logo Tommy Hilfiger

Tommy Hilfiger

Wrocław

Opinie o Tommy Hilfiger

Wnerwiona 2011-06-22 00:58:29
Uwaga ! W tym sklepie pracują chamscy sprzedawcy ,a konkretnie sprzedawczynie. Pomoc jedynie uzyskałam na damskim dziale u Pana sprzedawcy! Tregedia na pytanie o managera salonu jedna z Pań odpowiedziała mi że nie ma, a w/w Pan sprzedawca jednak poszedł po managera. Jak takie pseudo-sprzedawczynie mogą pracować w tak rozpoznawalnej marce !
1
anty 2011-07-04 15:08:15
Ja też uważam że to jakaś pomyłka ten sklep. Nikt nic nie wie obsługa niekompetentna do potęgi! Gówniary pracujące tam totalna masakra!
cobo 2012-07-12 18:19:57
Dzisiaj przed południem poszedłem tak kupić buty fakt że byłem ubrany w szorty i sportowe pumy sprawił ze Pan sprzedawca mnie olał, stałem dobrą chwile przy budach i szukałem rozmiaru a on patrzył i nic, w końcu jak poprosiłem to dostałem buty w paczce z wypełnieniami w środku i plastikowymi zabezpieczeniamii. Dodatkowo klipy były tak założone że nie mogłem ich przymierzyć, ale Pana to nie interesowało, poszedł sobie i drugim sprzedawcą
bluzy i dobrze się bawili a ja siedziałem i czekałem!!! Wyszedłem ze sklepu i poszedłem do ich konkurencji która ma też te buty zapłaciłem tam o 30 zł więcej ale wyszedłem zadowolony i szczęśliwy. Następnym razem muszę pójść do nich w ciucha ich marki to morze będzie lepiej. Oceniają po wyglądzie i to szokuje!!!
2
abc 2012-11-09 00:53:03
osoby tam pracujace powinny niekiedy sie zastanowic nad profilem marki w jakiej im przyszlo pracowac, widac ze tylko pracownicy z dlugim stazem w tej firmie potrafia udzielic kompetentnych informacji na temat towaru jakim dysponuja, a nie stek bzdur jaki pada z ust nowych pracownikow, ktorym chyba niekiedy ciezko jest chocby pomyslec jaki jest sklad danego produktu - umiejetnosc czytania nie jest wbrew pozorom trudna
lubimy wraz z mezem uczeszczac do hilfigera w outlecia jak i w renomie uczeszczac na zakupy i nie ukrywamy, ze w jednym i drugim salonie mamy swoich ulubionych sprzedawcow, ktorzy sa w pelni kompetentni jak rowniez zawsze dobra rada sluza
w outlecie ma ktos dobry gust jesli chodzi o zestawienia ubran na manekinach i ich stylizacje, ukazaja wiele mozliwosci tej marki na ciekawe zestawienia
ogolnie sklep na plus, choc nowi sprzedawcy daja wiele do zyczenia, no ale :)
2
... 2013-01-30 17:21:06
Rekrutacja w Warszawie to jakiś żart! Rekrutacja odbywała się w jednym z Warszawskich sklepów. Przyszłam na umówioną godzinę lecz sprzedawca poinformował mnie, że jest opóźnienie i żeby poczekać z pół godzinki (w tej samej sytuacji było jeszcze kilka osób przede mną) W efekcie czekałam 1,5 godziny i nic nie zanosiło się, żeby Panowie rekruterzy zainteresowali się tym faktem więc sobie odpuściłam i wyszłam (było ich 2, rozmawiali przy herbatce z jakąś panią ponad godzinę) Szkoda, że przynajmniej żaden z Panów się nie pofatygował do mnie i reszty czekających osób w celu przeproszenia czy wyjaśnienia sytuacji choć doskonale widzieli, że czekamy. Skoro już na wstępie tak nie szanują ludzi i ich czasu to wolę nie myśleć jak traktowani są pracownicy. Żenada!
1
Tea Time 2013-02-04 20:23:28
Trzeba być bardziej elastycznym człowiekiem...Nigdy nie zdarza się aby z każdą rekrutowaną osobą można było spędzić taką samą ilość czasu na dowiedzeniu się jak najwiecej o kandydacie.
