brak logo

NASTAL MARCIN AWIER

Łódź

Opinie o NASTAL MARCIN AWIER

pracownik 2013-07-31 11:58:06
porażka
Joanna 2014-03-18 09:27:38
Super firma pracowałam 2 lata i z chęcią bym tam wróciła
1
BRYŚ 2014-06-07 23:55:37
Pracuje już kolejny rok i jestem bardzo zadowolony
1
Pracownik 2014-06-26 18:45:59
Tragedia
Pracownik 2014-06-27 20:10:51
Super atmosfera jestem zadowolony
kris 2014-06-27 23:12:32
Pracuje od 3 lat pensja na czas miła atmosfera tyle ile sie z szefem umówiłem
Krzys 2014-07-03 22:44:00
Pracowałem w tej firmie kilka lat był bardzo fajnie nie wiem jak teraz ale miło wspominam ten okres
Pracownik 2014-08-17 16:41:44
Żałuję, że tam pracowałem ale cóż jestem tylko człowiekiem, każdy ma prawo popełnić błąd.
1
Pracownik 2014-08-31 15:57:33
Strasznie, brak szacunku dla człowieka
1
REMIK 2014-09-24 14:45:43
praca jak praca fajny zespół
1
grześ 2014-11-28 18:54:00
Tak ja pracuje od 4 lat i nie narzekam pensja na czas premia jest generalnie fajna atmosfera
TYBOR 2014-12-13 23:04:23
Pracuje już 7 lat i bardzo jestem zadowolony pensja jak na warunki łódzkie dobra
pracownik 2015-01-14 18:53:38
Super bardzo zadowolona jestem pracuje już od ponad 6 miesięcy i bardzo sobie chwalę
Pracownik 2015-01-18 04:21:52
z tego co wiem ludzie tam pracują od kilku lat i nie są ta pojedyncze przypadki to chyba są zadowoleni
pracownik 2015-01-27 20:04:24
od kilku lat to pracuje tam może rodzina, bo z kierowców to nie sądzę, no może jeden max dwóch.
pracownik 2015-01-27 21:38:37
rodzina pracuje w biurze a kierowcy za dużo do gadania nie maja,każdy kto tam popracuje będzie wiedział co to za ludzie i firma wystarczy na cb zapytać.
1
mirek 2015-01-31 20:47:46
Masz rację najlepiej zapytać kogoś kto tam pracuje najlepiej mnie, jak na warunki łódzkie uważam że jest bardzo dobrze ale jak byś chciał coś więcej to do usłyszenia na cb pozdrawiam
Pracownik 2015-02-01 19:42:12
Mirek chyba pracujesz pierwszy miesiąc tam skoro jeszcze wierzysz w to co mówią :)brak szacunku dla człowieka, za mojej kadencji tam przewinęło się hmmm niech sobie przypomnę ponad 10 spedytorów a kierowców nie pamiętam już ale też coś koło tego. To chyba o czymś świadczy
mirek 2015-02-07 23:38:10
To chyba odległe czasy bo ja troszeczkę pracuje i nic takiego nie pamiętam kiedy pracowałeś i czym jeździłeś ?
Olga 2015-02-11 21:37:35
Żałosne są komentarze osób i opinie które wcale nie pracowały w tej firmie albo pracowały i nie spełniły swoich chorych ambicji a teraz maja najwięcej do powiedzenia typowej tandety oraz wymyślonych bajek wyssanych z palca:) Tu nie ma o czym pisać tylko jedna myśl szczera i prawdziwa o której trzeba napisać to żadna praca nie hańbi! Firma EXTRA! Jeśli komuś coś nie poszło i się nie udało to niech wyciągnie wnioski dobra i życzliwa rada.
Team jest zgrany i to najważniejsze co świadczy o wynikach i ciągłym rozwoju firmy.
Pracownik 2015-02-17 19:51:41
Jeśli chodzi o mnie to nie muszę wymyślać bajek bo sporo przeżyłem i mam na to świadków. życzę ci powodzenia po okresie ochronnym, zobaczymy co wtedy powiesz. Czy może tez o niespełnionych ambicjach ?
