brak logo

Dajan Taxi

Gdańsk

Opinie o Dajan Taxi

Misiaczek 2011-07-05 19:22
banda kierowców którzy sa chamscy do pań na centrali jak niewiem, wielokrotnie tego doswiadczylam jadac taksówka bylam nawet o rozmowie o prace, warunki pracy niezbyt ciekawe, płaca marna jak na trzy zmiany, nie warto,wole zostac tylko i wylacznie klientka nizeli pracowac tam i uzerac sie z \"taksówkarzami\" chociaz korzystanie z ich uslug rowniez nie jest zachecajace, pytania o to jak podjechac pod wskazany adres jest zalosne, to kierowca taksówki pyta sie mnie jak dojechac? co On w takim razie robi za kierownica?\" Jednym zdaniem -potrzebujesz taxi to dzwon , chcesz pracowac? to idz gdziekolwiek tylko nie tam .
7
mona 2014-08-28 17:01
aja tam jestem zadowolona z tej korporacji -szybko tanio i na czas
2
michsl 2014-10-08 07:05
Byly kierowca, tanio szybko i na czas. .... kosztem dyspozytorow i kierowcow, jezeli praca w taxi to nigdy więcej w stowarzyszeniu
5
Robi 2016-02-01 10:02
Wszystkim którzy skarżą się na panie na centrali radziłbym zanalizować wnętrze stowarzyszenia, traktowanie kierowców, oraz dyspozytorow odpowiada jakości obsługi, pracowałem wiem, zakończyłem współpracę, gdyż tam liczy się tylko interes zarządu, zarząd traktuje kierowców jak idiotów,a pracownice traktowane są nagannie , wystarczyło spędzić trochę czasu na postoju,i zamienic kilka słów. Nie polecam współpracy
8
Rafał 2016-03-14 21:20
Z narzeczoną potrzebowaliśmy 10 aut na wesele, przy c takiej liczbie aut liczyły się dla nas niskie koszta jakie Dajan Taxi gwarantuje, proszono o kontakt z biurem dnia następnego gdyż podobno biuro ustala koszta i jakie samochody podesle, niestety biuro dnia następnego nieczynne, kolejnego również,olali nas, wiec skorzystaliśmy z innej firmy wszystko załatwiono od ręki. Dziękuję za takie uslugi
6
Rafał 2016-06-06 13:23
Korzystam z aplikacji zawsze czekam z 20 min ale widząc dzięki aplikacji liczbę ich samochodów już się nie dziwię
5
mona 2016-06-06 13:25
Potwierdzam wszędzie do pracy tylko nie tam . Centrala traktowana jak ..... Pracowałam 2 miesiące
6
Karolina 2016-06-30 11:52
Odradzam, dlugo się czeka,a kierowcy 60+, panowie chyba czas zająć się czym innym, no co drugi stwarza zagrożenie na drodze.a z higiena sa na bakier.
6
Trooper 2016-08-30 14:38
Chamscy kierowcy, nie reagują na zwracanie uwagi, wożą się po mieście jakby należało do nich. Zdecydowanie odradzam.
4
Jm 2016-10-17 23:01
Nie wiem skąd masz taką opinię, bo to jakieś bzdury są i na pewno nie można świadomie powiedzieć, że jest to prawda, kierownicy są właśnie w porządku a większość z nich jest naprawdę do dogadania prywatnie
2
Rafał 2016-11-03 12:32
Owszem centrala pracuje, ale aut mają jak na lekarstwo, aplikacja nie dopracowana, poza tym te ich 20 aut na mapie aplikacji wyjaśnia wszystko
4
Starsza para 2016-11-27 01:52
Dzisiaj skorzystalam z usług firmly Dajan I nigdy więcej.W samochodzie niemiły zapach( wystarczy zakupić zapach za 10 zł) kierowca przy dodatniej temperaturze na dworze w kurtce zimowej i o zgrozo w czapce na głowie,ciekawe co bedzie miał na głowie jak bedzie minus 10 na dworze.Rzeczywiscie jak w poprzednich postach pan ok 60 narzekający na klientów,ale chyba ten pan zapomniał ze Klient wybiera ,że trzeba troszkę dać od siebie żeby -chociaż pachniało w aucie,Czasy się zmieniły i przy takiej konkurencji czas otworzyć oczy, bo niedługo nie będzie kogo wozić .i na kogo narzekać.
3
Były Kierowca 2017-04-13 22:20
Pracowałem 2 miesiące w Dajan odradza maja mało kursów .
5
olo 2017-04-15 22:06
PRL TAXI zatrzymali sie w czasie , pracowałem i odeszłem ludzie do nich nie dzwonia. Szefostwo no niestety nie ogarnia terazniejszości.
3
Gar 2017-04-15 22:25
Tylko nie Dając.
3
były kierowca Dajan 2017-04-20 21:41
