Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Szkoła Policealna
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o ILS

Pracowałeś w firmie ILS i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
tst pracownica - 2014-07-05 22:56:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
dobrze ze juz nie widze tej falszywej mordy na 13 odrazu lepiej się mieszka
zdjecie uzytkownika
pracownik - 2014-07-06 23:22:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
hej...coś wam się chyba pomyliło ta strona nie służy do prania prywatnych brudów i popisywania się chamskim słownictwem.Widać,że obce jest wam słowo:KULTURA:)
zdjecie uzytkownika
tola - 2014-07-07 12:11:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a niech wszyscy wia i przygotuja sie na hamskie zachowanie lepiej niz sie przygotuja wczesniej do tego niz zaczerpna oczarowania na miejscu
zdjecie uzytkownika
dobre oko - 2014-07-08 00:09:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
tylko szkoda ze M jemu z reki nawet sie przechwalal ze nigdy nie bedzie dmuchal i leje na to bo przychodzi zbakany a oni nieumieli by tego obsluzyc chyba chhodzilo mu o test albo robote za bardzo go nie sluchalem starczylo ze go ogladamjednym slowem pepek swiata u M zalatwil se szrajberina na wodach bo kiedys z nia krecil ale wyobraznia 2 czwoboda M Prosila go zeby zostal kierowca na weinheim culwa ale mniemanie o sobie maczho a w nocy placze bo nie ogarnia zycia tylko w grupie cwany z polpetem kopiac lezacego
zdjecie uzytkownika
Wirtual - 2014-07-08 07:47:34 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Najlepsze jest to, że nikt nie napisze nic lepszego niż "to ciota" itp. Dajcie spokój z takim ocenianiem bo to jest zupełnie niemerytoryczne.
zdjecie uzytkownika
monia - 2014-07-09 18:48:16 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
masz racje zadza i to na dobre, firma porazka madrzy ludzie tam juz nie pracuja jest jeszcze jedna osoba co by mozna duzo o niej powiedziec narzeczona brata szefowej szarogesi sie jakby sama była w stadzie
zdjecie uzytkownika
Wosta - 2014-07-09 22:18:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czyli to wygląda na jakąś nepotyczną firmę. Z własnego doświadczenia wiem, że wtedy kolorowo to nie wygląda...
zdjecie uzytkownika
Wosta - 2014-07-10 09:16:02 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Temat pewnie w ogóle jest nie wyczerpany. Według mnie nie ma co się zajmować kimś takim, bo szkoda na to nerwów i cierpliwości.
zdjecie uzytkownika
załamka - 2014-07-10 20:31:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Tola, Monia, Dobre oko, Byłem i reszta ferajny marsz do szkoły nauczyć się pisać po polsku. To nie jest miejsce żeby oceniać pracowników tylko firmę. Jak jest problem, uderza się bezpośrednio, no chyba, że nie starcza odwagi,a z tym wielu z Was ma problem;) Niektórym słoma z butów wystaje, mimo że są kilometry od swej wiochy. Żal mi Was.
zdjecie uzytkownika
fric - 2014-07-11 13:54:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [załamka - 2014-07-10 20:31:37]:
załamka ty jesteś chyba sam żałosny ciekawe z jakiego ty za..pia pochodzisz?????
zdjecie uzytkownika
Tolkien - 2014-07-11 20:46:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [załamka - 2014-07-10 20:31:37]:
"Załamka" piszesz w ten oto sposób, bronisz poniekąd tej osoby a może nawet jesteś tą osobą - dla mnie to mało istotne, jednak ja te osoby wypowiadające się rozumiem. Przez jakiś czas również miałem nieprzyjemność pracować z tym "panem" i niestety dobrego słowa nie jestem wstanie powiedzieć o nim. "FALSZ-OBŁUDA-MANIPULACJA" to zbyt mało, aby się wypowiedzieć , ale z racji tego, że jestem wstanie rozgraniczyć nagonkę od prawdy obiektywnej to muszę przyznać rację całej reszcie. Żadna z tych osób nie napisała nieprawdy i nie ubliżyła niesłusznie tej osobie , ta osoba notorycznie obgadywała inne osoby w sposób wulgarny, ośmieszający normalne osoby, nastawiała inne podatne na manipulacje młode niedoświadczone osoby przeciwko innym. Swoją drogą tak sobie to analizuję i przetwarzam w głowie - skąd w tej osobie tyle nienawiści do zwykłych ludzi, chamstwa , ośmieszania normalnych ludzi - chyba ta osoba ma wielki problem z samym sobą - może lepiej żeby udała się do psychiatry aniżeli psychologa i zweryfikowała swoje kompleksy. Ta osoba ma bardzo wielki kompleks osobowości przez co niszczy wizerunek innych osób. Żal mi jedynie jego żony bo to naprawdę fajna i miła osoba. Współczuje jemu , bo sam się zniszczy - jednak sam niszczył bez skrupułów innych a według prawa karmy jest tak , że odpłaci ci się za wszystko co złego wyrządziłeś innemu. Ja bynajmniej nie chce mieć nic wspólnego z tą osobą!!!
zdjecie uzytkownika
Pola - 2014-07-12 07:40:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Może po prostu najłatwiej by było nie zajmować się ani nie przejmować się tym co rzeczony pan robił/robi. Najlepiej skoncentrować się na swoich obowiązkach i tyle.