Kolejną rzeczą jest fakt,że jezeli miała miejsce sytuacja tego typu to widocznie osoby rekrutowane miały wiele do powiedzenia i zaprezentowania siebie z jak najlepszej strony.
Więc reasumując...to zakompleksienie na swoim punkcie.
Życzę powodzenia w kolejnych etapach rekrutacyjnych jeżeli takowe się odbędą
2
iloo 2013-02-15 22:21:26
Żenująca opinia, a do tego fatalna stylistyka zdań. Widać, że ty niewiele sobą reprezentujesz. Na przyszłość oszczędź sobie i innym tak żałosnych komentarzy.
2
Ukrainka 2013-07-22 18:28:30
Ja proponuję by te dzieci co tam siedzą i udają, że zarządzają by ponownie wrócili do szkoły i wznowili naukę!! Taka "Menagerka" była dobra jak istniał stadion dziesięciolecia i ruscy przyjeżdżali po majtki do Polski ale jak widać czasy się zmieniają a ludzie niektórzy nie tyle co stoją w miejscu co się jeszcze cofnęli. Gdzie oni się uczyli zarządzania ...z Bryków..może rozmawiali ze szpilką lub pomadką ...????
3
stali klienci 2013-09-24 22:48:42
widać, ze zmienily się osoby "zarzadzajace" i nie wrozy temu miejscu dobrze
nie doceniają tych co powinni jak widać, ale dla tych osob warto tam powracać nawet tylko dla ";)"
2
aaa 2014-01-07 18:38:08
jak wygląda sytuacja z zarobkami ?
3
w odpowiedzi 2014-04-30 22:32:39
Zarobki są różne dla poszczególnych osób i stanowisk. Dla sprzedawcy jakiś czas temu, było to około 2100 zł brutto (etat), plus premia uznaniowa przy wyrobionym targecie miesięcznym (zazwyczaj nie przekraczająca 200 zł)
em 2014-07-11 00:51:26
Czy ktoś może się wypowiedzieć na temat sklepu w Factory na Annopolu w Warszawie, chciałabym wiedzieć jakie mniej więcej są zarobki i czy manager/ka to ktoś normalny?? Złożyłam tam CV. PLS o odpowiedź.
ania 2014-08-06 13:28:27
Witam,

Tommy Outlet Annopol - obsługa FATALNA, zero zainteresowania klientem, rozmiar spodni żeby uzyskać trzeba sobie samemu znaleźć , a obsługa dobrze bawi się rozmową między sobą, dziwie się że nikt nie kontroluje jakości obsługi klienta tego sklepu, pierwszy raz spotkałam się z tak olewającą obsługą!!!!
Annopol 2 2014-11-25 23:05:56
Powiem tak, w TH w Annopolu nie może być dobrze, skoro od roku cały czas na ich drzwiach widac ogłoszenie, że szukają pracowników. Jak jest rotacja tzn ze warunki pracy są złe itp. Pracuję w tym factory i niemalze codziennie ich mijam, nigdy nie wiedzialam zeby obsługa tam pracowała... A z tego co mi wiadomo to jezeli liczysz na awans to omijaj szerokim lukiej TH, tam go nie znajdziesz.
wysokibrunet 2015-01-14 10:59:06
proponowałbym poćwiczyć ortografię zanim kolejny raz wypowiesz się na forum.
lolek 2015-02-19 21:22:26
to super ze prestiz jest w tej firmie to znaczy pracowac u nich na pewno złoże dokumenty.. i bede cierpliwie czekal na rozmowe kwalifikacyjna a czy na tej rozmowie pytaja cos szczególnego..moze maja rowniez premie dodatkowe i pakiet socjalny warto byloby zainteresowac sie tym z góry bede wdzieczny za odpoiwedzi ...
omatko 2015-03-11 01:17:16
prestiż? jaki prestiż? pracować za 1500zł netto to jest prestiż? podam prosty przykład, w Lego (sklep z klockami) dziewczyny najmniej mają na umowach 1800 netto i nie uważam żeby były gorsze od tych co pracują w Tommy Hilfiger. Ba, sądzę, że są o wiele bystrzejsze, bo nie myślą tylko o tym by przeglądać się ciągle w lustrach na sklepie. Co to za prestiż pracować u kogoś kto mało płaci swoim pracownikom? To wstyd dawać się tak wykorzystywać!
