brak logo

Księgarnia Power

Bydgoszcz

Opinie o Księgarnia Power

Jaskółeczka 2011-06-08 12:54:29
Odradzam!!! Praca na umowę zlecenie chociaż pracodawcy mydlą oczy umową, w ciągu pół roku przewinęło się około 8 pracownic, tyle udało mi się naliczyć. Nowo przyjmowana osoba traktowana jest ok, po około miesiącu to się zmienia i wymagają rzeczy niemożliwych, mobbing jest na porządku dziennym. Zmieniają pracowników średnio co 2 miesiące więc jeśli zależy Wam na stałej i wdzięcznej pracy to serdecznie odradzam!!
4
anonim 2011-06-20 00:22:19
Zgadzam sie z tą opinią w 100%, wszystko co się zrobiło było źle nad pracownikiem pełna kontrola i opierdy za byle rzecz, niby kazdy powtarza że jak się nie wie to trzeba pytać ale jak sie zapytasz to juz kazdy mocno wzdycha na samo pytanie. Dla nich pracownik musialby być alfą i omegą a w dodatku czytać im w myślach. Poprostu masakra... A kierownik i jego zachowanie poprostu skandaliczne!!! Odradzam tam pracę nawet najwiekszemu wrogowi...
liam 2012-06-24 18:02:59
Witam serdecznie, wszystkie osoby które zechciałyby się jeszcze wypowiedzieć na temat pracy w tej księgarni proszę o opinię ponieważ mam propozycję pracy właśnie tam...
ona 2016-05-05 16:25:32
Pracowałam tam przez chwilę i Bogu dziękuję że tak krótko! Na umowie zlecenie masz informację że w ramach Twoich kompetencji jest "obsługa klientów księgarni", a tak naprawdę robisz wszystko - sprzątanie, fakturowanie, układanie towaru (książki są cholernie ciężkie...), pilnowanie czy nie kradną a nawet księgowość! Nie polecam nawet masochistom, a zarobki śmieszne jak na ten zakres prac...
Zdegustowana 2016-11-19 00:31:09
Od czasu do czasu chodzę do tej księgarni, poniewaz studiuje 2 jezyki i lubie byc rozeznana w jezykowych ksiazkach. Ale chodze tam tylko KIEDY MUSZE. Wole pojsc do empiku albo pojechac gdzies dalej byle nie tam. Ksiazek maja w tym Powerze full, ale atmosfera?? To jest jakas kpina! Wlasciciel sklepu doslownie pastwi sie nad swoimi pracownikami a ja jako klient nie mam ochoty wysłuchiwać wiecznych skarg pana wlasciciela do biednych, przestraszonych pracownikow. Szkoda bo traci Pan mase klientow Panie wlascicielu. To nie jest tylko moja opinia.
Zostaw swoją opinię o Księgarnia Power - Bydgoszcz
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Księgarnia Power