Olga 2015-02-19 20:49:49
Nie ma o czym mówić poziom Twojej wypowiedzi świadczy tylko o tym że piszesz o czymś co nie ma pokrycia w rzeczywistości.
Ja pokrywam w pełni swojej zdanie i będę się tego mocno trzymać. Ahhh ta zazdrość jest wyniszczająca.
1
Ktoś 2015-02-20 20:14:58
Olga , życzę Ci powodzenia. Każdy może mieć swoje zdanie na dany temat i ja też takowe posiadam. Ale zgadzam się z moim przedmówcą, gdy ja tam pracowałem zbyt dużo przykrości mnie tam spotkało ( delikatnie mówiąc), oskarżeń, itp itd i wcale to nie zazdrość, że tobie jest tam dobrze. Nie będę nikogo przekonywać do swojej opinii ale niestety w żadnej firmie w której pracowałem nie traktowano pracownika tak źle jak tam . Więc jeszcze raz życzę ci powodzenia.
Olga 2015-04-03 22:55:57
Panie Robercie widze ze mała jest panska elekwencja ale tego można było sie spodziewać po kierowcy który z Łodzi do Gdańska jedzie przez Berlin bo tak bo nawigacja prowadzi i procent nadrobionych km sięga 20% niż trasy z mapy nawet najdłuższą drogą ale cóż życie. Tak bywa bo tłumaczenie przedszkolaka na poziomie nawi mnie tak prowadziła i tyle, spalanie jak na solówce i ta kultura to mówi samo za siebie nawet komentarz... Żałosne cwaniactwo a jak już czarno na białym pokazane to teraz boli. Powodzenia z pewnością pseudo kierowca który ma nawigacje typu takiego że nie ma jej wcale i ciągle kręci a to korek wypadek objazd lawina droga sie zapadła nie zgłaszając na bieżąco tylko po zjeździe gdy wychodzą jego oszustwa jest godnym kandydatem do polecanie. Więc jeszcze raz Robert Ł bajkopisarz i kłamca uważajcie. Serdecznie nie polecam! I podsumowuje dziekuje za komentarz utwirdzil tylko w przekonaniu gdyż jak ktos komuś pomaga i daje szanse to wlasnie tak to sie konczy.
2
Łysy 2015-06-18 09:40:57
Tyle tu negatywnych opinii tylko dlaczego innym kierowcą jest dobrze i pracują od lat? Nie dość ze dają szanse człowiekowi by się uczył to jeszcze mu pomagają a to się rzadko zdarza w takich firmach.
P.S.Człowiek jeśli chce pracować to każdy pracodawca to zauważy i doceni
Papaj 2015-07-28 19:06:15
Pracowałem tam jakiś czas temu, rotacja i zmiany sa ciagle. Ludzie sie wyciskani do ostatnich sił. Gdyby nie spedytorzy którzy to prowadzą żaden kierowca nigdy tam nie będzie jezdzil. Etap pracy tam traktuje tam jak dobre szkolenie aby juz nigdy nie popełnić takich błędów. Odradzam będziecie zalowac i tylko strata czasu.
1
Zbik 2015-08-06 09:33:18
Pracowalem w roznych firmach z których decydowałem się odejść, gdyż pensja nie była na czas, albo była rozkładana na raty, lub w zupełności nie szło się porozumieć. W firmie pracują sympatyczni ludzi, którzy znają się na swojej pracy i można z nimi o wszystkim porozmawiać. Byłem świadkiem nie raz, że w sytuacjach krytycznych potrafią sobie poradzić. Mnie ze strony tej firmy nie spotkały nieprzyjemności. Z pracownikami biurowymi zawsze mialem dobry kontakt i na ich temat nie sądziłem, że ktoś może się wypowiadać. Mnie praca w tej firmie odpowiadała i mam nadzieję, że spotkam tych ludzi nie raz w swoim życiu, gdyby nie sytuacja zmiany zamieszkania nie odszedłbym od tej firmy.