2
Ciekawska 2015-03-13 23:22:34
Miec na umowie 1500 netto a zarabiac tyle to tez roznica... Nie wiem czy jestes OMATKO jedna z niezadowolonych osob z ekipy czy tylko masz swoje zrodla informacji ale w TH, w ktorym pracuje od lat zadko zdarza sie by na konto wplywala sama podstawa. Moze dlatego ze u nas nie ma takich pracownikow jak Ty? Sa calkiem spore premie, dodatkowo outfity, za ktore nic nie placimy- wiec sporo wydatkow juz odpada! Nie wiem czy pracujac w innym miejscu stac by mnie bylo na taka ilosc fantastycznych ubran dobrej marki- co sezon. Co wiecej jest opieka medyczna, ktorej nie oferuja raczej w klockach LEGO. Wszelakie szkolenia, nigdy nie ma problemu z urlopami. Zawsze wspieraja jesli ktos chce sie dalej ksztalcic. Co do awansow jak wczesniej bylo wspominane- byly, sa i beda! Moze nie tak czesto jak w innych firmach ale to swiadczy tylko o jednym- malej rotacji pracownikow. Widocznie jest im dobrze, ze dluzej zagrzewaja miejsce. Ogloszenia, ze poszukuja pracownikow wisza caly rok? Owszem- i jest to normalne! Nie jest to dowodem na to, ze ludziom sie zle pracuje i sie zwalniaja. Znalezienie naprawde ogarnietej sprzedazowo osoby, ktora z szacunkiem podchodzi do klientow i z pasja do pracy jest w dzisiejszych czasach bardzo trudne. Co chwile napotyka sie rozpieszczonych mlodych ludzi, ktorzy nie potrafia sie nawet poprawnie wyslowic. Co wiecej, w takich korporacjach pracuje sie glownie po 8 godzin ale potrzebni sa rowniez pracownicy na pol etatu, ktorzy z racji studiow itp czesto rotuja- bo najzwyczajniej w swiecie chca sobie tylko dorobic. A co do bystrosci pracownikow. To ze chca dobrze wygladac i godnie reprezentowac firme wcale nie znczy, ze nie sa bystre. Ale skoro w dzisiejszych czasach przegladanie sie w lustrze i dbanie o wlasny wyglad jest zle to rece mi opadaja. Moze w klockach nie trzeba "wygladac". Pozdrawiam :)
3
KK 2015-04-29 15:48:23
Kierownik ma min 6tys brutto wiec dsm spokojnie wyrobi wiecej niz oczekujesz
GG 2015-09-04 12:08:20
Witam, czy w sklepie tommy Hilfiger pracownicy mają narzucany strój służbowy? Czy są jakieś szczególne wymagania, np delikatny makijaż, związane włosy itp, czy po prostu masz wygladać dobrze, schludnie, ale bez narzucania czegokolwiel
Żart 2015-11-05 21:13:41
Pfffff sam to wymysliles czy ktoś musiał ci pomagać? Jak nie masz wiedzy na konkretny temat to lepiej sobie daruj...
znawca marek 2015-11-13 18:52:58
przereklamowana i przepłacona marka dla nawiedzonych snobów i pedałów!!!