zdjecie uzytkownika
aga - 2014-07-14 13:06:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [monia - 2014-07-09 18:48:16]:
monia przyzaje ci racje ta osoba bardzo wysoko ma głowe mysli ze jej narzeczony to brat szefowej to jej wszystko mozna nie tacy madrzy tam balowali przyjdzie czas to nozka w tancu sie podwinie jest bardzo zarozumiała nie jedna osoba przez nia wyleciała albo miała areszt na trzy miesiace siedzenia w polsce liczy sie tylko jej paczka innych pracowników gnebi i goni jak psa
zdjecie uzytkownika
bylem - 2014-07-14 21:31:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
brat wporzo a z takim klawiszem sie zwiazal dyc to zBYSZEK 2
zdjecie uzytkownika
POULA - 2014-07-14 21:36:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
On slepy jak Ania a szkoda bo to dobrzy ludzie
zdjecie uzytkownika
zocha - 2014-07-16 22:37:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A jak Tam pani szajbus na Duseldorfie?? ktoś cos wie?? jak naam jest?z tego co wiem Ona zadowolona. co tam sie robi? sa godziny> itp piszcie co tam jest grane
zdjecie uzytkownika
Piot3R - 2014-07-17 19:36:14 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja powiem tylko tyle. Jeździłem przez pół roku i starczy. Teraz pracuję w PL i przynajmniej mam wszystko na papierze bo tam to na głupi druk E106 który jest potrzebny by pójśc do jakiegokolwiek lekarza nie płacąc za wizyte prywatną czekałem 6 miesięcy i w sumie gdybym pracował tam dalej to pewnie czekałbym do dzisiaj :)robota to zależy gdzie sie trafi: tu jest lżej tam jest ciężej to normalne wszędzie tak jest. Jak dla mnie to jest fajna fucha dla ludzi którzy chca sobie dorobic na wakacjach (studenci itp) ale żeby jeździć tam cały czas w formie na stałe to sorry ale nie dzięki. Fakt 2000 idzie przytulic ale co dalej ?? :)
zdjecie uzytkownika
byłem 2 - 2014-07-18 16:54:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
znowu administrator usunoł moja opinie to świadczy właśnie o firmie prawda usuwana jest od razu dlaczego ??? czego sie boicie i tak kazdy o pijanstwie w firmie wie
zdjecie uzytkownika
tola - 2014-07-18 20:37:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
o jej to nie zadna nowość przecież firma z tego słynie wszyscy o tym wiemy
zdjecie uzytkownika
banan - 2014-07-19 11:46:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
normalka koordynatorzy kierowcy i szefi na czele to jedna grupa pijaków chleja do póznych godzin a póżniej do pracy??????
Ogłoszenia pracy odpowiedz
2014-07-11
Żródło: nuzle.pl
Zawiercie
(Śląskie)
Poszukujemy szwaczek lub osób z umiejętnością szycia na maszynie. Możliwość szycia zamówień w domu. Zatrudnienie na umowę o prace po okresie próbnym. Kontakt telefoniczny od pon. do pt. w godz. 8.00 - 16.00.
Pokaż więcej
zdjecie uzytkownika
dynia - 2014-07-20 20:04:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [zocha - 2014-07-16 22:37:10]:
byłam z nimi na duseldorfie, jak dla wszystkich nowych tam był szokkk dla Szajbuski też, ale trzymała fason jak to Ona hihi pożniej wrociła do siebie;-)) jak to Ona krzyk, ryk itp czyli bez zmian, jest tam ciezko fizycznie ale nie ma źle. Szajbus fajnie ze tam jesteś, choć i tak inna jesteś dla Nas na kożyść! kobitki z grupy XYZ
zdjecie uzytkownika
dynia - 2014-07-20 20:13:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
a co wy tak sie szjbuski i dusseldorf utrzepili??? niech kazdy jedzie, jeszcze chwila i sie bedziecie zabijac by tam jechac, i do jej Timu należeć. nie mozliwe dzieweczyna nic nikomu nie zrobiła nigdy! wrecz pomogła i kazdy wie i słyszal ze gdyby nie jej medyczna wiedza... sorry ale troche szacunku dla niej, jest Ok specyficzna ale dobra i pomocna,kazdy o niej pisze ale w pracy na worm nie dało sie zauwazyc by miała jakiś" przeciwników" kazdy lubiał z nia spedzac choć chwilke na pausie i po pracy tez wiec nie rozumie was.
zdjecie uzytkownika
TOLA - 2014-07-21 09:23:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Odpowiedź na: [dynia - 2014-07-20 20:13:27]:
LIŻECIE JEJ WSZYSCY D..E BO SIE BOICIE TAK JAKBY TO SZRAJBERINY BYŁY WSZYSTKIM PAMIETAM JAK ZACZYNAŁA ILE TO RAZY PŁAKAŁA BO NIE WIEDZIAŁA O CO CHODZI ALE NA CHAMCA CHCIAŁA BYĆ SZRAJBERINA PO NIEMIECKU SŁOWA NIE UMIAŁA A TERAZ D....NA PANI
zdjecie uzytkownika
ABC - 2014-07-21 15:19:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Slyszalem ze na dusseldorfie ogien z [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jak to sie mowi?
zdjecie uzytkownika
abcd - 2014-07-21 22:15:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
eee ludziska, piszecie nie wiece co! robiłam na tst i dusseldorfie, sylwia-pani Szajbus naprawde daje rade mysli o swoich.ma charakter dziewczyna, ale walczy zawsze o swoich. zreszta widzialam teraz miala fajny tim,i wszyscy razem na wzajwem sie wspierali. bylo Ok serio.pomyslcie tak naprawde zanim kogos oczywiscie w sekrecie za ściana obsmarujecie.tak łatwiej jest nikt nie ma odwagi powiedziec w twarz szajbusce szefi koordynatora... ale łatwo sie pisze na gowork tchurze
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ILS
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
x