Zbik 2015-09-02 15:36:50
Napisałem, że w innych firmach nie miałem wypłacane systematycznie pieniędzy a nie w NastaL-u. Tu z takimi sprawami nigdy nie było problemu.
na drugie masz porażka 2015-09-17 18:38:12
Wpis dość stary, ale dziwi mnie, że ma aż tyle +1. Bo przedszkolak umie więcej powiedzieć. Nie wiem jak jest w firmie to się nie wypowiadam, ale jak jedno słowo ma pomóc innym? Może "porażka" to Twoje imię i się tylko podpisałeś? A może co dla jednych jest porażką dla innych czymś dobrym... Takie opinie powinny być usuwane.
speedway 2015-09-19 05:52:16
Trzeba szukać nowej pracy bo dalej pracować tam sie nie bedzie dalo jesli sie nie docenia ludzi! Ekipa byla fajna ale teraz juz jej nie ma i nie da sie zastąpić niektórych bo wyjście jak nie ten to następny dawno minęło. Szkoda i to wielka ale jest juz za późno(usunięte przez administratora)Szerokości dla wszystkich!
1
jury 2015-10-08 07:05:50
Słyszałem ostatnio ze ludzie sami odchodzą wiec o czym to świadczy? Jest tam dobrze oczywiście ze nie.
Niektórych spraw nie da sie zamiesc pod dywan.
1
Moni 2015-10-16 17:54:14
Firma dramat nie polecam, strata czasu nerwów i zarobki śmieszne
5
Olga 2015-10-20 17:23:27
Pracowałam w tej firmie dłuższy okres czasu i nie mam na co narzekać, zarabiałam bardzo dobrze, nabyłam doświadczenia, które zapewne przyda mi się w przyszłości.
Agata 2015-10-20 18:09:24
Mój mąż pracuje w tej firmie i odszedł jeden Pan, ale to dlatego, że przez poprzedniego spedytora jeździł mało kilometrów i w końcu miał dosyć współpracy z nim.
Każdy ma mieć prawo swoją opinię, ale mój mąż jest zadowolony z wypłaty. Jak potrzebuję by był w domu to zawsze jest. Jako była spedytorka wiem, że praca w transporcie nie jest łatwa i kosztuje dużo nerwów. Z tym trzeba się liczyć.
prawda 2015-10-21 23:24:39
Jesli ktoś rezygnuje z pracy i odchodzi z firmy to jest dobrze..? na logikę która mówi jak jest trzeba się zastanowić i uważać na komentarze "dobre po złych" które dodają osoby prawe odpowiadające za wizerunek firmy!
2
kiero 2015-10-23 09:42:41
Speedy masz racje zgadzam sie z Toba spedytorzy bez doświadczenia bo nikt z doświadczeniem tam nie pojdzie a jak byli fajni spedytorzy zaradni to sie ich nie szanowalo a teraz jakieś komentarze w ich imieniu jak bylo dobrze.
Firma zatrudnia ludzi którzy nabierają doświadczenia względem innych osób zwłaszcza kierowców.
2
Niechcial 2015-11-25 21:22:06
Wysokie to są budynki w Nowym Yorku
PIOTR 2015-12-12 17:41:05
Dziwi mnie jedna rzecz że tylko pozytywne opinie są podpisane z imienia a pozostałe ukryte pod dziwnymi nikami ja pracuje tu od dłuższego czasu i takie herezje jak niektórzy wypisują to aż się włos na głowie jeży ludzie którzy nie potrafią nawet przyznać się do własnej tożsamości a pozatym mają dużo czasu żeby wymyślać te brednie, jeśli chodzi o pracę to nie jest lekko ale wynagrodzenie adekwatne do włożonej pracy i obowiązków. Najlepsze to jest to że ludzie którzy piszą te bzdury rozstali się z firmą i teraz niemogą zależ pracy siedzą sfrustrowani i piszą co i wpadnie do głowy a z chęcią by wrócili do pracy, bo wydzwaniają i się pytają czy mogą wrócić.