2
Januś 2015-12-03 15:42:34
Poszukuję jakiejś informacji na temat źródła dostaw dla salonów outlet TH. Proszę o info na jkor212@gmail.com
Zakupowicz 2015-12-05 07:25:34
Muszę przyznać, że obsługa TH Magnolia we Wrocławiu jest na najwyższym poziomie. Mieszkam niedaleko, więc ostatnio wybrałem się na niedzielne zakupy. Przypadkiem trafiłem do TH z zamiarę jedynie "obejrzenia". Już na wejściu przywitał mnie bardzo sympatyczny pracownik, który układał rzeczy przy ścianie z polówkami. Rozejrzałem się i zainteresowała mnie kurtka, która niestety była bardzo droga. Sprzedawca podszedł do mnie i z uśmiechem zachęcił do przymierzenia kurtki, ponieważ w ten sposób będę mógł ocenić czy waga i gabaryty produktu będą spełniać moje oczekiwania. Dodatkowo wymienił skład produktu oraz zapewnił, że model ten dobrze łączy się z różnymi elementami garderoby. Zachęcony skusiłem się by przymierzyć kurtkę, która okazała się niezwykle lekka, ale ciepła. Pracownik zaproponował, aby udać się do przymierzalni i jeśli mam ochotę, to chętnie dobierze do tego zestawu dodatki w postaci spodni, sweterka i akcesoriów, jeśli tylko mam czas i przyjemność przymiarki. Ton jego głosu oraz postawa nie wykazywały nachalnego wciskania, którego strasznie nie lubię. Pracownik jedynie zaproponował i zapytał jakie preferuje kolory, w czym czuje sie najlepiej oraz czy nie mam uczulenia na wełnę lub materiały sztucznę, ponieważ kolekcja zimowa obfituje w wełnę oraz kaszmir. Przyznam, że zaskoczył mnie taką otwartośćią i brakiem przymusowego wcisnięcia produktu.Zgodziłem się i wymieniłem ulubione kolory oraz kroje. Ku mojemu zdziwieniu po zaledwie minucie lub dwóch sprzedawca dostarczył mi pakiet rzeczy. Zaprosił do swobodnej przymiarki, a wrazie problemów z rozmiarem lub modelem będzie do dyspozycji w pobliżu. Przymierzałem rzeczy bardzo długo. Pracownik w tym czasie cały czas donosił i odnosił kolejne rzeczy. Wreszce spodobał mi się komplet i zostałem poproszony o wyjście z kabiny by lepiej przyjrzeć się zestawowi. Przyznam, że nie znam się na łączeniu kolorów, ale dla tego Pana nie stanowiło to żadnego problemu. Wybrałem spodnie jeansowe, koszule oraz sweter. Spodnie były za długie. Sprzedawca natychmiast poinformował mnie, że istnieje możliwość skrócenia spodni bez dodatkowych kosztów. Zaproponował mi również inny model sweterka, ponieważ dobrze połączy się z kolorem koszuli oraz będe mógł go nosić również do innych zestawów na codzień. O to własnie mi chodziło! Chce zestaw, który będę mógł nosić nie tylko w połączeniu z jednym modelem spodni. Przypadkiem zapytałem o pochodzenie produktu oraz gdzie jest projektowany sweterek. Sprzedawca bardzo spokojnym tonem odpowiedział bardzo zwięźle o miejscu produkowania sweterka oraz o korzyściach jakie wynikają z użytkowania go. Dodatkowo uprzedził moje pytanie o pranie i wirowanie, ponieważ kompletnie się na tym nie znam. Uznałem, że taka masa pytań może zirytować pracownika, ale ten w sposób kulturalny odpowiedział, że bezpiecznie jest prac sweter kaszmirowy ręcznie, ale wszelkie informacje dostepne są nametce, którąz resztą pokazał i wyjasnił co znaczą te znaczki. To było bardzo uprzejme. Nie chciałem nic kupować a zdecydowałem się na cały zestaw. Sprzedawca poprosił abym pozostał rzeczy którymi nie jestem zainteresowany w przymierzalni a sam wskazał kasę. W drodze do miejsca zapłąty zainteresowałem się butami na stole. Natychmiast zapytano mnie czy owy model wzbudza mojąciekawość. Niestety modele ekspozycyjne nie posiadały mojego rozmiaru. Sprzedawca odparł, że nie ma najmniejszego problemu i poprosił o