Pracowałem w Dajan prawie dwa lata maja mało kursów porównaniu z innymi firmami,ostatnie miesiace to był dramat.. Z tego co wiem to słaba z kursami jest jeszcze w komfort taxi i super hallo,mam tam znajomych wiem co pisze. Odradzam jeszcze mytaxi strasznie duzo zdzieraja za kursy trzeba imm płacić za kurs ok 5 zł !!!!!! ,maja mało kursów ,jak maj promocje to co sie dzieje poza promocja padaka straszna.
3
Kls 2017-04-23 06:45
Tak korporacja śmiechu warta po dzisziejsxej noce mam was dość zwalniam się.
3
per 2017-04-26 00:39
Dajan dziadostwo po całości.
2
Olek 2017-05-11 05:16
Nie polacam pracy w tym Dajan..Mało kursów
2
Papa 2017-05-11 08:03
4 godziny zarobiłem 30 zł!!!!!!!!! ODAJCI MI MOJE WPISOWE ZŁODZIEJE. Tacy sami oszuści jak mytaxi i itaxi. Jakoś w innych firmach zarabiają. Uwaga na Dajan itaxi i mytaxi,Dajan jeżdżę a tam jeździłem.
2
Papa 2017-05-11 08:07
Nie dajcie się naciągnąć na pracę w Dajan. Oszuści oddajcie mi moje wpisowe. Mają tak mało kursów że powinienem redukować kierowców a nieprzyjmoeac.
4
Wek 2017-05-12 08:10
Porównaniu do innych firm Dajan wypada słabo. Chcesz jeździć to omijaj Dajan.
5
zum 2017-05-14 17:42
Pracowałem odradzam.
4
Kamyk 2017-05-19 07:45
7.45 jeżdże od 4.00 mam tylko 2 kursy ! Tak wygląda Dajan
Dajko 2017-05-20 07:01
W tej firmie wielka patologia, wtajemniczenia wiedzą o co chodzi.
1
Mmmmmmm 2017-05-22 04:02
Bieda Dajan
4
beata 2017-05-29 14:01
Znajoma pracowala na centrali rok, tylko tyle wytrzymala, uklady ukladziki...manipulacja co madrzejsze odchodza z wlasnej woli chory klimat
2
załamany 2017-05-31 04:50
Witam.Jestem załamany tym co zastałem w Dajan Taxi. Mało kursów. Wczesniej pracowałem w AS Taxi, tam mnie z dnia na dzień wywalili twierdzać za mam za stary samochód bez zadnego okresu umozliwiajacego wymiany samochodu na nowszy.Jak tak mozna z ludzmi postepować. AS mnie potraktował jak smiecia ,a Dajan to kosz na smieci.
4
taxidriver 2017-05-31 11:38
W asie wywalili za stare auto? A dajan przyjął bez problemu? To rzeczywiście kosz na śmieci ten dajan nieważne ze masz stare auto, i z innej firmy wywalili, ważne ze wpisowe do firmy wpadlo
1
Złotówka 2017-06-01 05:04
Tak z dnia na dzień z asa wywalili? , nie dali terminu przejsciowego na zakup nowego auta? Ten własciciel asa to kawał s...........a. Słyszałem ze ma taksówkarzy za smieci , dziwie sie tym co tam jeżdżą.
Idzie sezon bedxie wicej kursów wiec niezałamuj sie złotówko :)
3
Mada głowa 2017-06-04 08:40
Potwierdzambi odradzam jezdzić w Super Hallo Taxi Gdańsk .Mało kursów mają ,pobieraja wpisowe nie wiem za co? jak super halo upada ! Nikt kto ma rozeznanie tam nie przychodz sukaja łosi co nie kamam w branży. Z miesiaca na miesiac coraz gorzej.Jedyna szansa jest połaczyć sie z hallo. Bo tak niepotzebnue ze soba konkuruja.Byli silniejsi w starciu z neptunem.
5
Jac 2017-06-06 04:30
Płaczecie to zmiencie korporacji.Sa takie gdzie się zarobi. Jeździeckie w smierdacym Dajan czy Super Hallo to macie jak macie czyli słabo.Nic nie zwojujecie przychodzi kres korporacji po czasie. Ze starych to tylko Neptun. Polecam As i City Drivers. Odradzam mytaxi i itaxi. Dodam że pracowałem w mytaxi niepolecam.Kolega pracuje na lotnisko w Neptun taxi ma dobrze,jak komuś pasuje wpisowe i okres czekania to polecam neptun. Komfort znowu to totalna patologia, dyspozytornie i syn szefa półgłówek. Jeżdżę teraz nie napisze gdzie bo za dużo kierowców już w korporacji robi się a każdy kierowca to konkurent.Pochwale się 9000zł na czysto mam zawsze.
6
kierowca dajan 2017-06-11 08:50
Polecam jak płaczesz przenosiny do Asa . Zatęsknisz za Dajanem jak posmakujesz klimatu w Asie.
2
taxi 2017-06-13 15:19
Najarałeś się czegoś ?
paweł 2017-06-13 16:08
Dajan PADAKA odradzam .
3
Adam 2017-06-14 01:24
Potwierdzam że Dajan to nie jest dobra korporacja.
2
Były kierowca Dajan 2017-06-16 11:10
Cyrk na kółkach. Tyle w temacie.Pracowałem w Dajan odradzam.Kolegom z Dajan radzę zmianę korporacji.
1
Zostaw swoją opinię o Dajan Taxi - Gdańsk
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Dajan Taxi