres:
Domaniewska 39A
02-672 Warszawa
Branże:
  • Inne

Zawsze zapewniamy naszym pracownikom stałą możliwość rozwoju

oraz awansu

Czym zajmuje się Państwa firma?

SAVOIR Group Sp. z o.o. to firma, która nieprzerwanie prowadzi swoją działalność od 1998 roku. Profil naszej  firmy to realizacja usług w zakresie: merchandisingu, outsourcingu pracowników, akcji promocyjnych, badań rynkowych, logistyki materiałów marketingowych oraz Agencji Pracy Tymczasowej.

Gdzie i ilu pracowników Państwo zatrudniają?

Główna siedziba naszej firmy mieści się w Warszawie, jednak posiadamy również biuro regionalne, które ulokowane jest w centrum Katowic. Warto zaznaczyć, że specyfika naszej firmy polega na tym, że oprócz pracowników zatrudnionych na stałe, w siedzibach naszej firmy posiadamy również rozbudowane struktury terenowe. Ze względu na stały rozwój naszej firmy, w każdym województwie zatrudniamy Koordynatorów, którzy stanowią nasza wizytówkę w terenie. W praktyce oznacza to, że swoim zasięgiem obejmujemy całą Polskę, a ilość zatrudnianych łącznie pracowników przekracza 5 000 osób.

Za co klienci cenią wasze usługi?

Podstawowym kryterium oceny naszych usług jest poziom satysfakcji zleceniodawców. Prowadzone przez lata projekty dla tych samych klientów, potwierdzają pozytywną ocenę jakości naszych usług. Nie bez znaczenia pozostaje również stosowany przez nas model komunikacji z klientem i pracownikiem. Dedykowane struktury będące na pierwszej linii kontaktu zarówno dla zleceniodawcy jak i pracownika w terenie, znacząco wpływają na poczucie satysfakcji i komfortu zainteresowanych.

Jakimi wartościami kieruje się Państwa firma?

Zawsze staramy się rzetelnie i uczciwie poodchodzić do współpracowników. Nasze ewentualne sukcesy i dalszy rozwój zależą tylko i wyłącznie od ludzi – wszystkich tych, którzy zdecydowali się na współpracę z Savoir, dlatego na ich komforcie i bezpieczeństwie szczególnie nam zależy.

 

Jakimi sukcesami jako pracodawca możecie się pochwalić, z czego jesteście szczególnie dumni?

W kontekście tego pytania, to zdecydowanie dumni jesteśmy z poziomu fluktuacji pracowników i ich lojalności. Mając na względzie biznesowe ujęcie tego pytania, to nie możemy nie wspomnieć o systematycznym (na przestrzeni ostatnich lat)  wzroście obrotów i wielkości zatrudnienia.

Na jakie stanowiska najczęściej rekrutujecie pracowników?

SVOIR Group jest dynamicznie rozwijającą się firmą, w której bardzo cenimy otwartość na wyzwania. Działamy zatem na wielu płaszczyznach, co wiąże się z tym, że zatrudniamy pracowników na różnych poziomach stanowisk. Trzon naszej firmy stanowi Zespół kompetentnych managerów i specjalistów. W oddziałach naszej firmy zatrudniamy osoby, które rozwijają swoje kompetencje w wielu różnych dziedzinach. Posiadamy rozbudowane Działy Projektów, Rekrutacji, Personalny oraz Sprzedaży. Sprawne funkcjonowanie naszej firmy zapewniają również struktury terenowe w osobach Koordynatorów Regionalnych. W ich kompetencjach leży zarządzanie pracą merchandiserów, hostess, konsultantek, promotorów marek, ankieterów, audytorów – zatrudnianych do  przez Savoir realizacji projektów.

Gdzie należy szukać waszych ofert pracy?

Dynamicznie rozwijający się rynek pracy wymaga od nas dopasowania narzędzi rekrutacyjnych do potrzeb współczesnych kandydatów. Nasz Dział Rekrutacji korzysta z najnowszych systemów, które usprawniają proces pozyskiwania nowych pracowników. W zależności od konkretnego stanowiska, nasze ogłoszenia zamieszczane są na popularnych portalach. Żeby dotrzeć do potencjalnych kandydatów, zainteresowanych współpracą z nami, korzystamy również z innych źródeł – na stanowiska niższego szczebla dobrym narzędziem rekrutacyjnym są portale społecznościowe np. Facebook, gdzie serdecznie zapraszamy do zakładki oferty pracy.

Czego oczekujecie od kandydatów do pracy w Państwa firmie?

Najważniejsze dla nas jest zaangażowanie i chęci do pracy. Są to cechy niezwykle przez nas cenione. Z uwagi na to, że jesteśmy firmą stawiającą na pracę zespołową, to istotna jest dla nas również umiejętność pracy w grupie, co wiąże się z wartościami ważnymi dla naszej firmy. Cenioną umiejętnością, której oczekujemy od kandydatów jest również otwartość na przyswajanie nowej wiedzy, a przede wszystkim chęć do nauki. W naszej firmie kładziemy duży nacisk na rozwój pracowników, w których staramy się zawsze inwestować. Dlatego w SAVOIR Group doskonale odnajdą się osoby, które są zaangażowane i otwarte na kreatywne myślenie.

Czy oferujecie swoim pracownikom jakieś świadczenia pozapłacowe, typu pakiet medyczny?

Tak. Stosujemy benefity w postaci pakietu medycznego.