chwilę cierpliwości, ponieważ pozostałe modele dostepne są na zapleczu. Pracownik wskazał miejsce gdzie mogę spokojnie poczekać i zaproponował pyszną kawę. Skorzystałem z porpozycji, poniewaz uznałem, że skoro już jestem w sklepie tak długo to mogę napić się kawy. Po zaledwie 2-3 minutach sprzedawca wrócił i rozpakował mi buty. Czytałem wcześniejsze komentarze, że ktoś dostał obwie w plastikach i nierozpakowane. Ja na szczęscie otrzyzmałem buty pod "same stopy" rozsznurowane. W tym miejscu sprzedawca wymienił zalety produktu oraz skład i zaproponował ewentualne zestawienie z outfitami na rózne okazje. Buty jednak nie spodobały mi się na tyle aby się na nie zdecydowac. Sprzedawca nie skrzywił się i odparł, że może nastepnym razem będziemy mieli więcej szczęscia przy wyborze obuwia. Odparł, że w razie wątpliwości może mi odłozyć konkretny model w celu zastanowienia się nad zakupem. Wymienił terminy rezerwacji oraz czas na zwrot lub wymianę. Nie zdecydowałem się na buty. Obsługa przy kasie na najwyższym poziomie. Nienachalnie, uprzejmie. Wyrobiłem kartę stałego klienta. Pokusiłem się na świetną bieliznę oraz poprosiłem aby Pan który mnie obsługiwał poinformował mnie kiedy zwykle pracuje w tym sklepie. Piszę to wszystko, ponieważ to powinienem być standard w większości sklepow, ale tak się nie dzieje. Pan w TH Mangnolia pracuje w weekendy. To jest niesamowite, że szedłem do sklepu w celu rozjerzenia się, a zastałem usmiechniętego człowieka, który zwykłymi słowami jak "proszę" "dziękuje" sprawił, że zdecydowałem się na zakup fajnych rz
4
TamPracowałam 2015-12-05 07:34:23
PRacownicy otrzymują outifty na kolejne kolekcje. Istnieje możliwoć wyboru z pośród kilku porpozycji. Kompletów jest kilka, zależnie od etatu w sklepie. Nigdy nie zwrócono mi uwagi odnośnie makijażu czy koloru paznokci. Z zasady kobiety mają upięte włosy w kucyk lub rozpuszczone, kreskę na oczach i naturalny lakier. Niedopuszczalne są kolczyki w twarzy, soczewki o dziwnych kolorach etc. Sprzedawca ma wyglądać dobrze, czysto i profesjonalnie.
1
Odpowiadam 2016-02-19 07:53:53
W Tommy Hilfiger zarudniają na umowę o pracę.
Fresko 2016-04-11 22:20:31
Nie ma przelicznika godzinowego. Stawka to podstawa (zależnie od etatu) + premia za zrealizowany budżet sklepu na dany miesiąc + nadwyżki z budżetu.
hy 2016-06-20 23:17:33
podstawa to 1530 zł netto wychodzi 9.11 zł na godzinę, jesli chodzi o małopolskę + premie :)
Dezerterka 2016-06-27 21:15:31
To jest bardzo drażliwy temat w tej firmie. Przy zatrudnieniu pracownik otrzymuje pisemny zakaz informowania o dochodach. Dodatkowo, zakaz obowiązuje w wypowiedziach publicznych, wśród konkurencji i podczas rozmów z pracownikami. Nie istnieje premia prowizyjna w sieci TH. Każdy pracownik musi wypracować swój cel sprzedaży na miesiąc. Jeśli każdy przekroczy swój cel i sklep będzie miał "górkę", to od tej nadwyżki wyliczane są setne (tak SETNE) procenta na premie. Istnieje jedna stawka premiowa za wypracowanie swojego celu, nie przekracza ona ilości palców u jednej ręki.
2
erfgt 2016-06-27 21:17:47
wlasnie widze ze tego sprzedawcy w kilku miastach poszukuja miedzy innymi w Poznaniu osoba taka powinna być komunikatywna i przekazywać swoje spostrzeżenia na temat mody podczas rozmów prowadzonych z klientami, i byc pomocna w podejmowaniu decyzji i zakupach
dyane 2016-11-02 16:05:26
Wie ktoś jak wyglądają zarobki w Lublinie na stanowisku Doradcy klienta ?
I jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna
Zostaw swoją opinię o Tommy Hilfiger - Wrocław
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Tommy Hilfiger