mnich 2016-04-27 21:34:30
Ostatnią wypowiedź to chyba dziecko pisało, nic wartego uwagi zarówno jakość świadczonych usług jak i załoga bez doświadczenia. Teraz firma bazuje na cudzych pomysłach co warto podkreślić i uważać na swoje racje. Jeśli ktoś ma więcej pytań chętnie się podzielę informacjami. Pozdrawiam
Przedstawiciel 2016-06-21 13:20:01
Pracuję w firmie od dłuższego czasu. Co do pracowników : bardzo fajna atmosfera - pozazdrościć takiego zespołu. Każda uroczystość - urodziny czy imieniny - są w firmie świętowane-miło jak pracodawca pamięta o takich rzeczach. Co do pracodawcy: bardzo fajne podejście do pracownika - wymagający ale też potrafi docenić poświecenie - wynagrodzenie znacznie ponad najniższą krajową więc tu obalę powielany wcześniej mit! Obalę kolejny mit co do "samej rodziny w biurze" - nie jestem członkiem rodziny a jednak tu pracuję. Nie narzekam na atmosferę ani zarobki - zawsze dwójka z przodu na koncie i to na czas - wiadomo ile by nie było zawsze byłoby lepiej mieć więcej - ale jestem święcie przekonana, że nie miałabym co liczyć na więcej w innych firmach.
1
Munio 2016-07-21 13:09:56
Zdecydowanie zgadzam się z tymi ostatnimi wypowiedziami. Pracuję tutaj od początku 2016 roku. Sporo naczytałem się o tej firmie, o szefie i o pracownikach. Stwierdzam,że są to wypowiedzi byłych pracowników, którzy przez swoje błędy, chcą oczernić tą firmę i działać na jej szkodę. Na moim stanowisku mam bezpośrednio do czynienia z kierowcami. Muszę powiedzieć, że jeżeli ktoś nie myśli co robi i generuje niejednokrotnie koszty dla firmy za uszkodzenia, to nie można go nazwać pracownikiem pożytecznym i dobrym. "Przecież ja nic nie zrobiłem, to już tak było" - jakoś dziwne,że przed wyjazdem lampy były całe, plandeka niepoprzecinana, linki do przyłączy niepourywane, a dach i siłowniki chodziły normalnie. O tym,żeby był odpowiedni poziom oleju silnikowego i płynu chłodzącego, nie ma co pamiętać, przecież to nie jest własność kierowcy.
Jeżeli wykonujesz swoją pracę sumiennie, starasz się i działasz dla dobra firmy, to dostaniesz więcej niż oczekiwałeś i to nie są wymysły. Wynagrodzenie zawsze jest na czas, nikt cię nie pomija. Każdy traktuje tutaj pracownika, jak członka zespołu,co daje poczucie,że grasz w tym samym zespole. Nie wiele jest takich pracodawców
1
go! 2016-07-22 17:55:20
To nie pracodawca pamieta o urodzinach pracownikow;) bzdury jakies ktos pisze....
Jakby nie panie z ksiegowosci to nikt by o tym nie wiedzial.
Monika 2016-08-02 18:54:13
Gratuluję komuś wyobraźni, za podszywanie się pod nie swoim imieniem.
Proponuję kredę kupić i chodnik pomalować, na poziomie, który jest przez Ciebie reprezentowany!
ba 2016-08-04 20:59:52
@wic a możesz konkretnie napisac co rozumiesz przez dobrą atmosferę coraz lepsza w takim miejscu pracy? doprecyzuj proszę jaki czynnik w tej pracy powoduje dla ciebie że atmosfera jest okej, z góry dzięki za odpowiedź
ka 2016-12-01 07:02:30
Pic na wode krótko i na temat!
ka 2016-12-01 07:03:00
Pic na wode krótko i na temat!
Zostaw swoją opinię o NASTAL MARCIN AWIER - Łódź
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie NASTAL MARCIN AWIER