Co należy zrobić, aby rozpocząć z Państwem współpracę?

Cały proces rekrutacji jest uzależniony od stanowiska, na które poszukujemy pracownika. W przypadku pracy w biurze należy przede wszystkim wysłać swoją pełną aplikację, która zawiera CV oraz list motywacyjny. Warto tu podkreślić szczególną rolę listu motywacyjnego, który współcześnie jest często niedoceniany. List motywacyjny pozwala kandydatowi na zaprezentowanie swoich kompetencji i umiejętności, co jest szczególnie istotne w przypadku osób, które nie mają rozbudowanego doświadczenia zawodowego. Jeżeli kandydat spełnia nasze oczekiwania, to wówczas kontaktuje się z nim Dział Rekrutacji. Podczas wstępnej rozmowy telefonicznej następuje weryfikacja kandydata. W przypadku rekrutacji na stanowiska biurowe kandydaci otrzymują również zadania, które mają przygotować przed indywidualną rozmową rekrutacyjną. Kolejnym etapem rekrutacji jest rozmowa w siedzibie firmy. Zapraszani są na nią kandydaci, którzy pozytywnie przeszli poprzednie etapy. Rozmowę prowadzi przedstawiciel Działu Rekrutacji, któremu towarzyszy przyszły przełożony potencjalnego kandydata. Ten etap rekrutacji jest dla nas niezwykle ważny – wówczas możemy osobiście poznać osobę, która kandyduje do pracy w naszej firmie. W czasie tej rozmowy możemy poznać również wzajemne oczekiwania, a także omówić zasady ewentualnej współpracy. Każdy kandydat po rozmowie rekrutacyjnej otrzymuje od nas telefoniczny bądź mailowy feedback, w którym przedstawiamy mu naszą decyzję. W SAVOIR Group cenimy wysoką kulturę procesu rekrutacyjnego – każdy kandydat jest dla nas bardzo ważny. Jeżeli profil jego osoby nie pasuje do danego stanowiska, to często może liczyć na inne oferty pracy.

 

Czy jest możliwość podjęcia stażu lub bezpłatnych praktyk?

Tak, zawsze zapraszamy do kontaktu z Działem Rekrutacji.

Dlaczego warto dla was pracować?

Ponieważ jesteśmy Firmą, która ma ugruntowaną pozycję na rynku. Zawsze zapewniamy naszym pracownikom stałą możliwość rozwoju oraz awansu według jasno wytyczonych ścieżek kariery. Cenimy naszych pracowników, co przekłada się na jakość naszej współpracy. Swoje miejsce w naszej firmie mogą znaleźć zarówno osoby z doświadczeniem jak i te, które dopiero rozpoczynają swoją drogę zawodową. Nasi pracownicy mają również możliwość zdobycia nowych kompetencji oraz przekwalifikowania się. Od lat udowadniamy, że nie ważne kim jesteś, w SAVOIR Group odkryjesz siebie.

Jakie cele jako firma wyznaczyliście sobie na najbliższe lata?

Cele wyznaczamy sobie na dwóch płaszczyznach – zewnętrznej i wewnętrznej. Zewnętrznie - chcemy poprawiać naszą pozycję rynkową wśród firm z branż, które reprezentujemy. Wewnętrznie – wzrost wielkości zatrudnienia przy stałym obniżaniu poziomu fluktuacji, co w praktyce oznacza wzrost wartości rynkowej jako pracodawca.

  

Wspominali Państwo również o pracownikach, którzy pracują przy realizacji w terenie. Czy mogą Państwo rozwinąć ten temat?

Oczywiście – pracownicy terenowi stanowią większość zatrudnionych przez nas osób. Najczęściej rekrutujemy na stanowisko merchandisera, który – w dużym skrócie – jest osobą pracującą w sklepie przy wykładaniu towarów, a do jego głównych zadań należy dbanie o należytą ekspozycję towarów. Aby podjąć z nami współpracę na stanowisku merchandisera należy spełnić dwa główne warunki – być osobą pełnoletnią oraz posiadać aktualną książeczkę sanitarno-epiedmiologicznych. Ważna jest oczywiście chęć do pracy oraz posiadanie wolnego czasu. Podobne wymagania stawiamy przed np. hostessami. Warto zaznaczyć, że nasza oferta skierowana jest głównie do osób czasowo pozostających bez pracy, studentów, emerytów, rencistów oraz osób pracujących w niewymiarowym czasie godzin, które poszukują dodatkowego źródła dochodu. Oczywiście rekrutujemy również na inne stanowiska. Aby zapoznać się ze wszystkimi naszymi ofertami najlepiej jest śledzić naszą stronę internetową oraz nasz profil na Facebooku. Zawsze zamieszczamy tam aktualne oferty pracy, a także informacje na temat specyfiki poszczególnych stanowisk.

Jak można się z Państwem skontaktować?

Naszą firmę cechuje profesjonalizm w podejściu na kandydatów. Dlatego na każde pytanie skierowane do nas zawsze udzielamy odpowiedzi. Osoby zainteresowane pracą u nas mogą się skontaktować z nami za pośrednictwem naszej strony internetowej www.savoir.pl – poprzez formularz kontaktowy. Istnieje również możliwość kontaktu telefonicznego oraz mailowego – dane do kontaktu znajdują się na stronie. Jesteśmy również obecni w mediach społecznościowych – nasz fanpage na Facebooku jest również możliwą formą kontaktu z nami.

Dziękuję za rozmowę.