brak logo

REMAXBUD SP. Z O.O.

Suchy Las

Opinie o REMAXBUD SP. Z O.O.

wy.dymany 2012-02-08 15:04:08
[usunięte przez moderatora] . Dorobil sie nowego domu i fajnej fury na krzywdzie podwykonawcow On nikogo nie szanuje [usunięte przez moderatora]
gorszek 2012-08-29 08:53:52
W końcu tatusiem [usunięte przez moderatora] jest [usunięte przez moderatora] który położył w likwidacji Energopol, MAXER i z najnowszych HYDROBUDOWA POLSKA S.A. (czyli HYDROBUDOWA Włocławek, Katowice, 9 w jednym). Mistrzowie likwidacji.
budowlaniec 2014-02-14 13:02:13
nie płaci podwykonawcom, uważajcie, ja już straciłem kase. Przez nich mam problemy, (usunięte przez administratora)
moneta 2014-05-05 09:41:23
remaxbud nieplaci diet, ani delegacji, niepolecam
1
am 2014-05-05 11:51:09
Uważajcie przy spisywaniu umów. Są więcej niż niebezpieczni.
4
MarMur 2014-05-17 12:41:37
Witam proszę o informacje o Remaxbud podaje ta firmę do sadu i chce znaleźć dużo wierzycieli żeby ukrócić ich działania.
MarMur 2014-05-17 12:45:19
Podaje Remaxbud do sadu jeśli wiszą Wam pieniądze proszę o kontakt.
MarMur 2014-05-17 12:46:54
Podaje Remaxbud do sadu jeśli wiszą Wam pieniądze proszę o kontakt.
Pasza 2014-05-20 20:57:11
Witaj, pracowalem w Remaxbudzie i są mi winni pieniądze, chętnie się przyłączę do walki o swoje
BUDOWLANY 2014-05-22 08:47:27
PROSZE O NR TEL DOLACZE SIE DO SPRAWY.
były pracownik 2014-06-04 20:22:33
Ja właśnie wysłałem skargę do PIP w Poznaniu, polecam zrobić to samo, może wtedy coś się ruszy
2
pracownik 2014-06-05 10:31:01
podaj adres pipu ja tez zloze,
były pracownik 2014-06-05 20:46:09
nie wyświetla linków... wpisz w wyszukiwarkę okręgowy inspektorat pracy w poznaniu, tam znajdziesz na pasku z lewej zakladkę " do pobrania" zgłoszenia, skargi itd...
1
pracownik 2014-06-06 10:44:59
juz wyslalem, pozdrawiam,podaj swój nr tel
g.a 2014-06-20 12:48:39
Dla tej firmy w Sądzie Rejonowym Pozań - Stare Miasto jest złożony wniosek o ogłoszenie upadłości.
1
Wykonawca 2014-06-22 23:15:39
Szukam osób i firm chcących przyłączyć sie do wniosku o upadłość
1
Beanka 2014-07-02 12:39:57
Dzień dobry
Jesteśmy wierzycielami Remaxbudu, proszę o kontakt.
1
beanka 2014-07-02 12:42:36
Ja również podaję ich do sądu. Proszę o kontakt
2
zorro 2014-07-22 11:29:51
Co dzieje się z tą firmą. Zamierzałem z nimi wspołpracować ale.....
1
maciek 2015-01-28 14:39:16
haha, no też prawda, że dyplom czy tytuł nie czyni Cię inżynierem, o tyle dobrego jest przynajmniej z tej strony tak naprawdę.. co do reszty to warto cały czas jakoś się kształcić w tym kierunku, bo ma się większe szanse na zatrudnienie potem, wiem co mówie, bo sam to na sobie przetestowałem, niebo a ziemia
janek 2015-03-31 12:42:34
a to u nich tylko sa oferty na inżynierów czy jak to wszystko wygląda? strasznie jestem ciekawy jak wgląd u nich praca. bo chyba ceny muszą mieć konkurencyjne, teraz chyba opłaca się bardziej wyjechać i pracować za granicą niż w Polsce, ale wydaje mi się, że jednak można trochę ponegocjowac warunki u nich czy nie za bardzo?
erf 2016-05-12 19:19:32
@Nin ale zarobki zalenze sa od wielu czynnikow przeciez na przyklad od wyksztalcenie czy tez dosiwadczenia
Zostaw swoją opinię o REMAXBUD SP. Z O.O. - Suchy Las
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie REMAXBUD SP. Z O.O.