Aby nie być gołosłownym przytoczę pewien przykład i podważę, mam nadzieję, w oczach niektórych internautów fachowość tej agencji. Ostatnio zajrzałem na stronę www Hiarte i ku mojemu zdziwieniu wygląd się poprawił. Jest lepiej, ale nie aż tak wspaniale jak być powinno. W zakładce „klienci” cały czas widnieją w większości te same firmy; brak rotacji wykonanych prac, brak miniaturek, co bardzo pomaga zapoznać się klientowi z port folio (czyżby Hiarte się czegoś wstydziło?), ciągle widnieje na stronie: „i wielu innych”. Kto to są ci inni? Według mnie to każdy może sobie tak napisać i mówić ze obsługuje sto firm. Brak jakiegokolwiek cennika, choćby ogólnego – wyjściowego. W ogóle to cała stronie niezbyt dużo mówi o całej firmie. Są tylko jakieś slogany, po których chyba sami mamy się domyśleć szczegółów; przydałaby się jakaś większa informacja a nie dwa trzy zdania i koniec (zakładka „rozwiązania”). Na koniec zerknąłem na ostatnią realizację Hiarte pod adresem –www.tilia.com.pl. Stronka ładna, prosta i elegancka, ale… jeśli przyjżeć się bliżej to nie wszystko działa jak powinno. Są to oczywiście mankamenty, lecz jeśli agencja interaktywna reklamuje się kompleksową obsługo to chyba powinna zadbać o każdy szczegół. Najbardziej jednak razi skrypt strony, co jest rażącym błędem dla firmy tworzącej strony www. Przeprowadzając walidacje strony internetowej firmy Tilia SA doszukamy się aż 20-tu błędów w skrypcie strony!! Wiecej chyba pisać nie muszę. Osobiście napisałbym podobną stronę w cenie około 2500 zł. Ile wzięło Hiarte? Nie wiem, chyba warto zapytać szefa Tilia SA. Pozdrawiam
Opinie o Hiarte media interaktywne w Łódź
Poniżej znajdziesz opinie obecnych i byłych pracowników o pracodawcy Hiarte media interaktywne. Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie Hiarte media interaktywne o rozmowie kwalifikacyjnej.