logo Beskidzkie Fabryki Mebli

Beskidzkie Fabryki Mebli

Bielsko-Biała

Opinie o Beskidzkie Fabryki Mebli

rajmund 2013-12-02 21:21:54
a to oni jeszcze istnieją???
2
Semi 2014-02-27 12:56:56
Beskidzkie Fabryki Mebli chyba nie istnieją, jako ta sama firma, teraz ich strona internetowa mówi, że sie nazywają mebloexpo.
1
idea 2014-03-11 11:15:00
Też mi się wydaje, że BFM tylko zmieniło nazwe na mebloexpo, bo przecież nikt by nie przenosił tu opinii, gdzie indziej.
były prac 2014-03-12 18:19:07
opini tutaj było mnóstwo ale same takie że nikt już tam nawet cv nie składał.aż pewnego dnia jakimś cudem wszystkie znikneły :)
1
były pracownik 2014-03-19 17:35:16
(usunięte przez administratora). kto miał okazję poznać tę firmę już nigdy tam nie będzie chciał wracać - nikomu nie polecam, nikt tam nie chce pracować
1
klient 2014-04-07 17:07:51
Nigdy więcej żadnych mebli od tego producenta. Jakość mebli tragiczna, nie wiem kto się tam zajmuje kontrolą jakości ! Meble z wadami fabrycznymi sprzedawane jako pełnowartościowe. Jakość obsługi w dziale reklamacji tragiczna (kazano mi spać na podłodze bo sofe trzeba zabrać do naprawy

na miesiąc - mimo że to wada fabryczna). Odradzam również zakupy w sklepach ABRA, które umywają ręce przy reklamacjach i każą samemu dzwonić po producentach !
1
były pracownik 2014-08-28 09:30:39
ja poznałem, praca na przetrwanie bez żadnych perspektyw z gwarancją zatrudnienia żadną, atmosfera tragiczna, wynagrodzenia zależne od nastroju dyrekcji, itd. długo by pisać , lepiej omijać szerokim łukiem
haha 2014-11-05 17:38:32
Hahaha
Hej Simon ile Ci zapłacili za wypisywanie tych głupot...
Ani ten zakład nowoczesny, ani praca tam nie jest stabilna. A jeśli chodzi o projektowanie mebli to polega ono na kopiowaniu wzorów konkurencji...
ooo 2014-11-06 20:09:13
Ten Simon to Wielka Pani PREZES
wiki 2014-11-07 18:56:11
Odradzam prace. Prawdziwy [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
ktos 2014-11-19 18:45:38
Praca po 10 godzin i wszystkie soboty na szwalni. A KASA MALUTKA. Atmosera fatalna. ODRADZAM!!!
inny 2014-11-20 05:48:24
Wypłata zawsze była i jest na czas. Czyli na 10 w miesiącu. Zarobki jedne z lepszych w regionie. Zwłaszcza na tapicerni i dla wydajnych pracowników. Nadgodziny i za soboty były płacone albo do wykorzystania za wolne.
1
były prac 2014-11-30 20:41:38
Wypłata na czas.ok.ale po za tym to obóz pracy.ilości mebli nie do przerobienia.nie pracuje tam juz ponad rok a jeszcze nie doleczyłem swoich kości.po za tym nie obowiązuje tam żadne prawo .chyba tylko to,,dzisiaj jesteś, jutro cie nie ma''nigdy więcej tam moja noga nie powstanie choć bym miał puszki zbierać
Ms X 2014-12-02 22:07:17
Praca w tej firmie to istny [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Można się w niej wykończyć fizycznie i psychicznie. Jedyne czego można się w niej dorobić, to garba. W beskidzkich fabrykach mebli łamane jest wiele przepisów, nawet prawo konstytucyjne do wolności, bo pracownicy są przetrzymywani po godzinach bez ich woli. Nie zostaniesz dłużej, to wylatujesz, a nadgodziny i tak są nieuczciwie wypłacane. Meble bardzo kiepskiej jakości, liczy się tylko ilość, nie jakość. Żadnych perspektyw, brak umów na stałe. Mobbing to tutaj codzienność.
5
funio 2014-12-17 20:32:08
Wielu się interesowało pracą w tym zakładzie
szczecina 2014-12-17 20:36:43
aktualnie praca w tej firmie wymaga pełnego zaangażowania. Jest na kilku stanowiskach bardzo ciężka fizycznie
Święty Mikołaj 2014-12-24 23:10:21
Jeżeli masz dziecko do odebrania, to zapomnij że wyjdziesz wcześniej z pracy. Owszem nie przywiążą cię łańcuchem do stanowiska pracy, ale za to na drugi dzień możesz dostać wypowiedzenie. Ogólnie traktuje się w tej firmie pracownika jako robola, który ma się nic nie odzywać, siedzieć cicho i ciężko pracować po 9, 10h dziennie.
2
anonim 2015-01-06 18:45:06
Ha ha ha ale się uśmiałam, spróbuj a się przekonasz. Nie pracuję tam już 2 lata ale trauma pozostała i sądzę, że uraz pozostanie do końca życia. Nie ważne czy jesteś pracownikiem fizycznym czy umysłowym - po przekroczeniu progu jest po Tobie. Korzystanie z pomocy psychiatrycznej przez pracowników tej firmy jest na porządku dziennym. Omijajcie ją szerokim łukiem. Muszę pracować ale myśl o bezrobociu nie jest dla mnie tak straszna jak powrót do tej firmy.
pracownica 2015-02-06 13:25:02
Zastanawiam się kto pisze te pozytywne opinie.Osobiście pracowałam w dziale sprzedaży i również mam złe zdanie o kierownictwie,wg własnego uznania i wolę nie pisać w jak nielegalny sposób przyznawane jest wynagrodzenie.Również mam traumę związaną z tą firmą i przez to do dziś nie podejmuję żadnej pracy w działach obsługi.
tomek 2015-03-23 18:38:24
chyba nie ma az tak dużych fabryk w Bielsko-Białej @Aupai z tego co wiem, więc może i konkurencja jest ale nie aż taka duża żeby trzebabyło się obawiać. Poza tym zastanawiam się jeszcze jak to w praktyce wszystko wygląda czy faktycznie jest tyle osób, które narzekają u nich bo sie nie podoba czy zostali zwolnieni.
Łukasz 2015-06-02 20:35:04
Jakie wynagrodzenie podstawa ? czy cos lepiej ?
1
Mil Ena 2015-06-29 10:07:03
wiesz co nie przesadzaj że nie można wyjsć jeśli dziecko jest do odebrania ,ja ciągle wychodze i mam to gdzieś ,no i jeszcze mnie nie zwolniono,nikt nikogo nie zmusza,pracownicy sami się na to godzą ,ja się nie godzę i nie zostaję bo dzieci moje są wazniejsze !!!
ktoś 2015-09-18 11:12:54
Witam wszystkich pracuje tam na klejarni robota straszna. Plusem jest to że nikt nie rozlicza cię z tych norm. Jak brakuje ci % to sobie możesz dopisać więcej mebli komputer wszystko przyjmie.
kulfon 2016-01-06 11:19:41
Praca tam to jakaś masakra starsi pracownicy tapicerni wybierają co lepsze meble do pracy nowy pracownik dostaje ochlapt przy których sie namęczy i normy nie zrobi a jestem tapicerem z duzym doświadczeniem ,atmosfera masakryczna najchetnij to by jeden drugiego zabił jak ktoś ma lepszy mebel do zrobienia a co do jakości porarzka syf jakich mało i kłamstwa na temat umowy jaką sie dostanie obiecanki jakich mało a i tak umowa zlecenie
1
kulfon 2016-01-06 11:21:03
Praca tam to jakaś masakra starsi pracownicy tapicerni wybierają co lepsze meble do pracy nowy pracownik dostaje ochlapt przy których sie namęczy i normy nie zrobi a jestem tapicerem z duzym doświadczeniem ,atmosfera masakryczna najchetnij to by jeden drugiego zabił jak ktoś ma lepszy mebel do zrobienia a co do jakości porarzka syf jakich mało i kłamstwa na temat umowy jaką sie dostanie obiecanki jakich mało a i tak umowa zlecenie
1
była pracownica 2016-02-08 11:51:29
Meble do zrobienia tapicerom planuje planistka , a nie oni sami sobie wybierają!!!
kandydat 2016-04-14 12:13:15
Widziałem, że rekrutują na stanowisko pracownika działu eksportu z j. niemieckim. Czy ktoś z Was pracował tam na takim stanowisku i mógłby się wypowiedzieć nt tej pracy? Jaka atmosfera w zespole?
5
nigdy więcej 2016-08-05 00:33:03
ja pracowałam tylko ponad miesiąc ...masakra.Na szwalni to jest porażka.Ale nie do końca jest zmuszanie do nadgodzin.Te mróweczki szyjące po 10 godzin dziennie aż się trzęsą żeby te nadgodziny robić.Pani kierowniczka ma tak ustawioną załogę że tylko słowo i jadą po 10 godzin dziennie przez kilka miesięcy łącznie z sobotami...noooo w piątki do 14...super.Godziny pracy od 5 do 15 to normalka.Wypłata na czas... nawet spora...ale jakim kosztem? zero życia rodzinnego,prywatnego.No i premie w kopercie też są.Jedna dostanie 100 a inna kilka stów... zależy od wazeliny :) myślę że najwyższe premie biorą panie pracujące w okolicy siostry kierowniczki...
5
JÓZEK 2016-08-12 21:56:38
MEBLOEXPO JEST THE BEST :)
2
Były pracownik 2016-09-20 07:32:49
czasami jest taki [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ze nikt nie potrafi go ogarnąć !! Godziny nadliczbowe dla CHĘTNYCH ale zdaza sie ze TRZEBA przyjść. Wypłata raczej terminowa chociaż bywają poślizgi do kilku dni. A panie z Biura powinny cześciej sie uśmiechać ;):) "złość piękności szkodzi"
Zostaw swoją opinię o Beskidzkie Fabryki Mebli - Bielsko-Biała
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Beskidzkie Fabryki Mebli